Aegean: Neo ή MAX

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για την Aegean Airlines
Άβαταρ μέλους
pilotstefanos
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 21 Ιουν 2017, 14:12
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό pilotstefanos » 12 Φεβ 2018, 16:39

Παραθέτω ένα άρθρο που βρήκα στο Internet σχετικά με την Airbus
Πιστεύω θα επηρεάσει την απόφαση της Aegean καθώς οι Γάλλοι <<παγώνουν>> μέρος των πωλήσεων τους σε A320 neo με κινητήρες Pratt and Whitney :(


http://m.naftemporiki.gr/amp/story/1320 ... fa-gia-tin
0 x


Άβαταρ μέλους
SkyHawk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 705
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 10:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
Τοποθεσία: HELL

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό SkyHawk » 12 Φεβ 2018, 16:40

Το ΝΕΟ προσφερεται και με CFM
0 x
Wanna make God laugh? Make a plan.

Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Επικοινωνία:

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 12 Φεβ 2018, 16:51

Αν το ρεπορτάζ της Καθημερινής έχει βάση

Η αίσθηση της αγοράς είναι ότι η Aegean θα προτιμούσε να μεταπηδήσει στα Boeing, ωστόσο εάν δεν καταφέρει να βρει κοινό τόπο συμφωνίας με την CFM International (που είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής κινητήρων για το 737max), τότε θα επιλέξει τη γνώριμη οδό της Τουλούζης.


τότε η Aegean θα πάρει αεροσκάφος με CFM μόνο Boeing. Άρα με την Airbus συζητάει για κινητήρες P&W. Άρα, με βάση την τελευταία εξέλιξη όπως αναφέρει το άρθρο της Ναυτεμπορικής, η προοπτική αυτή απομακρύνεται ακόμα περισσότερο, αν την Aegean την απασχολεί κάτι τέτοιο.
0 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1946
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LSGG

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό flesland » 12 Φεβ 2018, 20:07

Speedbird8 έγραψε:τότε η Aegean θα πάρει αεροσκάφος με CFM μόνο Boeing


Αυτο είναι μια υπόθεση, βάσιμη, αλλά υπόθεση. Οι CFM είναι σχεδόν το ίδιο προϊόν για τα 2 αεροπλάνα αλλά έχουν διαφορετικές εκδόσεις, με τον LEAP-1Α να είναι μεγαλύτεροι και το 1Β του 737 πιο "κοντοι". Επίσης, όταν έχεις μονοπώλιο, μπορείς να χτυπήσεις τις τιμές. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η CFM μπορεί να δίνει καλή προσφορά για το ΝΕΟ και όχι για το 737.

Επίσης μου έκανε εντύπωση η εγκυρότητα του ρεπορτάζ. Αδυνατώ να πιστέψω ότι υπάρχει δημοσιογράφος της Καθημερινής που καταγράφει λεπτομέρειες όπως 1Α και 1Β. Συνήθως, οι δαιμόνιοι ρεπόρτερ μη ειδικού τύπου αποκαλούν ότι πετάει τζαμπο τζετ. Που με κάνει να πονηρεύομαι ότι το ρεπορτάζ είναι διαρροή, για ευνόητους λόγους. " Η αίσθηση της αγοράς είναι ότι η Aegean θα προτιμούσε να μεταπηδήσει στα Boeing", για ποία αγορά μιλάμε ακριβώς, που ασχολείται με αεροπορικά θέματα; Την κυρία Μένια από το Κορωπί, ή τον Κυρ-Βαγγέλη στου Παπάγου; Και αν αυτοί ασχολούνται, γιατί δεν γράφουν στο φόρουμ :twisted:

Μεγαλύτερη εντύπωση βέβαια θα μου έκανε αν όντως η Α3 άλλαζε 50 αεροσκάφη και εκπαίδευε μερικές εκατοντάδες πιλότους για να πάει στην Boeing. H Airbus θα πρέπει να χει κάνει κάτι πολύ λάθος για να τους χάσει από πελάτες.
2 x


Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Επικοινωνία:

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 12 Φεβ 2018, 20:46

Η Κασσίμη είναι ρεπόρτερ μεταφορών. Επίσης, δεν είναι απαραίτητο να ασχολούνται άτομα της αγοράς με forum οποιασδήποτε μορφής. Εκτός αν ο υπεύθυνος στρατηγικής ανάπτυξης της Aegean (λέμε τωρα) γράφει και στο airliners με το παρατσούκλι LGAV80 η κάτι παρόμοιο. Για όσους ξέρουν, τα υψηλά στελέχη δεν έχουν καν χρόνο για άλλα πράγματα, πόσο μάλλον για φόρουμς.

Τρίτον η 'αγορά' μπορεί να είναι από μια μάζωξη στελεχών αεροπορικών εταιριών στο Χίλτον για καφέ με τα οποία μίλησε η δημοσιογράφος έως τον οποιοδήποτε έμμεσα ή άμεσα εμπλεκόμενο ή ενδιαφερόμενο με το θέμα (από ελληνόφωνα στελέχη ξένων εταιριών μέχρι ειδκούς επί αεροπορικων θεμάτων).
0 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1946
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LSGG

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό flesland » 12 Φεβ 2018, 20:57

Speedbird8 έγραψε:Επίσης, δεν είναι απαραίτητο να ασχολούνται άτομα της αγοράς με forum οποιασδήποτε μορφής. Εκτός αν ο υπεύθυνος στρατηγικής ανάπτυξης της Aegean (λέμε τωρα) γράφει και στο airliners με το παρατσούκλι LGAV80 η κάτι παρόμοιο. Για όσους ξέρουν, τα υψηλά στελέχη δεν έχουν καν χρόνο για άλλα πράγματα, πόσο μάλλον για φόρουμς.


Ελπίζω να ήταν εμφανές ότι αστειευόμουν.

Όσο για την Κασσίμη, μπορεί όντως να το έψαξε πάρα πολύ ή πιο απλά κάποια πηγή να της το έδωσε, είτε επειδή ρώτησε είναι επειδή θελαν να το δώσουν - ναι είναι συντάκτρια μεταφορών για τα διόδια και τα λιμάνια αλλά τους κινητήρες της CFΜ δεν τους ξέρεις αν μένεις στην Ελλάδα και δεν είσαι αεροναυπηγός,πιλότος ή μηχανικός (εκτός και αν είναι τόσο "κολλημένη" που τότε μπράβο της). Βασικά δεν ξέρεις την ίδια την CFΜ.
1 x

Άβαταρ μέλους
dtrach
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2084
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2002, 12:34
Τοποθεσία: Athens,Greece
Επικοινωνία:

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό dtrach » 12 Φεβ 2018, 21:04

Αν είσαι δημοσιογράφος και κάνεις όντως ρεπορτάζ και μάθεις ότι είναι θέμα κινητήρων κυρίως η επιλογή του αεροσκάφους, δεν είναι και τόσο δύσκολο να μάθεις πληροφορίες, οπότε όπως και να έχει η συγκεκριμένη έκανα απλά καλά τη δουλειά της. Πάντως όσο αδύνατο και να φαντάζει, θα θέλα πολύ να επιστρέψει η Α3 στη boeιng. Αναρωτιέμαι αν τα production slots της Airbus θα παίξουν ρόλο στην επιλογή
0 x


Άβαταρ μέλους
Speedbird8
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 13:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Επικοινωνία:

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό Speedbird8 » 13 Φεβ 2018, 08:17

flesland έγραψε:
Speedbird8 έγραψε:Επίσης, δεν είναι απαραίτητο να ασχολούνται άτομα της αγοράς με forum οποιασδήποτε μορφής. Εκτός αν ο υπεύθυνος στρατηγικής ανάπτυξης της Aegean (λέμε τωρα) γράφει και στο airliners με το παρατσούκλι LGAV80 η κάτι παρόμοιο. Για όσους ξέρουν, τα υψηλά στελέχη δεν έχουν καν χρόνο για άλλα πράγματα, πόσο μάλλον για φόρουμς.


Ελπίζω να ήταν εμφανές ότι αστειευόμουν.

Όσο για την Κασσίμη, μπορεί όντως να το έψαξε πάρα πολύ ή πιο απλά κάποια πηγή να της το έδωσε, είτε επειδή ρώτησε είναι επειδή θελαν να το δώσουν - ναι είναι συντάκτρια μεταφορών για τα διόδια και τα λιμάνια αλλά τους κινητήρες της CFΜ δεν τους ξέρεις αν μένεις στην Ελλάδα και δεν είσαι αεροναυπηγός,πιλότος ή μηχανικός (εκτός και αν είναι τόσο "κολλημένη" που τότε μπράβο της). Βασικά δεν ξέρεις την ίδια την CFΜ.


Εδώ δεν διαφωνώ. Προφανώς και κάποιος έδωσε πληροφορίες και έτσι γίνεται το σωστό ρεπορτάζ. Το διασταύρωσε και το δημοσίευσε.

Το πρόβλημα θα ήταν να έγραφε την γνώμη της ή να έκανε εικασίες.
0 x

Άβαταρ μέλους
ale3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2011, 21:31
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό ale3 » 16 Μαρ 2018, 17:03

Σε αποκλειστικό ρεπορτάζ του airnews.gr, η Αιγαίου επέλεγε την Airbus

http://www.airnews.gr/2018/03/16/
2 x

Άβαταρ μέλους
SkyHawk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 705
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 10:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
Τοποθεσία: HELL

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό SkyHawk » 16 Μαρ 2018, 17:04

WOW I am shocked! Didnt see that happening! :D
1 x
Wanna make God laugh? Make a plan.


Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 16 Μαρ 2018, 17:14

Πολυ λίγα είναι για αντικατάσταση των CEO τα 30 κομματια. Λέτε να δούμε και καμιά παραγγελία regional jet?
CS 100/300 για παράδειγμα που προσωπικά τα βρίσκω ιδανικά για την περίπτωση της Α3?
1 x

Άβαταρ μέλους
SkyHawk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 705
Εγγραφή: 21 Απρ 2005, 10:56
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
Τοποθεσία: HELL

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό SkyHawk » 16 Μαρ 2018, 17:17

Πιο πιθανο βλεπω ανανεωση παλαιων lease παρα αγορα αλλου τυπου. Οταν μια εταιρια εχει αεροπλανα απο καινουρια εδω και σχεδον 10 χρονια τα γνωριζει αρκετα καλα και ξερει τι περιμενει. Επισης τα lease πεφτουν κατακορυφα οποτε ειναι win win scenario τις περισσοτερες φορες
0 x
Wanna make God laugh? Make a plan.

Άβαταρ μέλους
nsap
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 29 Οκτ 2007, 22:32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
Τοποθεσία: London
Επικοινωνία:

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό nsap » 16 Μαρ 2018, 19:04

Όλα τα άρθρα έλεγαν για τουλάχιστον 50 αεροσκάφη..εγώ θα περιμένω την επίσημη ανακοίνωση..πολύ λίγα για ανανέωση στόλου και επέκταση...
0 x


Άβαταρ μέλους
mxnk
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 890
Εγγραφή: 15 Φεβ 2008, 01:11
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό mxnk » 16 Μαρ 2018, 19:19

Ισχύει, όταν σήμερα με την προσθήκη των νέων 321 φτάνει τα 48 Airbus, τσάμπα η σκληρή διαπραγμάτευση για 30 μόνο.
Αν εξαιρέσουμε τις 7 πιο πρόσφατες προσθήκες από το 2015 και μετά θα ήταν πιο πιθανό να διαπραγματευτεί για 40.
Ο σκοπός είναι να διεπραγματευτεί για αγορά σε καλή τιμή και μετά να κάνει sale & lease back όπως έκανε και την πρώτη φορά.

Εκτός αν τα οικονομικά της για εγγυήσεις, προκαταβολές κτλ ή ακόμα και οι προβλέψεις για την μελλοντική επιβατική κίνηση δεν υποστηρίζουν τόσο μεγάλη δέσμευση για παραγγελία. Ίσως η παραγγελία να αφορά τα αεροσκάφη που χρειάζονται για την εξυπηρέτηση των κύριων και κερδοφόρων προορισμών που δεν επηρεάζονται σημαντικά από τον ανταγωνισμό ή άλλες πολιτικές/οικονομικές εξελίξεις. Κακά τα ψεματα αλλά η επέκταση της σε πιο περιφερειακά αεροδρόμια είναι εποχική και αρκετά ασταθής για να επενδύσει πάνω σε αυτή. Προφανώς θα είναι πιο σωστό να ανανεώσει τα υπόλοιπα αεροσκάφη απευθείας μέσω leasing όταν έρθει η ώρα ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες της.

Κάτι παραπάνω θα έχουν δείξει οι αναλύσεις των ειδικών. Αναμένουμε την επίσημη ανακοίνωση.
0 x
_________________
I'd rather be flying...

http://www.flightdiary.net/mxnk
http://www.air-born.gr

Άβαταρ μέλους
nsap
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 29 Οκτ 2007, 22:32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
Τοποθεσία: London
Επικοινωνία:

Re: Aegean: Neo ή MAX

Δημοσίευσηαπό nsap » 16 Μαρ 2018, 19:22

Το ρεπορταζ αποτι φαίνεται έχει αφαιρεθεί...
0 x



Επιστροφή σε “Aegean Airlines”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης