Εξαιρετικές οι επιδόσεις του ΑΙΑ φέτος από πλευράς επιβατών κλπ, και νομίζω θα απαιτηθεί μια πολύ καλή μελέτη κατά τη διάρκεια του χειμώνα ως προς τα operations για να καλυφθούν τα peaks.
Εχθές που πέρασα στον extra-schengen οι ουρές ήταν τουλάχιστον τραγικές και στα διαβατήρια (non-EU) και στο security. Ενώ μάλιστα οι ουρές ήταν τεράστιες, και οι υπάλληλοι έτρεχαν πανικόβλητοι, πολλά γκισέ και lanes ήταν κλειστά. Υποθέτω έχει να κάνει με κάποιο παλαιότερο τρόπο υπολογισμού του πόσες ουρές χρειάζονται, αλλά ήταν εντελώς εκτός τόπου και χρόνου. Χαρακτηριστικά, υπήρχε ΕΝΑ fast lane για security, ενώ μέσα στην επόμενη ώρα έφευγε (εκτός των συνηθισμένων) και το 380 της EK. Βάσει του αριθμού J θέσεων που έχει, συν τα gold της Α3, συν τα gold/platinum της EK προφανώς η αναμονή στο fast lane ήταν σχεδόν χειρότερη από τα κανονικά lanes.
Επιπλέον, τα καταστήματα (και τα duty free και κυρίως τα F&B) ήταν τόσο φίσκα και με τόσο μεγάλες ουρές για πληρωμές που πρακτικά ήταν αδύνατο να πιεις μια μπύρα ή να ψωνίσεις. Για την κατάσταση στα lounges δε συζητώ καν, κυριολεκτικά δεν υπήρχε θέση να κάτσεις, είχαν τελειώσει τα λευκά κρασιά, τα ψυγεία ήταν τίγκα στο πεσμένο πλαστικό μισοάδειο μπουκάλι και τα φαγητά ήταν λες και είχαν πέσει ακρίδες.
In any case, it's a good problem to have - νομίζω πάντως πως με μια δεύτερη ματιά θα μπορέσουν να κάνουν monetize πολύ περισσότερο την αύξηση επιβατών, και ελπίζω να προχωρήσει με ταχύτατους ρυθμούς η μικρή επέκταση που έχει ανακοινωθεί, κυρίως για να μαζέψει την κατάσταση σε retail, F&B και lounges.