LOT news

Από τον Μάιο 2018 ξεκινά πτήσεις η εταιρεία από Βουδαπέστη για Νέα Υόρκη και Σικάγο.

BUD-JFK LO033 11:55-15:40 B787 1.4.5.7 κόστος εισιτηρίου €410 με επιστροφή
BUD-ORD LO031 11:35-14:50 B787 2.6 κόστος εισιτηρίου €450 με επιστροφή
 
15 Μαΐου 2018 επαναφέρει το δρομολόγιο για SIN.
Θα είναι η 9η Ευρωπαϊκή εταιρεία μετά AF/KL,AY,BA,DY,LH/LX,TK.
WAW θα είναι το 18 Ευρωπαϊκό αεροδρόμιο που θα συνδέεται με SIN. (AMS, ARN, ATH, BCN, CDG, CPH, DME, DUS, FCO, FRA, HEL, IST, LHR, LGW, MUC, MXP, ZRH)

Με κόστος εισιτηρίου €730 με επιστροφή και βαλίτσα και φυσικά φαγητό.

WAW-SIN LO067 23:00-17:15 B787 2,4,6

Κρίμα που δεν μπορούν ‘Έλληνες να το χρησιμοποιήσουν, πότε θα επαναφέρει το δρομολόγιο για ΑΤΗ;
Η εταιρεία πετά στην περιοχή και για ICN,NRT,PEK,TSE
 
Στις 23 Μαρτίου παρέλαβε η εταιρεία το Β787-9 που θα δρομολογηθεί στην καθημερινή LO 03 προς ORD.
Εντός του έτους θα παραλάβει άλλα 2 B787-9 τα οποία θα κάνουν τις καθημερινές LO26 προς JFK, LO45 προς YYZ.
Το 2019 που θα παραλάβει το 4 α/φ θα κάνει την LO97 προς ICN (εκτός Τρίτης) τώρα γίνετε με Β787-8.

Τα Β787-9 έχουν 24 business 21 Premium Economy 249 economy = Σύνολο 294 επιβάτες έναντι των Β787-8 που έχουν 18 business 21 Premium Economy 213 economy = Σύνολο 252 επιβάτες.

Με την νέα παραλαβή θα υπάρξει δυνατότητα με Β787-8 να αρχίσει την LO67 προς SIN από 15 Μαΐου (2,4,6). Τα υπόλοιπα 7 Β787-8 που διαθέτει η εταιρεία θα συνεχίσουν να κάνουν τις LO79 προς NRT (1,3,5,6,7) LO91 προς PEK (2,4,7) LO11 προς EWR (χ3,6) LO23 προς LAX (1,3,5).
Επίσης κάνουν τις πτήσεις LO33 BUD-JFK (1.4.5.7) και LO31 BUD-ORD (2.6).
 
Αγγλια.
Η LOT στις αρχές του 2019 για πρώτη φορά στην ιστορία της θα ξεκινήσει καθημερινές πτήσεις από τη Βαρσοβία και τη Βουδαπέστη στο αεροδρόμιο του Λονδίνου City, που βρίσκεται στα όρια της βρετανικής πρωτεύουσας στην περιοχή Ντόκλαντς.

Πτήσεις προς Λονδίνο Σίτι από Βαρσοβία η LOT σκοπεύει να ξεκινήσει από 7 Ιανουαρίου 2019, και από τη Βουδαπέστη από τις 18 Φεβρουαρίου 2019. Οι πτήσεις και στα δύο δρομολόγια θα πραγματοποιούνται δύο φορές την ημέρα το πρωί και το βράδυ, γεγονός που θα επιτρέψει σε ταξιδιώτες επαγγελματίες από την Πολωνία και την Ουγγαρία να πραγματοποιήσουν μονοήμερες εκδρομές στο Λονδίνο.

Βάζοντας αυτά τα νέα δρομολόγια, υπολογίζει το ενδιαφέρον των επαγγελματιών ταξιδιών, καθώς το Λονδίνο City είναι πιο κοντά απο όλα τα αεροδρόμια του Λονδίνου στο επιχειρηματικό και οικονομικό κέντρο της πόλης - μόλις 9,6 χλμ. Για λόγους σύγκρισης, η απόσταση από το μεγαλύτερο αεροδρόμιο του Χίθροου προς την πόλη είναι περίπου 30χλμ.

