Sukhoi Superjet 100

  • Thread starter stiv
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Η Interjet έχει καθηλώσει 4 α/φ και τα κανιβαλίζει για να μπορέσει να διατηρήσει πτητικά τα άλλα 18 α/φ που έχει. Χωρίς να επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες τα α/φ έχουν πρόβλημα με τους κινητήρες. :shock:

https://www.flightglobal.com/news/artic ... rt-444861/
 
Και η Aeroflot απο οτι γραφουν εχει προβλημα με αυτα.
Υπάρχει ένας" πόλεμος" μεταξύ της Aeroflot και των κατασκευαστών του Superjet.
Η ουσία είναι όπως συνήθως στα χρήματα. Στην Aeroflot απλά δεν της συμφέρει για να αγοράσει ρωσικά αεροσκάφη. Γιατί να χρειαζόταν ένα Superjet εάν είναι ευκολότερο και φθηνότερο να αγοράσει ένα άλλο Boeing ή Airbus;
Επιπλέον, η Aeroflot παραπονείται ότι τα περισσότερα από τα Superjets είναι χαλασμένα : τώρα 18 από τα 35 είναι ελαττωματικά. Και αυτό δεν είναι μόνο ότι χαλάνε σε ένα σημείο του αεροσκάφους αλλά επειδή τα αεροπλάνα χαλάνε σε διαφορετικά σημεία . Η επισκευή του Superjets δεν είναι επίσης τόσο εύκολη γιατί συνήθως απλά δεν υπαρχουν αποθέματα ανταλλακτικών .
 
Παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει στην παραγωγή του SSJ100, τώρα σκέπτονται να κατασκευάσουν και μικρότερο των 75 επιβατών


https://www.ruaviation.com/news/2018/2/7/10782/

αυτή την στιγμή το 98 επιβατών α/φ εκμεταλλεύονται οι:
37 Aeroflot & 6 stored
18 Interjet & 4 stored
12 Yakutia & 1 stored
10 Gazpromavia
9 IrAero
4 Azimuth
3 Brussels
3 Cityjet
2 Royal Thai
2 Rusjet
1 Comlux
1 Kazakhstan
 
Ανακοινώθηκε στο Eurasia Airshow στην Αττάλεια της Τουρκίας, η παραγγελία για
20 α/φ στην Iran Air &
20 α/φ στην Aseman με παραδόσεις από 2020.

https://www.ruaviation.com/news/2018/4/25/11284/
 
H S7 υπέγραψε LOI για 50 firm + 25 option παραγγελίες SSJ100/75 που θα αντικαταστήσουν τα Ε170. (6-8% ποιο οικονομικά στην κατανάλωση καυσίμου + με το νέο winglet έχει 3% περισσότερη εξοικονόμηση καυσίμου) αξιοπιστία αποστολής 97.85%. Η παραγωγή του SSJ100/75 είχε ανακοινωθεί τον Φεβρουάριο στο Singapore Airshow.

https://www.ainonline.com/aviation-news ... i-100-jets

H Aero Mogolia υπέγραψε LOI για 2 SSJ100/95 για παραδόσεις μέχρι το 2019 για αντικατάσταση των Fokker 50

https://www.ch-aviation.com/portal/news ... -superjets

Επίσης η Severstal Aircompany θα ενοικιάσει 6 α/φ για 12 χρόνια για αντικατάσταση των CRJ200. 3 α/φ θα παραδοθούν εντός του 2018 και τα υπόλοιπα πριν το 2022,

http://www.rusaviainsider.com/severstal ... onal-jets/

Αυτή την στιγμή πετούν 122 α/φ και αναμένονται παραδόσεις 3 στην Interjet, 1 στην Cityjet 2 στην Aeroflot, 1 στην Azimuth. Υπάρχουν παραγγελίες και για άλλα 249 α/φ. Σύνολο 378 α/φ.
Ενώ 10 α/φ είναι stored ???( Aeroflot 6, Cityjet 1, Interjet 1, Lao Airlines 1, Yamal 1) ??? Armavia 1 α/φ, Bural 2 α/φ, Sky Aviation 2 α/φ = έχουν χρεοκοπήσει, Sukhoi 4 α/φ.
 
Μετά την άρνηση της Brussels Airlines να συνεχίσει την χρησιμοποίηση των 4 α/φ, έρχεται η Adria να την αντικαταστήσει. Η Adria Airways υπέγραψε Επιστολή πρόθεσης χρησιμοποίησης 15 α/φ προς αντικατάσταση των 3 CRJ700 + 8 CRJ900 + 3 Saab2000.

https://www.ruaviation.com/news/2018/11/26/12468/

Alrosa που εδρεύει στην Yakutia και είναι θυγατρική της Alrosa diamond mining, υπέγραψε Επιστολή πρόθεσης χρησιμοποίησης 2 α/φ για την αντικατάσταση του Tu154M και του Tu134B την άνοιξη του 2019.

http://www.rusaviainsider.com/alrosa-ai ... rjet-100s/

Αναμένεται η ανακοίνωση της RusLine που εδρεύει στο Vnukovo, για χρήση των α/φ προς αντικατάσταση των 10 CRJ100 και 7 CRJ200 που χρησιμοποιεί.

Μέχρι τώρα έχουν παραδοθεί 148 α/φ και το
Backlog 230 α/φ.
 
Η Alexcina Airways με βάση τον Λίβανο είναι πιθανό να γίνει η πρώτη εταιρεία που θα πετά Superjet 100 στη Μέση Ανατολή
Τα πρώτα τέσσερα (από τα δώδεκα) αεροσκάφη είναι προγραμματισμένα για παράδοση το Q1 του 2019, μισθωμένα απευθείας από τον κατασκευαστή Sukhoi Civil Aircraft.

http://www.rusaviainsider.com/new-middl ... unch-2019/
 
Ο μισός στόλος των 15 α/φ της εταιρείας Yamal είναι καθηλωμένος, όπως αναφέρει η εταιρεία:
“numerous design and manufacturing flaws in aircraft and engine systems, as well as the lack of aftersales support by the producer.”
Και η Adria, κάνει πίσω, για άλλους λόγους....δεν τα βρήκαν στα οικονομικά και στην υποστήριξη.

Κρίμα, η εταιρεία που τα κατασκευάζει, δεν το υποστηρίζει..;..;…;.

http://www.rusaviainsider.com/technical ... -grounded/
 
Πιθανών η Norwegian να αγοράσει 40 α/φ ώστε να λάβει την άδεια υπερπτήσεων της Σιβηρίας.
10 για την θυγατρική Norwegian Air Argentina + 30 για την μητρική, ώστε να μπορεί να πετά από Λονδίνο για Ιαπωνία, Κίνα, Νότια Κορέα.

http://www.rusaviainsider.com/russia-ho ... ht-rights/

Υπάρχουν συζητήσεις τα 15 α/φ της Adria να τα πάρει η Air Serbia.
 
Top