AIA επεκτάσεις

@747
Sou exw pei polles fores na min anaferesai se istories pou pligwnoun. Oxi na pigaineis ...Olympiakous ...kai na min koitas kata hangar i Emandina meria, alla na erxesai edw kai na mas kaneis epideiksi mnimis. Arkei. :twisted:
 
LGAT

seven4seven":i2g2w0bl said:
dtrach":i2g2w0bl said:
...την αύξηση εννοώ.Όταν το ανατολικό χτίστηκε ήταν σχεδόν υπερβολή αλλά αμέσως κρίθηκε μη αρκετό ....

Nai,i epoxi pou kri8ike mi arketo itan tote pou i Swissair eixe gia deytero hub tis meta tin ZRH to LGAT (8-9 DC10 kai 747 hmerhsiws),i KLM erxotan me 747 kai synexize gia apw anatoli, erxontousan sceduled oi Qantas,Philippines,Garuda,JAL,SAA,Air Canada,Biman,SAS,Saudia (oles me heavies,vevaia) klp klp klp!
Pou einai twra ola ayta? AN einai na ksanaer8oun, 8a katsw monos mou na xtisw to T2... den nomizw na mou parei panw apo 236,27 xronia (kai 8a valw kai open-air deck ;) ) Alliws....an einai na ftiaksoume T2 gia na erxetai i Wizz kai i Air Polonia, tote zhtw pou kahkame!

(dtrach,diafwnhsame re! :cool: )


Tοτε το Ελληνικο στοιχιζε 20 φορες πιο φτηνα ,,, τα ξενοδοχεια το ιδιο και τα night-stops συναιφεραν τις αεροπορικες εταιριες....καφες 100 δραχμες!!,,,
Τωρα δεν υπαρχει καφες κατω απο 4ευρω!!... και το ΑΙΑ το δευτερο ακριβωτερο αεροδρομιο της Ευρωπης !!!,,,,,LOOOOOLLLL!!!!!!!!!....για ενα αχρωμο και χωρις
αρχιτετονικη αεροδρομιο με τσιγκους στη σκεπη που σταζουν οταν βρεχει!!.....

 
Καίτοι τελειόφοιτος Νομικής, βρίσκω ό,τι έχει σχέση με την Αεροπορία αλλά και την αεροδρομιακή επικαιρότητα συναρπαστικό. Τελευταία έψαχνα εις μάτην τη Σύμβαση Ανάπτυξης του Διεθνούς Αερολιμένος Αθηνών, καθότι φαντάζομαι πως εκεί θα εκτίθεται λεπτομερέστερα το Τ6 στάδιο ανάπτυξης. Έχει κάποιος καμιά καλή ιδέα; :?:
 
Paidia ksipniste!!!
den eimaste oute heathrow oute jfk!edw pera yparxoun merikes stigmes tin imera pou gia 20 lepta den prosgeiwnetai/apogeiwnetai kanena aeroplano!mipws eimaste ligo pleonektes??

vevaia tha itan idiaitera euxaristo gia olous mas ean ftiaxnotan ena T2.

LIGO YPOMONI!!! :D :D :D
 
Παίδες, μήν ξεχνάμε ότι εκτός του ότι τι κλιμα είνα στραβό (ακριβό ), το έχει φάει και ο γάιδαρος.

Η μεγάλη διαφορά στην εμβέλεια των αεροσκαφών σε σχέση με κείνα το χρόνια έχει κάνει την κατάσταση ακόμα χειρότερη. Η Αθήνα τότε ήταν ότι πρέπει για techstop/αλλαγή πληρώματος και φύγαμε.

Το κερασάκι είναι και οι μειώσεις στα κόστη των εταιρειών και οι νομοθεσίες, που τότε αλλάζανε τα πληρώματα με κάθε ευκαιρία. Τώρα, μπαίνουν μέσα στο αεροπλάνο και ξεχνάνε να βγούνε ! Υπήρχε εταιρεία το 1975, που είχε πιλότους/καμπίνα να πετάνε Λονδίνο - Τελ Αβίβ - Λονδίνο μονοκοπανιά? Ούτε οι χειρότερες δεν το κάνανε αυτό.

