Ε.Α.Β. & Aerolia(EADS)

Ευχάριστα νέα για την ΕΑΒ, καθώς υπεγράφη η συμφωνία αγοράς 14 F16 Block 70/71 V από την Σλοβακία, που σημαίνει για την ΕΑΒ ότι θα συνεχιστεί το πρόγραμμα της κατασκευής των F-16 και μετά την ολοκλήρωση των F16 του Μπαχρέιν.
Αυτή την περίοδο η ΕΑΒ είναι σε διαπραγματεύσεις με την LM για τη κατασκευή των 16 F-16 του Μπαχρέιν, ενός προγράμματος που θα ξεκινήσει το 2019 μέχρι το 2022 και είναι της τάξης των $34 εκ

http://www.dsca.mil/major-arms-sales/sl ... n-aircraft
 
Φίλε Air Nammibia, Από πού συμπεραίνεις ότι με την παραγγελία των 14 F16 της Σλοβακίας θα ωφεληθεί η ΕΑΒ? Επίσης δεν γνώριζα ότι η ΕΑΒ κατασκευάζει F16 !!!!!! είσαι σίγουρος γι αυτό?. Μήπως εννοείς εξαρτήματα του F16? Μιλάς για διαπραγματεύσεις για την κατασκευή !!!!!!!! 16 α/φων του Μπαχρέιν με κόστος $34 εκ. Το ένα μόνο α/φος κοστίζει πολύ περισσότερα. Μιλάμε σίγουρα για εξαρτήματα του α/φους. Έτσι όπως είναι οργανωμένη και Διοικείται η ΕΑΒ, δεν θα μπορέσει και δεν θα της επιτραπεί ποτέ να κατασκευάσει α/φος. Θα κατασκευάζει μόνο κάποια εξαρτήματα και θα συντηρεί ότι απομένει από την αγορά. Ένα κομματάκι από την πίτα έτσι για να μην κλαίμε. Περαστικά μας για άλλη μια φορά.
 
H ΕΑΒ χρόνια τώρα είναι αποκλειστικός υποκατασκευαστής μερών του F-16. Κατασκευάζει τα: Inlet, Engine Access Cover, Aft Fuselage.

http://www.haicorp.com/el/products-el/aerostructures-el

Μέρη του F-16 κατασκευάζονται σε 6 χώρες του κόσμου.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25239

Πολύ πιθανόν να πάρει και τα F-16 της Σλοβακίας και μπορεί την μελλοντική αγορά των F-16 των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων (μία αγορά που εάν γίνει θα πραγματοποιηθεί το 2029-2040).
Δεν γνωρίζουμε για την αγορά των 70 F-16 της Ινδίας, εάν πραγματοποιηθεί θα γίνουν στην Ινδία;
Το κόστος μεταφοράς της γραμμής παραγωγής θα αυξηθεί σημαντικά.
 
Έτσι μπράβο !!!!!! Αυτό είναι το σωστό. Η ΕΑΒ λοιπόν κατασκευάζει από το 1983 εξαρτήματα α/φων και όχι α/φη.
 
Εάν θεωρείς τα υποσυγκροτήματα, = εξαρτήματα;
Δεν μπορώ να σε μεταπείσω.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υποβιβάζεις το έργο της ΕΑΒ; :?:

Βρήκα στο διαδίκτυο και άλλο ένα σχεδιάγραμμα, όπου φαίνεται το ποσοστό εργασιών των 6 εταιρειών που είναι υποκατασκευαστές του F16.
Cyclone
Fokker
HAI = ΕΑΒ
ΙΑΙ
ΚΑΙ
Terna
 

Attachments

  • F16 co-production.png
    F16 co-production.png
    273,4 KB · Προβολές: 2.218
Μετά την υπογραφή του μνημονίου κατανόησης ΕΑΒ/LM για την κατασκευή υποσυστημάτων για 16 F-16 της Π.Α. Μπαχρέιν, αρχίζουν προκαταρκτικές συζητήσεις για την επέκταση του προγράμματος για την κατασκευή και των 14 υποσυστημάτων των F-16 της Π.Α. Σλοβακίας και των 8 υποσυστημάτων των F-16 της Π.Α. Βουλγαρίας.
Αν πάνε όλα καλά το πρόγραμμα θα τρέξει μέχρι το 2025 γιατί εάν μέχρι τότε γίνει η αγορά F-16 από την Ινδία, τότε η παραγωγή των υποσυστημάτων θα μεταφερθεί στην Ινδία.
Άντε να πάρει μερικά χρόνια παράταση, μέχρι ότου οι Ινδοί στήσουν την γραμμή παραγωγή τους.

Εκείνη την εποχή η ΕΑΒ θα μπορούσε να πουλά, σαν υποκατασκευαστής της αναβάθμισης Viper, εάν έχει προχωρήσει με επιτυχία το πρόγραμμα της Π.Α.
 
Από χθες που ο Καμμένος πέρασε (θα περάσει την Δευτέρα) την τροποποίηση για τα αντισταθμιστικά Lockheed Martin του 2005, (καθώς από το 2011 με νόμο και επιταγή της Ε.Ε. τα αντισταθμιστικά καταργούνται), άρχισαν τα αρνητικά δημοσιεύματα για την ΕΑΒ. Ο λόγος των πικρόχολων σχολίων είναι γιατί δόθηκε το 70% των $230.000.000 στην ΕΑΒ και όχι στις ιδιωτικές εταιρείες.
Γιατί τόση πίκρα που η ΕΑΒ θα λάβει φόρτο εργασίας;

Από ότι φαίνεται

Τα 3 προγράμματα που υλοποιούνται / θα υλοποιηθούν είναι:
Αναβάθμιση Ρ3 $66,3 εκατ.
Αναβάθμιση F-16 $ 88,6 εκατ.
Κατασκευή Μερών F-16 Bahrain $ 24.9 εκατ.
Καλωδιώσεις Ρ3 (Σε ιδιωτικές Ελληνικές εταιρίες) $16,5 εκατ.
Για την επέκταση δυνατοτήτων Βαφείου α/φ ΕΑΒ $ ?

Όπως καταλαβαίνετε, μερικά ΜΜΕ διαμαρτύρονται για την μοιρασιά της πίτας. :evil:

Είναι πολλά τα λεφτά…..
 
Διαμαρτυρώμαστε πολλοί πολίτες όταν τα λεφτά που πληρώνουμε στο κράτος σκορπίζονται σε μπογιατίσματα πολεμικών ατράκτων και "Σε ιδιωτικές Ελληνικές εταιρίες". Τέλος στη σπατάλη, δεν υπάρχει περιθώριο καθότι μας λείπουν βασικά πράγματα.
 
Top