LGSA/CHQ Chania "Ioannis Daskalogiannis"

Γιατί κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβετε τι λέτε και όχι απλά να πετάτε διάφορα. Το μόνο αεροδρόμιο που δέχτηκε επέκταση τα τελευταία 15 χρόνια ήταν το Χανίων. Αν δεν ήταν το αεροδρόμιο αυτό στα 14 της φραπορτ, το τίμημα απλά θα ήταν μικρότερο και θα έπρεπε να περιμένετε άλλα 50 χρόνια για να δείτε μία ακόμη επέκταση.

Για τα έργα που έγιναν με 2 χρόνια καθυστέρηση (και πάλι καλά να λέμε)

1.νέος χώρος στάθμευσης των τουριστικών λεωφορείων

2.επέκταση και από τη δυτική πλευρά του σημερινού αεροσταθμού - από τα 13.500 τ.μ. που έχει έκταση ο σημερινός αεροσταθμός θα φτάσει μετά τις εργασίες επέκτασης στα 31.400 τ.μ. -

3.καινούριος πύργος ελέγχου υπολογίζεται να παραδοθεί σε 13 μήνες από σήμερα ύψους 28μ.,

Μετά την ολοκλήρωση της επέκτασης το αεροδρόμιο Χανίων θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί διπλάσιο κόσμο από ό,τι σήμερα,

ΕΔΩ ΠΡΟΣΟΧΗ: Από το 2004 τουλάχιστον προσπαθούμε να πετύχουμε τη χρηματοδότηση την οποία και πετύχαμε.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα του έργου ο κ. Μαλαμίτσης τόνισε ότι εφόσον βοηθήσουν οι συγκυρίες, οι εργασίες μπορούν να ολοκληρωθούν νωρίτερα από την καταληκτική ημερομηνία (εδώ γελάμε).

http://www.haniotika-nea.gr/127830-epitelous-epektasi/

Μία επέκταση έγινε, με πολύ μεγάλη πίεση και με παράδοση μετά από 2 χρόνια και χωρίς νέα καταστήματα, χωρίς κάποιο άλλο εκμοντερνισμό ούτε καν τις τουαλέτες (που σήμερα επί φραπορτ λέτε ότι κοστίζει 0€ αλλά τότε μάλλον κόστιζαν πιο πολλά) που σε λίγα χρόνια θα θέλει κι άλλη με βάση την όλο και αυξανόμενη ζήτηση.

Να θυμίσω κάποιες ωραίες εικόνες του 2015 από το στολίδι πριν δώσετε την καθυστερημένη επέκταση

Έτσι, ενώ τα έσοδα του 2014, έφτασαν τα 12 εκ ευρώ κι ενώ το αεροδρόμιο Χανίων θα έπρεπε να εισπράξει πίσω ανταποδοτικά το 80%, οι επιχορηγήσεις από το κεντρικό κράτος έχουν ουσιαστικά «παγώσει» ενώ ακόμη και η έγκριση των δαπανών, γίνεται «με το σταγονόμετρο».

Σύμφωνα με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, αναζητείται τρόπος για να έρθει το ανταλλακτικό από το εξωτερικό, καθώς τα capital controls βάζουν εμπόδιο στη συναλλαγή.

http://www.zarpanews.gr/εικόνες-χάους-σ ... -των-χανί/

Και ναι το 2016 ήταν χάλια οι τουαλέτες...!
 
Δεν είναι μόνο τα Χανιά, αλλά σίγουρα και η Ζάκυνθος και ίσως και κάποιο ακόμα που δεν γνωρίζω, που έγιναν επεκτάσεις... Ζάκυνθος και Χανιά με συμμετοχή ΕΣΠΑ, λεφτά δηλαδή που καρπώθηκε ιδιωτική εταιρεία,
Τα 2 χρόνια καθυστέρηση, όπως διαβάζω στο σχετικό δημοσίευμα που αναφέρει ο nikolaougeorge οφείλονται σε δικαστική διαμάχη των 2 υποψηφίων του διαγωνισμού και στα capital controls....αρα καλό είναι να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους και "οχι να πετάμε διάφορα"
Το θέμα πάντως εξακολουθεί να είναι το εξής : αυτές οι αλλαγές στη διαρρύθμιση που περιγράφονται πιό πάνω και σκοπό έχουν να αυξήσουν τα "εμπορικά" τετραγωνικά προς εκμετάλλευση ,συμπεριλαμβάνονται άραγε στο κόστος των 330εκ που οφείλει να δαπανήσει η fraport για αναβαθμίσεις στα 14 α/δ?
και ναι, οι τουαλέτες ήταν χάλια το 2016, πρίν δηλαδή τη χρήση του νέου κτιρίου το Μάρτιο του 2017... η γερμανίδα τουρίστρια πίστεψε- όπως και πολλοί αλλοι που διάβασαν το Δελτίο Τύπου της fraport- οτι η βελτίωση αυτή οφείλεται σε έργο της εταιρείας !!
 
airport123":374qnx3u said:
Γιατί κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβετε τι λέτε και όχι απλά να πετάτε διάφορα. Το μόνο αεροδρόμιο που δέχτηκε επέκταση τα τελευταία 15 χρόνια ήταν το Χανίων.

Δεν ισχυει αυτο που γραφεις.

Μονο στα 7 αεροδρομια απο αυτα που πηρε η Fraport Greece θα κατασκευασει νεα κτιρια ή επεκτασεις. Τα αλλα 7 είναι ηδη ετοιμα με εργα που εγιναν τα τελευταια 15 χρονια και σε αυτα θα γινουν μονο εσωτερικες αναδιαρρυθμισεις. Οι αντιστοιχες "μακετες" που παρουσιαστηκαν δειχνουν εξωτερικα τα κτιρια που υπαρχουν ηδη.

Τα ετοιμα: Χανια, Ροδος, Ζακυνθος, Σκιαθος, Σαμος, Καβαλα, Ακτιο

Αυτα που θα επεκταθουν: Θεσσαλονικη, Κεφαλονια, Σαντορίνη, Κως, Κέρκυρα, Μυκονος, Μυτιληνη
 
Αυτό που δεν καταλαβαίνετε ή κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε κάποιοι είναι ότι όλα αυτά που "βρήκε έτοιμα" η Φράπορτ ελήφθησαν υπόψιν στην οικονομική πρόταση που έκανε για να τα πάρει. Αν δεν υπήρχαν αυτά τα έργα, η τιμή θα ήταν πολύ μικρότερη από 1.2 δις.
 
μπορούμε να κανουμε αντιπαράθεση οσον αφορά το ποσο που δόθηκε, αλλά νομίζω οτι δεν είναι του παρόντος.. το θέμα είναι οτι:
1. η Fraport αφήνει να εννοηθεί οτι το κτίριο είναι δικό της έργο..
2. οι εσωτερικές διαρρυθμίσεις είναι τελικά εργα αναβάθμισης ή εμπορική αξιοποίηση ? γιατί να πάρεις κοινόχρηστο χώρο και να τον μετατρέψεις , δεν αυξάνεις τους διαθέσιμους χώρους ! Δεχόμαστε οτι αυτά εντάσσονται στα έργα που είναι υποχρεωμένη να κάνει έναντι 330εκ ως το τέλος του 2021 (5 χρόνια δηλαδή) ?
 
airfan":xjyz1p1e said:
σύμφωνα με οσα διαβάζω πιό πάνω, οι παρεμβάσεις στα Χανιά δεν αφορούν τίποτα άλλο παρά την αύξηση των εμπορικών δραστηριοτήτων μέσα στο terminal,αφού τους παραδόθηκε νέο κτίριο, μόλις ανέλαβαν πέρσι. Τώρα, αν θέλουν να μειώσουν τον κοινόχρηστο οφέλιμο χώρο και να αυξήσουν τα "εμπορικά" τετραγωνικά ,αυτό δεν νομίζω οτι είναι μέσα στα έργα που πρέπει να κάνουν για να δικαιολογήσουν τα 330εκ τα πρώτα 4 χρόνια(ουσιαστικά 5 είναι).
Το να περπατούν οι επιβάτες ανάμεσα στα ράφια των duty free για να φτάσουν στο gate, ειναι μια πρακτική που βλέπουμε και σε άλλα ξένα αεροδρόμια, προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου, έχει κάποιο νόημα για μερικούς, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ οτι αυτά εντάσσονται στην λογική της αναβάθμισης των υποδομών.. ουσιαστικά περισσότερα νοίκια θα εισπράττουν !

Σε όλα τα αεροδρόμια του κόσμου και τους εμπορικούς χώρους αυξάνουν. Το ότι το ανέλαβαν πέρυσι καινούριο (με 2 χρόνια καθυστέρηση) δε σημαίνει ότι δε θα κάνουν έργα. Αυτή η νοοτροπία αφού κάναμε έργα ξανά σε 50 χρόνια, μόνο στους τεμπέληδες υπατζηδες υπάρχει!

2021-2017 = 4 χρόνια. πηγή α' δημοτικού

Άσε που μέχρι το 2020 θα έχουν ολοκληρωθεί.

Το να περπατούν οι επιβάτες ανάμεσα στα ράφια των duty free για να φτάσουν στο gate, ειναι μια πρακτική που βλέπουμε σε όλα σχεδόν τα ξένα αεροδρόμια, αλλά κάποιοι δεν κοιτάτε τι κάνουν στο εξωτερικό για να αναβαθμίσουν το χώρο που δούλευαν, αλλά μόνο το μισθό τους και να βολεύουν τους φίλους τους...

Αφού για σας δεν κόστιζαν τίποτα όλα αυτά, γιατί δεν τα έκανε το δημόσιο. Οι καινούριες τουαλέτες πχ στο Μακεδονία μας λέτε ότι κόστισαν 10€, αλλά το δημόσιο ούτε αυτά δεν έκανε...

Κι όμως, αυτή η κίνηση εντάσσεται στην αναβάθμιση των υποδομών. Εδώ σε όλη την Ευρώπη το κάνουν, εσένα θα ρωτήσουν πρώτα??? Είδες τι κακοί άνθρωποι που είναι? Θέλουν να βγάλουν κέρδος??? ενώ τόσα χρόνια το δημόσιο αδιαφορούσε. Εδώ δανείζομαι μία ανάρτηση του Καραμήτρος Air από άλλο θέμα

Καραμήτρος Air":xjyz1p1e said:
Τους έμεινε κάτι ξενοίκιαστο των τρισκατάρατων Γερμαναράδων παρότι ζήτησαν πολλαπλάσια ποσά ενοικίου από όσα εισέπραττε η ΥΠΑ? Όχι εξ όσων έχω δει.
Αντίθετα θα δημιουργηθούν ακομα περισσότεροι εμπορικοί χώροι προς ενοικίαση. Η αγορά λοιπόν κάλυψε πρόθυμα τα πολλαπλάσια ενοίκια που ζήτησε η Φραπορτ! Και μάλιστα παρά την αύξηση του ανταγωνισμού από την δημιουργία νέων καταστημάτων.
Άρα? Άρα τα προηγούμενα ενοίκια που χρέωνε η ΥΠΑ ήταν πολύ, πολύ χαμηλότερα απο όσο θα έπρεπε να είναι. Πολύ, πολύ χαμηλότερα από όσα η αγορά ήταν διατεθειμένη να δώσει.

Γιατί λοιπόν η ΥΠΑ έκανε τόσο κακή διαχείριση των εμπορικών χώρων των αεροδρομίων? Γιατί έχανε κάθε χρόνο το δημόσιο όλα αυτά τα λεφτά που οι μαγαζάτορες είναι πρόθυμοι να δώσουν για να νοικιάζουν αυτά τα καταστήματα?
Συνέβαινε αποκλειστικά λόγο ανικανότητας των δημόσιων λειτουργών να ασκήσουν το λειτούργημα για το οποίο χρυσοπληρώνονται ή έπαιζε και κάτι άλλο?
Συναλλαγή κάτω από το τραπέζι για παράδειγμα ώστε ο χ, ψ επιχειρηματιας να πληρώνει πολύ λίγα σε σχέση με την αληθινή εμπορική αξία του χώρου αυτού? Με αντάλλαγμα κάποιο δωράκι στον ΥΠΑτζη που έκλεινε τη συμφωνία?
Τροφή για σκέψη απλά...

Αλήθεια, θα ασχοληθεί κάποιος εισαγγελέας ή ελεγκτής δημόσιας διοίκησης με αυτή τη ζημιά που υπέστη το Δημόσιο όλα αυτά τα χρόνια?

airfan":xjyz1p1e said:
Ξεχνάς βέβαια οτι κατασκευάστηκε νέο κτίριο επι ΥΠΑ, με λεφτά του Δημοσίου (και ΕΣΠΑ νομίζω), όπως και της Ζακύνθου και δόθηκε με κορδέλα εγκαινίων μετά απο 1 μήνα στη fraport....και καλά να λένε για έργα σε άλλα α/δ, που πρέπει να κάνουν, αλλά να επικαλούνται μαρτυρία γερμανής τουρίστριας που έλεγε οτι περσυ (το 2016) οι τουαλέτες ήταν χάλια και τώρα μια χαρά, εννοώντας βέβαια το νέο κτίριο, σαν να ήταν έργο της Fraport ....ελεος !!! είμαστε σίγουρα κορόιδα σαν λαός, αλλά τοοοσο πολύ πιά !! και κανείς να μην τους βάζει στη θέση τους !!

airfan":xjyz1p1e said:
Δεν είναι μόνο τα Χανιά, αλλά σίγουρα και η Ζάκυνθος και ίσως και κάποιο ακόμα που δεν γνωρίζω, που έγιναν επεκτάσεις... Ζάκυνθος και Χανιά με συμμετοχή ΕΣΠΑ, λεφτά δηλαδή που καρπώθηκε ιδιωτική εταιρεία,
Τα 2 χρόνια καθυστέρηση, όπως διαβάζω στο σχετικό δημοσίευμα που αναφέρει ο nikolaougeorge οφείλονται σε δικαστική διαμάχη των 2 υποψηφίων του διαγωνισμού και στα capital controls....αρα καλό είναι να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους και "οχι να πετάμε διάφορα"
Το θέμα πάντως εξακολουθεί να είναι το εξής : αυτές οι αλλαγές στη διαρρύθμιση που περιγράφονται πιό πάνω και σκοπό έχουν να αυξήσουν τα "εμπορικά" τετραγωνικά προς εκμετάλλευση ,συμπεριλαμβάνονται άραγε στο κόστος των 330εκ που οφείλει να δαπανήσει η fraport για αναβαθμίσεις στα 14 α/δ?
και ναι, οι τουαλέτες ήταν χάλια το 2016, πρίν δηλαδή τη χρήση του νέου κτιρίου το Μάρτιο του 2017... η γερμανίδα τουρίστρια πίστεψε- όπως και πολλοί αλλοι που διάβασαν το Δελτίο Τύπου της fraport- οτι η βελτίωση αυτή οφείλεται σε έργο της εταιρείας !!

Δεν ξέρω αν το γνωρίζεις, αλλά το ΕΣΠΑ σημαίνει ευρωπαϊκά κονδύλια! Το πρόβλημά σου πάλι είναι ότι το έργο στα Χανιά το πήραν ιδιώτες??? Δηλαδή έχεις δει κάποια δημόσια/κρατική κατασκευαστική εταιρία??? Αλλιώς ποιος θα τα έκανε τα έργα αν δεν έμπαιναν και ιδιώτες?

Επίσης, ο λόγος της καθυστέρησης, εκτός της προσφυγής, ήταν η αδυναμία εύρεσης πόρων. Άσε που και σήμερα έχουμε καπιταλ κοντρολς αλλά η φραπορτ βρήκε λεφτά!!

Το έργο αναμενόταν να ολοκληρωθεί σε 30 μήνες δηλαδή τον Δεκέμβριο του 2015 αλλά χρειάστηκε επιπλέον χρόνος κυρίως λόγω των περυσινών προβλημάτων στα έργα από την αναζοπύρωση της κρίσης.

Πηγή -> http://www.ypodomes.com/index.php/liman ... mio-xanion

Αλλά και πάλι 2 χρόνια καθυστέρηση για μόλις 15.000 τμ είναι πάρα πολύς χρόνος...

Το θέμα είναι ποιος έφταιξε τη χ#στρα ή ότι φτιάχτηκε???

Για μισό γιατί θα μας τρελάνετε εντελώς. Αν πας στη συζήτηση του Μακεδονία, οι φίλοι σου γράφουν ότι "ήρθε η ανάπτυξη που ξόδεψαν λεφτά για μία τουαλέτα" Άρα κι εμείς να πούμε ότι δεν κάνατε κάποια σημαντική δουλειά που φτιάξατε μία τουαλέτα με μεγάλη επιτυχία εν έτη 2016!

Απ' όσο μπορείς να καταλάβεις η αναδιοργάνωση των χώρων κοστίζει ελάχιστα κι άρα θα είναι μόλις λίγα € μπροστά στα 330 εκ που θα βάλουν μέχρι το 2021..!

skg2012":xjyz1p1e said:
Δεν ισχυει αυτο που γραφεις.

Μονο στα 7 αεροδρομια απο αυτα που πηρε η Fraport Greece θα κατασκευασει νεα κτιρια ή επεκτασεις. Τα αλλα 7 είναι ηδη ετοιμα με εργα που εγιναν τα τελευταια 15 χρονια και σε αυτα θα γινουν μονο εσωτερικες αναδιαρρυθμισεις. Οι αντιστοιχες "μακετες" που παρουσιαστηκαν δειχνουν εξωτερικα τα κτιρια που υπαρχουν ηδη.

Τα ετοιμα: Χανια, Ροδος, Ζακυνθος, Σκιαθος, Σαμος, Καβαλα, Ακτιο

Αυτα που θα επεκταθουν: Θεσσαλονικη, Κεφαλονια, Σαντορίνη, Κως, Κέρκυρα, Μυκονος, Μυτιληνη

Για πες μας φίλε τι ακριβώς ισχύει απ' αυτά που έγραψες???

Από πότε έχουν να δουν έργα τα αεροδρόμια της Ρόδου, του Ακτίου, της Καβάλας και της Σκιάθου??? Αν σ΄αρέσει που κάνει έργα το δημόσιο μια φορά στα 30 χρόνια και μετά τα παρατάει έτσι, μπράβο σου. Πάντως περισσότερο τουρισμό και ανάπτυξη των αεροδρομίων δε θα έβλεπες αν δεν γίνονταν αυτά τα έργα που θα κάνουν οι "κατακτητές".

Επίσης για τη Ρόδο να σου πω κάτι που ίσως μάλλον δεν το ξέρεις. Ο διάδρομος του καινούριου (για σένα) αεροδρομίου ήταν χάλια και έκλεινε πολλές φορές ακόμη και το 2017. Αυτά ήταν τα έτοιμα αεροδρόμια? Μπράβο τότε στη ΥΠΑ.

Δες κι εδώ κάτι -> http://www.dimokratiki.gr/14-04-2018/sy ... mio-rodoy/
 
airfan":1cw9p6qj said:
μπορούμε να κανουμε αντιπαράθεση οσον αφορά το ποσο που δόθηκε, αλλά νομίζω οτι δεν είναι του παρόντος.. το θέμα είναι οτι:
1. η Fraport αφήνει να εννοηθεί οτι το κτίριο είναι δικό της έργο..
2. οι εσωτερικές διαρρυθμίσεις είναι τελικά εργα αναβάθμισης ή εμπορική αξιοποίηση ? γιατί να πάρεις κοινόχρηστο χώρο και να τον μετατρέψεις , δεν αυξάνεις τους διαθέσιμους χώρους ! Δεχόμαστε οτι αυτά εντάσσονται στα έργα που είναι υποχρεωμένη να κάνει έναντι 330εκ ως το τέλος του 2021 (5 χρόνια δηλαδή) ?

Για εμένα ναι, εντάσσονται στα 330 εκ, τα οποία αφορούν "επενδύσεις" και όχι "έργα". Η εταιρία μπορεί και πρέπει να κάνει ό,τι χρειάζεται για να μετατρέψει τα αεροδρόμια σε σύγχρονα και κερδοφόρα, τη στιγμή που δεν το κάνει εις βάρος των επιβατών. Το duty free και το f&b ειδικά είναι πολύ σημαντικές πηγές εσόδων για τα σύγχρονα αεροδρόμια.
 
airport123":2b3a4m9l said:
2021-2017 = 4 χρόνια. πηγή α' δημοτικού
Δεν ξέρω αν το γνωρίζεις, αλλά το ΕΣΠΑ σημαίνει ευρωπαϊκά κονδύλια! Το πρόβλημά σου πάλι είναι ότι το έργο στα Χανιά το πήραν ιδιώτες??? Δηλαδή έχεις δει κάποια δημόσια/κρατική κατασκευαστική εταιρία??? Αλλιώς ποιος θα τα έκανε τα έργα αν δεν έμπαιναν και ιδιώτες?


ναι , σίγουρα, εχεις απόλυτο δίκιο,,..δεν συνεχίζω..χαμένος χρόνος !!
 
Μπορείς να μάθεις κι εδώ περισσότερα

Είναι τα Περιφερειακά Επιχειρησιακά Πρoγράμματα (ΠΕΠ) τoυ Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ) 2007 – 2013 τα οποία συγχρηματoδoτoύνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στo πλαίσιo των Δράσεων των Διαρθρωτικών Ταμείων, για την κoινωνική και oικoνoμική συνoχή και στoχεύoυν στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής oικoνoμίας.

https://epidotisi.wordpress.com/2009/11/09/εσπα/
 
Επειδή δεν διαβάζω κάτι ουσιαστικό, αλλά μόνο εξυπνάδες, τραβάω για την ώρα χειρόφρενο... :wall:
 
Top