Egypt Air

Η πρώτη πτήση CAI-DME θα πραγματοποιηθεί στις 12 Απρίλιου του 2018 απο την Air Egypt .
Η Aeroflot θα βάλει αύριο.
Οι ειδικοί της ρωσικής αεροπορικής ασφάλειας έχουν ήδη πετάξει στο Κάιρο.
Θα εργάζονται στο αεροδρόμιο συνεχώς μαζί με τους Αιγυπτίους ομολόγους τους για να εξυπηρετούν όλες τις πτήσεις της Aeroflot και της Air Egypt προς τη Μόσχα .
Στην περίπτωση της επιτυχημένης εργασίας ρωσικών ειδικών στο Κάιρο, είναι δυνατό να συζητηθεί η επανάληψη των πτήσεων (charter πτήσεις) προς τα Αιγυπτιακά θέρετρα του Σαρμ ελ-Σέιχ και της Χουργκάντα, δήλωσε ο επικεφαλής της Rosaviatsia Αλέξανδρος Νεράτκο.

Η πρώτη πτήση μετά από 2,5ετή διάλειμμα από τη Μόσχα στο Κάιρο θα πραγματοποιηθεί στις 11 Απριλίου από τη ρωσική εταιρεία Aeroflot. Η "Aeroflot" και η EgyptAir θα πραγματοποιούν πτήσεις στη Μόσχα από το Terminal 2, το οποίο έχει πλήρως εκσυγχρονιστεί και θεωρείται το πιο σύγχρονο και τεχνικά εξοπλισμένο.
Οι ρώσοι ειδικοί θα παρακολουθούν επίσης και θα ελέγχουν τις αποσκευές και τις χειραποσκευές. Αυτό αναφέρθηκε στην Ένωση Τουριστικών Επιχειρηματιών της Ρωσίας.
 
Από 20 Ιουλίου επεκτείνει το δρομολόγιο της CAI-BKK και προς HKG.
Θα μπει και αυτή στον χορό των εταιρειών EK, EY, RJ, KQ, UL που κάνουν το δρομολόγιο BKK- HKG.

CAI-BKK-HKG MS960 23:10-13:10/14:25-18:00 A333 1,5

Οπότε αυξάνει τα δρομολόγια της εταιρείας στην Κίνα.
CAI-CAN MS958 23:30-15:30 X4.7
CAI-PEK MS955 23:50-15:20 2,7

Κάποτε πετούσε SIN και HND, τώρα ΒΚΚ και Κίνα, οι εποχές αλλάζουν. Νέες αγορές διαμορφώνονται.
 
Κάπως λάθος τα βλέπω γιατί γιά CAN (ΜS 958-959) υπάρχει σε καθημερινή βάση εδώ και χρόνια.
 
Με την παραλαβή των Β787 αρχίζει το δρομολόγιο προς IAD από 3 Ιουνίου, από ΑΤΗ έχει υποφερτές μετεπιβιβάσεις.

ATH-CAI MS750 19:35-20:35 Em170 1.3.5
CAI-IAD MS981 23:00-05:10+1 B787-9 1.3.5
IAD-CAI MS982 12:00-04:50+1
CAI-ATH MS747 09:00-12:00 B737-800
Κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €912, :mrgreen: όταν ο ανταγωνισμός ξεκινά από €525 :?: .
 
Χθες έφτασε στο CAI το πρώτο Β787-9 της εταιρείας, το 2ο το περιμένει στα μέσα Απριλίου.
7 (1 νοικιασμένο + 6 ιδιόκτητα) θα είναι στο σύνολό τους μέχρι το 2020 που θα αντικαταστήσουν τα 2 Β777-200 και τα 6 Β777-300 που είναι 11,7 ετών.
Δυστυχώς η ΑΤΗ δεν είναι μεταξύ των πόλεων που θα γίνουν οι πτήσεις εξοικείωσης = AUH & KWI

Θα έχει 30C & 279Y θέσεις και θα πετούν για IAD & YYZ :great:

Γιορτάζοντας την άφιξη του στόλου νέων αεροσκαφών, η EGYPTAIR θα προσφέρει (Free Welcome Internet Package) για χρήση εντός της 1ης ώρας σε κάθε πτήση, ύστερα τα 5ΜΒ = US$2 :arrow: 100MB = US$23

https://worldairlinenews.com/2019/03/28 ... reamliner/
 
Το Σάββατο το πρωι 23DEC23 είχαμε επίσκεψη του 787-9 της Egyrt Air από Κάιρο για Νέα Υόρκη (MS985) εξ αιτίας medical emergency.
Για κανένα 3ωρο ήταν σταθμευμένο στο Α17.
 
Τα medical emergencies πολλες φορες σταθμευουν στο Β17 για να εχουν τη συντομοτερη δυνατη τροχοδρομηση ανεξαρτητως κατευθυνσης προσγειωσης.

Δεν υπαρχει Α17 στο LGAV.
 
Last edited:
Συμβάν με αεροσκάφος της Egypt Air που εκτελούσε την πτήση Κάιρο-Βεγγάζη στο Ελ. Βενιζέλος. Η δική μου απορία είναι γιατί δεν γύρισε πίσω στο Κάιρο αλλά έγινε diverted στην Αθήνα;
Το αεροσκάφος ήταν το SU-GDX της πτήσης MS829.

 
Εντυπωσιακό πάντως που έφτασε Βεγγάζη, έκανε κύκλους, ξεκίνησε επιστροφή και κατέληξε στην Αθήνα
IMG_20240107_134807.jpg
 
Top