LGTS/SKG: Έργα στο intersection των διαδρόμων

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες. Κάποιες επιπλέον απορίες: Μπορεί να σου πουν δηλαδή ότι θα πας MUC και αν έχει πτήση από εκεί μετά από 10 ώρες για Μαδρίτη, θα πρέπει να περιμένεις εκεί, έτσι?

Επίσης τι γίνεται στις πτήσεις εσωτερικού? Πηγαίνουν με λεωφορεία τους επιβάτες στην Καβάλα και από 'κει στην Αθήνα, Καλαμάτα και τα νησιά?

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
 
Πέρσι είχα 2 διαφορετικές κρατήσεις SKG - ATH τελευταία Βραδυνή από SKG και ΑΤΗ - IST πρώτη πρωινη με AEGEAN και οι 2.

Επειδή δεν μπόρεσε να προσγειωθεί το αεροπλάνο της βραδυνής πτήσης καταρχήν μας πήγαν σε ξενοδοχείο στην Περαία, στην συνέχεια μας έκλεισαν εισιτήρια με την πρωινή πτήση της επομενης. Επειδή ομως θα έχανα την πρωινή πτήση για Πόλη, και δεν ήθελα να πάω με την απογευματινή δική τους, έκλεισα την πρωινή της Turkish, και στην συνέχεια μου πλήρωσαν την διαφορά των εισιτηρίων (γύρω στα 60ευρω αν θυμάμαι) , και 2 τηλέφωνα που έκανα από Τουρκία στο call center τους, γύρω στα 21 ευρώ.
 
airport123":1gov96bw said:
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες. Κάποιες επιπλέον απορίες: Μπορεί να σου πουν δηλαδή ότι θα πας MUC και αν έχει πτήση από εκεί μετά από 10 ώρες για Μαδρίτη, θα πρέπει να περιμένεις εκεί, έτσι?

Εάν δεν υπάρχουν άλλες πτήσεις, δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο.

Βέβαια, πάντα μπορείς να ψάξεις και εσύ εάν βρίσκεις πιο βουλευτική για σένα λύση και να την προτείνεις στην εταιρία. Εάν το δέχεται είναι βέβαια άλλο θέμα, ιδιαίτερα όταν ζητάς πτήση άλλης εταιρίας, ενώ υπάρχουν και εναλλακτικές με την ίδια…

Εκτός απ΄αυτό σε περίπτωση ακύρωσης ή μεγάλης καθυστέρησης πάντα μπορείς να ακυρώσεις το ταξίδι σου και να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων (π.χ. όταν ούτως ή αλλιώς θα χάσεις το συνέδριο ή την συνάντησή σου / έχεις την επιστροφή την επόμενη μέρα και δεν αξίζει πια να πετάς κλπ.). Αυτό ισχύει και σε περιπτώσεις όπου χάνεις την ανταπόκριση και προτιμάς να επιστρέψεις με την επόμενη δυνατότητα αντί να συνεχίσεις το ταξίδι σου.
 
Έχει ξεφύγει λίγο η συζήτηση από το θέμα της.

Σχετικά με τα Δικαιώματα των επιβατών μπορείτε να συνεχίσετε εδώ:

viewtopic.php?f=74&t=5518&start=390
 
Συνηθισμενη κατασταση πλεον στο Μακεδονια αφού προβλήματα παρατηρούνται και σήμερα, καθώς σημειώνονται για ακόμη μια φορά ακυρώσεις και καθυστερήσεις λόγω των ισχυρών ανέμων που πνέουν στην περιοχή...
Ειλικρινα αν γινονταν τα εργα καλοκαιρι δεν ξερω αν η κατασταση θα ηταν ή οχι χειροτερη
 
Το καλοκαίρι τουλάχιστον δεν θα είχαμε αυτά τα σχεδόν καθημερινά προβλήματα με ομίχλη, χαμηλή νέφωση, δυνατούς ανέμους, βροχή κλπ. Το θέμα όμως θα ήτανε μάλλον ο αρκετά μεγαλύτερος αριθμός πτήσεων κατά το καλοκαίρι, γι΄αυτό παραπονέθηκαν και οι τουριστικοί φορείς.

