Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

Δεν ειναι το μόνο, δεν υπάρχουν για την ώρα δρομολόγια ούτε για το Πίζα Κέρκυρα καθώς και για το Πίζα Κεφαλονιά, ίσως να μην πήγαιναν καλα και να τα σταμάτησε, πέρυσι τέτοια εποχή είχαν ήδη βγει τα δρομολόγια
 
Νέο δρομολόγιο το MAN-RHO 2w, αυξηση συχνοτήτων στο MAN-CHQ..3 α/φη ακόμη στο ΜΑΝ με δέκα νέα δρομολόγια..Πως και δεν έβαλε ΜΑΝ-ΑΤΗ/SKG να χτυπήσει U2, εκπλήττομαι...

https://corporate.ryanair.com/news/ryan ... anchester/
 
Re: Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

η Ryanair Sun προσγειώνεται στο Ηράκλειο πραγματοποιώντας κάποιες charter πτήσεις για την θερινή περίοδο 2018 :great:

Θα επανέλθω σύντομα (ελπίζω) με περισσότερες πληροφορίες.
 
Ανέβηκε αν και με μεγάλη καθυστέρηση το PSA CFU, 1/week, 27/3-23/10, κάθε Τρίτη.
Κανένα νέο για PSA EFL
 
To DUB-ATH γινεται year-round με dublin-based a/c και τον ερχομενο χειμώνα θα πετάει 3,7..Λιγο αγριες ώρες γιατι πρεπει να εισαι στο αεροδρομιο 400-430...αλλά θα εχει την κυριαρχια στο δρομολόγιο αν η Α3 το κρατησει εποχικό..

https://corporate.ryanair.com/news/ryan ... ?market=ie
 
Δεν μπορώ να καταλάβω την στάση της Fraport...το προγραμμα κινήτρων του ΔΑΑ εφαρμοζεται για όλες τις εταιρείες αδιακρίτως και έχει παρα πολύ θετικά αποτελέσματα...Γιατι κρατάνε τετοια αρνητική στάση σε κάτι ανάλογο για τα υπόλοιπα αεροδρόμια; Δεν εχουν στόχο την ανάπτυξη των αεροδρομίων; Η ίδια η Fraport εφαρμόζει incentives programme στα αεροδρόμια της στο εξωτερικο..Εδώ γιατί όχι; Πως περιμένουν περισσοτερες εταιρείες και περισσότερα δρομολόγια; με ευχολόγια; :mad:

http://www.airnews.gr/2018/03/07/%ce%b1 ... %80%ce%bf/
 
Το θέμα δεν είναι η στάση της Fraport, αλλά της Ryanair, που για να πάρει λιγότερα τέλη και με τα προβλήματα που κατά καιρούς έχει με τους εργαζομένους της καρφώνει όποιον τη βολεύει!

Ενώ είχαμε αυτά πριν λίγα χρόνια :

Παράλληλα, κατηγόρησε την πολιτική του αεροδρομίου για τη μείωση της επιβατικής κίνησης που καταγράφεται τα τελευταία χρόνια

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=509747

Ryanair: Ενας είναι ο εχθρός, τα τέλη στο «Ελευθέριος Βενιζέλος»

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=360342

Πλέον πετάει και στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Fraport που έχει περισσότερα τέλη από το Μακεδονία :

Η ιρλανδική αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους Ryanair συνέχισε την επέκτασή της από το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, ανακοινώνοντας σήμερα, Τρίτη, 20 νέες πτήσεις καθώς και ότι θα χρησιμοποιήσει το γερμανικό αεροδρόμιο ως βάση για επτά αεροσκάφη της.

http://www.athina984.gr/2017/02/28/i-ry ... es-ptisis/

Φόρος του Βενιζέλος περίπου 35€ ενώ το "ακριβό" αεροδρόμιο των Χανίων έχει 14€ αλλά η Ryanair κράζει τη Fraport και λέει ότι αυτή φταίει που φεύγει κι όχι ότι σε όλη την Ευρώπη ακύρωσε κάποια δρομολόγιά της :

Στη συνέχεια, το αεροσκάφος παρέμεινε για λίγη ώρα στο «Δασκαλογιάννης» και αναχώρησε, δεκαπέντε λεπτά πριν από τα μεσάνυχτα, με προορισμό το «Ελευθέριος Βενιζέλος», όπου θα αποτελέσει το πέμπτο σκάφος βάσης της Ryanair στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο, στο οποίο η εταιρεία αναβαθμίζει την παρουσία της.

http://www.airnews.gr/2017/10/31/η-τελε ... ανιά-βίντ/

Μήπως το θέμα πρωτίστως για ν' ανοίξει ένα δρομολόγιο είναι κυρίως αν έχει ζήτηση? Παρόλα αυτά συμφωνώ απόλυτα ότι τα υψηλά τέλη διώχνουν επιβάτες κι εταιρίες αλλά ας σκεφτόμαστε ότι τα αεροδρόμια έχουν έξοδα και κάπως πρέπει να καλυφθούν....
 
Δεν νομίζω οτι έχει να κάνει με τα τέλη που πληρώνουν οι επιβάτες αλλά περισσότερο τα πρόσθετα που πληρώνουν πλέον τα αεροσκάφη, απο 1/4/2018 θα πληρώνουν 90 ευρώ αν θέλουν παρουσία πυροσβεστικού κατα τη διάρκεια του ανεφοδιασμού, κατι που κανει συστηματικά η Ryanair...και τα εμμεσα εξοδα με τους ground handlers οι οποίοι με τη σειρά τους είδαν αυξήσεις στα ενοίκια κλπ και λογικά τα μετακυλύουν στις αεροπορικές εταιρείες.
 
Με την πρακτική ο ανεφοδιασμός του αεροπλάνου να γίνει ταυτόχρονα με την επιβίβαση επιβατών, η Ryanair μειώνει το turnaround time, δηλ. το ίδιο αεροπλάνο μπορεί να πραγματοποιεί περισσότερες πτήσεις με περισσότερο κέρδος. Άρα γιατί να μην πληρώνει αυτή τη έξτρα υπηρεσία της παρουσίας πυροσβεστικού;
 
Eγώ δεν αμφισβήτησα τα επικοινωνιακά τρικ της εταιρείας..Οντως πετάει σε ακριβοτερα αεροδρομια,αλλά μην ξεχναμε οτι σε FRA,ATH, και φαντάζομαι κ αλλου, πηρε καλό deal από προγραμμα κινητρων για το ανοιγμα νεων γραμμών ή την ενισχυση υφιστάμενων, όπου τα τελη μειωνονται δραστικά τα πρωτα χρόνια (ή και μηδενιζονται αρχικα) μεχρι να πετύχει το δρομολόγιο..Αμφισβητώ την διάθεση της Fraport να εφαρμόσει κατι ανάλογο κ στα ελληνικά αεροδρόμια,όχι μονο για την FR αλλά για όλες τις εταιρείες..Δεν ξερω αν βγαινουν μισές αληθειες απο το άρθρο,αλλά σιγουρα αυτό φαινεται για το διαχειριστή των αεροδρομιων μας..
 
Top