Airbus A321 Long Range

nick15801

Economy-Class-Member
Εγγραφή
04/02/2012
Μηνύματα
133
Likes
2
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGNX
Δύο παρατηρήσεις στα γρήγορα:
1. το 757 είναι 757 και όχι Β757.
2. η ACL είναι η Air Lease Corp, άρα ακόμα οι αεροπορικές εταιρείες δεν έχουν μιλήσει

και γενικότερα:

Σε κάθε 'αναβάθμιση' παρατηρούμε μετακίνηση του 'optimum' μεγέθους προς τα πάνω.
Αυτό συνέβη και στη σειρά των 737 (στα classics, το πιο πετυχημένο ήταν το 733, στα NG το 738, και στα MAX μάλλον πάλι το -8.). Ειδικά για το 739, φαίνεται ότι τα όρια του αρχικού σχεδίου (ας μην το ξεχνάμε, ήταν του 196:cool:, δείχνουν την ηλικία τους. Στον ανταγωνισμό με το Α321 το 739ER δεν φαίνεται ότι τα πάει καλά, και ούτε το 739ΜΑΧ με το Α321NEO.

Στα Α320, αρχικά το Α319 ήταν πολύ πετυχημένο λόγω του ότι πρόσφερε καλό range, σιγά σιγά το Α320 το έπιασε. Στα NEO το Α319 ακόμα ψάχνεται, ενώ το Α321ΝΕΟ φαίνεται ότι πάει πολύ καλά.

Το Α321LR είναι το Α321ΝΕΟ με auxiliary fuel tanks. 757 δεν θα γίνει, μια και έχει το 'φτερό' ούτε το MLG του Α320. Αλλά θα καλύπτει αρκετά πιο οικονομικά το 90% ίσως του mission που είχε το 757.
 
OK, ο στόχος της παρατήρησης ποιος είναι για να καταλάβω και ο εγώ ο πτωχός τω πνεύματι; Το 757 δεν το Boeing 757; συντόμευση σε ενόχλησε; Η ALC είναι ACL όντος. Συγγνώμη εεε δεν θα το ξανακάνω, το υπόσχομαι. Και πάλι δεν καταλαβαίνω ως προς τι η παρατήρηση για το ότι δεν είναι αεροπορική η εταιρία που έκανε την πρώτη μεγάλη παραγγελία; Η airbus πήρε τον αριθμό που ήθελε και θα το ξεκινήσει. Είτε καλύπτει 60, το 80, το 90 ή το 100% του mission του 757, θα είναι ένα αεροσκάφος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί αντί αυτού σε ένα αρκετά μεγάλο βαθμό. Η Boeing αποφάσισε να κλείσει την συγκεκριμένη γραμμή παράγωγη, η airbus θεώρησε ότι μπορεί με ένα σχετικά οικονομικό τρόπο να καλύψει το όποιο κενό μπορούσε και αυτό είναι όλο. Τώρα αν αυτό θα είναι με auxiliary fuel tanks, so be it. αν ήθελαν να βάλουν νέα φτερά θα το έκαναν, δεν θα ζητούσαν την άδεια μας φαντάζομαι.
 
Το 757 είναι και "757" και "Β757" και "Boeing 757" και διάφορα άλλα. Όλες οι παραπάνω συντομεύσεις χρησιμοποιούνται διεθνώς.
Όσο για την παραγγελία, πάρα πολλοί τύποι αεροσκαφών έχουν ωφεληθεί τα μέγιστα από τις τεράστιες παραγγελίες των leasing εταιριών και στο κοντινό και στο (αρκετά) μακρινό παρελθόν. Δεν έχει καμία απολύτως σημασία ποιος κάνει την παραγγελία. Το αποτέλεσμα μετράει. Ούτως ή άλλως αυτά τα αεροσκάφη θα πάνε σε εταιρίες άμεσα με την παραλαβή τους.
 
easy.
1. παρατήρηση πρώτη. Η σωστή αναφορά είναι Boeing 757 για το μεν και Airbus A321 για το δε.
2. το να σε επιλέξει αεροπορική εταιρεία έχει κατιτις παραπάνω από το να σε επιλέξει μια εταιρεία leasing, που προβλέπει (σωστά συνήθως) ότι θα τα τοποθετήσει σε αεροπορικές εταιρείες. Εξαίρεση η Αmedeo, δεν νομίζω ότι έχει βρει ακόμα, ένα χρόνο μετά, πελάτες για να τοποθετήσει τα 20 Α388.
3. ασφαλώς, παραγγελία είναι παραγγελία. Δεν είπα ότι δεν είναι παραγγελία.
4. αν ήμουν exec σε κάποια εταιρεία, leasing ή μή, θα το παράγγελνα. Το Α321LR είναι για το 757 ό,τι το A333 για το 772. Ελαφρύτερο, πιο μοντέρνο, πολύ πιο οικονομικό, και άριστο για το 90% των αποστολών.
 
Eδώ θα βρείτε (αν δεν έχετε ήδη) μερικές παραπάνω πληροφορίες :)

ΥΓ
Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε την ιστοσελίδα, καλό ξενύχτι :cool:
 
Τελευταία παραλαβή του Α321neo είναι στην Alaska Airlines που έχει 5 ενώ τον Ιανουάριο 2018 παρέλαβε το πρώτο της η Interjet.

Μέχρις στιγμής Α321neo εκμεταλλεύονται οι:

3 Sri Lankan Airlines
2 ANA
2 Avianca
2 Hawaiian Airlines
2 Novair
1 Air Astana
1 Azores Airlines
1 Vietjet
1 Volaris
1 WOW
 
Άρχισαν οι παιδικές ασθένειες στο A320neo, η Airbus ανακοίνωσε σήμερα ότι υπολογίζει πως υπάρχει πρόβλημα στο 30% των αεροσκαφών Α320neo με κινητήρες νέας γενιάς Pratt&Whitney.
A320neo χρησιμοποιούν:
39 IndiGo
17 Air Asia
17 Frontier
17 SAS
15 Air India
15 Pegasus
13 Azul Brazil
13 GoAir
10 Avianca (all)
10 Lufthansa
8 Thai
7 China Southern
6 Volaris
5 CitiLink
5 Hong Kong Express
5 Sichuan
5 Spirit
5 Tianjun
4 easyjet
4 LATAM
4 S7-Siberian
4 Vistara
3 Air China
3 ANA
3 Interjet
2 Sri Lankan Airlines
2 Viva
1 Air Astana
1 China West Air
1 WOW


http://www.naftemporiki.gr/finance/stor ... tin-airbus
 
AirNamibia τι σχέση έχουν τα προβλήματα στο Α320ΝΕΟ με το Α321ΝΕΟLR;
 
Top