Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Θα είναι χρήσιμη υπηρεσία, εφόσον η πράξη αποδείξει πως είναι χρήσιμη (και για το οποίο δύσκολα θα έχουμε στοιχεία). Άμα το revenue αποφασίσει να κρατάνε την τιμή ίδια για (2 ή 4 αντίστοιχα) μέρες τότε δεν έχει κάποια πρακτική χρησιμότητα πέραν του να "αρπάξουν" τα 3 (ή 6 αντίστοιχα) ευρώ. Αλλά μπορεί να είμαι καχύποπτος θα το ομολογήσω. Από την άλλη δε βρίσκω λόγο να μη το εκμεταλλευτεί σαν έξτρα παράμετρο στο pricing μια αεροπορική εταιρεία (όπως αντίστοιχα οι τιμές αυξομειώνονται βάσει της υποτιθέμενης ζήτησης)

Παροχή ας πούμε (καθαρή) είναι το fast lane (εδώ και καιρό) για όσους δεν έχουν πρόσβαση.
 
Νομιζω ότι η "παροχή" αυτή υπήρχε μονο σαν hidden bug :)

Εκανες log in στο miles & more, εβλεπες μια τιμή που σου άρεσε αλλα δεν ησουν και απολυτα σιγουρος, και ελεγες, αν ρωτησω αυριο πρωι τη γυναίκα μου ηιατι τωρα ειναι 3.00 τα χαράματα και το μυαλό δεν λειτουργεί. ΠΡοχωρούσες την κράτηση και πριν βαλεις την πιστωτική, εκλεινες τον browser. Μετά, μεσω απο το app, εβλεπες κωδικό κράτησης για κράτηση που δεν ειχε γίνει. την επόμενη μέρα, επαιρνες το οκ απο τη φαμίλια, πηγαινες να κλείσεις εισιτήριο, και ηταν πιο ακριβο. Καλούσες το κέντρο, εδινες τον κωδικό κράτησης που φαινόταν στην εφαρμογή, με μια δικαιολογία οτι δεν σε αφηνε το συστημα κτλ κτλ, και προχωρούσαν την κρατηση με χρέωση της κάρτας και χωρίς service fee ή ακύρωναν την ψευδοκράτηση, και η τιμή επέστρεφε σε αυτην που ειχες δει το προηγούμενο βράδυ.

Το ειχα πάθει σε εισιτήριο που ενω ειχα ξεκινησει την μια κρατηση, στο τελευταιο βημα γυρισα να τσεκάρω οτι εγραψα ημερομηνίες και οτι επελεξα πτηση σωστά, ακυρώθηκε η κράτηση, και μετα σε νεα αναζήτηση η τιμή είχε αλλάξει. περίμενα 1 μέρα ξενερωμένος να δοκιμάσω και εβλεπα μονο τη νεα τιμή, οπότε εκλεισα με την ακριβότερη για να μην ανέβει και άλλο. μετά την κρατηση ειδα στο app οτι φαινόταν και η παλιά μη ολοκληρωμένη κράτηση, και μετά από επικοινωνία με το κέντρο, σε ερώτηση μου πως μπορώ να πάρω το παλιό rate, μου ειπαν οτι αν ειχατε πάρει τηλ. πριν την 2η κράτηση θα μπορούσαμε να ολοκληρώσουμε την κράτηση.

Νομιζω 3 ευρώ σε γλιτώνουν απο αυτή τη ταλαιπωρία και το χασιμο χρονου αν και θα προτιμούσα αυτο που εχει η SAS to 24 ωρες full refund guarantee.
 