Νομίζω ότι του Βενζινέλου, του έκατσε και κακή εποχή (που μάλλον δεν θα αλλάξει) :cry:
 
Μα γιατι να κανουν επεκταση δεν φτανει ο σημερινος αεροσταθμος μαζι με τον δορυφορο για της αναγκες του αεροδρομιου? Εχετε δει πολλες φορες να ειναι congested? Το πολυ πολυ να κανουν αλλο εναν δορυφορο απο την αλλη πλευρα σε 5-6 χρονια και αυτο ειναι, δεν χρειζεται και τιποτε παραπανο!
 
CaptainChris":3itoyjre said:
Μα γιατι να κανουν επεκταση δεν φτανει ο σημερινος αεροσταθμος μαζι με τον δορυφορο για της αναγκες του αεροδρομιου? Εχετε δει πολλες φορες να ειναι congested? Το πολυ πολυ να κανουν αλλο εναν δορυφορο απο την αλλη πλευρα σε 5-6 χρονια και αυτο ειναι, δεν χρειζεται και τιποτε παραπανο!

Ναι.Το καλοκαίρι απλά δεν μπορείς να περπατήσεις.Οι αίθουσες αναμονής είναι μια χαρά, αλλά ο χώρος του τσεκ-ιν και οι 'διάδρομοι προς της αίθουσες είναι γεμάτοι....συν του ότι δεν έχει πουθενά χώρο για να κάτσεις
 
Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση?

Τα Runways στο LGAV τί προδιαγραφές τηρούν?
Εννοώ ποιό αεροπλάνο
ΔΕΝ μπορεί να έρθει, λόγω μήκους/πλάτους π.χ?
 
Νομίζω ότι η επέκταση (Τ-6) έχει πάει πολλά χρόνια μετά. Ηταν να ξεκινάει με την συμπλήρωση των 50 εκ επιβατών από την ημέρα που άνοιξε. Αλλά όπως αναφέρουν και κάποια μέλη που ζουν κάθε μέρα στο αεροδρόμιο θέμα χωρητηκότητας δεν υπάρχει. Σχετικά με το terminal το πρόβλημα υπάρχει μόνο για κάποιες ώρες το πρωι. Και αυτό για λόγους που θα πάρει πολύ για να συζητήσουμε γράφοντας.

Σχετικά με το ερώτιμα του Flying Cat δεν υπάρχει πρόβλημα performance για κανένα αεροσκάφος. Μπορώ να σου πω ότι σε κάποιες στροφές μάλιστα το Α380 στρίβει ευκολότερα από το Β773.

dtrach":1rh4neq4 said:
CaptainChris":1rh4neq4 said:
Μα γιατι να κανουν επεκταση δεν φτανει ο σημερινος αεροσταθμος μαζι με τον δορυφορο για της αναγκες του αεροδρομιου? Εχετε δει πολλες φορες να ειναι congested? Το πολυ πολυ να κανουν αλλο εναν δορυφορο απο την αλλη πλευρα σε 5-6 χρονια και αυτο ειναι, δεν χρειζεται και τιποτε παραπανο!

Ναι.Το καλοκαίρι απλά δεν μπορείς να περπατήσεις.Οι αίθουσες αναμονής είναι μια χαρά, αλλά ο χώρος του τσεκ-ιν και οι 'διάδρομοι προς της αίθουσες είναι γεμάτοι....συν του ότι δεν έχει πουθενά χώρο για να κάτσεις
 
όλα μπορούν να έρθουν! Οι συζητήσεις που έχουν γίνει στο φορουμ και πιθανως να σε μπερδευουν είναι σχετικά με το βάρος των γεφυρών που ενώνουν τους 2 διαδρόμους και το πρόβλημα του χώρου στάθμευσης στην περίπτωση του Α380!
 
Top