Aegean: Neo ή MAX

Δεν νομίζω να εκταμιεύσουν 4-5 δις €... Με κάποια λύση leasing θα πάνε. Επίσης η εταιρεία είναι κερδοφόρα τα τελευταία χρόνια.
 
Και πιστευετε οτι μια παραγγελια 50 αεροσκαφων (που δεν την λες μικρη) θα μεινει στις γνωστες "τιμες λιστας" Αυτα τα 5 δις που αναφερουν ειναι οι τιμες λιστας. Σε τελικη αναλυση ποση εκπτωση θα γινει (η Boeing θα ξεσκιστει σε αυτο το σημειο για να την κερδισει ως νεο πελατη) και ποσο θα κοστισουν, δεν θα το μαθουμε πραγματικα ποτε.

Sorry για το μερικο οφφτοπικ

Φιλικα
Στεφος
 
Ως εισηγμένη εταιρεία στο χρηματιστήριο είναι υποχρεωμένη να γνωστοποιήσει το τίμημα. Αν όχι κατά την ανακοίνωση, πιθανότατα στην τηλεδιάσκεψη ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων που έχει οριστεί για τις 16/03/18.
 
Δηλαδή το συζητάμε ακόμα αν θα πάρουν 737 ή 320 :banana:

Το πολύ πολύ τίποτε 321LR για να τα βάζει ροτέισιο τεχεράνη-σαντορίνη-λονδίνο-σαντορίνη
 
mxnk":336ypvfr said:
Ως εισηγμένη εταιρεία στο χρηματιστήριο είναι υποχρεωμένη να γνωστοποιήσει το τίμημα. Αν όχι κατά την ανακοίνωση, πιθανότατα στην τηλεδιάσκεψη ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων που έχει οριστεί για τις 16/03/18.

δεν ειναι ....υπαρχουν (και σωστα) "παραθυρακια" για πληροφοριες που δεν θελει μια εταιρια να "αποκαλυψει" καθως μπορει δυνητικα να την βλαψουν


οι τιμες λιστας ειναι τιμες..... λιστας....το παιχνιδι παιζεται στις εκπτωσεις.... και εχω αναλυσει παλαιοτερα γιατι η εταιρια (πιστευω) δεν προκειται να παρει "καλες" τιμες (με βαση τα μεχρι στιγμης δεδομενα)ειτε απο την μια ειτε απο την αλλη κατασκευαστρια εταιρια
 
Παραθέτω ένα άρθρο που βρήκα στο Internet σχετικά με την Airbus
Πιστεύω θα επηρεάσει την απόφαση της Aegean καθώς οι Γάλλοι <<παγώνουν>> μέρος των πωλήσεων τους σε A320 neo με κινητήρες Pratt and Whitney :(


http://m.naftemporiki.gr/amp/story/1320 ... fa-gia-tin
 
Το ΝΕΟ προσφερεται και με CFM
 
Αν το ρεπορτάζ της Καθημερινής έχει βάση

Η αίσθηση της αγοράς είναι ότι η Aegean θα προτιμούσε να μεταπηδήσει στα Boeing, ωστόσο εάν δεν καταφέρει να βρει κοινό τόπο συμφωνίας με την CFM International (που είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής κινητήρων για το 737max), τότε θα επιλέξει τη γνώριμη οδό της Τουλούζης.


τότε η Aegean θα πάρει αεροσκάφος με CFM μόνο Boeing. Άρα με την Airbus συζητάει για κινητήρες P&W. Άρα, με βάση την τελευταία εξέλιξη όπως αναφέρει το άρθρο της Ναυτεμπορικής, η προοπτική αυτή απομακρύνεται ακόμα περισσότερο, αν την Aegean την απασχολεί κάτι τέτοιο.
 
Speedbird8":35kouec9 said:
τότε η Aegean θα πάρει αεροσκάφος με CFM μόνο Boeing

Αυτο είναι μια υπόθεση, βάσιμη, αλλά υπόθεση. Οι CFM είναι σχεδόν το ίδιο προϊόν για τα 2 αεροπλάνα αλλά έχουν διαφορετικές εκδόσεις, με τον LEAP-1Α να είναι μεγαλύτεροι και το 1Β του 737 πιο "κοντοι". Επίσης, όταν έχεις μονοπώλιο, μπορείς να χτυπήσεις τις τιμές. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η CFM μπορεί να δίνει καλή προσφορά για το ΝΕΟ και όχι για το 737.

Επίσης μου έκανε εντύπωση η εγκυρότητα του ρεπορτάζ. Αδυνατώ να πιστέψω ότι υπάρχει δημοσιογράφος της Καθημερινής που καταγράφει λεπτομέρειες όπως 1Α και 1Β. Συνήθως, οι δαιμόνιοι ρεπόρτερ μη ειδικού τύπου αποκαλούν ότι πετάει τζαμπο τζετ. Που με κάνει να πονηρεύομαι ότι το ρεπορτάζ είναι διαρροή, για ευνόητους λόγους. " Η αίσθηση της αγοράς είναι ότι η Aegean θα προτιμούσε να μεταπηδήσει στα Boeing", για ποία αγορά μιλάμε ακριβώς, που ασχολείται με αεροπορικά θέματα; Την κυρία Μένια από το Κορωπί, ή τον Κυρ-Βαγγέλη στου Παπάγου; Και αν αυτοί ασχολούνται, γιατί δεν γράφουν στο φόρουμ :twisted:

Μεγαλύτερη εντύπωση βέβαια θα μου έκανε αν όντως η Α3 άλλαζε 50 αεροσκάφη και εκπαίδευε μερικές εκατοντάδες πιλότους για να πάει στην Boeing. H Airbus θα πρέπει να χει κάνει κάτι πολύ λάθος για να τους χάσει από πελάτες.
 
Η Κασσίμη είναι ρεπόρτερ μεταφορών. Επίσης, δεν είναι απαραίτητο να ασχολούνται άτομα της αγοράς με forum οποιασδήποτε μορφής. Εκτός αν ο υπεύθυνος στρατηγικής ανάπτυξης της Aegean (λέμε τωρα) γράφει και στο airliners με το παρατσούκλι LGAV80 η κάτι παρόμοιο. Για όσους ξέρουν, τα υψηλά στελέχη δεν έχουν καν χρόνο για άλλα πράγματα, πόσο μάλλον για φόρουμς.

Τρίτον η 'αγορά' μπορεί να είναι από μια μάζωξη στελεχών αεροπορικών εταιριών στο Χίλτον για καφέ με τα οποία μίλησε η δημοσιογράφος έως τον οποιοδήποτε έμμεσα ή άμεσα εμπλεκόμενο ή ενδιαφερόμενο με το θέμα (από ελληνόφωνα στελέχη ξένων εταιριών μέχρι ειδκούς επί αεροπορικων θεμάτων).
 
Top