Qatar στην Ελλάδα

  • Thread starter A380
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: SKG/LGTS Thessaloniki TRAFFIC

Ειμαι σιγουρος πως περιμενουν και το καλοκαιρι για να εχουν ολοκληρωμενη εικονα.
Τα πρωτα νουμερα - αν ισχυουν οπως δημοσιευτηκαν- ειναι απογοητευτικα, λαμβανοντας υποψη πως στην Θεσσαλονικη δεν πρεπει να εχω δει πιο πολυδιαφημισμενο αεροπορικο δρομολογιο τα τελευταια χρονια
 
Μηπως να ξεκινουσαν με το Α319 μεχρι να ανεβουν οι πληροτητες; Παντως εμαθα απο τοπικους φορεις οτι δεν εκαναν καλη αρχη με τα τουριστικα γραφεια και αφησαν καποια-αρκετα απεξω σε εκδηλωση γνωριμιας, με αποτελεσμα να τους γυρισει μπουμερανγκ και οι πρακτορες να προωθουν ΤΗΥ πουχει καλυτερες τιμές..Επίσης ακούγεται ότι μάλλον οι παράγοντες της εταιρειας ήρθαν με αερα Αθηνας εδω και εκτίμησαν λαθος την αγορα..Αντιθέτως η Flydubai στην promo-εκδηλωση τους κάλεσε ολους...Φυσικά ολο αυτο μου φανταζει φοβερά κατινίστικο,ότι την εκδικουνται γιατι χάσαν ταξιδακια κ μάσες;;; Ελπιζω με τον καιρό να αλλάξει η κατάσταση
 
Πέρα από οποιοδήποτε παρασκήνιο, προώθησης, πρακτόρων, κινήτρων... το ζήτημα είναι αν υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον από την αγορά της Β. Ελλάδας για τις συγκεκριμένες πτήσεις και προορισμούς σε τακτική βάση.

Ιστορικά το κοινό της περιοχής έχει δείξει ότι δεν μπορεί να στηρίξει "legacy" carriers (βλ. Alitalia, BA, Swiss, KLM, Lufthansa) οι οποίοι σταδιακά αποχώρησαν (τουλάχιστον από all-year round operations) από το αεροδρόμιο της πόλης και εδωσαν τη θεση τους σε low-cost εταιρείες, ειδικά στα χρόνια μετά την κρίση.
 
Υπάρχει βέβαια και η ανεπίσημη θεωρία του οτι στα χρόνια της μετανάστευσης, ήταν πιο εύκολο για μεταναστες απο νότια Ελλαδα και τους νησιώτες να φύγουν για Αυστραλία και Αμερική λόγω εύκολης πρόσβασης σε υπερωκεάνεια, και αυτούς της βόρειας Ελλάδας για Ευρώπη λόγω ευκολότερης πρόσβασης σε τραίνα.
Βεβαια δεν ειναι μονο οι μεταναστες πλεον αλλα και ο υπολοιπος κοσμος, τουριστες, επιχειρηματιες κλπ. Για να δουμε.
Οπως και να εχει παντως, ο θείος απο Μελβούρνη επελεξε φετος την Καταρ για Θεσσαλονικη μιας και θα επισκεφθεί πρωτα συγγενεις στην Πέλλα, οποτε θα εχω ενημερωση εκ των εσω σχετικά με το ταξίδι και τις πληρότητες. Η αλήθεια είναι πάντως πως ο θειος απο Ιούνιο και μετά έρχονταν πάντα, περίμενε να χειμωνιάσει για τα καλά στην Αυστραλία και να ζεστάνει εδω για να έρθουν. Παντως ελπίζουμε. Θα δείξει.
 
