LGTS/SKG: Έργα στο intersection των διαδρόμων

Γιατι οι Ελληνες πιλοτοι της Aegean γνωριζουν πολύ καλα το αεροδρομιο Μακεδονια, εχουν κανει πολλες προσγειώσεις-απογειώσεις και δεν εχουν τοσο αναγκη τα ILS οσο οι ξενοι πιλοτοι που δεν γνωριζουν τοσο καλα το αεροδρομιο και της ιδιαιτερότητες του. Ο τροχοδρομος που χρησιμοποιείται για από/προσγειωσες είναι ποιο στενος από κανονικο διαδρομο και σε συνθήκες δυνατων ανεμων είναι ριψοκίνδυνη η ευθυγράμμιση για προσγειωση. Δεν συμφαιρει της εταιρείες να κανουν κυκλους πανω από το αεροδρομιο εως οτου φυγουν οι ανεμοι η, η ομιχλη και εάν δεν καλυτερεύουν οι συνθήκες να αναγκάζονται να πηγαινουν Καβαλα, Αθηνα η αλλου και τελαιυταια στιγμη να ψαχνουν να βρουν λεωφορεία για να μεταφερουν τους επιβάτες στον προορισμο τους, χορια η μεγαλη καθυστερηση του αεροπλάνου που θα συνεχιστη και στο επομενο δρομολογιο του. Είναι μικροτερο το χασιμο, γι αυτους, εάν από πριν εχουν κανονιση εναλλακτικο αεροδρομιο και μεταφορα επιβατων! Θα ελεγα εάν δεν είναι αναγκη, να αποφεύγονται τα αεροπορικα ταξίδια εως το πασχα από/προς Θεσσαλονικη για αποφυγή ταλαιποριας!
 
Αυτό όμως δεν έχει καμία λογική.Δηλαδή όποιος μένει Θεσσαλονίκη ή εκεί κοντά ξεχνάει το αεροπλάνο για τους επόμενους 6 μήνες επειδή κάποιες ξένες εταιρίες κάνουν ζοριλίκια και εκβιάζουν καταστάσεις;Μπράβο στην Α3 που εξακολουθεί απρόσκοπτα να εξυπηρετεί το κοινό χωρίς γκρίνιες,υστερίες και καουμποιλίκια.Ελπίζω ο Έλληνας επιβάτης να επιβραβεύσει την εταιρία για την αξιοπιστη παρουσία της εκεί.Αν δε, αληθεύει και ο ισχυρισμός του φίλου πάνω για την ικανότητα και την εμπειρία των Ελλήνων πιλότων της εταιρίας(που δεν έχω λόγο να πιστέψω ότι δεν έχει ρεαλιστικές βάσεις) ακόμα ένας λόγος να υποστηρίξουμε την εταιρία.Δεν έχω καμία συμπάθεια προς συγκεκριμένη εταιρία, αλλά όλο αυτό που συμβαίνει με τις low cost το συγκεκριμένο διάστημα μου φαίνεται απαράδεκτο.Άν έκλεινα με FR και με βάζανε σε ΚΤΕΛ δε θα ξανάμπαινα εκεί ούτε νεκρός, ελπίζω οι Έλληνες επιβάτες της εταιρίας να μην έχουν βραχυπρόθεσμη μνήμη.
 
Η εταιρεία ενημέρωσε τους επιβάτες της πτήσης με το παρακάτω μήνυμα:

«Λόγω των έργων ανακατασκευής, ο κύριος διάδρομος του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης είναι κλειστός για αδιευκρίνιστο χρονικό διάστημα, κάτι που δεν επιτρέπει στη Wizz Air να εκτελεί πτήσεις από το αεροδρόμιο. Συνεπώς, η Wizz Air θα πραγματοποιήσει τις πτήσεις της Θεσσαλονίκης από το αεροδρόμιο της Καβάλας (KVA) με αμετάβλητο χρονοδιάγραμμα μέχρι την επόμενη ειδοποίηση. Οι πελάτες με κρατήσεις για τις πτήσεις της Θεσσαλονίκης θα επανεγγράφονται αυτόματα στις εναλλακτικές πτήσεις της Καβάλας. Από τις 9 έως τις 23 Δεκεμβρίου, η WIZZ θα παρέχει επίσης στους επιβάτες χερσαίες μεταφορές μεταξύ Θεσσαλονίκης και Καβάλας. Οι πελάτες που δεν αποδέχονται την αλλαγή στο αεροδρόμιο, μπορούν επίσης να επιλέξουν την πλήρη επιστροφή χρημάτων. Όλοι οι ενδιαφερόμενοι πελάτες μπορούν να επικοινωνούν για όλες τις σημαντικές λεπτομέρειες μέσω της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών της Wizz Air. Αν και το κλείσιμο του διαδρόμου είναι κάτι που είναι εκτός ελέγχου, η Wizz Air ειλικρινά απολογείται σε όλους τους πελάτες για όποια τυχόν ταλαιπωρία προκληθεί».

Πηγή: https://www.voria.gr/article/akoma-dio- ... -ton-ergon

Άρα ισχύει αυτό το 14 ημέρες κι εδώ!
 
Μέχρι τέλος Μαρτίου θα έχω πάνω από 10 αεροπορικά ταξίδια. Σχεδόν όλες είτε με Α3 είτε με OS (εάν συνεχίζει να πετάει Θεσσαλονίκη, αν όχι, θα δω εάν μπορώ να αλλάξω τουλάχιστον κάποιες πτήσεις σε Α3).

Εκτός απ΄αυτό όμως συμφωνώ με τον CaptainChris . Άλλο μια εταιρία με βάση και αεροπλάνα στη Θεσσαλονίκη, με πιλότους που γνωρίζουν το αεροδρόμιο κλπ. όπως η Α3 (και σε κάποιο βαθμό μάλλον και η FR), και άλλο μια ξένη εταιρία που πετάει κάποιες φορές την εβδομάδα XXX-SKG-XXX.

Μπορώ να καταλάβω ότι για τις τελευταίες συμφέρει περισσότερο να πετάνε απ΄την αρχή Καβάλα, αντί να έχουν συχνές irregularities. Αυτό που με ενοχλεί όμως είναι αυτός ο απαράδεκτος αιφνιδιασμός. Συνέχισαν μέχρι τώρα να πουλάνε κανονικά Θεσσαλονίκη σαν να μην ήξεραν τίποτα για τα προβλήματα του προσωρινού διαδρόμου, ενώ ξαφνικά σου λένε «από αύριο θα πετάμε από Καβάλα» και κάποιες μάλιστα χωρίς να προσφέρουν ούτε καν μεταφορά ή μόνο τις πρώτες μέρες...
 
Εδώ υπάρχουν άτομα που κατηγορούν το δημόσιο, τη στιγμή που κάποιες εταιρείες μέχρι πολύ πρόσφατα δεν έβγαζαν τσιμουδιά και συνέχιζαν τις κρατήσεις(κάποιες ακόμα και τώρα) για SKG.
Και είδατε πως το πετάνε πλαγίως οι εταιρείες για να μην πληρώσουν αποζημίωση, όπως η Wizz Air,που μιλάει για κλείσιμο διαδρόμου και πως δεν έχει καμία ευθύνη, ενώ υπάρχει διάδρομος και είχαν ενημερωθεί σχετικά εδώ και μεγάλο διάστημα. Φυσικά μιλάνε μόνο για επιστροφή χρημάτων, ενώ το αεροδρόμιο λειτουργεί κανονικά.
 
Βλέπεις εσύ κάποιον διάδρομο ανοιχτό; Ο τροχοδρομος χρησιμοποιείται ως διάδρομος. Και οι δύο διάδρομοι του αεροδρομίου είναι κλειστοί.

Οι εταιρείες πάντα θα κοιτάζουν το συμφέρον τους και ενδεχομένως για να δικαιολογηθούν στους εξαγριωμένους πελάτες τους θα πουν και ψέματα, όπως ότι ξαφνικά μια μέρα έκλεισαν οι διάδρομοι και δε μας ενημέρωσε κανένας. Εδώ ευτυχώς υπάρχει η Ευρωπαϊκή Οδηγία και δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να διεκδικήσουν αποζημίωση.

