Ενδιαφέρον FRAPORT για τη διαχείριση των 23 μικρών αεροδρομίων

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα υπόλοιπα αεροδρόμια Ελλάδας και Κύπρου
Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Ενδιαφέρον FRAPORT για τη διαχείριση των 23 μικρών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 16 Μάιος 2018, 15:44

Σύμφωνα με το δημοσίευμα της Ναυτεμπορικής
Το ενδιαφέρον για τη διαχείριση των 23 περιφερειακών μικρών αεροδρομίων εκδήλωσε από το βήμα του δεύτερου συνεδρίου Εισαγωγών και Μεταφορών, που διοργανώνουν οι ypodomes.gr και το metaforespress.gr σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport, Aλεξάντερ Ζινέλ.

Λεπτομέρειες: http://www.naftemporiki.gr/finance/stor ... erodromion


ΥΓ: Ενημέρωση προς το γνωστό συριζοτρόλ: Τα εφημερεύοντα φαρμακεία είναι αυτά:
https://www.vrisko.gr/efimeries-farmake ... E%97%CE%A3

Και τα εφημερεύοντα νοσοκομεία αυτά:
https://www.vrisko.gr/efimeries-nosokom ... 16124325:s
5 x


Άβαταρ μέλους
mrk
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2003, 17:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ενδιαφέρον FRAPORT για τη διαχείριση των 23 μικρών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό mrk » 16 Μάιος 2018, 15:54

Το "μείον" σε αυτή την πρόταση, είναι κάτι που είχα αναφέρει και στο παρελθόν: Οι εξοντοτικές χρεώσεις προς την γενική αεροπορία. Θα πρέπει οι χρεώσεις να είναι λογικές και να μην εμποδίζουν την ανάπτυξη αυτού του "high end" κομματιού του τουρισμού.

Από εκεί και πέρα, το project φαίνεται να δουλεύει καλά, οπότε γιατί όχι...
1 x
Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement.

airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Ενδιαφέρον FRAPORT για τη διαχείριση των 23 μικρών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό airport123 » 18 Μάιος 2018, 21:13

Ένα ενδιαφέρον ρεπορτάζ για το ενδιαφέρον της Fraport για τα 23 αεροδρόμια.

Η Fraport θέλει και το αεροδρόμιο της Καλαμάτας (video)


http://mesogeiostv.gr/?p=132920
1 x

airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Ενδιαφέρον FRAPORT για τη διαχείριση των 23 μικρών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό airfan » 20 Μάιος 2018, 08:37

το θέμα βέβαια που πιθανόν - αν πάρει και τα μικρά α/δ η Fraport- θα προκύψει με το μονοπώλιο της διαχείρισης των περιφερειακών α/δ, δεν ενδιαφέρει κανέναν ?? εκτός απο Βενιζέλο και Ηράκλειο ολα τα υπόλοιπα θα ανήκουν σε μια μόνο εταιρεία..... αυτή τη στιγμή υπάρχουν περιπτώσεις, όπως της γενικής αεροπορίας που αναζητούν μικρότερα κρατικά α/δ για να αποφεύγουν τις υψηλές χρεώσεις και της Ryanair που έφυγε απο τα Χανιά και πήγε Ηράκλειο... ως καταναλωτες - και όχι υμνητές της Fraport- δεν μας αφορά ?? Σε αντίστοιχες περιπτώσεις η Ευρωπαική επιτροπή ανταγωνισμού είναι πολύ αυστηρή και δεν τα επιτρέπει.. στη χώρα μας έκανε τα στραβά μάτια, τόσο με την απορρόφηση της ΟΑ απο την Aegean όσο και απο το αποτέλεσμα του διαγωνισμού των 14 α/δ, που ενώ ξεκίνησαν αρχικά με 1 μεγάλο και 2-3 μικρά "παθητικά" μαζί πακέτο, μετά άλλαξε σε 2 ομάδες ΜΟΝΟ των α/δ που βγάζουν έσοδα με σκεπτικό να υπάρχουν 2 διαφορετικοί διαχειριστές και τέλος το ξέχασαν και δέχτηκαν την μια "καλύτερη" πρόταση για όλα !!
0 x


airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Ενδιαφέρον FRAPORT για τη διαχείριση των 23 μικρών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό airport123 » 20 Μάιος 2018, 11:35

