Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Το ότι οι περισσότεροι φθηνοί ναύλοι είναι άμεσης έκδοσης και δεν έχουν προθεσμία πάνω από μια ώρα για τη κράτησή τους οπότε και κουμπάρο να τον έχετε τον πράκτορα δε μπορεί να σας το κρατήσει το εισιτήριο δε σας πέρασε από το μυαλό ε...? :with:

Ναι ναι ξέρω, Ιλουμινάτι, μας ψεκάζουν και οι αεροπορικές θέλουν να μας τα φάνε αφού.
 
Όταν κριτικάρεις μια υπηρεσία καλό θα είναι να βάζεις όλες τις παραμέτρους στο τραπέζι για να αποφασίσεις αν είναι χρήσιμη ή όχι, όχι μόνο όσες θες..

EDIT: Και δε μίλησα για εσένα, αλλά γενικά ;)
 
GP707":15a80bbn said:
Σε κάθε περίπτωση για να το εφαρμόζουν σιγά σιγά όλο και περισσότερες εταιρίες παγκοσμίως σημαίνει ότι έχει τη χρησιμότητα του και το χρησιμοποιούν οι επιβάτες.

Σαφέστατα έχει τεράστια χρησιμότητα. Προσωπικά το χρησιμοποιώ στα περισσότερα εισιτήρια που κλείνω (εκτός από εισιτήρια για δουλειά), ειδικά όταν έχω να πετάξω μαζί με άλλους. Οι τιμές είναι λογικότατες - αν και, για να είμαστε δίκαιοι, οι περισσότερες εταιρίες το δίνουν δωρεάν - TK, QR, ET, ... Πάντως συνολικά είναι πάρα πολύ καλό addition! :great: :great:
 
Δε νομίζω ότι έχεις δίκιο για το ότι το δίνουν δωρεάν.
Πχ η Qatar λέει:
You can hold your booking for up to 72 hours
Simply choose your preferred method of payment and then proceed to pay online or offline at your nearest Qatar Airways sales office in exchange for a minimum fee.
 
Ίσως εννοεί ότι πολλές εταιρείες προσφέρουν δωρεάν 24ωρο cancellation.
 
GP707":23amw6kq said:
Δε νομίζω ότι έχεις δίκιο για το ότι το δίνουν δωρεάν.
Πχ η Qatar λέει:
You can hold your booking for up to 72 hours
Simply choose your preferred method of payment and then proceed to pay online or offline at your nearest Qatar Airways sales office in exchange for a minimum fee.

Ooops! Μάλλον το άλλαξαν, έχεις δίκιο. Η ET πάντως ακόμη το δίνει δωρεάν (το έκανα πριν από 3-4 μέρες).

Γενικώς πάντως, είτε με χρέωση είτε χωρίς είναι φοβερά χρήσιμη υπηρεσία :)
 
AirNamibia":tl19okp2 said:
Για να δούμε τα παλάτια του Λίγηρα
15/08/18 ATH-CDG AF1433 18:15-20:40 A320 €130
15/08/18 CDG-NTE AF7728 21:55-23:00
21/08/18 NTE-ATH TO4620 14:20-18:50 B737-800 €80
Σύνολο €210 όταν η Α3 ήθελε €385 ακόμη και για μονής κατεύθυνσης η Α3 ήταν απαράδεκτη, ήθελε από €192 μέχρι €238 τώρα ζητά €327

