LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

ok ευχαριστώ για την ενημέρωση. Οπότε κατασκευαστικά μετρούν σε μήνες το έργο για τυχόν καθυστερήσεις.
 
Και για να θυμηθουμε τι δημοπρατήθηκε (αν αυτές ειναι οι τελευταίες αλλαγες-2014)

Ειδικότερα, το αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του νέου διεθνούς αερολιμένα Καστελίου Πεδιάδος.

Το νέο αεροδρόμιο Καστελίου χωροθετείται σε επαφή με το στρατιωτικό αεροδρόμιο στο Καστέλι Πεδιάδος Ηρακλείου και θα λειτουργεί παράλληλα με αυτό.

O σχεδιασμός του νέου αερολιμένα, υπερκαλύπτει τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές όσον αφορά την προσβασιμότητα, τη λειτουργικότητα και το επίπεδο εξυπηρέτησης.

Ενδεικτικά αναφέρονται:
* Διάδρομος προσαπογειώσεων μήκους 3.200 μ (με δυνατότητα επέκτασης στα 3.800 μ. εφόσον απαιτηθεί στο μέλλον).
* Βιοκλιματικό κτήριο αεροσταθμού.
* Ταινιόδρομοι για όλους τους επιβάτες όταν οι αποστάσεις υπερβαίνουν ένα συγκεκριμένο μήκος.
* Πρόβλεψη περιοχής 400 στρεμμάτων για την ανάπτυξη εμπορικών δραστηριοτήτων.
* Σκιασμένοι χώροι στάθμευσης οχημάτων εντός του αεροδρομίου.

Το αεροδρόμιο θα περιλαμβάνει ένα διάδρομο κατηγορίας Ε, μήκους 3.200 μέτρων, έναν τροχόδρομο παράλληλο με το διάδρομο κατηγορίας Ε πλάτους 23 μέτρων, με πρόβλεψη για μελλοντική κατασκευή και δεύτερου τροχόδρομου, τρεις συνδετήριους τροχόδρομους υψηλής ταχύτητας και δύο συνδετήριους τροχόδρομους μεταξύ του αεροδρομίου και του στρατιωτικού αεροδρομίου.

Επίσης, ο νέος αερολιμένας θα περιλαμβάνει:

* Πέντε τουλάχιστον σταθερές θέσεις (γέφυρες επιβίβασης τύπου Multiple Aircraft Ramp System (MARS), οι οποίες θα δέχονται έως και δέκα αεροσκάφη για ταυτόχρονη εξυπηρέτηση.
* Είκοσι πέντε επιπλέον θέσεις στάθμευσης στην πίστα, με δυνατότητα Αυτόνομης Προσέγγισης και Απομάκρυνσης, σύστημα αποθήκευσης και διανομής καυσίμων με υπόγειο δίκτυο τροφοδοσίας αεροσκαφών για κάθε θέση στάθμευσης.
* Πύργο ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας με σύγχρονο σύστημα αεροβοηθημάτων,
αστυνομικό σταθμό, δύο πυροσβεστικούς σταθμούς, ιατρικές εγκαταστάσεις, καθώς και εγκαταστάσεις και εξοπλισμό επίγειας εξυπηρέτησης αεροσκαφών.
* Χώρους στάθμευσης με χωρητικότητα κατ' ελάχιστον 800 οχημάτων, χώρους αναμονής για 50 τουριστικά λεωφορεία, 150 ταξί και 20 μίνι βαν ξενοδοχείων, καθώς και θέσεις στάθμευσης για Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και πλήρες οδικό δίκτυο δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση εντός του αεροδρομίου.
* Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης αποβλήτων, το οποίο περιλαμβάνει σύστημα βιολογικού καθαρισμού που θα δέχεται τα λύματα του αεροδρομίου, καθώς και των γειτονικών οικισμών.
* Αντιπλημμυρική προστασία και αποχέτευση ομβρίων υδάτων, καθώς και ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης περιβαλλοντικών επιπτώσεων.

Οι οδικές συνδέσεις

Στο αντικείμενο της σύμβασης παραχώρησης περιλαμβάνεται και η μελέτη, κατασκευή και χρηματοδότηση των οδικών προσβάσεων σύνδεσης του νέου αεροδρομίου Καστελίου με το ΒΟΑΚ και ΝΟΑΚ, του νέου κλειστού αυτοκινητόδρομου (μήκους 18 χλμ περίπου, διατομής δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση με διαχωρισμένο οδόστρωμα) για τη σύνδεση του νέου αεροδρομίου με τον ΒΟΑΚ στην περιοχή της Χερσονήσου.

