Aegean: Neo ή MAX

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
pilotstefanos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 21 Ιουν 2017, 14:12
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό pilotstefanos » 12 Φεβ 2018, 16:39

Παραθέτω ένα άρθρο που βρήκα στο Internet σχετικά με την Airbus
Πιστεύω θα επηρεάσει την απόφαση της Aegean καθώς οι Γάλλοι <<παγώνουν>> μέρος των πωλήσεων τους σε A320 neo με κινητήρες Pratt and Whitney :(


http://m.naftemporiki.gr/amp/story/1320 ... fa-gia-tin
0 x


Άβαταρ μέλους
SkyHawk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 697
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 10:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
Τοποθεσία: HELL

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό SkyHawk » 12 Φεβ 2018, 16:40

Το ΝΕΟ προσφερεται και με CFM
0 x
Wanna make God laugh? Make a plan.

Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Επικοινωνία:

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 12 Φεβ 2018, 16:51

Αν το ρεπορτάζ της Καθημερινής έχει βάση

Η αίσθηση της αγοράς είναι ότι η Aegean θα προτιμούσε να μεταπηδήσει στα Boeing, ωστόσο εάν δεν καταφέρει να βρει κοινό τόπο συμφωνίας με την CFM International (που είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής κινητήρων για το 737max), τότε θα επιλέξει τη γνώριμη οδό της Τουλούζης.


τότε η Aegean θα πάρει αεροσκάφος με CFM μόνο Boeing. Άρα με την Airbus συζητάει για κινητήρες P&W. Άρα, με βάση την τελευταία εξέλιξη όπως αναφέρει το άρθρο της Ναυτεμπορικής, η προοπτική αυτή απομακρύνεται ακόμα περισσότερο, αν την Aegean την απασχολεί κάτι τέτοιο.
0 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1899
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LFPG

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό flesland » 12 Φεβ 2018, 20:07

Speedbird8 έγραψε:τότε η Aegean θα πάρει αεροσκάφος με CFM μόνο Boeing


Αυτο είναι μια υπόθεση, βάσιμη, αλλά υπόθεση. Οι CFM είναι σχεδόν το ίδιο προϊόν για τα 2 αεροπλάνα αλλά έχουν διαφορετικές εκδόσεις, με τον LEAP-1Α να είναι μεγαλύτεροι και το 1Β του 737 πιο "κοντοι". Επίσης, όταν έχεις μονοπώλιο, μπορείς να χτυπήσεις τις τιμές. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η CFM μπορεί να δίνει καλή προσφορά για το ΝΕΟ και όχι για το 737.

Επίσης μου έκανε εντύπωση η εγκυρότητα του ρεπορτάζ. Αδυνατώ να πιστέψω ότι υπάρχει δημοσιογράφος της Καθημερινής που καταγράφει λεπτομέρειες όπως 1Α και 1Β. Συνήθως, οι δαιμόνιοι ρεπόρτερ μη ειδικού τύπου αποκαλούν ότι πετάει τζαμπο τζετ. Που με κάνει να πονηρεύομαι ότι το ρεπορτάζ είναι διαρροή, για ευνόητους λόγους. " Η αίσθηση της αγοράς είναι ότι η Aegean θα προτιμούσε να μεταπηδήσει στα Boeing", για ποία αγορά μιλάμε ακριβώς, που ασχολείται με αεροπορικά θέματα; Την κυρία Μένια από το Κορωπί, ή τον Κυρ-Βαγγέλη στου Παπάγου; Και αν αυτοί ασχολούνται, γιατί δεν γράφουν στο φόρουμ :twisted:

Μεγαλύτερη εντύπωση βέβαια θα μου έκανε αν όντως η Α3 άλλαζε 50 αεροσκάφη και εκπαίδευε μερικές εκατοντάδες πιλότους για να πάει στην Boeing. H Airbus θα πρέπει να χει κάνει κάτι πολύ λάθος για να τους χάσει από πελάτες.
2 x


Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Επικοινωνία:

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 12 Φεβ 2018, 20:46

Η Κασσίμη είναι ρεπόρτερ μεταφορών. Επίσης, δεν είναι απαραίτητο να ασχολούνται άτομα της αγοράς με forum οποιασδήποτε μορφής. Εκτός αν ο υπεύθυνος στρατηγικής ανάπτυξης της Aegean (λέμε τωρα) γράφει και στο airliners με το παρατσούκλι LGAV80 η κάτι παρόμοιο. Για όσους ξέρουν, τα υψηλά στελέχη δεν έχουν καν χρόνο για άλλα πράγματα, πόσο μάλλον για φόρουμς.