Τόσα χρόνια που έκλεινε για κάποιες ώρες το αεροδρόμιο λόγω ομίχλης δεν υπήρχε πρόβλημα, διότι έκλεινε μόνο σε ακραίες περιπτώσεις και ήταν για λίγες ώρες και όχι για πιθανώς έως και 4 μήνες. Βέβαια 4 μήνες δε θα έχουμε ομίχλη, αλλά δε γίνεται να έχουν κάθε φορά ακυρώσεις ή στην καλύτερη καθυστερήσεις όλων των πτήσεων που θα κάνει το ίδιο αεροπλάνο (είπαμε παραπάνω ότι κυρίως οι χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρείες επαναχρησιμοποιούν το ίδιο αεροπλάνο 10 φορές την ημέρα με ελάχιστο χρόνο παραμονής στο κάθε αεροδρόμιο κι επομένως θα καθυστερήσουν κι άλλες πτήσεις).

Κανείς δεν κατηγορεί το δημόσιο για αυτό το πρόβλημα. Εξάλλου δε φταίει αυτό για την ομίχλη. Σαφώς και θα φέρει ανάπτυξη στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης αυτό το έργο, που όπως και όλα τα δημόσια έργα στην Ελλάδα καθυστέρησε να παραδοθεί. Σαφώς και κάποτε θα γίνονταν τα έργα αυτά και θα έπρεπε να κλείσουν οι διάδρομοι για ένα μεγάλο διάστημα. Απλά το δημόσιο κατηγορείται, γιατί ο ίδιος ο υπουργός μιλάει απαξιωτικά για όσους του ζητούσαν διάλογο και ο ίδιος έλεγε ότι "Δεν νομίζω ότι θα υπάρχει πρόβλημα αν ο τροχοδρομος χρησιμοποιείται ως διάδρομος το διάστημα Νοεμβρίου - Μαρτίου" ή έβριζε τη Φραπορτ ή τον περιφερειάρχη. Άσχετα αν υπάρχει άλλη λύση ή όχι δε μπορείς να μιλάς έτσι όταν είσαι Υπουργός. Δυστυχώς αποδείχτηκε ότι υπάρχει πρόβλημα με το κλείσιμο των διαδρομών.
 
CaptainChris":y3d3eid9 said:
Γιατι οι Ελληνες πιλοτοι της Aegean γνωριζουν πολύ καλα το αεροδρομιο Μακεδονια, εχουν κανει πολλες προσγειώσεις-απογειώσεις και δεν εχουν τοσο αναγκη τα ILS οσο οι ξενοι πιλοτοι που δεν γνωριζουν τοσο καλα το αεροδρομιο και της ιδιαιτερότητες του. Ο τροχοδρομος που χρησιμοποιείται για από/προσγειωσες είναι ποιο στενος από κανονικο διαδρομο και σε συνθήκες δυνατων ανεμων είναι ριψοκίνδυνη η ευθυγράμμιση για προσγειωση. Δεν συμφαιρει της εταιρείες να κανουν κυκλους πανω από το αεροδρομιο εως οτου φυγουν οι ανεμοι η, η ομιχλη και εάν δεν καλυτερεύουν οι συνθήκες να αναγκάζονται να πηγαινουν Καβαλα, Αθηνα η αλλου και τελαιυταια στιγμη να ψαχνουν να βρουν λεωφορεία για να μεταφερουν τους επιβάτες στον προορισμο τους, χορια η μεγαλη καθυστερηση του αεροπλάνου που θα συνεχιστη και στο επομενο δρομολογιο του. Είναι μικροτερο το χασιμο, γι αυτους, εάν από πριν εχουν κανονιση εναλλακτικο αεροδρομιο και μεταφορα επιβατων! Θα ελεγα εάν δεν είναι αναγκη, να αποφεύγονται τα αεροπορικα ταξίδια εως το πασχα από/προς Θεσσαλονικη για αποφυγή ταλαιποριας!

Mα κ οι ξενοι πιλότοι που ερχονται χρόνια υποτιθεται γνωριζουν το αεροδρομιο..η EW εχει 6 προορισμους το καλοκαιρι μερικοι απτους οποιους ειναι καθημερινοι ή σχεδον καθημερινοι και αποπροσγειωνονται πολλες τη μερα στο Μακεδονια..idem για easy..απλα θεωρω δικαιολογια ολο αυτο,ενω ο κυριος λογος ειναι ο οικονομικος
 
airport123":1yx2ytbc said:
Βλέπεις εσύ κάποιον διάδρομο ανοιχτό; Ο τροχοδρομος χρησιμοποιείται ως διάδρομος. Και οι δύο διάδρομοι του αεροδρομίου είναι κλειστοί.

