Bombardier CSeries / Airbus A220

Re: Bombardier CS300

Έχασε τον πόλεμο η Bombardier CS100/300 με την Boeing καθώς την κατέλαβε η Airbus χωρίς να πληρώσει ούτε ευρώ. :(

<Με βάση τη συμφωνία η Airbus θα αποκτήσει το 50,01% του προγράμματος κατασκευής των CSeries χωρίς να καταβάλλει αρχικά κάποιο τίμημα. Το αντάλλαγμα θα είναι η τεχνική υποστήριξη και η υποστήριξη στις πωλήσεις που θα προσφέρει για τα αεροσκάφη αυτά.> :idea:

http://news.in.gr/economy/article/?aid=1500168511

https://www.ainonline.com/aviation-news ... e-c-series
 
Re: Bombardier CS300

Βασικά δεν έχασε τον πόλεμο, τον κέρδισε, καθώς δεν θα υπάρχει φόρος εισαγωγής που ήθελε η Boeing προκειμένου το κόστος να είναι απαγορευτικό για τις αμερικανικές εταιρίες...
 
Re: Bombardier CS300

Ενδιαφέρουσα κίνηση της Airbus να αποκτήσει την Bombardier και από θέμα Έρευνας & Ανάπτυξης
<the pact gives the European plane maker access to a technologically advanced, fuel-efficient design that could form the basis of its challenge in the highest volume jetliner sector for years to come, saving billions in development costs>

Άρχισαν να εμφανίζονται σχέδια για το CS500 :great: το νέο Α320
(Προσωπικά δεν μου αρέσει το α/φ το επίπεδο θορύβου υψηλό για νέο σχεδιασμό, η ευρυχωρία της καμπίνας πολύ περιορισμένη. )


https://www.ausbt.com.au/c-series-swoop ... uture-jets
 
Re: Bombardier CS300

Εφόσον τελικά η Airbus ανέλαβε το πρόγραμμα των CSeries και την προώθηση,πώληση και τεχνική υποστήριξη των αεροσκαφών αυτών,ίσως ήρθε και η ώρα να παζαρεψει η Aegean μια καλή τιμή ( βλέπε Delta ) και να αγοράσει CS300/CS100. Και νομίζω υπάρχουν πολλά routes της Aegean που τα A320 της πέφτουν λίγο μεγάλα.
Και εδώ ταιριάζει γάντι "στη βράση κολλάει το σίδερο" 'η αν θέλετε "η τύχη ευνοεί τους τολμηρούς".
 
Re: Bombardier CS300

Πες τα Χρυσόστομε...λες και τόσες αεροπορικές ανά τον κόσμο που χρησιμοποιούν 3 και 4 διαφορετικούς τύπους αεροσκαφών είναι ανίδεοι...
 
Semantics ίσως για μερικούς, αναμενόμενο για τους περισσότερους, αλλά προσωπικά "ξενέρωσα" με αυτή τη μετονομασία.
 
Re: Boeing Corporate News

michalisx":uc04jii7 said:
Θα έλεγα ότι έπρεπε για την aegean

Ενδιαφέρουσα σκέψη. Αν το 220 είναι στην κατηγορία 100-150 θέσεις, ουσιαστικά μιλάμε για ένα μοντέρνο Α319, σωστά; Εκτός από ορισμένα δρομολόγισα εσωτερικού (και πάλι, πιθανότατα σε χειμωνιάτικες περιόδους), δεν βλέπω πού αλλού θα το χρησιμοποιούσε. Εφόσον οι πληρότητές τους ανεβαίνουν, μάλλον περισσοτερα Α321 θα χρειάζονταν - αν και πιθανότατα τα Α320 που παίρνουν είναι η μέση (και μάλλον ιδανική) λύση.

Εκτός αν η λογική είναι του στυλ «περισσότερα δρομολόγια, λιγότεροι επιβάτες ανά δρομολόγιο».
 
Η Bombardier ισχυριζόταν ότι το CS300 είχε το ίδιο κόστος ανά επιβάτη (αλλά μικρότερο κόστος ταξιδιού) σε σχέση με το Α320neo.
Αν υποθέσουμε ότι ισχύει κάτι τέτοιο, η Aegean θα μπορούσε, χρησιμοποιώντας CS100/A220-100, να προσφέρει περισσότερες πτήσεις σε προορισμούς όπως τα Τίρανα, η Σόφια, το Βουκουρέστι, το Βελιγράδι και άλλοι "δευτερεύοντες" ευρωπαϊκοί προορισμοί, οι οποίοι σήμερα εξυπηρετούνται με Α320 και με μία πτήση/ημέρα, χωρίς να αυξάνεται -υπερβολικά- το κόστος της. Ακόμα και σε προορισμούς εσωτερικού θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει off-peak τα A220. Επίσης, εποχικούς προορισμούς θα μπορούσε να τους κρατήσει και το χειμώνα.
Αντί για 3 πτήσεις/εβδομάδα για Βελιγράδι με Α320, θα μπορούσε να έχει 5 με Α220
Αντί για 2 πτήσεις/εβδομαδα για Ανόβερο με Α320, θα μπορούσε να έχει 3 με Α220.
Περισσότερες επιλογές για τον δυνητικό πελάτη...περισσότερες πιθανότητες να σε επιλέξει.
Μειονέκτημα σε αυτό το σενάριο ότι θα έπρεπε να υπάρχει ξεχωριστή υπο-ομάδα πιλότων για τα Α220, κάτι που μάλλον αποτελεί αντικίνητρο για την Aegean.
 
Και με το καλημέρα της μετονομασίας, η Jetblue παραγγέλνει 60 A220-300 για να αντικαταστήσει τα E190 (και μετατρέπει 25 παραγγελίες από Α320neo σε A321neo).

:arrow: airbus
:arrow: bloomberg
 
Top