Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Καλή ιδέα πάντως, την έχει δουλέψει :twisted:

Βασικά γιατί δεν ανοίγεις καινούργιο λογαριασμό; Δεν είναι ότι χάνεις κάτι έτσι και αλλιώς.
 
Καλησπέρα,
Το σύστημα απο μόνο του δεν βάζει κάποιο μέλος σε together. Ο προιστάμενος σου έχει πρόσβαση στο e-mail σου;;
Άρα γνωρίζει και τον αριθμό λογαριασμού σου; Γιατί αν ισχύει αυτό, ακόμα και να δημιουργήσεις έναν καινούργιο λογαριασμό, ποιος σου λέει μετά ότι ο προιστάμενος σου δεν θα καταχωρεί την κάρτα σου στα ενδεχομένως επαγγελματικα ταξίδια που θα κάνεις;
 
Μίλα στον προιστάμενο σου και ζήτησέ του να σε αφαιρέσει από το together account. Μπορείς να αντιπροτίνεις πως αν θέλει να μαζεύει τα μίλια των εργαζομένων της εταιρείας σε έναν λογαριασμό, υπάρχει το αντίστοιχο πρόγραμμα Business On Board που είναι για επιχειρήσεις.
 
Αιτηθηκα τηλεφωνικως αναβαθμιση θεσης με χρηση κουπονιων ως χρυσο μελος.
Μου ειπαν οτι δεν εχει διαθεσιμες θεσεις, και με εβαλαν σε λιστα αναμονης, με προοπτικη να με ενημερωσουν αν υπαρξει.
Δυο ερωτησεις:
1.Στις κρατησεις μου τωρα στον λογαριασμο μου, για την ιδια πτηση φαινονται δυο κρατησεις, μια η κανονικη κατηγοριας V, και μια δευτερη κατηγοριας I. Τι σημαινει ο ναυλος Ι;
2. Ενω δηθεν δεν εχει διαθεσιμες business θεσεις, ελαβα email για να παρω μερος στο upgrade challenge για να αναβαθμισω τη θεση μου, μια θεση που ηδη εχω αιτηθει να αναβαθμιστει με χρηση κουπονιου.
Μαλλον τα κουπονια τα εχουν μονο για το θεαθηναι και ελαχιστοι νομιζω καταφερνουν να τα χρησιμοποιησουν τελικα.
(η πτηση ειναι πανω απο τρεις μηνες μετα την κρατηση..)
 
Η κατηγορία Ι είναι η δωρεάν αναβάθμιση ή αναβάθμιση με κουπόνι οπότε θα βλέπεις και τις δύο κρατήσεις μέχρι να ξεκαθαρίσει η λίστα.

Δεν είμαι σίγουρος αν οι κρατήσεις που προέρχονται από το challenge είναι πάλι κατηγορίας Ι αλλά φαντάζομαι σε κάθε περίπτωση πριν δώσει η εταιρεία αναβάθμιση με κουπόνι θα εξετάσει τις όποιες πιθανότητες έχει να πουλήσει αυτές τις θέσεις.
Επειδή υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις Business για αγορά η αναβάθμιση επί πληρωμή, αυτό δε σημαίνει ότι διατίθονται και για αναβάθμιση με κουπόνι.
 
Το ότι είσαι σε λίστα αναμονής είναι ήδη θετικό! Υπάρχουν ακόμη αρκετοί υπάλληλοι στο τηλ. κέντρο που δε γνωρίζουν πως γίνεται η διαδικασία και ενώ σου λένε πως "ναι ναι σας έχω σε λίστα" στην πραγματικότητα απλά έχουν βάλει μια σημείωση στην κράτηση.

Η λίστα μπορεί να προχωρήσει ανά πάσα στιγμή, αλλά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ανοίξουν θέσεις σε Ι class (δηλαδή στην αναβαθμίσιμη κατηγορία) 3 μέρες πριν την πτήση σου. Οπότε θα συνιστούσα λίγη υπομονή. Η κατάσταση σίγουρα έχει βελτιωθεί σε σχέση με τον πρώτο καιρό. Εμένα μου έχουν τελειώσει πια τα κουπόνια για το 2018 και έχουμε Μάιο
 
Η διαθεσιμότητα σε Ι εξαρτάται και πολύ από το δρομολόγιο (και ημερομηνία). Σε κάποια αρχικά είναι Ι1 ή ακόμα μηδέν (δηλ. εκεί όντως είναι δύσκολο να βρεις διαθεσιμότητα), σε άλλα μπορείς να δεις και Ι3. Εκτός από τα διάφορα Upgrade, το Ι χρησιμοποιείται και για τα awards, όχι μόνο του Μ&Β, αλλά ολόκληρης της Star Alliance.

Όσον αφορά τα Challenge, δεν γνωρίζω εάν στην Α3 είναι Ι, στο LH group δεν εξαρτώνται από συγκεκριμένη κατηγορία ναύλου, αλλά προφανώς το δίνουν (ή όχι) ανάλογα με το ύψος της προσφοράς, την πληρότητα και δεν ξέρω ποια άλλα κριτήρια…
 
Εγω παντως την μια φορα που το δοκιμασα, πηρα την θεση αμεσα απο το τηλεφωνικο κεντρο. Η πτηση ηταν για Βαρσοβια, και η αληθεια ειναι πως πηρα για να ρωτησω την διαδικασια περισσοτερο και οχι για να την κλεισω, αλλα μεσα σε δυο λεπτα πηρα την θεση. Οποτε μαλλον ειναι αναλογα σε τι θα τυχει ο καθενας, ημερα, δρομολογιο κλπ.
 
Εννοείται πως έχει να κάνει και με τον προορισμό.
Για Βρυξέλλες ή Λονδίνο αυτό δε συμβαίνει συνήθως γιατι αυτές οι θέσεις μπορούν να πουληθούν ακριβά πριν τη πτήση
 
Top