Tο αεροδρομιο διαθέτει από τις αρχές του 2017 τρεις διαδρόμους. Τον 16/34, τον 10/28 και τον 10L/28R. (Στο AIP Greece αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμο το Supp 04-17 εκδοθέν τέλη Οκτωβρίου που έχει αντικαταστήσει το Supp 03-17, εκδοθέν τον Σεπτέμβριο το οποίο είχε αντικαταστήσει το Supp 02-17 που είχε εκδοθεί τον Δεκέμβρη του 2016.

O 10L/28R ενεργοποιείται (διατίθεται προς χρήση) με NOTAM. Αυτή τη στιγμή είναι ενεργοποιημένος ενώ οι άλλοι δυο είναι κλειστοί. Το αεροδρόμιο ποτέ δεν έμεινε χωρίς διάδρομο προσγείωσης. Αν συνέβαινε αυτό τότε θα έπρεπε να κλείσει. Η ιδιαιτερότητα του 10L/28R είναι ότι έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά από τους άλλους δυο και προσφέρει χαμηλότερου επιπέδου εξυπηρετήσεις με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της συνήθους κίνησης του αεροδρομίου. Άλλη λύση όμως για να γίνουν τα έργα στη διαστάυρωση τον άλλων δυο διαδρόμων δεν υπήρχε. Το μεγάλο θέμα ήταν η περίοδος που θα γίνονταν και όχι το πως. (Το να κλεισει το αεροδρόμιο για δυο μήνες και να δουλεύουν εντατικά τα συνεργεία νομίζω δεν τέθηκε ποτέ από τους ενδιαφερόμενους)

Άρα όλοι οι ενδιαφερόμενοι θεωρείται ότι έχουν ενημερωθεί εγκαίρως για τα χαρακτηριστικά του διαδρόμου μιας και αυτά είναι διαθέσιμα τουλάχιστον από τον Δεκέμβρη του 2016. Ο προγραμματισμός ήταν να ξεκινήσουν οι εργασίες τον Ιανουάριο του 2017 με πρόβλεψη για επιστροφή σε κανονικές χωρητικότητες τον Ιούλιο νομίζω του 2017. Πράκτορες, ξενοδόχοι, φορείς, αεροπορικές ζήτησαν να μην χαθεί η μισή τουλάχιστον σεζόν, από τη στιγμή μάλιστα που τα slots ειχαν κατανεμηθεί ήδη με βάση τις κανονικές χωρητικότητες. Τελικά οι εργασίες αναβλήθηκαν για μετά το τέλος της σεζόν 2017. Άρα ακόμα και η Easy jet δεν μπορεί να επικαλείται άγνοια.

Κάποιες αεροπορικές δίνουν την εντύπωση ότι προγραμμάτισαν την χειμερινή περίοδο της Θεσσαλονίκης με την νοοτροπία "Έλα μωρέ, Ελλάδα είναι. Σιγά μην κάνουν το έργο. Πάλι αναβολή θα πάρει."
 
Οπότε εδώ μέσα ο καθένας μας κατηγορεί τον έναν και τον άλλον. Έχω, όμως λίγο μπερδευτεί. Ποιος φταίει στην πραγματικότητα; Το δημόσιο, η ΥΠΑ, η Fraport, η κάθε αεροπορική εταιρεία ξεχωριστά;

Επίσης αν έχει πλέον 3 διαδρόμους το αεροδρόμιο, το 2019 (που θα έχουν ολοκληρωθεί και οι 2 εργολαβίες) θα χρησιμοποιούνται και οι 3;

Και κάτι ακόμη, υπάρχει όντως μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών ή απλά τσάμπα κατηγορούμε τον έναν και τον άλλον;
 
Εσύ τι λες;Νομίζεις τα λέμε για πλάκα;Την Τρίτη το βράδυ η FR έστειλε τους επιβάτες με λεωφορείο γιατί ακύρωσε την πτήση της.Και όχι μόνο αυτό
 
Top