Πάντως ολοένα και περισσότερες εταιρίες προσθέτουν την υπηρεσία αυτή, και low cost (πχ Ryan Air, Wizz κλπ) αλλά και μεγάλες εταιρίες (πχ Qatar κλπ)
 
και το βασικο ερωτημα είναι γιατί να πληρώσεις για κάτι που ο πράκτορας σου στο κάνει τσάμπα....support your local travel agent....δεν θα γινει κλέφτης .... :D
 
Και ποιός κλείνει από πράκτορα ένα απλό εισιτήριο, έστω και εξωτερικού;Κανείς σχεδόν, μόνο η θεία από το χωριό.Και πες ότι το κλείσει.Δε θα ζητήσει service fee ο πράκτορας;Και πες ότι δε θα ζητήσει, θα μαστε με το τηλέφωνο στο χέρι αν έχουμε πράκτορα γνωστό και μας ξέρει να του πούμε να μας δεσμεύσει ένα φτηνό εισιτήριο μήπως και το σκεφτούμε καλύτερα αν θα ταξιδεψουμε;Αυτό δε θα τύχει ούτε στο 1/1000 των πελατών της A3 και κάθε Α3.
 
Νομιζεις..ειναι πολυς κοσμος εκει εξω που δεν εχει προσβαση ευκολα στο ιντερνετ και δεν χρησιμοποιει πιστωτικες ή ξερει να κλεισει ονλάιν και προτιμουν απο πρακτορα ειδικα αμα ειναι γνωστος..κι ας εχει service fee..
 
STAVROS_ATH":o25xr5ap said:
Και ποιός κλείνει από πράκτορα ένα απλό εισιτήριο, έστω και εξωτερικού;Κανείς σχεδόν, μόνο η θεία από το χωριό.Και πες ότι το κλείσει.Δε θα ζητήσει service fee ο πράκτορας;Και πες ότι δε θα ζητήσει, θα μαστε με το τηλέφωνο στο χέρι αν έχουμε πράκτορα γνωστό και μας ξέρει να του πούμε να μας δεσμεύσει ένα φτηνό εισιτήριο μήπως και το σκεφτούμε καλύτερα αν θα ταξιδεψουμε;Αυτό δε θα τύχει ούτε στο 1/1000 των πελατών της A3 και κάθε Α3.

Συμφωνώ. Απλά στο τελευταίο μου ταξίδι το site της Α3 μου έβγαζε τιμή 411 για ταξίδι σε 2 μήνες....επειδή έπρεπε να κλείσω κάτι εισιτήρια για το γραφείο ρωτάω να μου πει και για αυτό το ταξίδι...μου κάνει lock τη τιμή στα 380 (μιλάμε για διαφορά 15 λεπτών απο site σε τηλεφώνημα στο πρακτορείο) και μου λέει ότι θα κρατήσει τη κράτηση μέχρι να βρει καλύτερη τιμή (δεν έχω πληρώσει εγώ δραχμή). Το απόγευμα μου λέει 353. Στο site έβγαζε 383....Δεν ξέρω γιατί και πως αλλά πλέον ακόμα και προμήθεια να μου παίρνει καλύτερα να την παίρνει ο πράκτορας.
 
Δεν είπα ότι δεν είναι συμφέρουσα λύση ο πράκτορας.Έιναι και παραείναι και αναφέρομαι στα online βέβαια, όπου στις μηχανές αναζήτησης από το ιντερνετ βρίσκεις πρακτορεία με τιμές πολλές φορές και δεκάδες ευρώ κάτω από το official site, από αυτό της A3 βέβαια σπανιότερα.Απλά είπα ότι δε θα βρεις εύκολα άνθρωπο που θα πάρει γνωστό πράκτορα να του φριζάρει τις τιμές, ώστε να έχει 6-7 παραπάνω ώρες να το σκεφτεί.
 
Σε κάθε περίπτωση για να το εφαρμόζουν σιγά σιγά όλο και περισσότερες εταιρίες παγκοσμίως σημαίνει ότι έχει τη χρησιμότητα του και το χρησιμοποιούν οι επιβάτες.
 
Όχι, σημαίνει ότι οι εταιρίες προσπαθούν να βγάλουν και από τη μύγα ξύγκι.Και ακόμα και να μην πειστούν πολλοί πελάτες να το πληρώσουν, ισχύει η λογική ότι βγάλουμε καλό είναι.Δε μέμφομαι την Α3, τα ίδια κάνουν όλοι.
 
Top