Για επιβατες εκτος Σένγκεν.

@georgi , δεν συνεχιζω , γιατί μάλλον ουτε κι εσυ καταλαβαίνεις :D
@fleshland , δεν υπάρχει λόγος για τσανζιτ βίζα. όσο για ανταποκρίσεις εντώς Σέγκεν και με το mct δεν υπάρχει ιδιαίτερος κίνδυνος. Το κάνουν πολλοί επιβάτες πλέον και στη Θεσσαλονίκη
 
Συλλογισμος on (για να δω αν το επιασα σωστα) :

Λεει ο ενας οτι για το θεμα τρανζιτ φταιει η εταιρεια (ε;), και ο αλλος που δουλευει τα μισα χρονια της ζωης του σε αεροδρομια και αεροπορικες εταιρειες του λεει οτι δεν ειναι θεμα της εταιρειας ή οποιασδηποτε εταιρειας, αλλα αεροδρομιου, και ο πρωτος επιμενει σε αυτο που εχει κατα νου, λεγοντας του οτι δεν καταλαβε. Οκ παω πασο. Αντιδιασταυρωση: αν καποιος δει απο κοντα τη θυρα απο ενα main landing gear (MLGD - main landing gear door) ενος Α320 θα πει οτι το αλουμινιο που χρησιμοποιειται ειναι πολυ καλα δουλεμενο. Αν ερθω εγω και του πω οτι δεν υπαρχει αλουμινιο στη θυρα, αλλα πλαστικο, χαρτι και γυαλι, σιλικονη, και καποια κραμματα μεταλλων αλλα σιγουρα οχι αλουμινιο, θα γυρισει να με πει οτι δεν καταλαβα τι λεει. Δηλαδη καταλαβαινει αυτος που απλα ειδε το MLGD, ισως τον αφησαν να το "χαϊδεψει", αλλα οχι εγω που φτιαχνω τα συγκεκριμενα MLGD! (στο χωριο μου εχουν μια παροιμια, αλλα κρατιεμαι..)

Συλλογισμος off, (τα συμπερασματα δικα μου)

Στεφος


ΥΓ:
flesland":u8upjsp6 said:
[....]

ΥΓ Georgi_1964 μην φύγεις, ποιος θα μείνει ειδικός στα ανατολικά θέματα; !

Ο Σεβαχ ο Θαλασσινος
 
Ενταξη Στέφανε εχουμε καταλαβει τι μας γραφει ο IATA/TASOS, δεν πιανουμε ολοι μας πουλια στον αερα.
Το θεμα ειναι να μαθω απο εσας κατι ωφελιμο , για το οτι σας κουραζω αυτο ειναι αλλο θεμα :)

Ksana, μου απάντησε η Aegean Airlines μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου :
Πράγματι, δεν υπάρχει ζώνη διέλευσης στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, οι επιβάτες που ταξιδεύουν από τη Ρωσία στην Κύπρο με ανταπόκριση την Θεσσαλονίκη χωρίς θεώρηση Σένγκεν συνοδεύονται απλώς από αστυνομικούς .
Αρα για καποιο αλλο λογο δεν τους αφησαν να πεταξουν.
Και εγω παλια αυτα τους εγραφα οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα μεσω Θεσσαλονικης.Παει να πει οτι ηταν ενα μεμονωμενο περιστατικο απο TLV.Απλως το εγραψα το θεμα για να ειμαι 100% σιγουρος .
 
Αλήθεια, καταλαβαίνεις τι γράφεις; Ή να το πω αλλιώς. Καταλαβαίνεις τι γράφει το email της εταιρείας;
 
Στέφανε γαι το email της εταιρειας χθες το βραδυ το βρηκα.Ειναι μια απαντηση που πηρε ενας επιβατης απο την εταιρεια πριν λιγα χρονια.Ειναι ακριβως οτι μας εγραψε και ο ATA/TASOS.
Για να επιμενω Στεφανε υπηρχε λογος.
Και ο λογος ειναι αυτος .
Εδω μια αλλη απαντηση απο την εταιρεια.
Τους τηλεφώνησα. Πρότειναν την απόφαση να αλλάξουν τα εισιτήρια με ανταπόκριση μέσω της Αθήνας. Για την ανταλλαγή ενός εισιτηρίου προς μία κατεύθυνση με πρόστιμο( -- ευρώ) συν ( -- ευρώ) και την διαφορά στο κόστος των πτήσεων και άλλα (-- ευρώ )δεν θυμάται για ποιο λόγο . Συνολικά 80 ευρώ για εισιτήριο μίας διαδρομής.
Η άλλη λύση να αγοράσω νέο εισιτήριο με 70 ευρώ η να βγάλω Visa .
Δυο διαφορετικες απαντησεις ομως η πρωτη ειναι σωστη.
Εγραψα στην κοπελα να μην αλλαξει τιποτα αφου εσεις εδω μου ειπατε οτι δεν θα εχεις κανενα προβλημα.Της εδειξα και το email της εταιρειας.
Υπαρχει Στεφανε σε ολες τις δουλειες η θεωρια και η πρακτικη. Στην εταιρεια ειναι καποια λιγα ατομα που 100% γνωριζουν ολες τις απαντησεις.Ο ATA/TASOS αν εδω και χρονια εργαζεται σε αυτον το τομεα τα γνωριζει καλυτερα και απο αυτους που ειναι στα γραφεια.
 
aakunz":3pzg54l7 said:
Έχω την εντύπωση, ότι το transit στην Θεσσαλονίκη είναι γενικώς προβληματικό, ακόμα κι αν κινείσαι εντός Σένγκεν. Ήθελα να πετάξω KIT-SKG-ATH με τα RJ85 της EL, μία από τις Κυριακές του καλοκαιριού του 2017. Όσους κι αν ρώτησα, όλοι με απέτρεψαν, λέγοντας ότι η SKG δεν έχει τράνζιτ περιοχή και ότι θα έπρεπε να βγω και να ξαναπεράσω έλεγχο ασφαλείας, με αποτέλεσμα να είναι εντελώς αμφίβολο το αν θα προλάβαινα την πτήση SKG-ATH, που θα γινόταν με το ίδιο αεροπλάνο.
Όντως έτσι είναι. Σε πρόσφατο ταξίδι ΑΤΗ-SKG-FRA με Α3 και κοινό κωδικό κράτησης είχα 1 ώρα και κάτι αναμονή στη Θεσσαλονίκη και αλλαγή αεροσκάφους. Με 30' καθυστέρηση στην Αθήνα έφτασα Θεσ/νίκη τσίμα τσίμα. Σε ερώτηση και στο πλήρωμα αλλά και στο αεροδρόμιο για να πάω κατευθείαν στο νέο gate, πήρα την ίδια απάντηση, ότι έπρεπε να βγω και να ξαναμπώ περνώντας εκ νέου έλεγχο και αναμονή στην ουρά, όπως και έγινε. Τελικά έφτασα τελευταίος στο gate και πήγα με το λεωφορείο μόνος μου.

Είναι λίγο αστείο όλο αυτό...
 
Όπως είναι αστείο να πας να αλλάξεις πτήση με συνοδεία αστυνομίας, προσωπικά δεν το έχω ξανακούσει.

Δεν ήξερα ότι αυτό συμπεριλαμβάνεται στα καθήκοντα της Ελληνικής Αστυνομίας :rolleyes:
 
Είναι λογικό γιατί δεν υπάρχει τρανζιτ εξτρα Σέγκεν και για να μην λέμε τα ιδια και τα ιδια υπάρχει συνοδεία.
Παράδειγμα: (τυχαία η εθνικότητα και ο προορισμός)
Ρώσος απο Μόσχα με εισιτήριο τελικό προορισμό Τελ Αβιβ. Φτάνει Σαλονίκη, βίζα Σέγκεν δεν έχει, πως θα παει στην τρανζιτ ? αφου θα πρέπει να βγει εξω και να περάσει έλεγχο ? Μόνος του? Και αν δεν παει στην τρανζιτ ? και μείνει στην Ελλαδα?
Οπότε καταλήγουμε οτι η συνοδεία είναι για λόγους ....ευνόητους!
Επίσης όπως ο συνοριακός έλεγχος είναι καθήκον της Αστυνομίας, είναι και καθήκον και σύμφωνα με το παραπάνω παράδειγμα, να φυλάξουν τα σύνορα.
 
Συγγνώμη αλλά εκεί δεν φυλανε σύνορα, εκεί πάνε καροτσάκι άμοιρους ταξιδιώτες επειδή το αεροδρόμιο είναι εντελώς ανεπαρκές για να προσφέρει κοινό χώρο συνδέσεων (πυρηνική φυσική να το καταφέρεις αυτό).
 
Και που θες να καταληξεις, σχετικα με την ερωτηση του Γιωργου στην αρχη του νηματος, και την εξηγηση του Τασου; Γιατι δεν εχω καταληξει που θες να καταληξεις, γιατι οι 2 αναρτησεις ειναι στο στυλ "Error 404: Point not found"
 
Top