Δικαιώματα επιβατών

Καλησπέρα, μια βοήθεια στη παρακάτω περίπτωση. Σε κράτηση που έγινε στη σελίδα της Aegean, αλλά η πτήση εκτελείται από την SAS, ήρθε μήνυμα για ακύρωση της πτήσης περίπου 7 ώρες πριν τη πτήση και rebooking στην επόμενη πτήση για τον προορισμό, που γίνεται μετά από περίπου 8 ώρες, από την αρχικά προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης.

Προβλέπεται αποζημίωση για τη συγκεκριμένη περίπτωση από τη SAS ή όχι επειδή έγινε rebooking σε άλλη πτήση ; Δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο, αλλά η κράτηση έγινε με μίλια + τα € για τους φόρους.
 
sth δες το παραπάνω λινκ.

Ο κανονισμός είναι σαφής για το ποιες περιπτώσεις αποζημιώνεσαι και ποιες όχι. Χρηματική αποζημίωση (όχι τροφεία κλπ) προβλέπεται αν η άφιξη σου στον τελικό προορισμό ήταν πάνω από 3 ώρες αργότερα από την προβλεπόμενη, με ευθύνη της εταιρείας.
 
Κρίνοντας από τον κανονισμό, δικαιούσαι αποζημίωση γιατί ενημερώθηκες λιγότερο από 14 μέρες για την ακύρωση και γιατί έφτασες με καθυστέρηση πάνω από 3 ώρες στον προορισμό σου.Αν έχεις την καλόσύνη δώσε μας ένα feedback για το χειρισμό σου πάνω στο θέμα και την κατάληξή του.
 
Εγώ σε ανάλογη περίπτωση με εξαργύρωση μιλίων στην Aegean μου λέγαν ότι δεν δικαιούμαι τίποτα.
 
chr04":2brxub77 said:
Εγώ σε ανάλογη περίπτωση με εξαργύρωση μιλίων στην Aegean μου λέγαν ότι δεν δικαιούμαι τίποτα.
Πολλά λένε οι εταιρείες, ώστε να μην πληρώσουν την αποζημίωση. ;) Εγώ δεν διαβάζω πουθενά στον κανονισμό της ΕΕ ότι υπάρχουν διακρίσεις ανάλογα με το εισιτήριο... Δυστυχώς καμιά εταιρεία δεν πληρώνει αμέσως. Θέλουν λίγο κυνήγι.

Για την ώρα περιμένω αποζημιώσεις από την eurowings για δύο πτήσεις συγγενικών προσώπων που έφτασαν στον τελικό τους προορισμός με καθυστερήσεις 17 ωρών. Ήδη επικοινώνησα με την εταιρεία και με ενημέρωσαν ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον 4 εβδομάδες για να επεξεργαστούν το αίτημά μου. Θα τους δώσω 8 εβδομάδες και μετά θα προχωρήσω. 1.200 € είναι να πληρώσει η εταιρεία. Αξίζει το κυνήγι. :twisted:
 
Και μένα στο τέλος μου γύρισαν τα μίλια και μου πλήρωσαν και την διαφορά του εισιτηρίου που έκλεισα μετά μόνος μου.

Η διαφορά μας ήταν ότι εγώ υποστήριζα ότι η πρώτη διαθέσιμη πτήση ήταν με Turkish, ενώ η Aegean έλεγε ότι η πρώτη διαθέσιμη εννοείται ότι ήταν με δικη της πτηση
 
STAVROS_ATH":2xoe9rh2 said:
Κρίνοντας από τον κανονισμό, δικαιούσαι αποζημίωση γιατί ενημερώθηκες λιγότερο από 14 μέρες για την ακύρωση και γιατί έφτασες με καθυστέρηση πάνω από 3 ώρες στον προορισμό σου.Αν έχεις την καλόσύνη δώσε μας ένα feedback για το χειρισμό σου πάνω στο θέμα και την κατάληξή του.

Να ενημερώσω για την εξέλιξη. Η περίπτωση έγινε σε συγγενικό μου πρόσωπο. Αρχικά προσπάθησε τηλεφωνικά να βγάλει άκρη, αλλά δεν έβγαζε γραμμή με τίποτα. Στη συνέχεια έκανε τη διαδικασία στην ιστοσελίδα της SAS και μετά από λίγες μέρες του ήρθε απάντηση ότι εντός κάποιων ημερών θα λάβει την αποζημίωση που δικαιούται.
 
Χαιρομαι ιδιαίτερα για την επιτυχή έκβαση της υπόθεσής σας.Ο τολμών νικά!
 
Υποχρεώσεις αερομεταφορέων λόγω απώλειας ανταπόκρισης

Πρόσφατα είχα 2 πτήσεις σε 2 εισιτήρια ( και 2 κωδικούς κράτησης ) με τη Swiss και λόγω καθυστέρησης περίπου μιας ώρας της 1ης πτήσης, μόλις πρόλαβα την ανταπόκριση για Ελλάδα.
Μήπως γνωρίζετε αν σε περίπτωση μεγαλύτερης καθυστέρησης η εταιρεία θα αναλάμβανε (δεοντολογικά) την τακτοποίηση μου χωρίς κόστος σε επόμενη πτήση δικιά της ή συγγενικής της εταιρείας ;
 
Top