Etihad Airways

Βήματα ανεξαρτησίας κάνει η Jet Airways να απελευθερωθεί από την Etihad, δημιουργεί κοινοπραξία με την AF/KL και Delta για να μεταφέρει επιβάτες από Ασία μέσω AMS για λοιπή Ευρώπη και Αμερική.
Καθώς και καλύτερη διασύνδεση Ινδίας – Παρισιού για μετεπιβιβάσεις με AF & DL.
Καλά αυτό και αν ήταν κουφό.!. :shock: που ήθελε η ΕΥ να μεταφέρει την Ευρωπαϊκή της βάση η Jet από τις BRU στο DUS για να συνεργαστεί με το σαπάκι την airBerlin. :eek:
Φαντάσου τι κατάντια να έφτανε στο σημείο να μετεπιβιβάζει κόσμο στην αραπιά. :evil: όπως η Air Seychelles. :cry: ...Κίνα – νήσοι ...μέσω AUH :?:
Καλά στο Ελλαδιστάν μερικοί θα χειροκροτούσαν…
Εκτός εάν είναι βήματα της ΕΥ να εισχωρήσει στην Sky Team παρά την έχθρα των AF & DL.

https://www.businesstraveller.com/busin ... ependence/
 
Τα οικονομικά προβλήματα που έχουν κτυπήσει την εταιρεία, τώρα κτυπούν και τους πιλότους της, καθώς θα πετούν για την Emirates για διάρκεια έως δύο χρόνια.
Υπάρχουν διαδώσεις ότι οι δύο εταιρείες θα συγχωνευθούν οι οποίες φυσικά και διαψεύδονται.

https://airwaysmag.com/airlines/trouble ... -emirates/
 
"Τα οικονομικά προβλήματα που έχουν κτυπήσει την εταιρεία, τώρα κτυπούν και τους πιλότους της, καθώς θα πετούν για την Emirates για διάρκεια έως δύο χρόνια"

Για την ακριβεια, τους προταθηκε να πανε εφοσον οι ιδιοι το επιθυμουν. Με καθεστως αδειας ανευ αποδοχων. Εννοειται την μισθοδοσια θα την καλυπτει η ΕΚ (Emirates). Εχουν θεσπιστει κριτηρια και θα περασουν - οσοι πληρουν τις προυποθεσεις- απο αξιολογηση. Με την κατασταση που επικρατει στην EK δεν ειναι καθολου σιγουρο αν θα καταφερουν να συγκεντρωσουν των αριθμο χειριστων που επιθυμουν. Ηδη η EK εχει απευθυνει προσκληση και στους χειριστες της South African Airways. Ειδωμεν...
 
Επίσης η εταιρεία για να καλυτερεύσει τα οικονομικά της αποτελέσματα έχει παροπλίσει 5 Β777 και πούλησε 10 Α340.
Το 2017 έκλεισε με έλλειμα $1,5 δισ., to 2016 είχε έλλειμα 1,95 δισ.

https://airlinegeeks.com/2018/06/15/eti ... 5-billion/
 
Λόγω οικονομικών δυσκολιών αλλάζει τις παραδόσεις α/φ, όμως πολλοί εικάζουν ότι είναι καλυμμένες ακυρώσεις.
6 Β777-9 μετατίθενται για το μέλλον ενώ είχαν ακυρωθεί 19 α/φ
5 Α350-1000 μετατίθενται για το μέλλον ενώ είχαν ακυρωθεί 42 α/φ
16 Α321neo μετατίθενται για το μέλλον ενώ είχαν ακυρωθεί 10 α/φ

Μέχρις στιγμής οι παραδόσεις για 18 Β787-9 και 25 Β787-10 δεν έχουν επηρεασθεί… μέχρις νεοτέρας.
 
Να μαζέψει κι άλλο τα οικονομικά της πάει η Etihad μιας και μικραίνει τα γεύματα στην οικονομική (ελέω sustainbility). Επίσης καταργεί τα δωρεάν σνακ μεταξύ του πρώτου και δεύτερου γεύματος, εισάγοντας το buy-on-board concept. Τέλος, καταργεί τις seatback οθόνες γιατί φαντάζομαι οι milennials έχουν τα δικά τους tablet και κινητά...

Περισσότερα εδώ
 
Η νέα εξυπηρέτηση με φωτογραφίες, μου θύμισε Virgin Atlantic.
Άμα έχεις άλλες επιλογές γιατί να διαλέξεις αυτή την πλαστική εξυπηρέτηση. :(

https://thedesignair.net/2019/05/30/beh ... s-service/
 
Top