Aegean: Neo ή MAX

Speedbird8":1cztbyig said:
Επίσης, δεν είναι απαραίτητο να ασχολούνται άτομα της αγοράς με forum οποιασδήποτε μορφής. Εκτός αν ο υπεύθυνος στρατηγικής ανάπτυξης της Aegean (λέμε τωρα) γράφει και στο airliners με το παρατσούκλι LGAV80 η κάτι παρόμοιο. Για όσους ξέρουν, τα υψηλά στελέχη δεν έχουν καν χρόνο για άλλα πράγματα, πόσο μάλλον για φόρουμς.

Ελπίζω να ήταν εμφανές ότι αστειευόμουν.

Όσο για την Κασσίμη, μπορεί όντως να το έψαξε πάρα πολύ ή πιο απλά κάποια πηγή να της το έδωσε, είτε επειδή ρώτησε είναι επειδή θελαν να το δώσουν - ναι είναι συντάκτρια μεταφορών για τα διόδια και τα λιμάνια αλλά τους κινητήρες της CFΜ δεν τους ξέρεις αν μένεις στην Ελλάδα και δεν είσαι αεροναυπηγός,πιλότος ή μηχανικός (εκτός και αν είναι τόσο "κολλημένη" που τότε μπράβο της). Βασικά δεν ξέρεις την ίδια την CFΜ.
 
Αν είσαι δημοσιογράφος και κάνεις όντως ρεπορτάζ και μάθεις ότι είναι θέμα κινητήρων κυρίως η επιλογή του αεροσκάφους, δεν είναι και τόσο δύσκολο να μάθεις πληροφορίες, οπότε όπως και να έχει η συγκεκριμένη έκανα απλά καλά τη δουλειά της. Πάντως όσο αδύνατο και να φαντάζει, θα θέλα πολύ να επιστρέψει η Α3 στη boeιng. Αναρωτιέμαι αν τα production slots της Airbus θα παίξουν ρόλο στην επιλογή
 
flesland":64vokd9k said:
Speedbird8":64vokd9k said:
Επίσης, δεν είναι απαραίτητο να ασχολούνται άτομα της αγοράς με forum οποιασδήποτε μορφής. Εκτός αν ο υπεύθυνος στρατηγικής ανάπτυξης της Aegean (λέμε τωρα) γράφει και στο airliners με το παρατσούκλι LGAV80 η κάτι παρόμοιο. Για όσους ξέρουν, τα υψηλά στελέχη δεν έχουν καν χρόνο για άλλα πράγματα, πόσο μάλλον για φόρουμς.

Ελπίζω να ήταν εμφανές ότι αστειευόμουν.

Όσο για την Κασσίμη, μπορεί όντως να το έψαξε πάρα πολύ ή πιο απλά κάποια πηγή να της το έδωσε, είτε επειδή ρώτησε είναι επειδή θελαν να το δώσουν - ναι είναι συντάκτρια μεταφορών για τα διόδια και τα λιμάνια αλλά τους κινητήρες της CFΜ δεν τους ξέρεις αν μένεις στην Ελλάδα και δεν είσαι αεροναυπηγός,πιλότος ή μηχανικός (εκτός και αν είναι τόσο "κολλημένη" που τότε μπράβο της). Βασικά δεν ξέρεις την ίδια την CFΜ.

Εδώ δεν διαφωνώ. Προφανώς και κάποιος έδωσε πληροφορίες και έτσι γίνεται το σωστό ρεπορτάζ. Το διασταύρωσε και το δημοσίευσε.

Το πρόβλημα θα ήταν να έγραφε την γνώμη της ή να έκανε εικασίες.
 
WOW I am shocked! Didnt see that happening! :D
 
Πολυ λίγα είναι για αντικατάσταση των CEO τα 30 κομματια. Λέτε να δούμε και καμιά παραγγελία regional jet?
CS 100/300 για παράδειγμα που προσωπικά τα βρίσκω ιδανικά για την περίπτωση της Α3?
 
Πιο πιθανο βλεπω ανανεωση παλαιων lease παρα αγορα αλλου τυπου. Οταν μια εταιρια εχει αεροπλανα απο καινουρια εδω και σχεδον 10 χρονια τα γνωριζει αρκετα καλα και ξερει τι περιμενει. Επισης τα lease πεφτουν κατακορυφα οποτε ειναι win win scenario τις περισσοτερες φορες
 
Όλα τα άρθρα έλεγαν για τουλάχιστον 50 αεροσκάφη..εγώ θα περιμένω την επίσημη ανακοίνωση..πολύ λίγα για ανανέωση στόλου και επέκταση...
 
Ισχύει, όταν σήμερα με την προσθήκη των νέων 321 φτάνει τα 48 Airbus, τσάμπα η σκληρή διαπραγμάτευση για 30 μόνο.
Αν εξαιρέσουμε τις 7 πιο πρόσφατες προσθήκες από το 2015 και μετά θα ήταν πιο πιθανό να διαπραγματευτεί για 40.
Ο σκοπός είναι να διεπραγματευτεί για αγορά σε καλή τιμή και μετά να κάνει sale & lease back όπως έκανε και την πρώτη φορά.

Εκτός αν τα οικονομικά της για εγγυήσεις, προκαταβολές κτλ ή ακόμα και οι προβλέψεις για την μελλοντική επιβατική κίνηση δεν υποστηρίζουν τόσο μεγάλη δέσμευση για παραγγελία. Ίσως η παραγγελία να αφορά τα αεροσκάφη που χρειάζονται για την εξυπηρέτηση των κύριων και κερδοφόρων προορισμών που δεν επηρεάζονται σημαντικά από τον ανταγωνισμό ή άλλες πολιτικές/οικονομικές εξελίξεις. Κακά τα ψεματα αλλά η επέκταση της σε πιο περιφερειακά αεροδρόμια είναι εποχική και αρκετά ασταθής για να επενδύσει πάνω σε αυτή. Προφανώς θα είναι πιο σωστό να ανανεώσει τα υπόλοιπα αεροσκάφη απευθείας μέσω leasing όταν έρθει η ώρα ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες της.

Κάτι παραπάνω θα έχουν δείξει οι αναλύσεις των ειδικών. Αναμένουμε την επίσημη ανακοίνωση.
 
Το ρεπορταζ αποτι φαίνεται έχει αφαιρεθεί...
 
Top