Από θέμα "Νέες βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη"

Greg.CHQ έγραψε:Καλησπέρα σε όλους,

Το ξεκίνημα της Ryanair στο Ηράκλειο έγκειται στο γεγονός ότι η δεν ήθελε να χάσει τα slot της Laudamotion που ακύρωσε τα δρομολόγια για Ζυρίχη εξαιτίας ότι η δεύτερη δεν τα βρήκε με την lufthansa με την ακύρωση 4 αεροσκαφών.


Άρα το ζήτημα που αναγκάζει τις εταιρίες να φεύγουν επειδή υπάρχουν υψηλές χρεώσεις δεν υφίσταται και η καραμέλα της αποχώρησης της Ryanair έχει αναλυθεί ιδιαίτερα σε προηγούμενα άρθρα. Εξάλλου αν δείτε, έχουν αυξηθεί οι πτήσεις στα "πανάκριβα" αεροδρόμια της Fraport...
1 x

airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Ενδιαφέρον FRAPORT για τη διαχείριση των 23 μικρών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό airfan » 20 Μάιος 2018, 13:00

αν δεχτούμε οτι έχουν αυξηθεί οι πτήσεις στα αεροδρόμια λόγω Fraport ,τότε τα διψήφια ποσοστά αυξήσεων τα προηγούμενα 5-6 χρόνια , τα πιστώνουμε στην ΥΠΑ ??? αν δεχτούμε οτι η αύξηση αυτή δεν οφείλεται στη Fraport αλλά στις συγκυρίες με τους γείτονές μας, τότε πολύ εύκολα αυτά αλλάζουν και μειώνονται οσο εύκολα αυξήθηκαν..
Οσον αφορά στο μονοπώλιο, το δεχόμαστε σαν κοινωνία ?? και αν ναι, γιατί οχι στο μονοπώλιο της ΔΕΗ, κλπ κλπ ??
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Ενδιαφέρον FRAPORT για τη διαχείριση των 23 μικρών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 20 Μάιος 2018, 13:04

Ακόμα περιμένω εξήγηση απο το σύντροφο (ένας με 10 διαφορετικά προφίλ είναι, ο ίδιος μου το έγραψε) για ποιο λόγο η Ryanair έφτασε στο σημείο να πετάει από την Αθήνα σε κοντά 40 προορισμούς. Διαμαρτυροταν συνέχεια για τα υψηλά τέλη και ζητούσε κατ εξαίρεση για αυτήν να μειωθούν. Τι έγινε ρε παιδιά? Αφού δεν της έγινε μείωση, γιατί ξεκίνησε τόσες πτήσεις?

Στη Φρανκφούρτη πάλι γιατί ξεκίνησε? Αφού πετούσε στο Frankfurt :lol: Hahn!
Και στο Ζαβεντεμ πετάει παρότι πετούσε ηδη στο πολύ φθηνότερο Brussels :lol: Charleroi.
Και στο El Pratt παρ' όλη τη βάση στο Barcelona :lol: Girona! Και, και, και.

Ακόμα περιμένω επίσης εξήγηση γιατί και όλες οι άλλες αεροπορικές αύξησαν τις πτήσεις τους στα αεροδρόμια μας αυτά, γιατί οι επιχειρηματίες πρόθυμα πλήρωσαν τετραπλάσια ενοίκια για τα μαγαζιά στα τερμιναλ, κλπ. κλπ.

airfan έγραψε:αν δεχτούμε οτι έχουν αυξηθεί οι πτήσεις στα αεροδρόμια λόγω Fraport ,τότε τα διψήφια ποσοστά αυξήσεων τα προηγούμενα 5-6 χρόνια , τα πιστώνουμε στην ΥΠΑ ??? αν δεχτούμε οτι η αύξηση αυτή δεν οφείλεται στη Fraport αλλά στις συγκυρίες με τους γείτονές μας, τότε πολύ εύκολα αυτά αλλάζουν και μειώνονται οσο εύκολα αυξήθηκαν..

