Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Το ΗΝΑ group βρίσκεται σε φάση αποεπένδυσης παγκοσμίως γιατί τα προηγούμενα χρόνια έκαναν πάρα πολλά αλόγιστα ανοίγματα, βρίσκονται με την πλάτη στο τοίχο και προσπαθούν να πουλήσουν assets για να βρουν ρευστό και να καλύψουν τις υποχρεώσεις-δανεισμό τους.
Προσωπικά θεωρώ πως αυτά τα codeshare είναι το κλείσιμο του φλερτ με την Αιγαίου γιατί δεν μπορούν να εξαγοράσουν το ποσοστό που σκέφτονταν και που θελαν να παραχωρήσουν οι μέτοχοι μειοψηφίας της ούτε καν στην τρέχουσα χρηματιστηριακή τιμή, πόσο μάλλον να δώσουν και κάποιο premium.
 
Υπάρχει ένας παλιός μύθος με τον τσοπάνο και τον λύκο. Ο τσοπάνος για να κάνει πλάκα-καψόνι στους συγχωριανούς του φώναζε "λύκος στα πρόβατααααα, λύκος στα πρόβατααααα " και οι συγχωριανοί του τρέχανε να τον βοηθήσουν. Όταν όμως πράγματι πήγε ο λύκος, αυτός μάταια φώναζε και τελικά δεν πήγε κανείς και ό λύκος του έφαγε τα πρόβατα. Αυτά για όσους μπορούν να καταλάβουν τι εννοώ.
 
Μέσα Μαρτίου και ακόμα κουβέντα για την αγορά....βέβαια εκεί που λέει για το χειμερινό fleet utilization ίσως κρύβεται ο λόγος της καθυστέρησης...έχει κανείς όλα τα στοιχεία;
 
Αύξηση 12% σημείωσε η επιβατική κίνηση της AEGEAN και της Olympic Air το πρώτο τρίμηνο του 2018, φτάνοντας τους 2,4 εκ. επιβάτες.
Αύξηση 12% σημείωσε η επιβατική κίνηση της AEGEAN και της Olympic Air το πρώτο τρίμηνο του 2018, φτάνοντας τους 2,4 εκ. επιβάτες.

Συγκεκριμένα, η Εταιρεία μετέφερε 1,1 εκ. επιβάτες στο δίκτυο εσωτερικού, με αύξηση 9% και 1,3 εκ. επιβάτες στο δίκτυο εξωτερικού, καταγράφοντας σημαντική αύξηση 16%. Βελτίωση παρουσίασε και η μέση πληρότητα, η οποία ανήλθε σε 81,2% από 76,8% κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2017.
https://www.movenews.gr/aegean-12-ayjhs ... -toy-2018/
Η αύξηση των πληροτήτων σε 81% για το πρώτο τρίμηνο είναι πάααρα πολύ σημαντική. Βέβαια αυτό σημαίνει πως το καλοκαίρι θα ψάχνουμε φθηνή θέση με το τουφέκι και τον τηλεσκοπικό φακό, όχι απλά με το κιάλι.
 
Καραμήτρος Air":33kk8q03 said:
Βέβαια αυτό σημαίνει πως το καλοκαίρι θα ψάχνουμε φθηνή θέση με το τουφέκι και τον τηλεσκοπικό φακό, όχι απλά με το κιάλι.

Αυτό πες το ξανά... Έκλεισα να έρθω Ελλάδα με Βασιλάκη Αύγουστο από Γενεύη με ΕΥΡΩ480 και είμαι χαρούμενος που δεν αναχωρώ από Παρίσι - οι τιμές είναι ήδη στα ΕΥΡΩ750-800 :rolleyes: Φαντάζομαι αν κάποιος " τολμήσει να κοιτάξει Ιούνιο, θα πληρώσει 1200 και θα τον δέρνουν κιόλας.

(Α, και χωρίς βαλίτσα, όταν δίνεις πεντακοσούρα είσαι πελάτης που σε ενδιάφερει να ''έχεις όσο το περισσότερο δυνατόν ευελιξία στην τιμή" κοκ )
 
flesland":3kr8hc0c said:
Αυτό πες το ξανά... Έκλεισα να έρθω Ελλάδα με Βασιλάκη Αύγουστο από Γενεύη με ΕΥΡΩ480

Είχες και την επιλογή Swiss ή easyJet...
 
Στην πραγματικοτητα όχι, η swiss είναι ακριβώς στα ίδια χρήματα και η ΕΖΥ στα EΥΡ550...και πετάς και Σάββατο από Αθήνα, όχι Κυριακή.. Αλλά ας μην ξεφέυγουμε από το τόπικ.
 
Είναι πολυ ευχάριστο που η A3 έχει αυξήσει το load factor στο 81% και ελπίζω να το φτάσει και σε επίπεδα EZY και FR 85-90% και άνω.Τώρα για τις τιμές κακώς γκρινιάζουμε πριν 15 μέρες είχε βγάλει προσφορά για πτήσεις εσωτερικού και έπρεπε να κάνεις προσπάθεια για να μη βρεις εισιτήριο roundtrip κάτω από 80 ευρώ ακόμα και Άυγουστο μήνα.Και σε πολύ δημοφιλή και εμπορικά νησιά, όπως JTR,JMK κτλ.Τώρα για τις πτήσεις εξωτερικού το καλοκαίρι αναμενόμενα είναι τα 800αρια, αν δε μας αρέσει πάμε σε άλλο μαγαζάκι(η Air France το φτάνει το χιλιάρικο)και δε γκρινιάζουμε.
 
Top