Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Εδώ όλες οι πληροφορίες και ερωτήσεις για αεροπορικές τραγωδίες, προσγειώσεις ασφαλείας κτλ.
Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 502
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 75

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό AGV » 30 Ιουν 2016, 06:10

Τα μέχρι στιγμής στοιχεία δείχνουν ότι μάλλον θα πρέπει να αποφεύγουμε να ταξιδεύουμε με τη συγκεκριμένη εταιρεία τουλάχιστον μέχρι να οριστικοποιηθούν τα πορίσματα της έρευνας:
Απομακρύνεται το ενδεχόμενο τρομοκρατίας για την τραγωδία της EgyptAir
1 x


Άβαταρ μέλους
landlover
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 21:14
Τοποθεσία: NEO ΦΑΛΗΡΟ

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό landlover » 30 Ιουν 2016, 10:53

Όπως πάντα ...με κάθε επιφύλαξη.....

(η επιφύλαξη δεν αφορά το συγκεκριμένο site αλλά την γενικότερη αντιμετώπιση του αεροπορικού χώρου από τα Μ.Μ.Ε.)

http://www.skai.gr/news/world/article/3 ... uro-kouti/
0 x

x4r7s
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 11 Ιουν 2011, 21:47
x 4

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό x4r7s » 30 Ιουν 2016, 12:27

Όντως έτσι πρέπει να είναι αφού επιβεβαιώνεται και από το avherald:

On Jun 29th 2016 Egypt's CAA reported that the flight data recorder has been successfully downloaded, more than 1200 parameters are being decoded and validated. Data are present from departure at Charles de Gaulle Airport in Paris until the aircraft was at FL370 just after the ACARS messages (see below in data section) were transmitted, the data are consistent with the ACARS messages of lavatory and avionics bay smoke. Recovered wreckage parts from the forward section of the aircraft show severe heat damage and evidence of thick black smoke (soot). The investigation is going to undertake comprehensive analysis to try to determine the source and cause of the fire.
0 x

Άβαταρ μέλους
landlover
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 21:14
Τοποθεσία: NEO ΦΑΛΗΡΟ

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό landlover » 05 Ιούλ 2016, 16:37

Καπνός και πιθανή εστία φωτιάς στο πιλοτήριο..... Αν ναι ...δύσκολη κατάσταση για τους χειριστές....

http://www.skai.gr/news/world/article/3 ... sei-fotia/
0 x


Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 502
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 75

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό AGV » 27 Ιούλ 2016, 16:03

Σύμφωνα με τις ενδείξεις το αεροσκάφος διαλύθηκε στον αέρα, μετά από πυρκαγιά, ενδεχομένως όταν η φωτιά έφτασε στις φιάλες οξυγόνου του πληρώματος:
REUTERS : EgyptAir Flight 804 broke up in midair after a fire: NY Times
1 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1953
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LSGG
x 108

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό flesland » 17 Δεκ 2016, 01:27

Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν σε πολλά διεθνή μέσα, βρέθηκαν υπολείμματα εκρηκτικών σε πτώματα επιβατών της EgyptAir 804. Το οποίο αν ισχύει, επιβεβαιώνει την υπόθεση της πυρκαγιάς/καπνού (λόγω βόμβας), αλλά βάζει και κάποια σοβαρά ερωτηματικά για την ασφάλεια στα γαλλικά αεροδρόμια, ειδικά μιας που επρόκειτο για πτήση ιδιαίτερου ρίσκου.

http://www.ibtimes.com.au/egyptair-flig ... sh-1537067
0 x

Άβαταρ μέλους
gonso
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1577
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 15:16
Τοποθεσία: 52N00W
x 128

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό gonso » 18 Δεκ 2016, 13:23

Ρε με την Metrojet τί έγινε; Μετράμε 14 μήνες και ακόμα τίποτα!
0 x
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


Άβαταρ μέλους
AGV
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 502
Εγγραφή: 13 Απρ 2011, 22:03
Τοποθεσία: Ύπαιθρος
x 75

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό AGV » 08 Ιούλ 2018, 17:45

Σύμφωνα με τη BEA τελικά δεν ήταν βόμβα αλλά πυρκαγιά στο πιλοτήριο:
SAFETY INVESTIGATION INTO AIRBUS A320 ACCIDENT, REGISTERED SU-GCC AND OPERATED BY EGYPTAIR, ON 19/05/2016 OFF THE EGYPTIAN COAST
1 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1188
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 194
Επικοινωνία:

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 09 Ιούλ 2018, 02:21

Στην έκθεση υπάρχει και αναφορά σε "Data from a Greek primary radar", προφανώς προόκειται για το radar της Π.Α. στον Ζήρο Σητείας.
0 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3695
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 71

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 09 Ιούλ 2018, 11:06

Δεν μπορει να ειναι απο τα radar του δικτύου της ΥΠΑ (P.A.LL.A.S.);
0 x


Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1188
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 194
Επικοινωνία:

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 09 Ιούλ 2018, 13:40

Από όσο ξέρω το μόνο primary (πρωτεύον) radar στο δίκτυο HERAS της ΥΠΑ είναι αυτό του Υμηττού, τα άλλα είναι secondary (SSR).

Βλέπε σχετικά και: http://www.hcaa-eleng.eu/gr/systems/heras.html.
1 x

Άβαταρ μέλους
LEKPO1A
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 3695
Εγγραφή: 04 Σεπ 2003, 00:58
x 71

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό LEKPO1A » 09 Ιούλ 2018, 14:59

Οκ. Το λες λόγω της αναφοράς στο "primary".

Μια πιο ανανεωμένη λίστα του δικτυου της ΥΠΑ - σε σχεση με το link που ειναι καπως παλιοτερο:

hcaaradarnetwork.png
hcaaradarnetwork.png (14.24 KiB) Προβλήθηκε 623 φορές
0 x

Άβαταρ μέλους
sv1xv
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1188
Εγγραφή: 27 Σεπ 2006, 06:30
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGEL
x 194
Επικοινωνία:

Re: Συντριβή αεροσκάφους Α320 της EGYPTAIR

Δημοσίευσηαπό sv1xv » 09 Ιούλ 2018, 16:00

Από αυτά του HERAS (8-13) μόνο ο Υμηττός είναι primary. Αυτό δεν έχει αλλάξει εδώ και χρόνια.

Τα 1-7 (μας ενδιαφέρουν βασικά τα 5 και 6) είναι προσεγγίσεως με αρκετά περιορισμένη εμβέλεια κυρίως λόγω θέσεως (ως πρωτεύοντα 60 nm max αλλά όχι προς τα νότια), στην ευρύτερη περιοχή των αντιστοίχων αεροδρομίων, και δεν καλύπτουν την περιοχή του δυστυχήματος.
1 x



Επιστροφή σε “Ατυχήματα και συμβάντα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης