Boeing Corporate News

Λογικό, δεδομένου ότι η Airbus μπήκε στα CS μάλιστα με γραμμή παραγωγής στην Αμερική καθώς αυξάνεται η ζήτηση στα αεροσκάφη αυτά, η Boeing πρέπει να απαντήσει...
 
Στην έκθεση της Σιγκαπούρης η Boeing ετοιμάζετε για επίσημη ανακοίνωση έναρξης σχεδιασμού α/φ Β797 που θα ανταγωνιστεί από το 2020 με τα Α330-900 στην κατηγορία max 275 min 225 επιβατών μεσαίων αποστάσεων. To B787-8 ανταγωνίζεται το Α330-200 /800 ------- υπάρχει κενό το οποίο πρέπει να κλείσει.

https://www.ausbt.com.au/boeing-primes- ... ource=hero

A321-200 = 185 pax 2700 nm
B737-900 = 180 pax 2745 nm.
A321neo = 185 pax 3699 nm
B797min = 225 pax
B797max = 275 pax

A330-300 = 295 pax 5675 nm
A330-900 = 287 pax 6550 nm
B787-8 = 242 pax 7846 nm
A330-200 = 257 pax 7506 nm
A330-800 = 253 pax 6750 nm
A350-800 = 280 pax 8246 nm
B787-9 = 280 pax 8319 nm
A350-900 = 315 pax 7749 nm
B787-10 = 323 pax 7021 nm
 
B797 ή ΝΜΑ (new mid-market airplane) θα το ονομάσουν τελικά;
Πάντος από ότι φαίνεται η Delta θα είναι ο launch candidate των αεροσκαφών καθώς έχει 206 α/φ που πρέπει να αντικαταστήσει. 111 757-200 /16 757-300 των 234 επιβατών, 58 767-300 / 21 767-400 των 261 επιβατών.

https://www.flightglobal.com/news/artic ... de-446726/
 
Θολά σχέδια, θολές υποσχέσεις.

Αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει τίποτε επίσημο από την Boeing. Βάζει λαγούς δεξιά και αριστερά να πετάνε τις π[αρα76;ςε8ριές τους. Το μόνο που έχουμε ως 'επίσημο' είναι ότι θα κάνει μια επιτροπή, να δώσει 'σάρκα' στα σχέδια να προχωρήσει. Κανείς δεν έχει δει κάποια πρόταση από την Boeing αν θα είναι 3-3, αν θα είναι 3-2-3, αν θα είναι 2-3-2, αν θα είναι κυκλικό, αν θα είναι οβάλ, αν θα είναι σφιχτό ή μελάτο.
Και βγαίνει κάποιος από τη Delta και λέει ότι θέλουμε να το πάρουμε. Τalk is cheap. Βάλε και άλλα 50 για μένα, φίλε, όπως είσαι. Με ρίγανη.

Όσοι έχουν κάποια μνήμη, ας θυμηθούνε το Sonic σχέδιο που είχε η Boeing. Ναι, αυτό που θα πέταγε με 0.99 μαχ. Ήταν έτοιμο το σχέδιο, λέγανε. Ελάτε. Κι εγώ καρδινάλιος. Το σχέδιο αυτό, που το τριγύρναγε η Boeing για κάνα χρόνο ή και πάνω, μετά έγινε Sharktail. Ναι, αυτό ήταν το επόμενο. Το ξεχάσαμε. Και μετά έγινε το 2-4-2 Β 787. Ναι, αυτό που έγινε 3-3-3.

Και όπως είπαμε. Μικρέ, βάλε άλλα 50 στην παραγγελία... Έεεεεετοιμος....


Ας σοβαρευτούμε. Αν δεν δούμε σχέδιο, συγκεκριμένο, να παρουσιάζεται σε διεθνή έκθεση, όλα τα άλλα είναι όνειρα θερινής νυκτός.
 
Μετά την υποταγή της Bombardier στην Airbus, η φημολογούμενη συμφωνία γίνεται πραγματικότητα με υπογραφή μνημονίου κατανόησης για δημιουργία κοινοπραξίας με 80% Boeing και 20% Embraer. Η κοινοπραξία θα αποτελέσει ένα από τα κέντρα αριστείας της Boeing για σχεδιασμό, κατασκευή και υποστήριξη αεροσκαφών "από άκρο σε άκρο" και θα ενσωματωθεί πλήρως στην ευρύτερη αλυσίδα παραγωγής και εφοδιασμού της Boeing. :great:

https://www.ainonline.com/aviation-news ... mercial-jv

Μετά από αυτό το ευχάριστο νέο, τώρα σε αναμονή της ανακοίνωσης για τα α/φ οικογενείας NMA που θα αντικαταστήσουν τα Β757/67, μπορεί της United και American Airlines, :banana:
καθώς η Delta θα είναι τελικά o πρώτος πελάτης :?: .
 
Άρχισε ο πόλεμος των ανακοινώσεων του Farnborough

14 Β777F για την DHL, + 7 option.
5 B777F για την Qatar
30 B737MAX8 για την Jackson Square Aviation (o 100ς πελάτης)

http://www.boeing.com/airshows/farnborough/index.page
 
Και άλλες ανακοινώσεις, υπογραφές για :

75 B737MAX8 Jet Airways
15 B737MAX8 GOL
30 B737MAX10 GOL
20 B737MAX Goshawk Aviation Lim.
5 B737MAX8 Tarom
4 B787-9 United
 
Συνεχίζουμε τις πωλήσεις
20 Β737-ΜΑΧ8 Aviation Capital Group
75 B737-MAX8 Air Lease Corp.
3 B787-9 Air Lease Corp.
10 B787-9 Vistara
 
Συνεχίζουμε τις πωλήσεις
80 Β737ΜΑΧ10 Vietjet
20 B737MAX8 Vietjet
93 B737MAX8 undisclosed (τι μόδα είναι και αυτό :?: )
1 Β737ΜΑΧ7 Business jet

:?: Τι μόδα και αυτή:
Η Airbus έχει undisclosed παραγγελίες για
35 Α319neo
555 A320neo
378 A321neo
Η Boeing έχει undisclosed παραγγελίες για
343 B737MAX7
45 B737MAX8
250 B737MAX10
 
Τελευταία ημέρα ανακοινώσεων πωλήσεων
3 Β777-300ΕR British Airways
4 B777-300ER Novus Aviation Capital
15 B787-9 Undisclosed
10+10 B787-9 Hawaiian

THE FINAL RESULTS FARNBOROUGH…*
________________________________________
At what is known as full-time in the rules of association football, we have the top three table established as the following:
 1st Place: Boeing with 528 units sold.
 2nd Place: Airbus with 431 units sold.
 3rd Place: Embraer with 300 units sold.
 4th Place: ATR with 8 units sold.
 5th Place: Bombardier with 4 units sold.
*
https://airwaysmag.com/fia18/trading-co ... the-score/
 
Top