Αυτό δεν είναι αισχροκέρδεια; :rant:
Πάλι θα την δικαιολογήσουμε ότι είμαστε καπιταλιστική κοινωνία; :idea:
Δεν καταλαβαίνω γιατί μία εταιρία (στην προκειμένη η Α3) πρέπει να είναι σώνει και καλά φτηνότερη από τις υπόλοιπες (στην προκειμένη AF). Αν πχ η πτήση της Α3 (ή της κάθε Α3) είναι σχεδόν γεμάτη και έχουν μείνει τα ακριβά ενώ η πτήση μια άλλη εταιρίας έχει αρκετές διαθέσιμες θέσεις (και άρα συνήθως φτηνότερες) δεν καταλαβαίνω γιατί μπαίνουμε στη διαδικασία σύγκρισης κάθε φορά σε κάθε πτήση!!! Εξ' άλλου η πτήση της A3 είναι απευθείας και όχι daily ενώ αυτή της AF με ενδιάμεσο σταθμό (που συνήθως σημαίνει χαμηλότερη τιμή). Δηλαδή περίμενες να μπεις Ιούλιο μήνα για να αγοράσεις εισιτήρια ντάλα 15Αύγουστο και μάλιστα για έναν τέτοιο προορισμό (που η A3 έχει μια πτήση ενώ η AF σαφώς περισσότερες μέσω Παρισιού) και είχες την ελπίδα να τα βρεις με 99 ευρώ;;; :rolleyes:
Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν μιλάω ειδικά για συγκεκριμένες εταιρίες αλλά γενικά στη διαφορά τιμών μεταξύ δύο ή παραπάνω εταιριών.
Τη συγκεκριμένη εποχή λοιπόν η Α3 είναι ακριβότερη. Άλλη εποχή η AF είναι ακριβότερη. Είμαι σίγουρος ότι αν κοιτάξεις έναν άλλο προορισμό σε τιμές AF και A3 θα βρεις την Α3 φτηνότερη και την AF στα ύψη. Σημαίνει αυτό ότι η μία είναι ακριβότερη και η άλλη φτηνότερη σαν εταιρίες;
Πχ Αθήνα Παρίσι το Σεπτέμβριο, η AF το έχει 395 και η A3 το έχει 210. Και ενώ η Α3 τώρα ζητά για ΝΤΕ το one way 327€ όπως είπες, στις ίδιες πτήσεις που έκλεισες η AF έχει τώρα 613€. Δε νομίζω ότι βγαίνει κανένα γενικό συμπέρασμα...
 
Δεν ξέρω αν έχει ξανααναφερθεί: την γνωστή πατέντα με την δημοπρασία upgrades επιστρατευει η Α3, με το όνομα Aegean Upgrade Challenge.

https://el.aegeanair.com/taksidepste/upgrade/

Ομολογώ ότι μου προκάλεσε γέλιο ότι τα 100ΕΥΡΩ είναι το μίνιμουμ bid για μια πτήση - δηλαδή οι πιθανότητες σου είναι "poor". Είμαι πολύ περίεργος να μάθω πόσοι επιβάτες που δεν τους πετάει business η εταιρεία τους ή δεν έχουν long haul business θα δίναν 2-3 κατοστάρικα παραπάνω για upgrade σε πτήσεις 2-3 ωρών (και που δεν θα αγόραζαν ούτως ή αλλως το κανονικό business απευθείας να πάρουν και τα μίλια). Χώρια που τα gold/silver μέλη έχουν έτσι και αλλιώς κάποια από τα προνόμια της business (ουσιαστικά για τους gold είναι μόνο το φαί και η άδεια διπλανή θέση).

Επίσης φαντάζομαι το κάνουν ακόμα δυσκολότερο να πάρεις upgrade με τα γνωστά κουπόνια αφού θα δίνουν προτεραιότητα σε όποιον πληρώνει έστω το ελάχιστο. Ως τώρα μπορούσα να βρω διαθεσιμότητα σε 1 από τα 4 κάθε χρόνο, τώρα πάνε εντελώς στον κουβά...
 
Όποιος θέλει να πετάει σίγουρα business σε πιο λογική τιμή, μάλλον θα κλείσει με άλλη εταιρία….

Με LH Group σε πολλά δρομολόγια εντός Ευρώπης μπορείς να βρεις το round trip από 350-500 Ευρώ σε business saver ή 500 – 650 Ευρώ σε business flex (φυσικά όχι τελευταία στιγμή, high season κλπ., αλλά υπάρχουν…). Ενώ στην Α3 για τέτοια τιμή δεν βρίσκεις ούτε καν το oneway στους πιο χαμηλούς ναύλους, business saver (non flex) fares δεν έχει, και εδώ και κάποιο καιρό τείνει να αποκλείει business fares και από τα διάφορα promotions (όπου πριν με 30% ή 40% μπορούσες να πετύχεις καλές τιμές).

Δεν καταλαβαίνω τί θέλει να πετύχει με τέτοια πολιτική. Με εξαίρεση κάποιων λίγων δρομολογίων η business class είναι σχετικά άδεια. Καλά, τώρα μπορεί να γεμίσει και κάποιες θέσεις με τα Upgrade Challenge, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν προσφέρει και saver fares ή / και promotions, τουλάχιστον εκεί όπου δεν γεμίζει 5 σειρές με άτομα που πληρώνουν 500 Ευρώ oneway...

Προσωπικά είμαι διατιθεμένη να πληρώσω κάτι παραπάνω για τα πλεονεκτήματα της business class, και θεωρώ τη business class της Α3 από τις καλύτερες στην Ευρώπη, αλλά κάπου υπάρχουν όρια.
 
Top