spotterakis":2gnnct8i said:
Μηπως να ξεκινουσαν με το Α319 μεχρι να ανεβουν οι πληροτητες; Παντως εμαθα απο τοπικους φορεις οτι δεν εκαναν καλη αρχη με τα τουριστικα γραφεια και αφησαν καποια-αρκετα απεξω σε εκδηλωση γνωριμιας, με αποτελεσμα να τους γυρισει μπουμερανγκ και οι πρακτορες να προωθουν ΤΗΥ πουχει καλυτερες τιμές..Επίσης ακούγεται ότι μάλλον οι παράγοντες της εταιρειας ήρθαν με αερα Αθηνας εδω και εκτίμησαν λαθος την αγορα..Αντιθέτως η Flydubai στην promo-εκδηλωση τους κάλεσε ολους...Φυσικά ολο αυτο μου φανταζει φοβερά κατινίστικο,ότι την εκδικουνται γιατι χάσαν ταξιδακια κ μάσες;;; Ελπιζω με τον καιρό να αλλάξει η κατάσταση

Επαρχιωτισμος level ∞ :mrgreen:
 
LEKPO1A":2m61xlcx said:
Πέρα από οποιοδήποτε παρασκήνιο, προώθησης, πρακτόρων, κινήτρων... το ζήτημα είναι αν υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον από την αγορά της Β. Ελλάδας για τις συγκεκριμένες πτήσεις και προορισμούς σε τακτική βάση.

Ιστορικά το κοινό της περιοχής έχει δείξει ότι δεν μπορεί να στηρίξει "legacy" carriers (βλ. Alitalia, BA, Swiss, KLM, Lufthansa) οι οποίοι σταδιακά αποχώρησαν (τουλάχιστον από all-year round operations) από το αεροδρόμιο της πόλης και εδωσαν τη θεση τους σε low-cost εταιρείες, ειδικά στα χρόνια μετά την κρίση.

Το αεροδρομιο μεγαλωνει απο την οικονομια της πολης. Η Θεσ/νικη ειναι φοιτητουπολη πλεον. Οι φοιτητες θελουν Ryanair και ταξιδακια των 50€
 
joker2013":3cagj2ue said:
Το αεροδρομιο μεγαλωνει απο την οικονομια της πολης. Η Θεσ/νικη ειναι φοιτητουπολη πλεον. Οι φοιτητες θελουν Ryanair και ταξιδακια των 50€
Οικονομικη αναλυση level ∞ :mrgreen:
 
Αυτη ειναι σοβαρη οικονομικη αναλυση για το προφιλ του επιβατικου κοινου του "Μακεδονια";..Οσο για το αλλο, θα φανει αν το σχολιο και οι εκτιμησεις των τουριστικών πρακτόρων πέσουν μεσα (που δεν το ευχομαστε) και αν πραγματι αποδειχθει οτι η εκτιμηση της επιτυχιας της πτήσης εγινε με βαση την επιτυχια της Αθηνας που εχει φτάσει 3daily παρά τους πολλους ανταγωνιστες, όπου ομως η δυναμικη της αγοράς ειναι διαφορετικη..Με την έλευση της FZ σε ενα μηνα, και ανάλογα και με τη σταση των πρακτορων, τα πράγματα θα δυσκολεψουν για την QR.
 
Παρατηρώ αλλαγές στα αεροσκάφη,

Από σήμερα μέχρι 1η Ιουλίου :
QR207/8 κλασικά με το Α320
QR203/4 από το Α330 σε Α350 και κάποιες μέρες μπαίνει το 777-300ER
QR211/12 κλασικά με Α320

Από 1η Ιουλίου μέχρι τέλος Οκτωβρίου
QR207/8 κλασικά με το Α320
QR203/4 από το Α350 πάει σε 777-300ΕR
QR211/12 από Α320 σε Α330
 
Ενημέρωση απο τον θείο που έφτασε Θεσσαλονίκη απο Μελβούρνη πριν περίπου 2 εβδομάδες. Το αεροπλάνο για Θεσσαλονίκη είχε κόσμο μέχρι και μέσα στα ντουλαπάκια. Δεν είχε εικόνα για το πόσοι περίμεναν να γυρίσουν στο Κατάρ.
 
Top