Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

Καλησπέρα. Ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με τα εισιτήρια και τις τιμές που προκύπτουν στις μηχανές αναζήτησης - πρακτορεία, σε σχέση με αυτές από τις σελίδες των αεροπορικών εταιριών. Ψάχνω αυτό το καιρό εισιτήριο που περιλαμβάνει ενδιάμεση στάση. Οι μηχανές αναζήτησης δίνουν τιμές 132€-152€ που περιλαμβάνουν αποσκευή, την ίδια στιγμή αν πάω να κλείσω τις ίδιες πτήσεις από τις 2 αεροπορικές, βγαίνει 200€ χωρίς αποσκευή.

Γνωρίζει κάποιος πως προκύπτει αυτή η διαφορά ;
Και μιας και ρωτάω για μηχανές αναζήτησης - πρακτορεία, είναι κάποια από τις γνωστές (airtickets, petas, pamediakopes κλτ), αναξιόπιστη ;
 
Γενικά να ψάχνεις αεροπορικά εισιτήρια μόνο με ανώνυμη περιήγηση σε οποιαδήποτε φυλλομετρητή. Αν δουν ότι πχ κάθε μέρα ψάχνεις το Αθήνα-Θεσσαλονίκη, πιθανώς να το αυξήσουν πχ 20€ γιατί θα καταλάβουν ότι εσύ θέλεις να το κάνεις οπωσδήποτε αυτό το ταξίδι και θα το δεχτείς το 20αρικο, ενώ στην ανώνυμη περιήγηση δε θα ξέρουν ότι το έψαχνες εσύ
 
Άραγε για ποιο λόγο υπάρχουν τόσο λίγες πτήσεις μεταξύ Αθήνας και Τιράνων;Αφορμή στάθηκε ένα ερώτημα στο airliners.net που ρωτούσε γιατί οι πτήσεις μεταξύ Αλβανίας και Ιταλίας είναι τόσες μα τόσες πολλές.Σύμφωνα με το wikipedia ζόυνε έως 600,000 Αλβανοί στη χώρα μας, ενώ στην Ιταλία είναι 800,000(όσο αξιόπιστη βέβαια μπορεί να θεωρηθεί μια τέτοια αναφορά).Παρόλα αυτά υπάρχει μόνο μία απευθείας πτήση την ημέρα ATH-TIA, η οποία κάποιες φορές γίνεται και με ελικοφόρο. Γιατί υπάρχει τόσο χαμηλή ζήτηση;Είναι τόσο πια ακριβό για τους Αλβανούς το αεροπλάνο, ή μήπως οι περισσότεροι διαμένουν σε περιοχές της δυτικής και βόρειας Ελλάδας, όπου η οδική σύνδεση είναι πιο συμφέρουσα; Όποιος γνωρίζει ή μπορεί να υποθέσει παρακαλώ να δώσει τα φώτα του.
 
Όταν ανάμεσα σου (Ιταλία - Αλβανία) έχεις την Αδριατική και δεν μένεις κάπου κοντά στο Bari ή στο Brindisi τότε η λογική επιβάλει αεροπλάνο, γλυτώνεις χρόνο και χρήμα.

Στην Ελλάδα πλέον με την ανάπτυξη των νέων αυτοκινητόδρομων η πιο οικονομική λύση για μια οικογένεια να ταξιδέψει ως την Αλβανία είναι με το αυτοκίνητο.
 
Μόνο που βλέπω ότι Αθήνα-Τίρανα είναι 730 χιλιόμετρα απόσταση, 9 ώρες με αμάξι και γύρευε πόσες με ΚΤΕΛ.
 
Το καράβι από το Bari μέχρι το Δυρράχιο είναι 7-8 ώρες, βάλε και καμία καθυστέρηση τότε πάμε στο 8ώρο. Μπορείς να πας και από Brindisi που είναι κοντά με το πλοίο αλλά κάπως θα πρέπει να φτάσεις πρώτα εκεί από οπουδήποτε στην Ιταλία.

Αν για παράδειγμα φύγει μια οικογένεια με από τη Ρώμη θα πρέπει οδηγήσει 4,5 ή και 5 ώρες μέχρι το Bari και άλλες 7-8 ώρες με το καράβι. Αν δεν πάρουν το αυτοκίνητο τότε το 5ωρο γίνεται 8ωρο, ίσως και παραπάνω. Το πλοίο και μόνο επιβαρύνει του τελικούς χρόνους σημαντικά. Αν λάβεις υπόψη ότι και τα πλοία μεταξύ Ιταλίας και Αλβανίας δεν έιναι ότι καλύτερο, πολύ εύκολα κάποιος να επιλέξει το αεροπλάνο.
 
Εν τω μεταξύ τα λεωφορεία Αθήνα-Αλβανία έχουν κάτι τιμές πάμφθηνες τύπου 20€, λιγότερα από όσα θες να πας στην Πάτρα με ελληνικό ΚΤΕΛ.

Άσε που επειδή οι δρόμοι στην Αλβανία είναι χάλια μετά για να φτάσουν από το αεροδρόμιο στις πόλεις τους είναι για πολλούς έξτρα χρόνος
 
Ανάμεσα σε τόσες εκατοντάδες χιλιάδες μετανάστες, δε βρίσκονται κάποιοι με σχετική οικονομική ευρωστία για να μπορούν να γεμίσουν έστω 2-3 αεροπλάνα την ημέρα;Και όχι μη μου πείτε ότι είμαστε γεωργαφικά δίπλα γιατί δεν είμαστε.Και στο ATH-SKG τα ΚΤΕΛ ξέρω έχουν ένα προνομιακό νάυλο 15 ευρώ, αλλά όλοι κοιτάζουν να κλέισουν με κανα εισιτήριο αεροπορικό των 30 και 40 ευρώ μην πω και παραπάνω κας ας είναι 6 ωρίτσες μόνο ταξίδι.Δεν μπορεί λόγου χάρη στη γραμμή ATH-SOF να δραστηριοποιείται η Ryanair, η Wizz, η Aegean και η Bulgaria και το ATH-TIA με δυνητικά μεγαλύτερη ζήτηση να βολοδέρνει.Σαφώς η Α3 και η FR ξέρουν καλύτερα από μένα τι κάνουν και δεν επενδύουν ή δεν ενδυναμώνουν τη γραμμή των Τιράνων (ίσως να υπάρχουν και περίεργες διακρατικές συμφωνίες) απλά εκφράζω μια απορία δεδομένης της μεγάλης ανταλλαγής ροών μεταξύ των δύο χωρών.
 
Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ακριβώς τη Αλβανία με την Βουλγαρία, γιατί η πρώτη δεν είναι μέλος της ΕΕ και άρα οι αερομεταφορές με την Ελλάδα ρυθμίζονται με διακρατική συμφωνία - επίσης εταιρείες χαμηλού κόστους της ΕΕ δεν μπορούν με ευκολία να φτιάξουν βάση εκεί.
Στην Αλβανία υπάρχει μόνο ένα αεροδρόμιο, αυτό των Τιράνων, που είναι αρκετά μακριά από την νότια Αλβανία (και με κακό οδικό δίκτυο), που είναι και ο κύριος τόπος προέλευσης των Αλβανών μεταναστών στην Ελλάδα. Μην ξεχνάμε πως το περυσινό καλοκαίρι η Danish Air Transport για να φέρει τουρίστες στις νότιες ακτές της Αλβανίας επέλεξε το αεροδρομιο των Ιωαννίνων.
Σε συνδιασμό με το ότι δεν υπάρχουν πολλές ελληνικές επιχειρήσεις εκεί (μεταποίηση κλπ - συγκριτικά με την Βουλγαρία πάντα), αλλά ούτε και ελληνικός φοιτητικός πληθυσμός, γίνεται κατανοητός ο σχετικά χαμηλός αριθμός πτήσεων μεταξύ Ελλάδας και Αλβανίας.
 
Θέλω μια βοήθεια.

Βλέπω αυτήν την στιγμή και με έχει παραξενεψει το εξής. Ένα αεροπλάνο της Ryanair που έκανε Divert στην Αθήνα από Πάφο λόγω ομίχλης στην Θεσσαλονίκη τώρα έχει απογειωθεί έπειτα από κάποια παραμονή στην Αθήνα, αλλά παρατηρώ ότι ανέβηκε σε ύψος 34.000 ποδιών για μια τόσο μικρή διαδρομή. Μου φάνηκε λίγο πως ανέβηκε πολύ απότομα καθώς όπως δείχνει το FR24 σε 10-11 λεπτά ανέβηκε από τα 425 πόδια στα 34.000 πόδια λίγο υπερβολική άνοδος δεν είναι;; Τους γύρισε τα στομάχια ανάποδα νομίζω.
Τι λέτε και εσείς.

:arrow: https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ei-epe

Με εκτίμηση.
 
Top