Emirates στην Αθήνα

Δύσκολακι το βλέπω αυτό.
 
Απο εμπειρια μου απο το Dubai, το αντιθετο γινεται, Δηλαδη στο Dubai να κανει check in και τις βαλιτσες της εσωτερικης πτησης, παροτι ειναι σε αλλο αριθμο κρατησης.
 
Απ'ότι βλέπω η ΕΚ106 επανέρχεται το επόμενο καλοκαίρι οπότε θα υπάρχουν 3 καθημερινές πτήσεις προς DXB.
 
Κατά τη διάρκεια του πρώτου χρόνου των πτήσεων, η εταιρεία μετέφερε συνολικά στο δρομολόγιο 160.000 επιβάτες, συμβάλλοντας στη συνολική αύξηση κατά 60% της αγοράς της Νέας Υόρκης από την Αθήνα.

Η χωρητικότητα φορτίου εμπορευμάτων της πτήσης, εξυπηρέτησε 2.800 τόνους εξαγωγικού cargo από την Αθήνα προς το Newark, μεταφέροντας αγαθά που συμπεριελάμβαναν φρέσκα ψάρια, καλλυντικά, γαλακτοκομικά προϊόντα, προφίλ αλουμινίου, μάρμαρα, έργα τέχνης, και ηλεκτρονικές συσκευές.

source : https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... έας-υόρκη/

πως βλέπετε τους αριθμούς;
 
Με καθημερινή πτήση βγαίνουν 205 επιβάτες ανα πτήση.
Γα ενα 77W με 400+ θέσεις είναι λίγοι. Ελπίζω τα yields λόγω διακεκριμένων θέσεων και cargo να αναπληρώνουν τις χαμηλές πληρότητες.
Βέβαια θα υπάρχει μεγάλη βελτίωση των πληροτήτων φέτος που εχει "μαθευτεί" το δρομολόγιο αυτό από περισσότερο κόσμο.
 
Σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων το αεροσκάφος έχει 3-class layout οπότε μιλάμε για περίπου 360 θέσεις διαθέσιμες ανα πτήση και μέσο όρο παραπάνω από 205 επιβάτες.
 
Μην ξεχνάμε όμως ότι η πτήση ξεκίνησε 1 μήνα αφού ανακοινώθηκε οπότε λογικά πέρυσι την άνοιξη για αρκετό καιρό θα πηγαινοερχόταν άδεια..
 
Νομίζω ότι μέχρι τον Μάρτιο 2018 έγιναν πτήσεις σε 49 εβδομάδες.
Επειδή τους χειμερινούς μήνες μερικές εβδομάδες έγιναν πτήσεις άλλους μήνες 5 φορές την εβδομάδα και άλλους φορές 6 φορές την εβδομάδα, ας υποθέσουμε ότι 22 εβδομάδες από 6 πτήσεις την εβδομάδα έχουμε 132 πτήσεις ΣΥΝ 27 εβδομάδες επί 7 πτήσεις την εβδομάδα έχουμε 189 πτήσεις.
Σύνολο πτήσεων 321.
Το αεροπλάνο έχει 8 First, 42 business, 310 economy Σύνολο 360 επιβάτες.
Άρα 321 πτήσεις Χ 360 επιβάτες Χ 2 φορές (πήγαινε + έλα) = 231,120 διαθέσιμες θέσεις.
Άρα λένε 160,000 μεταφερόμενοι επιβάτες ΔΙΑ 231,120 = πληρότητα 69%.
70-75% ήταν και η πληρότητα της συγκεκριμένης πτήσης της πΟΑ. Άλλα ήταν τα προβλήματα της πτήσης που την έκαναν ζημιογόνα, πληρώματα που πήγαιναν και ξέχναγαν να γυρίσουν και ξενοδοχεία πληρωμένα από την πΟΑ, υπέρογκοι τόκοι από αγορές αεροπλάνων σε υπέρογκες τιμές, αποβιβάσεις επιβατών με πληρωμένο εισιτήριο για να ταξιδεύσουν κομματόσκυλα…κ.λ.π.
 
Δεν θα ηταν καλυτερα να ειχαν ξεκινήσει με ενα 772LR, το οποιο τωρα θα γινει 2-class, με λιγοτερη χωρητικοτητα μέχρι να..πιασει το δρομολόγιο?
 
Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι τύπο αεροσκάφους έχουν διαθέσιμο για κάθε πτήση και κάθε δρομολόγιο. Ίσως αυτό τους περίσσευε, αυτό έβαλαν, Εδώ έχουν πάνω από 100 Α380. Λες να τα γεμίζουν όλα σε όλα τα δρομολόγια που μπαίνουν?!
 
Top