Νομιζω ότι η "παροχή" αυτή υπήρχε μονο σαν hidden bug
Εκανες log in στο miles & more, εβλεπες μια τιμή που σου άρεσε αλλα δεν ησουν και απολυτα σιγουρος, και ελεγες, αν ρωτησω αυριο πρωι τη γυναίκα μου ηιατι τωρα ειναι 3.00 τα χαράματα και το μυαλό δεν λειτουργεί. ΠΡοχωρούσες την κράτηση και πριν βαλεις την πιστωτική, εκλεινες τον browser. Μετά, μεσω απο το app, εβλεπες κωδικό κράτησης για κράτηση που δεν ειχε γίνει. την επόμενη μέρα, επαιρνες το οκ απο τη φαμίλια, πηγαινες να κλείσεις εισιτήριο, και ηταν πιο ακριβο. Καλούσες το κέντρο, εδινες τον κωδικό κράτησης που φαινόταν στην εφαρμογή, με μια δικαιολογία οτι δεν σε αφηνε το συστημα κτλ κτλ, και προχωρούσαν την κρατηση με χρέωση της κάρτας και χωρίς service fee ή ακύρωναν την ψευδοκράτηση, και η τιμή επέστρεφε σε αυτην που ειχες δει το προηγούμενο βράδυ.
Το ειχα πάθει σε εισιτήριο που ενω ειχα ξεκινησει την μια κρατηση, στο τελευταιο βημα γυρισα να τσεκάρω οτι εγραψα ημερομηνίες και οτι επελεξα πτηση σωστά, ακυρώθηκε η κράτηση, και μετα σε νεα αναζήτηση η τιμή είχε αλλάξει. περίμενα 1 μέρα ξενερωμένος να δοκιμάσω και εβλεπα μονο τη νεα τιμή, οπότε εκλεισα με την ακριβότερη για να μην ανέβει και άλλο. μετά την κρατηση ειδα στο app οτι φαινόταν και η παλιά μη ολοκληρωμένη κράτηση, και μετά από επικοινωνία με το κέντρο, σε ερώτηση μου πως μπορώ να πάρω το παλιό rate, μου ειπαν οτι αν ειχατε πάρει τηλ. πριν την 2η κράτηση θα μπορούσαμε να ολοκληρώσουμε την κράτηση.
Νομιζω 3 ευρώ σε γλιτώνουν απο αυτή τη ταλαιπωρία και το χασιμο χρονου αν και θα προτιμούσα αυτο που εχει η SAS to 24 ωρες full refund guarantee.