Emirates στην Αθήνα

Emirates 28.10% 49.94% 49.14% 65.42% 89.55% 84.49% 81.87% 69.44% 64.74%
Inbound 30.36% 46.61% 44.27% 50.66% 81.44% 98.94% 94.23% 79.89% 65.80%
Outbound 25.84% 53.27% 54.01% 80.18% 97.66% 70.03% 69.51% 58.98% 63.69%

Πληρότητες από Μάρτιο μέχρι Οκτώβριο για EWR με τη τελευταία στήλη να είναι το grand total, παρμένες από αυτό το αρχείο https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 1359521280 που ανέβασε κάποιος στο airliners.net.
 
OMG! To ATH-DXB με 380 απο 15-30 Ιουνίου, η ΕΚ103/104 :shock:
 
Και πολύ άργησε, αν κρίνω από τα περσινά loads όσες φορές τους χρησιμοποίησα. Η JC ήταν γεμάτη ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ, σε βαθμό που κάθε φορά έδιναν upgrades σε First, και η eco επίσης γενικώς φουλ. Άντε να δούμε. Δε θα μου κάνει εντύπωση αν το επεκτείνουν μέχρι τέλος Αυγούστου.
 
Με την νέα σύμβαση που υπογράφηκε στις 14 Μαΐου μεταξύ USA-UAE λένε:

<The UAE has committed to a freeze on fifth freedom routes to the United States,> the Partnership said.

Άρα κόβονται τα
ATH-JFK :?:
MXP-JFK :?:

http://atwonline.com/open-skies/white-h ... tes-freeze
 
Freeze σημαίνει πάγωμα. Ενδεχομένως λοιπόν να συμφωνήσαν πως θα παγώσουν το άνοιγμα επιπλέον 5th freedom δρομολογίων.
 
Ούτε freeze, ούτε τίποτα. Απλή "κατανόηση" υπάρχει ότι δεν θα προστεθούν νέα 5th freedom δρομολόγια. Οι δημοσιογράφοι ήταν αρκετά πιεστικοί σε αυτό το κομμάτι με τον Λευκό Οίκο να ανασκευάζει συνεχώς την ερμηνεία του τί ακριβώς συμφωνήθηκε. Στην πράξη αν Etihad & Emirates θέλουν να ανοίξουν και άλλα δρομολόγια από Ευρώπη για ΗΠΑ, δεν μπορούν να τις εμποδίσουν. Απλά φαντάζομαι σαν κίνηση καλής θέλησης, δεν θα το πράξουν σύντομα.

:arrow: atwonline
 
Αυτό ακριβώς δηλώνουν τα δύο μέρη:

"Technically, AP reported, neither the deal or side letter expressively prohibits Gulf carriers from adding Fifth Freedom routes. But despite public comments from United Arab Emirates’ diplomats, both AP’s report and Skift’s source say there’s an understanding Emirates and Etihad won’t add more U.S.-European routes for the foreseeable future."

Οι υπάρχουσες πτήσεις δεν πρόκειται (λογικά) να επηρεαστούν.

https://skift.com/2018/05/11/report-u-s ... kies-spat/
 
Σύμφωνα με τον Tim Clark, η πτήση Αθήνα-Νιούαρκ είναι κερδοφόρα.

"But Emirates also has used U.S. Fifth Freedom rights to fly between underserved points, such as Athens to New York, which no U.S. carrier has flown in winter. Clark said the Athens route operates at roughly 85 percent load factor and is profitable.

“I’m afraid it has been hugely successful and it remains so,” he said.
"

https://skift.com/2018/06/05/emirates-p ... p-flights/
 
Παρεμπιπτόντως, το Σάββατο που μας πέρασε πήρα την 104 για DXB (με το Α380). Η business ήταν γύρω στο 60% (όχι κακό δεδομένου του 380, αλλά μάλλον αρκούσε το 777 από πλευράς business). Αν ξέρει κανείς τίποτα παραπάνω για τις πληρότητες θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε! :)
 
Για όποιον ενδιαφέρεται, το 777 της EK σήμερα είναι γεμάτο όσο δεν πάει (βασικά overbooked), η δε επιστροφή μου προς Ντουμπάι σε μια εβδομάδα ήταν το τελευταίο εισιτήριο economy στο 380 και τα upgrades για business έχουν τελειώσει. Γενικώς όχι και άσχημα! Πιθανώς έμπαινε 380 και στην πρώτη πτήση αν δεν συνέχιζε για EWR.

Υποπτεύομαι περαιτέρω upgrade το επόμενο καλοκαίρι.

Χαιρετισμούς από κάπου πάνω από την Αίγυπτο!
 
Top