Για τη σύνδεση με το ΝΟΑΚ προβλέπεται η μελέτη και κατασκευή της οδικής σύνδεσης (μήκους 6 χλμ, διατομής μιας λωρίδας ανά κατεύθυνση με λωρίδα πολλαπλών χρήσεων χωρίς διαχωρισμένο οδόστρωμα) από το αεροδρόμιο μέχρι τον άξονα Ηράκλειο -Αρκαλοχώρι - Βιάννος.
Με δεδομένο ότι το έργο θα υλοποιηθεί με το σύστημα της σύμβασης παραχώρησης, αυτό σημαίνει για την Κρήτη μια σημαντικότατη εισροή ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων, με όλες τις προφανείς αναπτυξιακές και οικονομικές επιπτώσεις. Μαζί με το κόστος των απαλλοτριώσεων, τις δαπάνες εξυπηρέτησης δανείων και τις λοιπές δαπάνες, το συνολικό κόστος του έργου θα φτάσει το 1,5 δισ. ευρώ.

Παράλληλα, η κατασκευή του νέου αεροδρομίου θα συμβάλλει αποφασιστικά στην τόνωση της απασχόλησης, αφού κατά την περίοδο κατασκευής θα δημιουργηθούν περίπου 1.000 άμεσες θέσεις εργασίας για διάστημα 5 ετών, και κατά την περίοδο λειτουργίας του αεροδρομίου θα δημιουργηθούν 500 μόνιμες θέσεις εργασίας.
Επίσης νέες θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν όταν αναπτυχθούν οι εμπορικές υποδομές και χρήσεις.

Βασικά στοιχεία του Διαγωνισμού:

* Χρόνος Παραχώρησης: 35 χρόνια (στα οποία περιλαμβάνεται και η περίοδος κατασκευής των τεσσάρων ετών).

* Χρηματοδοτική Συμβολή του Δημοσίου: Μέχρι 220 εκατομμύρια (αποτελεί διαγωνιστικό μέγεθος)

* Το ποσοστό συμμετοχής του Δημοσίου στην εταιρεία κατασκευής και λειτουργίας του νέου διεθνούς αεροδρομίου θα αποτελέσει διαγωνιστικό μέγεθος με ελάχιστο και μέγιστο όριο ώστε να εξασφαλίζεται σε κάθε περίπτωση η καταστατική πλειοψηφία στην Εταιρεία.​

πηγή : http://www.tanea.gr/news/economy/articl ... o-kasteli/

Πλέον συμφωνώ με το κόστος....Ίσως το Ηράκλείο έχει νέο αεροδρόμιο το 2023...Μέχρι τότε τι κανουμε..
 
Κι άλλη παράταση γιατί μπορούμε... Σε λίγο θα βγάλει φωνές από μόνο του το Καζαντζάκης που ούτε 5 εκ. δε μπορεί να φιλοξενήσει αλλά έχει πλέον 7! Μετά την επιλογή του ανεξάρτητου μηχανικού, να θυμίσω ότι έχουμε πολλά ακόμη μέχρι την έναρξη ρων εργασιών. Οπότε πάμε για τέλη του 2018 στην καλύτερη!

Παράταση έως τις 19 Φεβρουαρίου για το αεροδρόμιο στο Καστέλι
...
Η παράταση υπήρξε αναγκαία προκειμένου να ολοκληρωθεί η επιλογή του ανεξάρτητου μηχανικού από την επιτροπή διαγωνισμού, διαδικασία για την οποία θα απαιτηθεί επιπλέον χρονικό διάστημα.

https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/ ... to-kasteli
 
Δεν ειναι παραξενο. Δεν εξυπηρετουν την ιδια περιοχη, οι δυο πολεις ειναι 140χλμ μακρια. Αλλη κινηση εχει το Ηρακλειο, αλλη τα Χανια. Δε "μοιραζουν" την κινηση της Κρητης...
 
