LGSA/CHQ Chania "Ioannis Daskalogiannis"

το αεροδρόμιο των Χανίων δόθηκε μαζί με τα άλλα 13 αεροδρόμια, τον Απρίλιο του 17... ενα μήνα πρίν είχαν γίνει τα εγκαίνια του νέου κτιρίου που όπως ακούω- δεν έχω πάει- και βλέπω σε φωτογραφίες, είναι μια χαρά, με διαθέσιμους χώρους κλπ. Ενα κτίριο που έγινε απο την ΥΠΑ, με λεφτά του Δημοσίου και της Ε.Ε. ..δηλαδή με δικά μας λεφτά.... υπήρχε λοιπόν λόγος να δοθεί αυτό και της Ζακύνθου που και εκεί είχε γίνει κατι παρόμοιο ??? όχι βέβαια...
Με λίγα λόγια, η παραχώρηση των αεροδρομίων ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ με τη δικαιολογία οτι πρέπει επιτέλους να φτιαχτούν, γιατί τα είχαν αφήσει εσκεμμένα να μαραζώνουν, την ιδια στιγμή που έφερναν 250 εκ το χρόνο στο κράτος.. αλλά δόθηκαν ως ασημικά στους δανειστές που μας εκαναν τη χάρη να κρατήσουν τη χώρα στην Ε.Ε....αντάλλαγμα ήταν ξεκάθαρα με τα 14 αεροδρόμια που βγάζουν ΣΙΓΟΥΡΑ κέρδη.. Ας αφήσουν λοιπόν οι οπαδοί της fraport τη δικαιολογία για τους κακόμοιρους τουρίστες στον ήλιο, τις τουαλέτες την έλλειψη καταστημάτων κλπ...γιατί όπως αποδεικνύεται αν υπήρχε βούληση θα γινόταν οτι ηταν αναγκαίο.
Αλλωστε, πέρασε ενας χρόνος, ενας χειμώνας και απο τα έσοδα των 250 εκ, με κέρδη κάποιες δεκάδες εκατομμύρια, η fraport ξοδεψε κάποις χιλιάδες κυρίως για να φτιάξει χώρους να νοικιάζει και αν δεν κάνω λάθος μόνο στη Κεφαλλονιά άρχισαν να σκάβουν για νεο κτίριο.. Σε ολα τα άλλα, βαψιμο και επιδιορθώσεις στις τουαλέτες ! Βέβαια θα κάνουν βελτιώσεις μέχρι το 2021, το λέει και η σύμβαση για 330εκ... αλλα ΄θα έχουν γίνει με τα κέρδη και μόνο... ζεστό χρήμα δεν θα έχει μπεί στη χώρα, αντίθετα θα έχει βγεί !
 
Ορίστε τα έργα που θα κάνει και πόσα θα ξοδέψει

Αναδιοργάνωση εσωτερικών χώρων αεροσταθμού κόστος 0€
Αναδιοργάνωση του χώρου αναχωρήσεων κόστος 0€
Νέο σύστημα ελέγχου αποσκευών κόστος 0€ γιατί ήδη υπάρχει
Επέκταση των διαδικασιών ασφαλείας κόστος 5000€
Επέκταση της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων ή σύνδεση με το δημοτικό δίκτυο κόστος 0€
Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών κόστος 3-4000€
Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών κόστος 3-4000€
25% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 8 σε 10) κόστος 3-4000€
Διπλασιασμός των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 4 σε 8 ) κόστος 3-4000€

http://www.fraport-greece.com/ell/profi ... ion/chania

Τώρα έχει ένα στολίδι με όλες τις υπέροχες υπηρεσίες που έχει ένα σωστό αεροδρόμιο και δεν έχει ξοδέψει ούτε ένα € αλλά όλο προβλήματα δημιουργεί με τους επιβάτες που δέχονται τις απαίσιες υπηρεσίες των κατακτητών
 
Όλα αυτά που αναφέρεις ως κόστος 0, προφανώς ήταν ακριβά για τους προηγούμενους και δεν έγιναν ή απλά δεν τους ενδιέφερε; Και αν τα κόστη ήταν τόσο αστεία όσο αναφέρεις γιατί δεν έγιναν από πριν;

Επίσης ξεχνάτε όλοι εσείς που βλέπετε το αεροδρόμιο Χανίων ως ξεχωριστό, ότι δόθηκε ως ένα από τα 14. Προφανώς κάποια θα ήταν σε καλύτερη μοίρα από άλλα, και για τα άλλα δεν θα ενδιαφερόταν τα αγόραζε ποτέ κανείς! Εταιρία είναι, αυξηση του κέρδους θέλει, και νέες γραμμές θα χρειαστούν, και ανάπτυξη.