Οι συγκυρίες των γειτόνων μας έχουν πάψει να υφίστανται εδώ και 2-3 χρόνια. Πανικός απο τουρίστες γίνεται και στη Τουρκία και στην Αίγυπτο και στην υπόλοιπη Βόρεια Αφρική.
Σύμφωνα με την συριζαίικη "λογική" σου θα έπρεπε να έχουμε μειώσεις επιβατών μετά τις αυξήσεις τελών για τις χώρες εντος Σενγκεν. Αντίθετα παρατηρούμε αυξήσεις...

airfan έγραψε:Οσον αφορά στο μονοπώλιο, το δεχόμαστε σαν κοινωνία ?? και αν ναι, γιατί οχι στο μονοπώλιο της ΔΕΗ, κλπ κλπ ??
:wall: :with:
Τελευταία επεξεργασία από Καραμήτρος Air σε 20 Μάιος 2018, 13:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
3 x


airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Ενδιαφέρον FRAPORT για τη διαχείριση των 23 μικρών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό airport123 » 20 Μάιος 2018, 13:05

Δεν είπε κανείς ότι (μέχρι στιγμής) την αύξηση στην κίνηση των αεροδρομίων την έφερε μόνο η φραπορτ, ούτε ότι πήρε τις αεροπορικές από το χέρι και τις έβαλα στα αεροδρόμια. Απλά είπα ότι ενώ κάποιοι λέτε "έφερε αυξήσεις στα αεροδρόμια, θα φύγουν όλες οι εταιρίες, θα μας καταστρέψουν", δυστυχώς για εσάς φαίνεται ότι όλο αυτό δεν ισχύει, αλλά ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Ότι δηλαδή ενώ έχουμε αύξηση των τελών έχουμε και αύξηση των πτήσεων.
3 x

airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Ενδιαφέρον FRAPORT για τη διαχείριση των 23 μικρών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό airfan » 20 Μάιος 2018, 16:48

Καραμήτρος Air έγραψε:Οι συγκυρίες των γειτόνων μας έχουν πάψει να υφίστανται εδώ και 2-3 χρόνια. Πανικός απο τουρίστες γίνεται και στη Τουρκία και στην Αίγυπτο και στην υπόλοιπη Βόρεια Αφρική.


σίγουρα. δίκιο έχεις :lol:
Βλέπω στο FlightRadar, χαμός πτήσεων για το Shαrm el Sheikh και τη Hurghada της Αιγύπτου !!!! :lol: :lol:
0 x

Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV

Re: Ενδιαφέρον FRAPORT για τη διαχείριση των 23 μικρών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 20 Μάιος 2018, 17:41

Μιλάμε για ανάλυση και αντίληψη της πραγματικότητας!
Φαντάζομαι τι θα ακούσουμε πάλι από τους διορισμός-lovers όταν θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες και για τα υπόλοιπα δημόσια αεροδρόμια. :lol:

υγ: πρόσθεσε τα τελευταία χρόνια και την τεράστια άνοδο που έχουν στο τουρισμό τους Κροατία, Μαυροβούνιο και Βουλγαρία.
1 x


Άβαταρ μέλους
NFEEFE
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1341
Εγγραφή: 09 Δεκ 2008, 13:28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT

Re: Ενδιαφέρον FRAPORT για τη διαχείριση των 23 μικρών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό NFEEFE » 20 Μάιος 2018, 21:57

Δεν έχετε βαρεθεί 350 χρόνια τις ίδιες συζητήσεις? Μπορεί κάποιος απλά και λιτά να γράφει τα νέα σχετικά με το θέμα ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ;;; Τόσο ελεύθερο χρόνο έχετε και τον ξοδεύετε ανούσια πάνω από το πληκτρολόγιό σας?

