LGTS/SKG: Έργα στο intersection των διαδρόμων

Mήπως εχουμε εκτροπες επειδη φυσανε βορειοι ισχυροι ανεμοι πουναι πλάγιοι για τον 10/28?
 
Οπως εχει ειπωθει πολλακις, η καθε εταιρεια έχει τους δικους της κανονισμους λειτουργίας και διαδικασίες. Επισης δεν είναι τα πληρωματα ολων των εταιρειων το ιδιο εξοικειωμένα με το περιβάλλον του αεροδρομίου.

Προφανώς διαφορετική εμπειρία από το LGTS έχουν τα πληρώματα της Aegean, της Ellinair ή της Ryanair που έχουν βάση εκεί και διαφορετική τα πληρωματα της Easyjet ή της SAS.

Η SAS συνεχίζει και επιχειρεί κανονικά χωρίς προβλήματα στο LGTS, απλα μέχρι τώρα στις νυχτερινές πτήσεις της επιχειρεί μόνο στον 10L λόγω εταιρικών διαδικασιών και σχετικής εξοικείωσης των πληρωματων της. Χτες ο ανεμος ηταν για τον 28R οποτε εξαρχής αποφάσισε να κανει divert στην Καβάλα.
 
Το ερώτημα όμως είναι εάν οι κανονισμοί και διαδικασίες μιας εταιρίας την απελευθερώνουν από την υποχρέωση να αποζημιώσει τους επιβάτες ή και τα άλλα δικαιώματα (rebooking σε εταιρία που πετάει Θεσσαλονίκη, κάλυψη της μεταφοράς από/ προς Καβάλα για όσους έκλεισαν το εισιτήριο για Θεσσαλονίκη κλπ.). Ιδιαίτερα όταν δεν ενημέρωσε τους επιβάτες της.

Θυμάμαι ότι EW/4U από τις πρώτες κιόλας μέρες πετούσαν Καβάλα, ενώ στο σύστημά τους συνέχιζαν να πουλάνε Θεσσαλονίκη. Παρόμοια Easy και Wizz, που από τη μία μέρα στην άλλη σταμάτησαν τις πτήσεις για Θεσσαλονίκη. Εκεί πραγματικά θα ήθελα να ξέρω πότε πήραν αυτή την απόφαση. Γιατί δεν μπορώ να πιστέψω ότι την πήραν ξαφνικά λόγω των προβλημάτων στις 20 Νοεμβρίου...
 
Σε λίγο περισσότερο από δύο μήνες θα ολοκληρωθούν τα έργα της διασταύρωσης των διαδρόμων 16-34 και 10-28, με το χρονοδιάγραμμα του υπουργείου Υποδομών και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας να προβλέπει την ολοκλήρωσή τους στις 7 Μαρτίου 2018.

http://www.capital.gr/epixeiriseis/3263 ... -makedonia
 
Έτσι οπως το λέει το αρθρο αφηνει να εννοηθεί οτι μέχρι το Μάρτιο θα ολοκληρωθεί και η επέκταση του 10/28...ενω δεν είχαμε ως τωρα ανακοίνωση για κάτι τέτοιο...Ισχύει όντως ή απλά δημοσιογραφικοί φανφαρονισμοί;
 
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση η επέκταση του 10/28 για το Μάρτη.
Το χρονοδιάγραμμα είναι για Ιούλιο καλώς εχοντων των πραγμάτων.
 
spotterakis":1bz9gedo said:
Έτσι οπως το λέει το αρθρο αφηνει να εννοηθεί οτι μέχρι το Μάρτιο θα ολοκληρωθεί και η επέκταση του 10/28... Ισχύει όντως ή απλά δημοσιογραφικοί φανφαρονισμοί;
Όχι, δεν ισχύει, κάποιοι γράφουν βιαστικά χωρίς να διαβάζουν προσεκτικά τις ανακοινώσεις. Μέχρι τον Μάρτιο προβλέπεται να αποκατασταθεί η διασταύρωση των δυο διαδρόμων.
 
Πρόσφατη εμπειρία με Easyjet στο LGW-KVA-LGW και πιλότος βγήκε να μας καλωσορίσει στη πτήση και να μας εξηγήσει για τους λόγους που πλέον οι πτήσεις γίνονται προς Καβάλα.

Μεταξύ άλλων είπε ότι ο προσωρινός διάδρομος είναι too short and too narrow για τα στάνταρ ασφαλείας της Easy.
 
Λίγη υπομονή ακόμη... Σύμφωνα με τα παρακάτω, όλα βαίνουν καλώς με τα έργα και πρέπει να δουλεύουν διπλές βάρδιες, έτσι;

Στις 7 Μαρτίου πρόκειται να ολοκληρωθούν οι εργασίες αναβάθμισης στην διασταύρωση των διαδρόμων 16-34 και 10-28 του Αεροδρομίου Μακεδονία, δηλαδή περίπου 2 μήνες νωρίτερα από το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα που είναι για τις 30 Απριλίου, επιβεβαιώνοντας πλήρως προηγούμενο ρεπορτάζ του ypodomes.com

http://www.ypodomes.com/index.php/liman ... -makedonia
 
thanosp":227azcq0 said:
Πρόσφατη εμπειρία με Easyjet στο LGW-KVA-LGW και πιλότος βγήκε να ......και να μας εξηγήσει για τους λόγους που πλέον οι πτήσεις γίνονται προς Καβάλα.

Μεταξύ άλλων είπε ότι ο προσωρινός διάδρομος είναι too short and too narrow για τα στάνταρ ασφαλείας της Easy.


Παραμύθια ...!!! Ο διάδρομος στη Μύκονο ειναι πιο κοντός και εχει 30 μέτρα πλάτος, αλλά πετάνε κανονικά. Απλά δεν θέλουν να επιχειρήσουν με circling approach και επίσης οι διαδικασίες δεν υπάρχουν στα database των FMCs....
 
Top