LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Καλημέρα
Απ'όσο ξέρω έχουν βάλει κάποια επιπλέον μηχανήματα έτσι ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής.
Επειδή εργάζομαι στο πάρκινγκ δεν έχω μπει τόσο μέσα ώστε να δω τυχόν αναδιαμόρφωση του χώρου μετά το έλεγχο.
Για τις αποσκευές δεν έχω διαπιστώσει κάτι(χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν έχει αλλάξει κάτι).
Όσον αφορά τις πτήσεις,με την "επιθετική πολιτική" τις Fraport θα αυξηθούν πολύ.
Ήδη η Qatar και η Emirates ετοιμάζουν πτήσεις για Θεσσαλονίκη.
Νέα δρομολόγια πρόσεξα και από άλλες εταιρίες που πετούσαν ούτως ή άλλως από Θεσσαλονίκη πχ. Η Aegean θα έχει πτήση για Τελ αβίβ ολο τον χρονο.
Πάντως όσον αφορά το terminal,όντως πριν την θεμελίωση η εταιρεία περιμένει να γίνει έλεγχος για τυχόν ξεχασμένες βόμβες από τον ΒΠΠ.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως η εταιρεία που είναι υπεύθυνη για τους χώρους υγιεινής έχει ένα γραφείο με εκπρόσωπο και έτσι δέχεται τα παράπονα και τις παρατηρήσεις για τυχόν βλάβες ή ελλείψεις.
Τέλος αυτό που μπορώ να πω είναι πως "έχουν σφίξει τα λουριά" στο αεροδρόμιο.
Ο έλεγχος που γίνεται από τους Γερμανούς είναι "ασφυκτικός" αλλά εν τέλει αποτελεσματικός.
Για να καταλάβετε την διαφορά νοοτροπίας πριν κάποια χρόνια(Επί ΥΠΑ) όταν ήρθαν οι ηλεκτρολόγοι της ΥΠΑ για να επισκευασουν μια βλάβη,και τους έδειξα κάποιους πυλώνες που ειχαν καμένες λάμπες μου απάντησαν:"Αυτά;Όταν έρθουν οι Γερμανοί θα τα αλλάξουν"
Χρόνια Πολλά σε όλους μας για την σημερινή διπλή εορτή!!!
 
airport123":23qy8fby said:
Καλά περίμενες σε 1 χρόνο (σε 20 ημέρες συμπληρώνεται ένα έτος) να φτιάξει 14 τέρμιναλ, ενώ από τον Οκτώβριο περιμένει τις εγκρίσεις και τους ελέγχους για βόμβες στο χώρο που θα φτιαχτεί το νέο τέρμιναλ;

Αλήθεια τόσα χρόνια πόσα χιλιάρικα ξόδεψε το δημόσιο συνολικά για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια;;; Ακόμη και τις τουαλέτες τις παράτησε στην τύχη τους.... Μήπως 0 χιλιάρικα;;;; Ούτε μια διαρρύθμιση με μηδενικό κόστος δεν έκανε...;

Έχοντας διαβάσει ήδη αρκετές γνώμες περί της ιδιωτικοποίησης των 14 α/δ, να πώ οτι η τακτική που ακολουθούν μερικοί, οτι δηλαδή δικαιολογούν τις κινήσεις της Fraport,όποιες και να είναι, με βρίσκουν αντίθετο... μέρος της παραχώρησης, του ενοικίου δηλαδή είναι και η υποχρέωση για 330 εκ επενδύσεις τα πρώτα 4 χρόνια... δεν μας κάνουν χάρη που θα φτιάξουν οτι φτιάξουν, είναι μέρος του ενοικίου.
Ηδη πέρασε ο πρώτος χρόνος με ελάχιστες παρεμβάσεις που στην πλειοψηφία τους- γνώμη μου- είναι αλλαγές σε διαρρυθμίσεις, πιθανόν προς το καλύτερο, αλλά χωρίς ιδιαίτερο κόστος. Η δικαιολογία βέβαια ήταν οτι δεν μπορούσαν να γίνουν σοβαρά πράματα μέσα στη τουριστική κίνηση , σεβαστό. Όμως την ίδια στιγμή και απο την πρώτη μέρα τα έσοδα τρέχουν , ενοίκια αυξήθηκαν, απο 1η Απριλίου αυξάνονται ακόμα περισσότερο κάποια. Απο οτι συμπεραίνω επίσης, ενώ είχαν ανακοινώσει τις παρεμβάσεις σε κάθε αεροδρόμιο δεν έχουν βάλει όμως χρονοδιαγράμματα.. Γνωρίζω από δικές μου πηγές ότι ακόμα και οι σκαλωσιές σε πολλά α/δ, μπήκαν και έμειναν έτσι χωρίς να γίνεται καμία εργασία τον προηγούμενο μήνα....
Αν δεχτούμε την οργανωτική ικανότητα των γερμανών, εκπλήσσομαι που πέρασαν Νοέμβρης- Δεκέμβρης- Γενάρης- Φλεβάρης, χωρίς να έχουν ξεκινήσει εργασίες που λογικά είχαν ολο τον καιρό να οργανώσουν μέσα στο καλοκαίρι που πέρασε και με την αναχώρηση του τελευταίου αεροπλάνου να έπιαναν δουλειά.. Γιατί δηλαδή να περιμένει εγκρίσεις απο τον Οκτώβριο και όχι απο τη στιγμή που ανέλαβε ή και πιό πρίν. Μήπως βολεύεται ετσι και καθυστερεί , στέλνοντας τα απαραίτητα κέρδη στη μαμα εταιρεία ?? Ελπίζω να δούμε οργασμό εργασιών τα επόμενα 3 χρόνια ώστε να δικαιολογήσουν τα εκατομμύρια που πρέπει να ρίξουν στα αεροδρόμια και να μην βλέπουμε βαψίματα να χρεώνονται ως κατασκευές. !!!
 
Ρε φίλε σοβαρά είσαι κι εσύ τρολ? Ποια εταιρία στον κόσμο θα έφτιαχνε σε λιγότερο από 1 έτος τέρμιναλ ακόμη και 5.000 τμ ??? Δε σου βάζω και ότι ζούμε σ' ένα κράτος που για μία υπογραφή περιμένεις μήνες???

Μας έχετε πρήξει ποια με το πόσο κακοί είναι που θέλουν να έχουν έσοδα κτλ κτλ. Ποια εταιρία στον κόσμο θέλει να έχει ζημία??? Μόνος σου το έγραψες """"υποχρέωση για 330 εκ επενδύσεις τα πρώτα 4 χρόνια"""" Πότε πέρασαν 4 χρόνια και βλέπεις αν τα έχουν φτιάξει ή όχι?????? Δες το δημόσιο τι (σκ@τ@) ΔΕΝ έκανε τόσα χρόνια και ό,τι προσπάθησε να κάνει (όπως το διάδρομο) θα τα παραδώσει 10+χρόνια με καθυστέρηση....


Οι διαρρυθμίσεις αφού είναι με 0 χρήματα γιατί δεν τις έκανε το δημόσιο τα τελευταία 40 έτη???

Αν δεν ξέρεις από αρχιτεκτονική κτλ μη μιλάς! Τις σκαλωσιές μερικές φορές τις βάζουμε πριν ξεκινήσει κάποιο έργο!!!!

Αλήθεια έχεις ιδέα το πόσο πιο ακριβά είναι τα ενοίκια στο Βενιζέλος? Εκεί όμως ξέρεις πόσα περισσότερα καταστήματα υπήρχαν και όταν είχε 14 εκ επιβάτες???

Σοβαρά εσύ όταν αγοράζεις ένα σπίτι στην ΕΛΛΑΔΑ ξεκινάς πιο πριν και από τη σύνταξη των συμβολαίων να κάνεις τις εργασίες??? Ακόμη πιο περίπλοκα είναι εδώ βέβαια....