Έλεος πια.
1 x

airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Ενδιαφέρον FRAPORT για τη διαχείριση των 23 μικρών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό airfan » 20 Μάιος 2018, 23:12

πιθανόν τυχαίο θα είναι το γεγονός οτι το ΤΑΙΠΕΔ θέλει να δώσει και τα υπόλοιπα μικρά "παθητικά" αεροδρόμια , την ίδια στιγμή που δρομολογούνται έργα στο α/δ της Χίου, που εντάσσονται στο ΕΣΠΑ...
http://www.tornosnews.gr/foreis/ypourgi ... chioy.html

Υ.Γ. Προσπαθώ να παραμείνω στο επίπεδο που επιζητούν οι συνφορμίτες και οι admin ...Πλην όμως χαρακτηρισμοί απο τον Karamitros Air.,για "σιριζαική λογική" και άλλα κοσμητικά επίθετα στο παρελθόν και σε άλλους που έχουν την ατυχία να προτάσσουν επιχειρήματα κατά της Fraport, το καθιστούν αρκετά δύσκολο. Παρακαλώ λοιπόν να διαφυλαχτεί το επίπεδο απο τους υπευθύνους. Είναι εύκολο για κάποιους που δεν θέλουν να γράφονται κάποια πράγματα, να δυναμιτίζουν τη συζήτηση, να προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν τους συμμετέχοντες, μέθοδοι γνωστές σε εταιρικά γραφεία PR !!!
0 x

airport123
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 361
Εγγραφή: 28 Οκτ 2016, 11:51
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Ενδιαφέρον FRAPORT για τη διαχείριση των 23 μικρών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό airport123 » 20 Μάιος 2018, 23:25

Έχουμε αναλύσει πολλές φορές ότι το τίμημα διαμορφώθηκε στα 14 και θα διαμορφωθεί στα 23 κυρίως από τις υποδομές που έχουν τα και την κίνηση τους.

Μη σου πω ότι όλοι οι επενδυτές του κόσμου ψάχνουν πως να πάρουν το στολίδι αεροδρόμιο της Χίου με τα έργα που ακόμη δεν ξεκίνησαν και αν και όποτε ξεκινήσουν θα ολοκληρωθούν σε 10 χρόνια. Δεν κοιτάτε τα χάλια που αφήσατε τόσα χρόνια και ευτυχώς υπάρχει μία ελπίδα να δούμε καλύτερα αεροδρόμια...

Το αν κάνεις ό,τι σου λένε οι διαχειριστές δε χρειάζεται να το γράφεις εδώ.

Κι εσύ μας κατηγορείς ότι τα παίρνουμε από τους γερμανούς και ότι είμαστε από το pr τμήμα τους...

Και επιτέλους απάντα στο εξής:

Καραμήτρος Air έγραψε:για ποιο λόγο η Ryanair έφτασε στο σημείο να πετάει από την Αθήνα σε κοντά 40 προορισμούς. Διαμαρτυροταν συνέχεια για τα υψηλά τέλη και ζητούσε κατ εξαίρεση για αυτήν να μειωθούν. Τι έγινε ρε παιδιά? Αφού δεν της έγινε μείωση, γιατί ξεκίνησε τόσες πτήσεις?

Στη Φρανκφούρτη πάλι γιατί ξεκίνησε? Αφού πετούσε στο Frankfurt :lol: Hahn!
Και στο Ζαβεντεμ πετάει παρότι πετούσε ηδη στο πολύ φθηνότερο Brussels :lol: Charleroi.
Και στο El Pratt παρ' όλη τη βάση στο Barcelona :lol: Girona! Και, και, και.

Ακόμα περιμένω επίσης εξήγηση γιατί και όλες οι άλλες αεροπορικές αύξησαν τις πτήσεις τους στα αεροδρόμια μας αυτά, γιατί οι επιχειρηματίες πρόθυμα πλήρωσαν τετραπλάσια ενοίκια για τα μαγαζιά στα τερμιναλ, κλπ. κλπ.
2 x


Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3689
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58

Re: Ενδιαφέρον FRAPORT για τη διαχείριση των 23 μικρών αεροδρομίων

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 21 Μάιος 2018, 11:35

airfan, airport123, Καραμήτρος Air η μεταξύ σας συζήτηση σε πολλά topic κουράζει σε μεγάλο βαθμό γιατί ανακυκλώνει τα ίδια πράγματα και δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό στο forum και την ενημέρωση των υπολοιπων μελών.

Ευχαριστώ.
2 x



Επιστροφή σε “Υπόλοιποι αερολιμένες Ελλάδας και Κύπρου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες