Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

Ulrike":pd8pvx8d said:
Με την πρακτική ο ανεφοδιασμός του αεροπλάνου να γίνει ταυτόχρονα με την επιβίβαση επιβατών, η Ryanair μειώνει το turnaround time, δηλ. το ίδιο αεροπλάνο μπορεί να πραγματοποιεί περισσότερες πτήσεις με περισσότερο κέρδος. Άρα γιατί να μην πληρώνει αυτή τη έξτρα υπηρεσία της παρουσίας πυροσβεστικού;
Να υπενθυμίσω ότι επί διαχείρισης αεροδρομίων από την ΥΠΑ αν και υπήρχε θεωρητικά τιμοκαταλογος χρέωσης πυρασφάλειας αυτή δεν εισπραττονταν ποτέ με αποτέλεσμα να γίνει εκτεταμένη χρήση της από την εν λόγω εταιρία. Τώρα που άλλαξαν τα κοζια και η χρέωση όχι μόνο επιβλήθηκε αλλά και αυξήθηκε είναι λογικό να προκαλεί τη γκρίνια της Ryanir.
 
H εταιρεία ισχυριζεται οτι αυτό το service fee δεν εφαρμοζεται πουθενα αλλου παρα μονο στην Ελλάδα...
 
Η πυρασφάλεια έχει μια λογική. Εχεις πχ μια TUI στο σκέλος HER-RHO-MUC. Εχουν μπει στο 738 120 επιβατες από το HER και οι υπόλοιποι θα γεμίσουν το α/φ από RHO. Η εταιρία μέσω του handler ζητά ανεφοδιασμό και βέβαια δε θα κατέβουν οι 120 transit από το αεροπλάνο οπότε θα υπάρχει όχημα πυροσβεστικής για πυρασφάλεια. Αυτού του είδους όμως οι πτήσεις δεν είναι ο κανόνας.
Αν θέλουμε τώρα να μειώσουμε απλά το groundtime των αεροσκαφών μας για να χωρέσουμε και άλλα δρομολόγια μες τη μέρα, συγγνώμη αλλά σκέψου να ζητήσουν όλοι οι operators το ίδιο πράγμα τι έχει να γίνει.
 
spotterakis":1zpyntfd said:
H εταιρεία ισχυριζεται οτι αυτό το service fee δεν εφαρμοζεται πουθενα αλλου παρα μονο στην Ελλάδα...

Πόσα "service fee" εφαρμόζει η Ryanair τα οποία εφαρμόζει μόνο αυτή και καμμία άλλη αεροπορική εταιρεία; :cool: :rolleyes: ;)
 
μα το θέμα μας δεν είναι αν η Ryanair είναι "καλή" εταιρεία ή όχι... δεν παύει να είναι απο τις φτηνότερες, την επιλέγουν εκατομμύρια επιβάτες ΜΟΝΟ λόγω των χαμηλότερων τιμών... αν τώρα προστίθεται το ένα και το άλλο κόστος , οι τιμές αναγκαστικά θα ανεβούν σε βάρος του επιβάτη. Αυτό νομίζω είναι που πρέπει να ενδιαφέρει.. άλλωστε τα εργασιακά και ο τρόπος που βγάζει παράλληλα έσοδα δεν φαίνεται να απασχολούν ιδιαίτερα τους πελάτες της !
 
Δηλαδή μόνο η Ryanair μπορεί να κάνει κριτική ή παράπονα ( στην FRAPORT και σε οποιονδήποτε άλλον ) ;

Αλίμονο αν στο αεροπορικό αντικείμενο επικρατήσει ως κριτήριο ενδιαφέροντος, μόνο το κόστος!
 
Μίπος όλα αυτά είνε για να έρθι μόνο η Lufthansa - θιγατρικί της Fraport και να πετάξουν εκτός τη ryanair? Σχέδιο έχουν να βλέπουμε μόνο γερμανικές ετερίες... Αντί να καθαρίσουν κανα αεροδρόμιο τους νιάζι μόνο να παρουν λεφτά!

http://www.dw.com/el/κέρδη-εκατομμυρίων ... a-41208137
 
Ήρθαναι η ξενυ να πάρουναι τα ασυμηκά μας!
ΔΥΑΔΟΣΤΑΙ!!1!1

71bd0014f533579b8977c38742ceebf0
 
Ευτυχώς που το βρήκες! Η Lufthansa θέλει να κάνει hubτο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης με επιβάτες από και προς τα αεροδρόμια της Ελλάδας... Αλλά η ryanair ως γνωστόν δε θέλει να κάνει το Frankurt hub οπότε τρώει μεγάλους φόρους

Τώρα το μόνο που μένει είναι να δεις και το παρακάτω :
 

Attachments

  • 21112.jpg
    21112.jpg
    209,4 KB · Προβολές: 113
Top