Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

airport123":1l5eq4pn said:
Σαφώς και δε χαίρεται κανείς που μας φεύγει, αλλά ξαφνικά τώρα είδε τις αυξήσεις της φραπορτ κι ενώ είχαν ανακοινωθεί από τον Ιανουάριο γιατί ακύρωσε τώρα τις πτήσεις της? Οι άλλες low cost εταιρίες γιατί δεν έφυγαν κι αυτές ακόμη και από τα υπόλοιπα αεροδρόμια της φραπορτ που έχουν τα ίδια ακριβώς τέλη και σε αεροδρόμια με μικρότερη κίνηση, όπως της Μυκόνου και της Σαντορίνης? Γιατί ενώ στα Χανιά κλείνει τη βάση, σε άλλα αεροδρόμια νέα δρομολόγια?

Αν διάβαζες το προηγούμενο σχόλιό μου που αναφέρεται στις χρεώσεις parking κάτι που αφορά ΜΟΝΟ αεροπλάνα που παραμένουν στην πίστα για πάνω απο 5 ώρες, θα καταλάβαινες οτι αφορά μόνο τη ryanair και όχι τις άλλες εταιρείες, που έρχονται και φεύγουν. Εβγαλε λοιπόν 1 απο τη βάση στην Αθήνα και 1 απο τη βάση στα Χανιά.. τωρα αν άλλες εταιρείες, όπως η Ellinair συνεχίσουν να έχουν βάσεις σε αεροδρόμια της fraport, αυτές μπορεί να το κάνουν με μετακύλιση του κόστους στο εισιτήριο.. μένει να το δούμε !
 
Μια χαρά το διάβασα το σχόλιό σου! Για απάντησε λίγο και στα παρακάτω:

Ξαφνικά στις 11/4 είδε τις αυξήσεις της φραπορτ, ενώ είχαν ανακοινωθεί από τον Ιανουάριο? Γιατί ενώ αυξήθηκαν όλα τα τέλη (πχ στην προσγείωση) η ίδια δεν έφυγε εντελώς από τα Χανιά καθώς και σε άλλα αεροδρόμια της φραπορτ, ακόμη και σε αεροδρόμια με μικρότερη κίνηση, όπως της Μυκόνου και της Σαντορίνης? Γιατί ενώ στα Χανιά κλείνει τη βάση, κρατάει τη βάση της στη Θεσσαλονίκη? Για 90 € για το πυροσβεστικό + 176 € Τέλη Προσγείωσης (για 80 τόνους) + 400 € για Τέλη Στάθμευσης (αν έχουν βάρος 80 τόνους τα αεροπλάνα της και σταθμεύουν από 10 έως 24 ώρες ), δηλαδή σύνολο για 670€ φεύγει??? Γιατί δεν πουλούσε πριν τα εισιτήριά της +4.5€ στον κάθε επιβάτη? (670/189 επιβάτες στο αεροπλάνο =3,5 αλλά έστω ότι έχει 80% πληρότητα -που πάντα έχουν πάνω από 90%-). Πάλι φθηνότερη θα ήταν ακόμη με τα +4.5€

Πηγή οικονομικών -> http://www.fraport-greece.com/uploads/p ... -Greek.pdf
 
Αγαπητέ airport123, κοίταξε λίγο καλύτερα τις χρεώσεις
http://www.fraport-greece.com/uploads/p ... lish_1.pdf
το Β737-800 είναι περίπου 70-75 τονοι ΜΤOW
to parking απο 5-10 ώρες πάει περίπου 175 , μετά ώς τις 24 ώρες πάει στα 350-370 ευρώ...
Οπως έγραψα ήδη 2 φορες, εβγαλε 2 αεροπλάνα απο αεροδρόμια που χρησιμοποιεί ώς βάση, ως γνωστόν δεν έχει βάση στη Μύκονο και τη Σαντορίνη.. απο την Αθήνα βγάζει το 1 απο τα 2, και πιθανόν ( γιατί δεν ανηκω στο Δ.Σ της εταιρείας για να έχω εκ των έσω πληροφόρηση) να κρατάει τις πιό επικερδείς πτήσεις με αυτό το ενα...
Ξέχασες επίσης τη χρέωση για τα φώτα αν κάνει νυκτερινή πτήση, στα 30,76
Μια εταιρεία σαν τη Ryanair τα υπολογίζει όλα αυτά.,.. εδώ δεν παρέχουν νερό στο πλήρωμα, απο την άλλη ολοι μας τρέχουμε να πάρουμε τα φτηνά εισιτήρια , ετσι δεν είναι ?
 
Εγώ σου έβαλα πιο πάνω -80 τόνους - (οπότε αφαίρεσε κιόλας)

Γιατί πάνω από 24 ώρες??? Ένα αεροπλάνο που φτάνει στις 22.00 και φεύγει στις 06.00 την επόμενη μέρα (όπως συνήθως κάνει) είναι λιγότερο και από 10! Δε θα παρατήσει κάποιο αεροπλάνο της για μια ζωή στα Χανιά.

Δεν είπα ότι έχει βάση στη Μύκονο ή τη Σαντορίνη (πάλι δεν διάβασες προσεκτικά τα όσα έγραψα). Είπα ότι εκεί έχει δρομολόγια που και πάλι αυξήθηκαν όλα της τα τέλη του αεροδρομίου.

Και 30.76 σου βάζω. Εκεί θα κολλήσουμε? Θες να το κάνουμε 5€ ανά επιβάτη?

Με αυτό "Μια εταιρεία σαν τη Ryanair τα υπολογίζει όλα αυτά.,.. εδώ δεν παρέχουν νερό στο πλήρωμα" έρχεσαι στα λόγια μου. Ότι όλα τα υπολόγισε και όλα τα σκέφτηκε, αλλά ήθελε εξ' αρχής να πάει τα αεροπλάνα της στη Laudamotion και απλά βρήκε ευκαιρία να φύγει τώρα. Δες και τι έχει γίνει σε άλλα αεροδρόμια ανά την Ευρώπη όπως στο αεροδρόμιο της Χιρόνα

Μετά από αυτά δεν νομίζω ότι πολύς κόσμος θα την ξανα-προτιμήσει. Σκέψου λίγο αυτούς που τους ακυρώθηκε η πτήση (είτε τώρα είτε τον Οκτώβριο του 17). Αν σου χαλούσε κι εσένα τις διακοπές/το επαγγελματικό ταξίδι ξαφνικά, θα σκεφτόσουν την επόμενη φορά να δεις τους ανταγωνιστές της....

Συνοψίζοντας, προφανώς και όλες οι εταιρίες θα κοιτάξουν το κέρδος τους και καλά κάνει που φεύγει αν βλέπει ότι αλλού το ίδιο αεροπλάνο θα της έδινε περισσότερα κέρδη. Αλλά πρέπει λίγο να καταλαβαίνουμε αν μας κοροϊδεύει ή όχι λέγοντας τη μία φταίει η Φραπορτ στα Χανιά, στην Αθήνα οι ιδιώτες και στην Ισπανία το ισπανικό κράτος που δεν τις δίνει πάνω από 7 μύρια επιδότηση, όπως θα δεις εδώ -> http://www.news247.gr/epixeiriseis/ryan ... 00504.html
 
Παντως βλεπω Φραπορτιερηδες και Φραπορτιερηδες...θελω να πω σε αλλα αεροδρόμιά της βλέπεις μια προσπαθεια να φτιαξουν πλανο κινητρων και ανάπτυξης, ειδικά για χειμώνα,εδώ πάλι αρνούνται..ακατανόητο για μένα..Μέχρι το φρούριο της LH η FRA το έκανε..Εδω;

Να και μια συνεντευξη του CEO Fraport Bulgaria όπου FR,W6 προς το παρον συνεργάζονται τα μάλα..

http://www.anna.aero/2018/04/05/30-seco ... 5-86736890

Όσο για την Girona, τα βρηκανε μια χαρά με την FR και οχι μονο δεν εφυγε αλλά προσθεσε και δρομολόγια..όπως και η jet2..
 
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ότι βλέπεις Φραπορτιερηδες και Φραπορτιερηδες?

Μα αυτό είναι το θέμα, ότι ποτέ δε θα σταματήσει να βρίζει τους διαχειριστές των αεροδρομίων και μια θα τα βρίσκουν και μια θα μαλώνουν. Αυτή είναι η στρατηγική επιτυχίας της low cost. Θα έρθουν μετά από λίγα χρόνια και τα κίνητρα. Μην ξεχνάς ότι και στη Φρανκφούρτη μπήκαν 20 νέα δρομολόγια πέρυσι!
 
Εννοοω ότι σε άλλα αεροδρομια της Φραπορτ οι CEO αναπτύσσουν σχέδια κινήτρων για την προσελκυση εταιρειών και ανοιγμα νεων δρομολογίων (κατά τα προτυπα του Ελ.Βελ),όπως και για τη διατήρηση τους, είτε low-cost ειτε legacy, και σε άλλα, καλη ωρα στα δικά μας όταν τους προταθηκε απτην FR το απερριψαν με την δικαιολογία της διάκρισης ως προς μία εταιρεια..λες και το πλανο δεν θα ηταν για ολες τις εταιρείες..Γι'αυτο και παρέθεσα το λινκ απ΄το αδερφο αεροδρομιο του BOJ..Η FRA δεν ειχε τοση ανάγκη αλλά το έκανε..Εμεις δεν συγκρινόμαστε από καμία άποψη και οι ανάγκες πολυ μεγαλύτερες...Ειδικα στον Βορρά που δεν εχουν την αιγλη των νησιων τυπου JMK,JTR,ZTH,RHO,CFU..Και το γεγονος οτι δεν τους βλεπω να συμμετεχουν στα Routes με κανει πιο απαισιοδοξο...
 
Σε σημερινό άρθρο του aero Telegraph αναφέρεται πως εκπρόσωπος της Ryanair παραδέχτηκε ότι τα αεροσκάφη που αποσύρθηκαν από τις ελληνικές βάσεις θα εκτελούν πτήσεις για λογαριασμό της Laudamotion.
 
Καλα δεν μπορουσαν τα Χανια να τα εξυπηρετουν με α/φος σταθμευμενο σε ATH/SKG? Απτο πρωί μέχρι τοβράδυ δεν εβγαιναν τα καθημερινα ATH-CHQ-ATH-CHQ-SKG-CHQ-ATH?
 
Top