Τρίτον η 'αγορά' μπορεί να είναι από μια μάζωξη στελεχών αεροπορικών εταιριών στο Χίλτον για καφέ με τα οποία μίλησε η δημοσιογράφος έως τον οποιοδήποτε έμμεσα ή άμεσα εμπλεκόμενο ή ενδιαφερόμενο με το θέμα (από ελληνόφωνα στελέχη ξένων εταιριών μέχρι ειδκούς επί αεροπορικων θεμάτων).
0 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1899
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LFPG

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό flesland » 12 Φεβ 2018, 20:57

Speedbird8 έγραψε:Επίσης, δεν είναι απαραίτητο να ασχολούνται άτομα της αγοράς με forum οποιασδήποτε μορφής. Εκτός αν ο υπεύθυνος στρατηγικής ανάπτυξης της Aegean (λέμε τωρα) γράφει και στο airliners με το παρατσούκλι LGAV80 η κάτι παρόμοιο. Για όσους ξέρουν, τα υψηλά στελέχη δεν έχουν καν χρόνο για άλλα πράγματα, πόσο μάλλον για φόρουμς.


Ελπίζω να ήταν εμφανές ότι αστειευόμουν.

Όσο για την Κασσίμη, μπορεί όντως να το έψαξε πάρα πολύ ή πιο απλά κάποια πηγή να της το έδωσε, είτε επειδή ρώτησε είναι επειδή θελαν να το δώσουν - ναι είναι συντάκτρια μεταφορών για τα διόδια και τα λιμάνια αλλά τους κινητήρες της CFΜ δεν τους ξέρεις αν μένεις στην Ελλάδα και δεν είσαι αεροναυπηγός,πιλότος ή μηχανικός (εκτός και αν είναι τόσο "κολλημένη" που τότε μπράβο της). Βασικά δεν ξέρεις την ίδια την CFΜ.
1 x

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2052
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
Επικοινωνία:

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό dtrach » 12 Φεβ 2018, 21:04

Αν είσαι δημοσιογράφος και κάνεις όντως ρεπορτάζ και μάθεις ότι είναι θέμα κινητήρων κυρίως η επιλογή του αεροσκάφους, δεν είναι και τόσο δύσκολο να μάθεις πληροφορίες, οπότε όπως και να έχει η συγκεκριμένη έκανα απλά καλά τη δουλειά της. Πάντως όσο αδύνατο και να φαντάζει, θα θέλα πολύ να επιστρέψει η Α3 στη boeιng. Αναρωτιέμαι αν τα production slots της Airbus θα παίξουν ρόλο στην επιλογή
0 x


Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Επικοινωνία:

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 13 Φεβ 2018, 08:17

flesland έγραψε:
Speedbird8 έγραψε:Επίσης, δεν είναι απαραίτητο να ασχολούνται άτομα της αγοράς με forum οποιασδήποτε μορφής. Εκτός αν ο υπεύθυνος στρατηγικής ανάπτυξης της Aegean (λέμε τωρα) γράφει και στο airliners με το παρατσούκλι LGAV80 η κάτι παρόμοιο. Για όσους ξέρουν, τα υψηλά στελέχη δεν έχουν καν χρόνο για άλλα πράγματα, πόσο μάλλον για φόρουμς.


Ελπίζω να ήταν εμφανές ότι αστειευόμουν.

Όσο για την Κασσίμη, μπορεί όντως να το έψαξε πάρα πολύ ή πιο απλά κάποια πηγή να της το έδωσε, είτε επειδή ρώτησε είναι επειδή θελαν να το δώσουν - ναι είναι συντάκτρια μεταφορών για τα διόδια και τα λιμάνια αλλά τους κινητήρες της CFΜ δεν τους ξέρεις αν μένεις στην Ελλάδα και δεν είσαι αεροναυπηγός,πιλότος ή μηχανικός (εκτός και αν είναι τόσο "κολλημένη" που τότε μπράβο της). Βασικά δεν ξέρεις την ίδια την CFΜ.


Εδώ δεν διαφωνώ. Προφανώς και κάποιος έδωσε πληροφορίες και έτσι γίνεται το σωστό ρεπορτάζ. Το διασταύρωσε και το δημοσίευσε.

Το πρόβλημα θα ήταν να έγραφε την γνώμη της ή να έκανε εικασίες.
0 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες