Τέλος το φαγητό στις πτήσεις...

Εδώ όλες οι υπόλοιπες συζητήσεις σχετικά με την παγκόσμια αεροπορία
jimAEL
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 222
Εγγραφή: 09 Ιουν 2011, 13:14

Re: Τέλος το φαγητό στις πτήσεις...

Δημοσίευσηαπό jimAEL » 12 Μαρ 2018, 21:04

Έβγαλαν τις βαλίτσες από την τιμή ~> Οκ,δεν έγινε και τίποτα, είναι για καλύτερα,γρήγορη αποβίβαση/επιβίβαση
Χρεώνουν τη θέση ~>Καλύτερα για να διαλέγουμε τη θέση που θέλουμε!
Κόβουν το φαγητό ~>Εντάξει μωρέ, φαγητό είναι αυτό;Ξαναζεσταμένο μακαρόνι;Σε χορταίνει;Μας κλείνει και το διάδρομο.

Επόμενη ''υποχώρηση'' με ταυτόχρονη αύξηση τιμών; Κάποια ιδέα να προωθηθεί στις αεροπορικές;
1 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3370
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC

Re: Τέλος το φαγητό στις πτήσεις...

Δημοσίευσηαπό aakunz » 12 Μαρ 2018, 22:07

Το unbundling στις αερομεταφορές ήρθε για να μείνει (και θα μείνει). Τα γεύματα, είναι κατά τη γνώμη μου, η κορυφή στο παγόβουνο.

α) Economy Comfort στα ενδο-ευρωπαϊκά (ως ενδιάμεση κατηγορία, όπως κάνει η AF/KL) ή όπου η μπίζνες φαίνεται γελοία ως επιλογή (π.χ. σε ένα Q400 για Τίρανα ή Σαντορίνη). Τσιμπημένες τιμές με upfront seating και κάποια προνόμια όπως fast track.

β) Ναύλος χωρίς χειραποσκευή, όπως έκανε παλαιότερα η WizzAir ή κάνει τώρα η United. Έχεις δικαίωμα μόνο για μία θήκη laptop. Στις ΗΠΑ, αν συμβεί κάποιο irregularity (ακύρωση λόγω κακοκαιρίας κλπ) κι έχεις εισιτήριο Basic, για να σου κάνουν reprotection θα πρέπει να υπάρχει διαθεσιμότητα σε Basic section του αεροπλάνου (δε δικαιούσαι να μπεις σε normal economy). Ενδέχεται δηλαδή, να φεύγουν πτήσεις με κενές θέσεις στην Οικονομική και να μη μπορείς να μπεις, γιατί είχες εισιτήριο Basic, παρά το ότι έχασες την αρχική πτήση σου, χωρίς δική σου ευθύνη.

γ) H Croatia Airlines ακριβαίνει κατά €10 τη βαλίτσα, εάν την κλείσεις online το τελευταίο 24ωρο πριν την πτήση.

δ) Λιγότερα μίλια, αν πάρεις Light Fare αντί για classic ή Flex.

ε) Χρέωση check-in από γκισέ για τους mainstream επιβάτες. Το κάνουν Ryanair, Ukraine International, Volotea, Wizzair, airBaltic.

στ) Unbundled ναύλοι στα longhaul. To κάνουν Scoot, SAS, Delta, United, American, Virgin, IAG κλπ.
0 x

danichro
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 11 Δεκ 2009, 18:03
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EHAM

Re: Τέλος το φαγητό στις πτήσεις...

Δημοσίευσηαπό danichro » 14 Μαρ 2018, 13:16

aakunz έγραψε:Αναφέρεται στον κανονισμό περί υγρών, που απαγορεύει συσκευασίες άνω των 100ml να περνούν από τα σημεία ελέγχου. Με αυτόν τον περιορισμό σε ισχύ, ο επιβάτης είναι υποχρεωμένος να αγοράσει αναψυκτικά ή νερό σε "airside" τιμές, αφού δε θα μπορεί να περάσει τις συσκευασίες από το σημείο ελέγχου.


άλλο αυτό και άλλο αυτό που έγραψες στο πόστ σου ότι απαγορεύονται τα υγρά στην καμπίνα.

είναι σαν να λες ότι η Ιζι απαγορεύει την είσοδο στην καμπίνα όσων κουβαλάνε υγρά για να τους αναγκάσει να αγοράσουν από αυτήν κάτι που δεν ισχύει.

Συν ότι υπάρχουν ανώτατες τιμές για κάποια προϊόντα (νερό, καφές, τόστ) οι οποίες ισχύουν για τα Ελληνικά αεροδρόμια...
0 x

Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3370
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC

Re: Τέλος το φαγητό στις πτήσεις...

Δημοσίευσηαπό aakunz » 14 Μαρ 2018, 17:41

Δεν έγραψα εγώ κάτι τέτοιο. Μάλλον δε θα κατάλαβες καλά.
0 x


Angel Aviation
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 349
Εγγραφή: 30 Απρ 2009, 17:41
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA

Re: Τέλος το φαγητό στις πτήσεις...

Δημοσίευσηαπό Angel Aviation » 15 Μαρ 2018, 14:51

danichro έγραψε:άλλο αυτό και άλλο αυτό που έγραψες στο πόστ σου ότι απαγορεύονται τα υγρά στην καμπίνα.

είναι σαν να λες ότι η Ιζι απαγορεύει την είσοδο στην καμπίνα όσων κουβαλάνε υγρά για να τους αναγκάσει να αγοράσουν από αυτήν κάτι που δεν ισχύει.

Συν ότι υπάρχουν ανώτατες τιμές για κάποια προϊόντα (νερό, καφές, τόστ) οι οποίες ισχύουν για τα Ελληνικά αεροδρόμια...


Μάλλον αναφέρεσαι σε εμένα, αλλά ναι, λάθος κατάλαβες. Ουσιαστικά απαγόρευση είναι, και το 1 λίτρο σε δοχεία των 100 ml που επιτρέπονται είναι η εξαίρεση. Το να μου επιτρέπεις να φερω οσα υγρά θέλω από τα duty free δεν μου κάνει κάτι. Και τα περί ανώτατων τιμών, υπενθυμίζω οτι αναφέρθηκα στα ευρωπαικά αεροδρόμια. Τώρα γιατί κάνεις τη συγκριση με αυτά που ανέφερα, με την "ιζυ" κτλ κτλ δεν το αντιλαμβάνομαι, αλλά μικρή σημασία έχει.
0 x

gioannis13
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 16 Ιουν 2015, 10:15
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): SAT
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): Lech

Re: Τέλος το φαγητό στις πτήσεις...

Δημοσίευσηαπό gioannis13 » 18 Μαρ 2018, 20:14

Στο κλαμπ και η Air Serbia από 1η Μαρτίου.Σήμερα επέστρεψα από Βελιγράδι και το είδα και δεν το πίστευα ! Αρχικό πέρασμα με την λίστα αυτών που έχουν ακριβό economy και προσφορά σάντουιτς και ποτού και μετά ξεκινάνε οι πωλήσεις.....
0 x

danichro
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 11 Δεκ 2009, 18:03
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EHAM

Re: Τέλος το φαγητό στις πτήσεις...

Δημοσίευσηαπό danichro » 20 Μαρ 2018, 12:47

Sorry, στο Post του Angel Aviation αναφερόμουν.

Εγώ μια χαρά κατάλαβα...

Την απαγόρευση δεν την βάζουν οι αερομεταφορείς. Δεν σου απαγορεύει κανείς να πάρεις υγρά στην καμπίνα.

Δες τι έχεις γράψει...
0 x



Επιστροφή σε “Διάφορα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης