Όρια - χρεώσεις αποσκευών / χειραποσκευών

Re: Όριο βάρους αποσκευών

Επικοινώνησε με την εταιρεία σου. Παλιά με ήχαν απλά στείλει να δώσω το ογκώδες στα ακανόνιστα δέματα και είχαν σημειει μόνο το βάρος του, χωρίς επιπλέον χρέωση
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Καλησπέρα. Κατά αρχάς δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο θέμα για να γράψω τα παρακάτω, οπότε αν πρέπει, ας μεταφερθεί στο κατάλληλο θέμα.

Σήμερα μου ήρθε αναβάθμιση για την εφαρμογή της Aegean, οπότε μετά την ανοίγω για να δω τι καινούργιο υπάρχει. Νομίζω ότι μέχρι πρόσφατα δεν υπήρχε ή δεν το γνώριζα εγώ τουλάχιστον, αλλά πλέον υπάρχει συνεργασία με τη Eurobank και το πρόγραμμα "επιστροφή". Όταν κλείνεις εισιτήριο με τις συγκεκριμένες κάρτες, έχεις επιστροφή 3%, ενώ μπορείς να εξαργυρώσεις και τα ευρώ που έχεις από επιστροφή για να κλείσεις εισιτήριο σε Aegean & Olympic Air.

Αναφέρονται και οι τιμές. One way : α) εσωτερικό 25€ "επιστροφής" β) διεθνείς πτήσεις κοντινών αποστάσεων 40€ "επιστροφής" & γ) μακρινών αποστάσεων 60€ "επιστροφής". Σε αυτές τις τιμές δεν περιλαμβάνονται φόροι, τέλη αεροδρομίων κτλ, ενώ περιλαμβάνεται μια δωρεάν βαλίτσα, όπως γράφει στη σελίδα τους. Υποθέτω ότι δεν αναφέρονται στην μικρή βαλίτσα καμπίνας, αλλά σε παραδοτέα βαλίτσα, καθώς στις παραπάνω κατηγορίες που έγραψα τις τιμές για την εξαργύρωση με € "επιστροφής", τις αναφέρει ως "Economy Flex Class" και όχι κάτι σχετικό με "GoLight".
Για όποιον θέλει, υπάρχουν και οι αντίστοιχες τιμές για εξαργύρωση και σε Business Class : α) 37 β) 60 γ) 80.

Αναλυτικά στη σελίδα της Aegean : https://el.about.aegeanair.com/synergat ... epistrofi/ & στη σελίδα της Eurobank : https://www.epistrofi-eurobank.gr/compa ... 22018.aspx
 
Χειραποσκευές Aegean - ΠΡΟΣΟΧΗ κίνδυνος υπερχρέωσης!

Καλός φίλος που πετάει συχνά με Aegean υπήρξε αυτόπτης μάρτυρας σε πολλές περιπτώσεις τους τελευταίους μήνες όπου το προσωπικό στην πολύ επιβίβασης ζυγίζει φανατικά τις χειραποσκευές και ουκ ολίγες φορές υποχρεώνει σε πληρωμή 50 60 ή 80€. Μου τόνισε μάλιστα πως όταν το κάνουν το εφαρμόζουν απίστευτα αυστηρά μην αφήνοντας να κρατάνε φωτογραφικές μηχανές, αγορές από duty free ή ακόμα και τα παλτά τους ορισμένοι επιβάτες.

Αφορμή για να μου πει τα παραπάνω ήταν ένα σκηνικό που είδε πριν λίγες μέρες στο Heathrow όπου η αρμόδια υπάλληλος της πύλης με ύφος βγαλμένο από τις εποχές της γκεστάπο ζύγιζε και κοπάναγε 60ευρα πρόστιμα επιλεκτικά σε επιβάτες για 1 και 2 κιλά υπέρβαρο χωρίς καν να τους αφήνει να αναδιατάξουν λίγο τη χειραποσκευή τους και απειλώντας τους με άρνηση επιβίβασης :eek: :eek: :eek: Αποτέλεσμα ήταν να υπάρξει αναστάτωση και μάλιστα οι άγγλοι συνάδελφοί του που πήραν χαμπάρι τι γινόταν σχολίαζαν “this is a robbery!” Φανταστείτε ο φίλος είναι fanboy της Aegean και τον ξένισε τόσο το σκηνικό που μου είπε πως από αντίδραση θα προτιμήσει BA την επόμενη φορά. Ίσως αυτός είναι ο λόγος που ανοίγει αρκετά νωρίς το boarding της Aegean ειδικά στο LHR.

Τον θεώρησα υπερβολικό αλλά είδα το εξής στη σελίδα της Aegean και το θεώρησα επιεικώς γελοίο (για να μην πω φαιδρό): «Όλα τα επιπλέον αντικείμενα όπως π.χ. πανωφόρι, ομπρέλα, φωτογραφική μηχανή ή αγορές από τα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών, πρέπει να τοποθετούνται στη χειραποσκευή σας! Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, το πρόσθετο αντικείμενο, θα θεωρηθεί επιπλέον αποσκευή και θα χρεωθείτε ανάλογα.»

Εντάξει, καταλαβαίνω πως η Aegean ακολουθεί όλο και πιο πολύ το low cost μοντέλο (και δικαίωμά της) αλλά στο τέλος θα ζητάει να ζυγίζονται οι επιβάτες γυμνοί και ντυμένοι και η διαφορά να υπολογίζεται ως υπέρβαρο :? Αφήστε που το όριο των 8kg μου φαίνεται απίστευτα χαμηλό αφού είναι χαμηλότερο και από της Ryanair. Κατανοητά τα επιχειρηματικά σχέδια αλλά μην καταργούμε και τη λογική κύριοι της Aegean. Αφήστε τον κοσμάκη να κρατάει το παλτό του ή την κάμερά του και από την άλλη αφήστε τον επίσης να πάρει κάτι από τα duty free που διαφημίζετε ως συνεργάτη στο Miles+Bonus χωρίς να τον κοπανήσετε στην είσοδο της πύλης επειδή είχε σακουλίτσα με χαλβαδόπιτα ή τσουρέκι :D

Προφανώς και δεν είμαι υπέρ της ασυδοσίας με τις 3-4 χειραποσκευές ή με τίποτα βαλιτσάρες μπαούλα αλλά όταν η εικόνα και η συμπεριφορά προσκρούει στη λογική κάτι δεν πάει καλά.

Τεράστια προσοχή λοιπόν στις χειραποσκευές σας (και τα παλτά, τις ομπρέλες, τις φωτογραφικές σας) όταν επιλέγετε Aegean για να μην βρεθείτε προ πολύ δυσάρεστων εκπλήξεων (μανούρες, χαράτσωμα, άρνηση επιβίβασης κλπ). Εναλλακτικά δείτε τι σας προσφέρουν και οι άλλες αεροπορικές και μη θεωρείτε δεδομένο πως η Aegean θα είναι ευγενική μαζί σας.
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Πάνω σε αυτό το θέμα να αναφέρω τις τραγελαφικές καταστάσεις εδώ και χρόνια ειδικά σε αεροδρόμια νησιών με charter εταιρίες, όπου οι τουρίστες προκειμένου να μην πληρώσουν υπέρβαρο στις αποσκευές ντύνονται σαν κρεμμύδια με 2 μπουφάν, 3 μπλούζες, 2 παντελόνια το ένα μέσα στο άλλο και άπειρα αντικείμενα που χωράνε σε όλες τις τσέπες.

Εντάξει θεωρώ αυτό το πράγμα κοροϊδία να γίνεται και να μην πληρώνουν υπέρβαρο, οπότε κατά τη γνώμη μου καλά κάνουν κάποιες εταιρίες και δεν δέχονται αυτό το χάλι. Από την άλλη βέβαια δεν υπάρχει λόγος να φτάνει κι η εταιρία στην υπερβολή για ένα μπουφάν ή μια απλή φωτογραφική μηχανή (αν ισχύουν τα παραπάνω φυσικά). Εγώ ως τώρα δεν έχω παρόμοια εμπειρία με την Aegean ούτε έχω δει ή ακούσει παρόμοια περιστατικά.
είδα το εξής στη σελίδα της Aegean και το θεώρησα επιεικώς γελοίο (για να μην πω φαιδρό): «Όλα τα επιπλέον αντικείμενα όπως π.χ. πανωφόρι, ομπρέλα, φωτογραφική μηχανή ή αγορές από τα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών, πρέπει να τοποθετούνται στη χειραποσκευή σας! Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, το πρόσθετο αντικείμενο, θα θεωρηθεί επιπλέον αποσκευή και θα χρεωθείτε ανάλογα.»
Δεν βλέπω κάτι μεμπτό σε αυτό. Δηλαδή αν πας στα αφορολόγητα και πάρεις 10 σακούλες πράγματα είσαι οκ; Φυσικά και οτιδήποτε κρατάς θεωρείται χειραποσκευή. Το έχουμε δει όλοι μας το σκηνικό με 4-5 τσουρέκια Τερκενλή και να γεμίζουν τα overhead με τσουρέκια (που δε σε αφήνουν κιόλας να βάλεις τίποτα δίπλα μην τους χαλάσεις τη συσκευασία). Εντάξει, το θέμα με το πανωφόρι ίσως είναι υπερβολικό αλλά για να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου μπορείς το μπουφάν ή το παλτό να το γεμίσεις με αντικείμενα στις τσέπες προκειμένου να γλυτώσεις την έξτρα χειραποσκευή ή το υπέρβαρο.
Αφορμή για να μου πει τα παραπάνω ήταν ένα σκηνικό που είδε πριν λίγες μέρες στο Heathrow όπου η αρμόδια υπάλληλος της πύλης με ύφος βγαλμένο από τις εποχές της γκεστάπο ζύγιζε και κοπάναγε 60ευρα πρόστιμα επιλεκτικά σε επιβάτες για 1 και 2 κιλά υπέρβαρο χωρίς καν να τους αφήνει να αναδιατάξουν λίγο τη χειραποσκευή τους
Πως γίνεται να αναδιατάξεις την χειραποσκευή σου και να μειωθεί το βάρος της;;; Προφανώς μόνο με το να γεμίσεις τις τσέπες σου με πράγματα ή να φορέσεις έξτρα ρούχα, όπως προείπα.

Πάντως, όπως έχει ειπωθεί εδώ στο παρελθόν, αν ξεπερνάς το όριο αποσκευών έστω και 1 κιλό η οποιαδήποτε εταιρία μπορεί να εφαρμόσει το γράμμα του νόμου και να σε χρεώσει. Και αυτό είναι απόλυτα νόμιμο και φυσιολογικό. Αν πέσεις σε κάποιον που κάνει τα στραβά μάτια, οκ, αλλά να διαμαρτύρεσαι γιατί σε χρεώνει που έχεις υπέρβαρες αποσκευές είναι θράσος.
 
Re: Χειραποσκευές Aegean - ΠΡΟΣΟΧΗ κίνδυνος υπερχρέωσης!

Wii":2zvzqw4p said:
Τον θεώρησα υπερβολικό αλλά είδα το εξής στη σελίδα της Aegean και το θεώρησα επιεικώς γελοίο (για να μην πω φαιδρό): «Όλα τα επιπλέον αντικείμενα όπως π.χ. πανωφόρι, ομπρέλα, φωτογραφική μηχανή ή αγορές από τα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών, πρέπει να τοποθετούνται στη χειραποσκευή σας! Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, το πρόσθετο αντικείμενο, θα θεωρηθεί επιπλέον αποσκευή και θα χρεωθείτε ανάλογα.»

Πιο πάνω στην ίδια σελίδα γράφει πως στην Economy Class Μπορείτε να μεταφέρετε στην καμπίνα του αεροσκάφους, χωρίς επιπλέον χρέωση μια (1) χειραποσκευή ΚΑΙ ένα (1) προσωπικό αντικείμενο και στην Business Class μπορείτε να μεταφέρετε στην καμπίνα του αεροσκάφους, χωρίς επιπλέον χρέωση δύο (2) χειραποσκευές ΚΑΙ ένα (1) προσωπικό αντικείμενο. Η επιπλέον επισήμανση αφορά για πάνω από μία χειραπoσκευή και ένα προσωπικό αντικείμενο και το θεωρώ και δίκαιο για τους υπόλοιπους επιβάτες και την άνεtη, ασφαλή και εύρυθμη λειτουργία της καμπίνας.
 
Re: Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

@GP707

Πρώτον, η συγχώνευση του θέματος για τις χειραποσκευές με το «Τιμολογιακή πολιτική της Aegean» που αναφέρεται στις τιμές των εισιτηρίων θα έχει ως αποτέλεσμα να χαθεί η ουσία που είναι να ενημερωθούν οι εν δυνάμει επιβάτες. Ειδάλλως θα έπρεπε στο «Τιμολογιακή πολιτική της Aegean» να συγχωνευθεί και η νέα χρέωση για τις θέσεις και τα μισά σχεδόν θέματα του υπο-φόρουμ της Aegean. Συνεπώς καλό θα ήταν να διαχωριστεί ως εξαρχής υπήρχε, αλλιώς σβήστε το καλύτερα γιατί μάλλον τζάμπα χρόνο έφαγα να το γράψω.

Δεύτερον, σε κανένα σημείο δεν επικροτώ ούτε αναφέρθηκα στις τραγελαφικές καταστάσεις που λες. Αντιθέτως είμαι σαφής πως είναι δικαίωμα της κάθε Aegean να πει αύριο μεθαύριο πως δεν επιτρέπει χωρίς χρέωση ούτε 1 κιλό χειραποσκευές. Όλα όμως κρίνονται εκτός αν απαγορεύεται κι αυτό!

Επίσης για την αναδιάταξη που λες, αν π.χ. το να φορέσεις το βαρύ παλτό που μπορεί να έβαλες στη χειραποσκευή επειδή δεν έχει -5 βαθμούς στην αίθουσα αναμονής όπως είχε έξω από το αεροδρόμιο είναι εγκληματικό για την Aegean τότε εδώ γελάμε. Ας βάλουμε και dress code τότε :D

ΥΓ: Δεν διαμαρτύρομαι ούτε έχει μορφή διαμαρτυρίας το μήνυμά μου. Ενημερώνω με ό,τι ενδεχομένως γνωρίζω. Τη διαμαρτυρία μου τη δείχνω με τις επιλογές μου ως επιβάτης απέναντι στις πολιτικές και στο πόσο με σέβονται οι εκάστοτε εταιρείες ;)
 
Μεταφέρθηκε σε πιο κατάλληλο θέμα!

Πάντως το ύφος του μηνύματος δεν έδειχνε το
"Δεν διαμαρτύρομαι ούτε έχει μορφή διαμαρτυρίας το μήνυμά μου. Ενημερώνω με ό,τι ενδεχομένως γνωρίζω
Φράσεις του στυλ
"η αρμόδια υπάλληλος της πύλης με ύφος βγαλμένο από τις εποχές της γκεστάπο ζύγιζε και κοπάναγε 60ευρα πρόστιμα επιλεκτικά σε επιβάτες"
ή
"το θεώρησα επιεικώς γελοίο (για να μην πω φαιδρό):"
και
"Αφήστε τον κοσμάκη να κρατάει το παλτό του ή την κάμερά του και από την άλλη αφήστε τον επίσης να πάρει κάτι από τα duty free που διαφημίζετε ως συνεργάτη στο Miles+Bonus χωρίς να τον κοπανήσετε στην είσοδο της πύλης επειδή είχε σακουλίτσα με χαλβαδόπιτα ή τσουρέκι"
δείχνουν σαφώς διαμαρτυρία και όχι παράθεση των γεγονότων που γνωρίζεις.

Θεωρώ λοιπόν ότι όσο πρέπει να μας σέβεται μια εταιρία σαν επιβάτες και ανθρώπους έτσι πρέπει να κι εμείς σεβόμαστε τους όρους μιας εταιρίας που θα πετάξουμε και να τηρούμε τους κανονισμούς του εισιτηρίου τους οποίους αποδεχθήκαμε με την αγορά του.
 
Για να είμαστε και σαφείς το ζήτημα δεν έγκειται στην καθολικοτητα της εφαρμογής των κανονισμών αλλά τουναντίον στην επιλεκτικότητα. Ως επί το πλείστον τέτοια φαινόμενα αυστηροτητας παρατηρούνται σε LHR, LGW, AMS, FRA, MUC, BRU. Δηλαδή σε μεγάλα αεροδρόμια του εξωτερικου με μεγάλο όγκο διακινουμενων επιβατών. Η Aegean έχει πραγματικά δύο μέτρα και δύο σταθμά. Στα SKG και ΑΤΗ η ασυδοσία δίνει και παίρνει και φαινόμενα με μεγάλες χειραποσκευες ή 3-4 τεμάχια μαζί με σακούλες ανά επιβάτη αποτελούν καθημερινότητα. Δεν με απασχολεί η αυστηρότητα, αλλά να γίνεται πράξη παντού και όχι μόνο επιλεκτικα. Γιατί και εμένα με ενόχλησε όταν στο LHR με 350 γραμμάρια πιο βαριά χειραποσκευη έπρεπε να την ανοίξω να βγάλω powerbank από μέσα για να έρθει στα ίσια της και να μην φάω denied boarding ή πρόστιμο. Ειναι θεωρω υπερβολη. Ειδικα οταν στην Ελλαδα αν εχεις checked in baggage και η πτηση ειναι φουλ σου παιρνουν την χειραποσκευη μαζι με την μεγαλη, ας ειναι και 10 κιλα. Δεν ξερω αν φταιει η Gold Air αλλα γινεται πανηγυρι, ειδικα γιορτες, καλοκαιρια κλπ.

Αν θελει η Aegean να γινει Ryanair ας το κανει σωστα. Στο MAD πηραν σηκωτο επιβατη που εκανε σκηνη στην πυλη για μεγαλυτερη χειραποσκευη που δεν χωρουσε στο μεταλλικο μετρητη. Θεωρω βεβαια πως ειναι σε σωστη κατευθυνση , γιατι το κακο εχει παραγινει.
Θα προτιμουσα βεβαια μια προσεγγιση σε στυλ Ryan (55x40x25, 10 kg και ενα προσωπικο αντικειμενο). Σε πανω απο 20 πτησεις με Ryan σε διαφορα αεροδρομια δεν μου ζυγισαν ποτε χειραποσκευη , αυτο στο LHR στο gate με εξεπληξε.
 
Πάντως το ύφος του μηνύματος (...)
δείχνουν σαφώς διαμαρτυρία και όχι παράθεση των γεγονότων που γνωρίζεις.

Καλό είναι να ξεχωρίζουμε την κριτική από τη διαμαρτυρία. Πιστεύω δεν είναι και τόσο δύσκολο.

Θεωρώ λοιπόν ότι όσο πρέπει να μας σέβεται μια εταιρία σαν επιβάτες και ανθρώπους έτσι πρέπει να κι εμείς σεβόμαστε τους όρους μιας εταιρίας που θα πετάξουμε και να τηρούμε τους κανονισμούς του εισιτηρίου τους οποίους αποδεχθήκαμε με την αγορά του.

Καλά κάνεις και το θεωρείς. Επειδή όμως μπορεί κάποιοι να μην καταπίνουν αμάσητους παραλογισμούς για πανωφόρια, ομπρέλες κλπ. ή απρεπείς συμπεριφορές και ο σεβασμός για εκείνους δεν ξεκινάει ούτε τελειώνει μέσα σε όρους εισιτηρίων, επίτρεψέ τους να ασκούν κριτική. Ελπίζω να μην απαγορεύεται η άσκηση κριτικής μαζί με τα μπουφάν. Δεν είδα κάτι τέτοιο στο ευαγγέλιο... ε... στους όρους της Aegean εννοώ :twisted:

Αν τώρα στην κάθε Aegean αρέσει η εικόνα στην πύλη του LHR με το ύφος βγαλμένο από τις εποχές της γκεστάπο ή στην πύλη στη FRA που κάποιος στο skytrax στις 15/1/18 σχολίασε για το ίδιο θέμα: “The staff was rude and spoke to me and some other passengers in a military like tone” και πάλι δικαίωμά της.

Όπως και να έχει, έστω και ένας να ενημερώθηκε για το τι μπορεί να περιμένει είναι θετικό για να μη βρεθεί προ εκπλήξεων. Υποθέτω πως εδώ είμαστε επιβάτες και όχι ιδιοκτήτες εταιρειών αερομεταφορών. Αρα το να βοηθάμε δίνοντας πληροφορίες είναι απείρως χρησιμότερο από το να μηρυκάζουμε όρους ή να ξεχειλώνουμε την επιχειρηματολογία μας λόγω κάποιων που έκαναν μετακόμιση με χειραποσκευές ή αγόρασαν 2 καραβιές τσουρέκια. Η αναφορά για το power bank των 350γρ είναι χαρακτηριστική!
 
Λόγω Πάσχα ήρθα σε επαφή με φίλους που βρίσκονται στο εξωτερικό και ήταν Ελλάδα για γιορτές και λίγο πολύ μου επιβεβαίωσαν τα παραπάνω και πως γενικά έχει γίνει θέμα μεταξύ τους η δυσανάλογη αυστηρότητα και η επιλεκτική πρακτική ακόμα και σε περιπτώσεις απλών χειραποσκευών. Και επειδή όλα είναι θέμα κόστους οφέλους αποψή μου είναι πως περισσότερα χάνει η Aegean με τέτοιες συμπεριφορές που αναφέρθηκαν παρά κερδίζει στο τέλος επιβάλλοντας χρεώσεις στο παρά πέντε της επιβίβασης. Μια κακή συμπεριφορά και ένας τσαμπουκάς στο gate κοστίζει ακριβά σε αρνητική φήμη και θα πρεπε να το ξέρουν. Έχω την εντύπωση πως εκεί στην Aegean περνανε μια κρίση ταυτότητας για το τι είδους αεροπορική είναι και τις υπηρεσίες θέλουν να δείχνουν ότι προσφέρουν.
 
Top