Για να οργανώσει νέες πτήσεις προς το Λονδίνο, η LOT σκοπεύει να πάρει τέσσερα νέα Embraer 190s με 106 θέσεις μέχρι το τέλος του 2018. Αυτός ο τύπος αεροσκάφους είναι εγκεκριμένος για λειτουργία υπό τις συνθήκες σαν του αεροδρομίου του Λονδίνου City που έχει μικρή Λωρίδα Διαδρόμου.

https://www.londoncityairport.com/media ... st-flights

Βαρσοβία - Λονδίνο City
LO287 WAW0715 - 0900LCY E90x7
LO289 WAW1615 - 1800LCY

E90x6 LO288 LCY0930 - 1300WAW
E90x7 LO290 LCY1830 - 2200WAW E90x6
:arrow:routesonline

Βουδαπέστη - Λονδίνο City.
LO2291 BUD0700 - 0845LCY E90x7
LO2203 BUD1715 - 1900LCY

E90x6 LO2202 LCY0915 - 1245BUD
E90x7 LO2204 LCY1930 - 2300BUD E90x6
:arrow: routesonline

Ρωσια.
Βλεπω εχει πολλες πτησεις προς Μοσχα.
Από τις 3 Ιουνίου 2018, η αεροπορική εταιρεία LOT έχει προσθέσει μια τρίτη πτήση από τη Βαρσοβία στη Μόσχα, αλλά όχι στο αεροδρόμιο Σερεμέτιεβο, αλλά στο Ντομοντέντοβο.

Πρόγραμμα από τις 3 Ιουνίου:

Πτήση LO679 Βαρσοβία - Ντομοντέντοβο 20: 00-23: 10 - εκτός Παρασκευής
Πτήση LO675 Βαρσοβία - Sheremetyevo 10: 45-13: 50 - καθημερινά
Πτήση LO677 Βαρσοβία - Sheremetyevo 16: 35-19: 40 - καθημερινά
Πτήση LO680 Ντομοντέντοβο - Βαρσοβία 08: 00-09: 20 - εκτός από το Σάββατο.
Πτήση LO676 Σερεμέτιεβο - Βαρσοβία 14: 40-15: 55 - καθημερινά.
Πτήση LO678 Σερεμέτιεβο - Βαρσοβία 20: 35-21: 50 - καθημερινά.

Ουκρανια.

Τώρα η LOT πετά σε έξι Ουκρανικά αεροδρόμια: Κίεβο-Boryspil, Κίεβο-Zhulyany, Λβιβ, Οδησσό, Ζαπορίζια και Χάρκοβο. Σε αυτές τις πόλεις, η αεροπορική εταιρεία εκτελεί πτήσεις από το αεροδρόμιο της Βαρσοβίας Chopin. Στο Λβιβ, η LOT πετάει επίσης από ορισμένα περιφερειακά αεροδρόμια της Πολωνίας απο Πόζναν , Μπίντγκοστς και το Όλστιν-Μαζούρι.
Σκοπεύει να βάλει καινούργια δρομολόγια από τη Βαρσοβία προς τα αεροδρόμια Ντνιεπροπετρόβσκ, Ιβάνο-Φραγκίβσκ, Ρίβνε και της Βίνιτσα.

Από τις 2 Αυγούστου 2018, η LOT θα προσθέσει την τέταρτη πτήση από τη Βαρσοβία στο Κίεβο. Θα πραγματοποιηθεί 6 φορές την εβδομάδα (εκτός Σαββάτου) στο αεροδρόμιο Zhulyany. Έτσι, ο μεταφορέας θα κάνει 2 πτήσεις ημερησίως στο Boryspil και 2 στο Zhulyany (εκτός Σαββάτου).

Πτήση LO-751 Βαρσοβία - Μπορισπόλ 11: 30-14: 05
Πτήση LO-753 Βαρσοβία - Boryspil 14: 40-17: 15
Πτήση LO-755 Βαρσοβία - Zhulyany 22: 40-01: 10
Πτήση LO-757 Βαρσοβία - Zhulyany 20: 20-22: 15 - από τις 2 Αυγούστου, εκτός Σαββάτου
Πτήση LO-752 Μπορισπόλ - Βαρσοβία 14: 50-15: 25
Πτήση LO-754 Μπορισπόλ - Βαρσοβία 18: 00-18: 35
Πτήση LO-756 Zhulyany - Βαρσοβία 06: 05-06: 35
Πτήση LO-758 Zhulyany - Βαρσοβία 08: 40-09: 15 - από τις 2 Αυγούστου, εκτός Κυριακής


Η LOT μετέφερε περίπου 400 χιλιάδες επιβάτες στις πτήσεις της προς / από την Ουκρανία κατά το 2017. Σε σύγκριση με το 2016, η αύξηση της επιβατικής κίνησης μεταξύ Ουκρανίας και Πολωνίας αυξήθηκε κατά 50%.
Ωραια τακτικη βλεπω εχει η εταιρεια, στην Μοσχα πεταει προς τα 2 αεροδρομια και το ιδιο στο Κιεβο.
Αφου μπορει και εχει αυτην την δυνατοτητα ας το κανει.Εμεις προς το παρον δεν μπορουμε.
Λογικα μπορει να περνει και καποιες επιδοτησεις.
 
Georgi_1964":1fcgxltt said:
Για να οργανώσει νέες πτήσεις προς το Λονδίνο, η LOT σκοπεύει να πάρει τέσσερα νέα Embraer 190s με 106 θέσεις μέχρι το τέλος του 2018. Αυτός ο τύπος αεροσκάφους είναι εγκεκριμένος για λειτουργία υπό τις συνθήκες σαν του αεροδρομίου του Λονδίνου City που έχει μικρή Λωρίδα Διαδρόμου.

Δεν είναι μόνο ο διάδροος αλλά και το glide path slope των 5.5° που χρειάζεται πιστοποίηση. Το thrust setting των κινητήρων για να επιτευχθεί τέτοια απότομη κάθοδος είναι υπερβολικά χαμηλό, και το ζητούμενο είναι εάν μπορούν να υποστηρίξουν όλα τα δευτερεύοντα συστήματα, όπως το ECS κλπ.
 
Ετσι κι αλλιως ηδη οι AZ,KLM,LX,BA πετάνε μαυτον τον τυπο από/προς LCY, γιατι ναχει θέμα η LOT?
 
Προφανώς, απλά τόνισα πως η πιστοποίηση δεν έχει να κάνει με το μήκος του διαδρόμου, και δεν νομίζω πως χρειάζεται κάτι επιπλέον σε σχέση με αυτό, όσο με τη διαδικασία προσέγγισης. Δεν γνωρίζω για το Embraer συγκεκριμένα, αν και πετάω AMS-LCY με KLC (ίσως κάποιος μπορεί να μας διαφωτίσει), αλλά άλλοι τύποι χρειάζονται την APU σε λειτουργία για να υποστηρίξουν μια τέτοια προσέγγιση.
 
1 Ιουνίου ξεκινά η πτήση
WAW-MIA LO029 12:05-17:30 B787 X2.4.7 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή €673 (όχι όμως για Έλληνες– δεν έχει ανταπόκριση) :(

Θα είναι η 16 Ευρωπαϊκή εταιρεία που μπαίνει στον ανταγωνισμό.
AF(CDG), AY(HEL), AZ(FCO)/IG(MXP), BA&VS(LHR), EI(DUB), EW(DUS), IB&UX(MAD), LH(FRA), LX(ZRH), LY(TLV), SK(CPH&OSL), TP(LIS)
 
το μενού My Premium περιλαμβάνει και τις 2 παροχές φαγητού στη πτήση και κοστίζει €25.
Το πρώτο (κυρίως γεύμα) περιλαμβάνει ορεκτικά, φρέσκια σαλάτα, ποικιλία τυριών και νόστιμο ζεστό γεύμα.
Το δεύτερο περιλαμβάνει ορεκτικά, φρέσκια φρουτοσαλάτα και σοκολάτα για επιδόρπιο.


https://www.lot.com/il/en/my-premium-menu
 
Από 5 Αυγούστου 2020 ξεκινά το δρομολόγιο
WAW-SFO LO035 11:35-14:30 1,5
WAW-SFO LO037 17:20-20:15 3,7

Ο Ευρωπαϊκός ανταγωνισμός είναι δυνατός, καθώς στην πόλη πετούν οι: AF(CDG 2/day) BF(ORY 3w) KL(AMS 2/day) DI(LGW 5w) BA (LHR 2/day) VS(LHR 2/day) EI(DUB) AY(HEL) IB(BCN 3w) LH(MUC & FRA) LX(ZRH) SK(CPH) TP(LIS 3w) IG(MXP 4w) FI(KEF 4w) LY(TLV 2w)
 
Top