Τα δύο αεροδρόμια μοιράζουν την κίνηση της Κρήτης και ενίοτε εξυπηρετούν και την ίδια περιοχή.Άρα ο συλλογισμός του joker2013 δεν είναι απαραίτητα σωστός.Ο νομός Ρεθύμνου, που είναι και ο μοναδικός νομός της Κρήτης χωρίς αεροδρόμιο εξυπηρετείται εξίσου και από τα δύο αεροδρόμια.Η τουριστική κίνηση στο νομό είναι τεράστια, οι ξενοδοχειακές μονάδες στην πλειοψηφία τους είναι στο ανατολικό Ρέθυμνο,πράγμα που σημαίνει ότι το αεροδρόμιο Ηρακλείου ισαπέχει από το αεροδρόμιο Χανίων(περίπου 75 με 80 χιλιόμετρα απόσταση).Πολλοί προτιμούν το αεροδρόμιο Ηρακλείου (ακόμα και από τους κατοίκους των Χανίων) γιατί έχει περισσότερες επιλογές πτήσεων τόσο εσωτερικού (λόγου χάρη το χειμώνα δεν υπάρχει καθημερινό δρομολόγιο SKG-CHQ,ενώ πχ δεν υπάρχει καν δρομολόγιο CHQ-RHO,CHQ-KGS κτλ ούτε το βαθύ καλοκαίρι), όσο και εξωτερικού.Το αεροδρόμιο Χανίων ειδικά χωρίς τη Ryanair είναι ένα φάντασμα.Δείτε τωρα το χειμώνα έχει με το ζόρι 5 πτήσεις την ημέρα.Τουλάχιστον το αεροδρόμιο Ηρακλείου μαζέυει 15.Ο λόγος που είναι "φορτωμένο" το HER και για αυτό εξετάζεται και η λύση της μετεγκατάστασης είναι αφενός ο σημαντικά μεγαλύτερος πληθυσμός του Ηρακλείου από κάθε άλλη πόλη της Κρήτης και αφετέρου η ισχυρή τουριστική παρουσία στο νομό Ηρακλείου και Λασιθίου μαζί. Χερσόνησος, Μάλια, Φαιστός, Κνωσός, Γούβες, Άγιος Νικόλαος, Ελούντα είναι ενδεικτικά θέρετρα και σημεία ενδιαφέροντος που κάθε καλοκαίρι βουλιάζουν από τουρίστες.
 
Για μενα κακως δεν επεμβαινει η ΥΠΑ οπως νομιζω το κανει η Rosaviatsia.
Στην Κυπρο η pobeda ειχε πτησεις προς Παφος και Λαρνακα ομως αυτη τωρα θα εχει μονο προς Λαρνακα γιατι δεν τους εδωσε αδεια η Rosaviatsia. Το ιδιο λογικα μπορουμε να κανουμε και εμεις σε καποιες αποφασεις .
Το καλοκαιρι ποιος ειναι ο λογος που θα εχουν πτησεις προς το Ηρακλειο δυο ρωσικες αεροπορικες εταιρειες η Aeroflot και η Utair.Θα μπορουσαν να τους υποχρεωσουν η μια να εχει πτησεις προς Ηρακλειο και η αλλη προς Χανια. Αφου βλεπουν οτι ειναι φορτωμενο πολυ το αεροδρομιο Ηρακλειου.
Ενταξη την αεροφλοτ δεν μπορεις να την υποχρεωσεις ομως την Utair θα μπορουσαν.
Αντι να σκεφτουν να μοιρασουν τους επιβατες σκεφτονται να φτιαξουν καινουργιο αεροδρομιο.
Και πες οτι εχουν φτιαξει το νεο αεροδρομιο και αν αυτο θα ειναι ακριβο τοτε αναγκαστικα οι αεροπορικες εταιρειες θα στραφουν προ το αεροδρομιο Χανιων (που απο οτι βλεπω δεν θα στραφουν προς αυτο λογο της Fraport).
Και μετα μας λενε οτι καποιοι δεν κανουν τραγικα λαθη .

Μπορουσαν να δωσουν κατι σαν επιδοτηση οπως θα κανουν και στο αεροδρομιο της Αγιας Πετρουπολης .
Το 2014 το τερματικο Pulkovo 2 το εχαν κλεισει ομως τωρα θα το ανοιξουν και θα ειναι μονο για αεροπορικες εταιρειες χαμηλου κοστους.Θελουν να συνδεσουν την Ευρωπη με την Ασια.Τα εισιτηρια θα αγοραζονται ξεχωριστα απο 2 διαφορετικες αεροπορικες εταιρειες και αν καθυστερησει η πρωτη πτηση θα εχουν εγγυηση απο το ιδιο το αεροδρομιο που θα τους φιλοξενει δωρεαν στα ξενοδοχεια της πολης η θα τους βαλει σε αλλη πτηση.
Αυτο μπορουσαν να το κανουν και στο αεροδρομιο Αθηνων γιατι νομιζω ειναι πολυ καλη ιδεα.
 
Georgi_1964":aj2f39vr said:
Περιεργο μου φαινεται πως σε ενα νησι το αεροδρομιο Ηρακλειου το εχουν φορτωσει σε φουλ και το αλλο των Χανιων οχι. Εκτος αν γινονται καποια εργα η θα πρεπει να γινουν απο οτι γραφουν.

Μα δεν εχουν το ιδιο capacity.

Το Ηρακλειο εχει 20 θεσεις σταθμευσης... ενω τα Χανια 10.
Το Ηρακλειο εξυπηρετετει 1.720 επιβατες/ωρα... ενω τα Χανια 1.140.
Η εναερια κυκλοφορια στο Ηρακλειο δεχεται 10 αφιξεις/ωρα... ενω στα Χανια 4.
 
Top