Τόσα χρόνια είχαμε ένα κοτέτσι το Μακεδονία και κανείς από τους υπαλλήλους δεν έλεγε κάτι... Τώρα ξαφνικά τους πήρε ο πόνος μέσα σε 1 χρόνο να τα δουν όλα... Αν θέλεις να ξέρεις ήδη έχουν ξεκινήσει από τον Νοέμβριο μετά από απαίτηση των εταιριών που ζητούσαν να μην ξεκινήσουν νωρίτερα....
 
Στη συζήτηση περι ενοικίων και μεγάλης αύξησης τους να προσθέσω τα εξής:

Τους έμεινε κάτι ξενοίκιαστο των τρισκατάρατων Γερμαναράδων παρότι ζήτησαν πολλαπλάσια ποσά ενοικίου από όσα εισέπραττε η ΥΠΑ? Όχι εξ όσων έχω δει.
Αντίθετα θα δημιουργηθούν ακομα περισσότεροι εμπορικοί χώροι προς ενοικίαση. Η αγορά λοιπόν κάλυψε πρόθυμα τα πολλαπλάσια ενοίκια που ζήτησε η Φραπορτ! Και μάλιστα παρά την αύξηση του ανταγωνισμού από την δημιουργία νέων καταστημάτων.
Άρα? Άρα τα προηγούμενα ενοίκια που χρέωνε η ΥΠΑ ήταν πολύ, πολύ χαμηλότερα απο όσο θα έπρεπε να είναι. Πολύ, πολύ χαμηλότερα από όσα η αγορά ήταν διατεθειμένη να δώσει.

Γιατί λοιπόν η ΥΠΑ έκανε τόσο κακή διαχείριση των εμπορικών χώρων των αεροδρομίων? Γιατί έχανε κάθε χρόνο το δημόσιο όλα αυτά τα λεφτά που οι μαγαζάτορες είναι πρόθυμοι να δώσουν για να νοικιάζουν αυτά τα καταστήματα?
Συνέβαινε αποκλειστικά λόγο ανικανότητας των δημόσιων λειτουργών να ασκήσουν το λειτούργημα για το οποίο χρυσοπληρώνονται ή έπαιζε και κάτι άλλο?
Συναλλαγή κάτω από το τραπέζι για παράδειγμα ώστε ο χ, ψ επιχειρηματιας να πληρώνει πολύ λίγα σε σχέση με την αληθινή εμπορική αξία του χώρου αυτού? Με αντάλλαγμα κάποιο δωράκι στον ΥΠΑτζη που έκλεινε τη συμφωνία?
Τροφή για σκέψη απλά...

Αλήθεια, θα ασχοληθεί κάποιος εισαγγελέας ή ελεγκτής δημόσιας διοίκησης με αυτή τη ζημιά που υπέστη το Δημόσιο όλα αυτά τα χρόνια?
 
Στην τελευταία ερωτηση,ρητορικη, η απαντηση γνωστη..(οχι)...Για τα εργα της Fraport κανεις δεν περίμενε στο αψε-σβησε θαυματα εννοείται,απλά ίσως περιμενε γρηγοροτερη αντιδραση στο χαλι μας απο πλευρας της..το ποσο εφικτό ηταν ισως να το ξερουν με στοιχεια μονο όσοι εχουν εκ των εσω πληροφοριες..Εξαλλου την Φραπορτ στελεχωνουν έλληνες και δυστυχως για άλλη μια φορα το κεντρο αποφάσεων ειναι η Αθηνα...
Οσο για το αεροδρόμιο και τα καταστήματα, ας μην κανουμε αστοχες συγκρισεις με τον ΔΑΑ γιατι άλλη η κινηση κατω και η οικονομική δυναμικη του πελατολογίου τους και αλλη εδω πάνω..Οπως και άλλη της Μυκόνου όπου εκει πραγματικά το δημοσιο εχανε εκατομμύρια απτο κοτετσι, ενω αν ειχε καταστηματα φιρμες θαχε θησαυρίσει δεδομένου του χρηματος που διακινείται κατω απο τους υψηλής σταθμης πελατών της..
Τώρα για την...επιθετική πολιτικη της Fraport όσον αφορα την κίνηση και τις εταιρείες επιτρέψτε μου να έχω λίγες αμφιβολίες...περα από Qatar,Flydubai ό,τι αλλη προσθηκη θα υπάρξει φετος σε SKG ήταν προαποφασισμενο απο τις εταιρείες και όχι επειδη το τμημα μαρκετινγκ της εταιρείας εδειξε καμιά αγωνιστηκότητα στην προσελκυση εταιρειών..Κοντός ψαλμός αλληλουια..έρχεται σύντομα το Routes Europe..Να δουμε εκεί το εργο τους..Ο ΔΑΑ και η Α3 ειναι χρόνια συμμετέχοντες..Η Fraport με ενα portfolio 14 ελλ.αεροδρομίων θα είναι εκει; θα παράξει έργο..; ας ελπίσουμε σε μια πλουσια συγκομιδη συμφωνιών..
 
Τώρα που κοίταξα στο site του Routes πάντως στους attendees έχει από Ελλάδα την A3 το αεροδρόμιο Αθηνών αλλά όχι την Fraport.
Η οποία πάντως θα έχει συμμετοχή σαν αεροδρόμιο Φρανκφούρτης
 
Συμφωνώ ότι είναι λάθος μου και ατυχές σύγκριση το αεροδρόμιο της Αθήνας με της Θεσσαλονίκης, αλλά γι' αυτό είπα ότι όταν είχε 14 εκ επιβάτες πάλι δεν είχαμε αντιδράσεις.

Σε ένα χρόνο και χωρίς να έχουν γίνει έργα, δε μπορούμε να δούμε πόσες εταιρείες θα φέρουν. Εξάλλου τι να τις κάνουν στα κοτέτσια;

Όλοι μας εδώ μέσα θέλουμε να δούμε το Μακεδονία πολύ καλύτερο και ομορφότερο, αλλά πρέπει να κάνουμε υπομονή, καθώς το νέο τέρμιναλ δε γίνεται από τη μία μέρα στην άλλη και στο υπάρχων τέρμιναλ δε μπορούν να γίνουν πολλά... Όπως έχω ξαναπεί, μαζί είμαστε εδώ για να κατακρίνουμε και να αποδοκιμάσουμε αν δεν εκπληρώνουν τη σύμβαση.
 
Καλημέρα σε όλους.
Αυτή τη στιγμή η QR205 είναι πάνω από την Τουρκία με προορισμό την Θεσσαλονίκη. Έρχεται το Α7-ΑΗP με 120 θέσεις Economy και 12 Business. Άντε να δούμε... :)
 
Αυτή τη στιγμή γίνονται εργασίες σε αρκετά σημεία. Αρκετές από τις τουαλέτες είναι κλειστές / έχουν μεταφερθεί, στο Duty Free έχουν γίνει κάποιες αλλαγές και είναι τώρα πιο μικρό, με έναν προσωρινό τοίχο προς την πλευρά των τουαλέτων (που είναι επίσης κλειστές), επίσης έχει έναν προσωρινό τοίχο δίπλα στον έλεγχο χειραποσκευών πίσω απ΄τον οποίον γίνονται εργασίες κλπ.... Προφανώς θα γίνουν αλλαγές στη διαμόρφωση του χώρου αναχωρίσεων.
 
Μάρτιος:
Εσωτερικό: 186,444 (-11.3%)
Εξωτερικό: 219,521 (+20.9%)
Σύνολο: 405,965 (+3.7%)

Συνολικά το πρώτο 3μηνο:
Εσωτερικό: 501,845 (-14.9%)
Εξωτερικό: 509,545 (+2.5%)
Σύνολο: 1,011,390 (-7.0)

Πολύ καλά νούμερα αν σκεφτούμε και ότι τις πρώτες 6 μέρες κάποιες πτήσεις δεν έγιναν και ότι μέχρι τις 24/3 easyjet και eurowings πετούσαν στην Καβάλα

https://www.skg-airport.gr/uploads/sys_ ... vs2017.pdf
 
Top