Αν και εγώ αναρωτιέμαι εάν δεν θα ήτανε καλύτερα. Τα εποχικά / τουριστικά charter για τους τουρίστες της Χαλκιδικής θα μπορούσαν να πετάνε και από/ προς Καβάλα, για Χαλκιδική δεν κάνει τόσο μεγάλη διαφορά… Και με καλές καιρικές συνθήκες έχω την εντύπωση ότι γίνονται αρκετά περισσότερα από τις 4 πτήσεις την ώρα (το είδαμε σε μέρες όταν μέχρι το μεσημέρι ήτανε κλειστό λόγω ομίχλης).

Μια πόλη όπως η Θεσσαλονίκη για 4 μήνες να έχει ένα αεροδρόμιο που στις περισσότερες μέρες έχει πρόβλημα δεν είναι η καλύτερη λύση…
 
Είναι πλέον άσκοπη η συγκεκριμένη αναφορά στις καθημερινές καθυστερήσεις ή ακυρώσεις στο αεροδρομιο.

Το θέμα έχει υπερ-αναλυθεί επί 28 σελίδες. Τα έργα εκτελούνται ήδη εδώ και 2 μήνες και θα χρειαστεί υπομονή άλλο 1,5 μήνα για να ολοκληρωθούν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.

Τα ζητήματα που προέκυψαν ήταν γνωστά εξ' αρχής και η αναταραχή στις πτήσεις αναμενόμενη σε περίπτωση ομίχλης, χαμηλής νέφωσης, δυνατών πλάγιων ανέμων (Β ή Ν) ή βροχής/καταιγίδας. Ευτυχώς για ένα 40ήμερο μέχρι και 8/1 έκανε πολύ καλό καιρό και δεν είχαμε σοβαρά ζητήματα.

Ως ένα σημείο, καθυστερησεις και ακυρωσεις υπηρχαν και τα προηγουμενα χρόνια, και θα συνεχίσουν να υπάρχουν στο μέλλον σε περιπτωσεις με ομιχλη ή χαμηλή νέφωση.
 
Αν και σίγουρα δεν υπάρχουν πια νέα σχετικά με τα έργα και έχει συζητηθεί αρκετά το θέμα, δεν θα το έβρισκα τόσο κακό να χρησιμοποιούμε αυτό το νήμα για ανταλλαγή εμπειριών, αλλαγές στα δρομολόγια κλπ. Μέχρι να τελειώσουν τα έργα, κάποιοι από μας θα έχουμε και άλλες 10 και παραπάνω πτήσεις. Που δεν ξέρουμε εάν/ πότε θα γίνουν, πού θα προσγειωθούμε…

Όσον αφορά σήμερα: μου κάνει εντύπωση ότι το απόγευμα έγιναν diverted όλες οι αφίξεις της Ryanair (CIA, Memmingen, CLR), ενώ τις άλλες πτήσεις τις βλέπω κανονικά. Αυτό ήτανε προγραμματισμένο ή πραγματικά στην ώρα αυτών των πτήσεων είχε δυνατούς ανέμους;
 
Όπως έχει ειπωθεί ήδη αρκετές φορές:
- Η κάθε αεροπορική εταιρεία έχει δικές της διαδικασίες
- Ο κάθε τύπος αεροσκάφους έχει διαφορετικά όρια και χαρακτηριστικά
- Το κάθε πλήρωμα ενδέχεται να εκτιμήσει διαφορετικά μια κατάσταση
- Τα καιρικά φαινόμενα (άνεμος, κατάσταση νεφών) είναι δυναμικά στοιχεία που μεταβάλλονται συνεχώς
 
thanosp":33uej9ak said:
Η Easyjet ανακοίνωσε την συνέχιση των πτήσεων από το αεροδρόμιο της Καβάλας για την περίοδο 22/12/2017 έως 06/03/2018.

Ευελπιστεί ότι θα επιστρέψει στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης από 08/03/2018.

Μόλις έλαβα μήνυμα από την Easyjet ότι το δρομολόγιο της 8ης Μαρτίου θα προσγειωθεί Καβάλα και όχι Θεσσαλονίκη όπως είχαν προγραμματίσει. Δεν γνωρίζω τι γίνεται από τις 9 Μαρτίου και μετά.
 
Top