LGAV satelite terminal

Πολύ καλά θα έκαναν να χρησιμοποιούσαν το satelite που μας έχουν τρελάνει με τις επιβιβάσεις / αποβιβάσεις με λεωφορεία.
Παλιά όταν έφτανες βράδυ χρησιμοποιούσαν λεωφορεία, τώρα και απογεύματα.
Γυρίσαμε πίσω στα ωραία χρόνια του Ελληνικού. :D
 
Νομίζω πως με την αύξηση των low cost πτήσεων το ΑΙΑ θα πρέπει να κατασκευάσει εν καιρώ κάποια gates ειδικά διαμορφωμένα για χρήση από low cost εταιρείες.

Μια λύση θα ήταν το κτίσμα να γίνει στα βόρεια stands που τώρα χρησιμοποιεί κυρίως η Aegean, μαζί με Egyptair, Transavia, UIA κ.λπ.. όπου υπάρχει κενός χώρος. Εκεί υπάρχουν 16 θέσεις για αεροπλάνα στενής ατράκτου, καθώς οι εταιρείες χαμηλού κόστους χρησιμοποιούν μόνο τέτοια.Το satellite αυτό ας μην έχει φυσσούνες στα gates, που ούτως ή άλλως οι lo-co πολλές φορές δεν χρησιμοποιούν. Επειδή ο τροχόδρομος που το εξυπηρετεί είναι αδιέξοδος, μπορεί να συνδεθεί με το κεντρικό κτίριο και με υπερυψωμένο στεγασμένο διάδρομο, που θα έχει λιγότερο κόστος από έναν υπόγειο όπως γίνεται στο υπάρχον δορυφορικό κτίριο.

Έτσι το υπάρχον δορυφορικό θα μπορεί να εξυπηρετεί legacy εταιρείες που χρησιμοποιούν τις φυσσούνες (και κατά προτίμηση πτήσεις εκτός Ευρώπης), όπου από τις 10 θέσεις οι 6 είναι κατάλληλες και για αεροσκάφη ευρείας ατράκτου.
 
AirNamibia":31esz0dr said:
Πολύ καλά θα έκαναν να χρησιμοποιούσαν το satelite που μας έχουν τρελάνει με τις επιβιβάσεις / αποβιβάσεις με λεωφορεία.
Παλιά όταν έφτανες βράδυ χρησιμοποιούσαν λεωφορεία, τώρα και απογεύματα.
Γυρίσαμε πίσω στα ωραία χρόνια του Ελληνικού. :D

Το STB έχει κλείσει για εργασίες ανακαίνισης στο εσωτερικό του κτιρίου. Το πιο σημαντικό θα είναι το centralised security check στο υπόγειο πριν ανέβεις επάνω. Κάντε μερικούς μήνες υπομονή και όσοι ταξιδευτε θα δείτε μεγάλες αλλαγές στα μέσα του κτιρίου.

Επιπλέον η Αιγαίου το χρησιμοποιεί ΜΌΝΟ σαν remote stand (όλο το χρόνο) εξ ου και τα λεωφορεία.
 
Ξέρουμε πως πηγαίνουν οι αλλαγές/εργασίες στο δορυφορικό τέρμιναλ όπως μας είχε πει ο Greekphotog ;
 
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΑΙΑ, από σήμερα (;; ) λειτουργεί ο δορυφορικός αεροσταθμός, ο οποίος θα εξυπηρετεί Aer Lingus, Brussels Airlines, Easyjet, Easyjet Switzerland, Eurowings, Norwegian, Norwegian Air International, Ryanair, Ryanair Sun, Transavia, Transavia France, TUI Fly, Vueling, Air Transat, Scoot.

https://www.facebook.com/ATHairport/pho ... =3&theater

Μήπως ξέρει κανείς αν αυτό σημαίνει και χρήση φυσουνών; (αν αυτό συμβαίνει ήδη, γράψτε λάθος...)
 
Από τις παρακάτω φωτό που είναι από τα instagram stories σημερινών επιβατών, αλλά και από ένα γρήγορο πέρασμα και από τις άλλες φωτό, θα δούμε ότι (όπως και πέρυσι) η ryanair βάζει τους επιβάτες να περπατούν, ενώ αν δείτε μπήκαν και διαγραμμίσεις για την εύκολη μετακίνηση των επιβατών, ώστε να πηγαίνουν προς το τέρμιναλ ή στο αεροπλάνο αντίστοιχα. Μέσα δεν ξέρω τι ακριβώς έχει αλλάξει. Όποιος γνωρίζει, παρακαλώ ας μας πει.



Εντύπωση μου κάνει το γεγονός ότι η Brussels Airlines το χρησιμοποιεί και ότι η wizzair δεν το χρησιμοποιεί.

Πηγή από instagram stories - https://www.instagram.com/explore/locat ... venizelos/
 

Attachments

  • 1.png
    1.png
    310,2 KB · Προβολές: 4.809
  • 2.png
    2.png
    368,7 KB · Προβολές: 4.809
Όταν χρησιμοποίησα την Transat France (αλλά και η Ολλανδική καθώς και η Ryanair) δεν χρησιμοποιούν τις γέφυρες επιβίβασης αλλά οι επιβάτες περπατούν από/προς το κτήριο.
Το κτήριο διαθέτει και καταστήματα για αγορές προϊόντων.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25248

Το δορυφορικό κτήριο παρατήρησα ότι το χρησιμοποιεί και η LH, και όπως οι TR, TS χρησιμοποιούν τις γέφυρες αποβίβασης.

όσο για το τούνελ, κοντά στο κεντρικό κτήριο

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25250

ενώ φαρδαίνει προς το δορυφορικό κτήριο

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25249
 
Μάλλον θα εννοείς Transavia και όχι Transat. Eπίσης μόνο κοντά δεν το λες το satellite από το κεντρικό κτίριο άμα θες 10-15 λεπτά περπάτημα.
 
Εννοώ ότι η Air Transat χρησιμοποιεί το δορυφορικό κτήριο ενώ η AC rouge χρησιμοποιεί το κυρίως κτήριο.
 
Σίγουρα χρησιμοποιεί και η Transat το satellite αλλά εσύ μιλάς γιά γαλλική και ολλανδική Transat που όμως δεν έχει τέτοιες θυγατρικές.
 
Top