Πρόσθεσε στη λίστα επίσης το site του αεροδρομίου που επίσης λογικά συμφωνα με τα παραπάνω θα κοστισε 10 ευρώ, σιγά το έργο, που επιτέλους μπορείς να δεις live της αφιξοαναχωρησεις και να μην ψάχνεις στα flightradar kai flightstats.

Αλλα τι να λέμε, κολλημένοι στη μετριότητα του παρελθόντως. Ναι, σιγουρα το αεροδρόμιο φιάχτηκε με ελληνικά και ευρωπαικά κονδύλια, και θα ηταν κρίμα να το δούμε να μαραζώνει σε δημόσια χέρια. ΜΑκάρι να μπορούσε να δουλέψει σωστά σε δημόσια χέρια, δεν αντιλέγω, αλλά η ιστορια εδώ εχει δείξει οτι ΔΕΝ μπορεί δημόσια επιχείρηση στην Ελλάδα να ανταπεξέλθει σε ενα ανταγωνιστικό περιβάλλον, ε και δεν εινα τυχαίο. Δεν ειναι παντού οι συγκυρίες και μπλα μπλά.

ΚΑι μην ακουω για εργα αριστουργήματα που γίνονται και αλλα σαχλά, γιατι εδω στα Χανιά εχουμε χορτάσει. Χτιζουμε παλι με δικά μας και ευρωπαικά κονδύλια νεο κολυμβητήριο, το οποίο εδώ και 8 χρόνια δεν εχει λειτουργήσει, εχει διαλύσει, εχουν κλαπεί τα πάντα, και αποφάσισε το δημόσιο οτι ειναι ακριβή η λειτρουργία του αρα καλύτερα αφού το χτισαμε, να το αφήσουμε να σαπίσει.
Το ιδιο και το φιάσκο με το ποδηλατοδρόμιο στο ακρωτήρι. Επίσης το χτισανε, τα φαγανε, δεν λειτούργησε ποτέ. Το αεροδρόμιο τι σε κάνει να πιστέυεις οτι θα δούλευε ξαφνικά τόσο άψογα;

Εγω οπως εχω ξαναπεί, αυτη τη τιγμή ειμαι υπερχαρούμενος από το αποτέλεσμα, και την μέχρι τώρα λειτουργία του αεροδρομίου και αναμένω ακόμα καλύτερες μέρες.
 
Και το παρακάτω σας αρέσει?

Σημαντικές ήταν επίσης οι μειώσεις στα αεροδρόμια Χανίων και Μυκόνου. Μάλιστα στο αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» των Χανίων η μείωση έφτασε στο 40% τον Φεβρουάριο και στο 38% στο σύνολο του πρώτου διμήνου του 2018.

http://flashnews.gr/post/346158/fraport ... mio-xaniwn
 
Ανακαίνιση του οδοστρώματος στους χώρους προσγείωσης-απογείωσης-στάθμευσης αεροσκαφών κόστος 3-4000€

Τσιμέντο θα ρίξουν φαντάζομαι...
 
kostadinoujohn":1avjdcuk said:
Και το παρακάτω σας αρέσει?

Σημαντικές ήταν επίσης οι μειώσεις στα αεροδρόμια Χανίων και Μυκόνου. Μάλιστα στο αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» των Χανίων η μείωση έφτασε στο 40% τον Φεβρουάριο και στο 38% στο σύνολο του πρώτου διμήνου του 2018.

http://flashnews.gr/post/346158/fraport ... mio-xaniwn
Το οτι το θέτετε σαν επιχείρημα προφανώς δείχνει οτι δεν εχετε ιδιαίτερη γνώση του λόγω που ακύρωσε η Ryanair πτησεις χειμερινές στα Χανιά και σε άλλους. Μπορείτε να ενημερωθήτε εδώ
https://www.ibtimes.co.uk/ryanair-cance ... ch-1641052 για να δείτε οτι ακυρώθηκαν κοντά στις 18.000 πτήσεις, μεταξύ των οποίων και των Χανίων. Δεν ευθύνεται η fraport ούτε ευθύνεται η φραπορτ που αυξήθηκε η επιβατική κίνηση περυσσι το καλοκαίρι.

Απο τα στατιστικά, αφαιρείτε πρώτα μεμονομένα γεγονότα συνυπολογίζεται την τάση, και μετά μπορούμε να μιλήσουμε για αποτελέσματα.

Τα άρθρα αυτά ειναι καταπληκτικά για λάδι στη φωτιά, αλλά δώσε πονο στο λαό.
 
Angel, το αν ευθυνεται η Φραπορτ ή οχι για τη μείωση των πτησεων ειναι πολυ συζητήσιμο διότι οπως καλά ξέρεις η FR διέκοψε τις χειμερινές πτήσεις ισχυριζόμενη την αύξηση τελών από την Φραπορτ και την άρνησή της να τα μειώσει κατά 50% τη χειμερινή περίοδο (το οποίο δεν βρισκω παράλογο) ώστε να φέρει και πτήσεις από το εξωτερικό..Επίσης θα δεις οτι τον ερχόμενο χειμώνα δεν τις επαναφέρει για Αθηνα-αρα το μονοπώλιο θα τοχει η Α3-και για Θεσσαλονίκη θα ειναι είναι μειωμένες σε 4w από καθημερινό που ήτανε έως περσι...Τώρα το πόσο οι ισχυρισμοί της FR ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα ειναι αλλη ιστορία..Πάντως δεν ειναι εξωφρενικο αυτο που ζητούσε για χειμωνα,καθώς αντιστοιχα κινητρα εχουν δοθει από αεροδρομια της Ισπανιας και της Ιταλίας με πολύ μεγαλύτερη ζήτηση και κίνηση...
 
Είναι συζητίσιμο, αλλά περισσότερο πιστεύω είναι τακτική της εταιρίας, να ζητάει και αν δεν το πάρει να βγει ανοικτά και να δώσει ονόματα που φταίνε. Αυτή τη φορά όμως η δικαιολογία ήταν το πρόβλημα με τους πιλότους, Κόπηκαν πολλές πτήσεις μεταξύ των οποίων οι δικές μας. το κίνητρο πιστεύω ότι καλώς δεν δόθηκε, καθώς είναι σωστό να δίνεται στην αρχή. Αναρωτιέμαι λοιπόν, είναι καλύτερα για τα έσοδα να εχει πχ 6 πτήσεις με μειωμένα/διχως τέλη, ως κίνητρο, ή 3 με τέλη (της Aegean). Γιατί δεν μπορείς να χαρίσεις τα τέλη μονο στο Ryanair.

Και ξεκινάμε μετά, μέχρι ποιους μήνες δινεις δωρεάν, μεχρι Αρπίλιο που αρχίζουν οι περισσότερες πτήσεις; Αρα να χασεις και τα εσοδα τηw Norwegian που ξεκινάει από Φλεβάρη;

Δόθηκε το κίνητρο, φάνηκε ότι δειλά μπορεί να μεγαλώσει η σεζόν, και σε βάθος χρόνου ο στόχος πρέπει να είναι να έχομε πτήσεις year round, με έσοδα, που θα καλύπτονται από την κίνηση.
 
η Ryanair εκοψε τα χειμερινα δρομολόγια των Χανίων, πολύ πρίν της προκύψει το πρόβλημα με τους πιλότους.. και για τη διακοπή είχε ξεκάθαρα επιτεθεί στη fraport..Καλό είναι να μη τα ξεχνάμε !!
 
Κανείς δεν ξεχνάει κάτι! Καλό είναι όμως να διαβάζεις κι εσύ όλα τα νέα και να λέμε τα πράγματα με τ' όνομά τους!!!

Ταυτόχρονα πάρθηκαν οι αποφάσεις για όλη την Ευρώπη, γιατί έμεινε χωρίς προσωπικό και απλά προς τους "αγαθούς" είπε να βρει τη δικαιολογία ότι φταίει η Φραπορτ. Στο Λονδίνο, το Μάντσεστερ, τις Βρυξέλλες και σε πολλά άλλα αεροδρόμια ποιος φταίει?? Πάλι η Φραπορτ???? Αποφάσισε ότι πρέπει να κόψει 34 δρομολόγια, λόγω των πιλότων που παραιτήθηκαν κι έπρεπε απλά να διαλέξει κάποια με βάση την πληρότητα, τα πόσα κέρδη έχει από τις επιπλέον υπηρεσίες, κτλ... Ένας σωστός δημοσιογράφος δε βρέθηκε να της πει ότι έκοψες κι άλλα 33 δρομολόγια σε όλη την Ευρώπη που δεν έχεις τη Φράπορτ! Εκεί ποιος σ' έφταιξε???

Σταματάνε οι πτήσεις της Ryanair από και προς το αεροδρόμιο Χανίων κατά τη χειμερινή περίοδο, όπως ανακοίνωσε η εταιρία.

Σύμφωνα με την εταιρία, η απόφαση αυτή είναι αποτέλεσμα της χαμηλής ζήτησης καθώς για τη χειμερινή περίοδο έχουν κάνει κρατήσεις στη Ryanair 400.000 λιγότεροι επιβάτες.

Σημειώνεται ότι με απόφαση της η Ryanair, ακυρώνει συνολικά 34 δρομολόγια, οδηγώντας στην ακύρωση 18.000 πτήσεων μεταξύ Νοέμβρη και Μάρτη, σε πολλούς ευρωπαϊκούς προορισμούς.

http://www.efsyn.gr/arthro/telos-oi-pti ... pros-hania

Ποια δρομολόγια ακυρώθηκαν σε ΟΛΗ την Ευρώπη -> https://www.thesun.co.uk/travel/4494281 ... list-full/
 
Top