Lufthansa

Η Lufthansa θα ξεκινήσει διαπραγματεύσεις για δημιουργία κοινοπραξίας στα δρομολόγια της Νοτίου Αμερικής με την Avianca (Best Airline South America 2018, Best Economy SA, 2hd Best Crew SA). Καθώς η Avianca από 17 Νοεμβρίου 2018 θα ξεκινήσει καθημερινό δρομολόγιο για Μόναχο.

MUC-BOG AV055 22:05-04:10+1 B787-8 (κόστος εισιτηρίου με επιστροφή €595)

Η Avianca πετά στην Ευρώπη μόνο στις BCN, MAD, LHR και είναι σε διαπραγματεύσεις για να επαναφέρει το δρομολόγιο για CDG.
Ενώ η Lufthansa πετά προς EZE, GIG, GRU, BOG, SJO, MEX, PTY.

Εάν πραγματοποιηθεί η κοινοπραξία θα είναι η 5η με τους κυριότερους παίχτες της Star Alliance
LH-AC / UA (2012) A++ Join Venture
LH-NH (2012) J+ Join Venture
LH-SQ (2015)
LH-CA (2016)

https://www.lufthansagroup.com/en/compa ... tures.html

https://www.mba.aero/avianca-and-luftha ... t-venture/
 
Πάλι αλλαγές στη Lufthansa.
Θα μεταφέρει αεροπλάνα από την CityLine στην Air Dolomiti και θα βάλει και επιπλέον 100 εκατομμύρια.

Έχει σκοπό να μειώσει την CityLine στη Γερμανία επειδή λόγω της απώλειας της Air Berlin έχει τη δυνατότητα να γεμίζει τα Airbus της Eurowings σε περισσότερα δρομολόγια;
 
The Lufthansa Group has converted options for 24 Airbus A320neo and three A321neo aircraft into firm orders, as the German airline responds to a positive market and earnings development by making sure its future fleet size is adequate.

http://m.atwonline.com/airframes/luftha ... eo-options
 
Ευρωπαϊκό Τουριστικό γραφείο προστρέχει σε βοήθεια επιβατών που skiplagged, μετά την δικαστική επίθεση της LH.

https://airlinegeeks.com/2019/03/01/eur ... -carriage/

θεωρώ αυτή την φορά η LH θα χάσει την δίκη αλλά φοβάμαι ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα βρουν τον τρόπο να μηδενίσουν την πιθανότητα να χάνουν έσοδα εις βάρος των επιβατών. :(
 
Οι αεροπορικές καλούνται να αντιμετωπίσουν ένα πρόβλημα που οι ίδιες δημιούργησαν. Με το να πωλούν το εισιτήριο απλής μετάβασης σε τιμές εξωφρενικά πολλαπλάσιες σε σχέση με τα μετ' επιστροφής, εξώθησαν τους επιβάτες στο "throwaway ticketing". Το "hidden city" και το "back-to-back ticketing" τα θεωρώ περίπλοκα γενικώς.

Το αστείο της υπόθεσης, είναι ότι η Lufthansa προτίθεται να στραφεί εναντίον των γραφείων τα οποία εξέδωσαν το εισιτήριο το οποίο ο επιβάτης δεν χρησιμοποίησε βάσει των όρων του ναύλου. Το γραφείο θα πρέπει να πληρώσει το πρόστιμο και μετά να στραφεί εναντίον του πελάτη, πράγμα το οποίο θεωρώ απαράδεκτο, δεδομένου δε μπορείς να καταστήσεις υπεύθυνο τον εκδότη του εισιτηρίου, όταν ο πελάτης του είναι που παραβιάζει το ναύλο. Είναι σα να κάνεις μήνυση στο βενζινά, επειδή ο πελάτης του προξένησε ένα ατύχημα ή τον μπάρμαν, επειδή ο πελάτης του πιάστηκε να οδηγεί μεθυσμένος.
 
Η οποία μήνυση είναι ούτως ή άλλως χωρίς λογική, γιατί είναι δικαίωμα του καθενός να αγοράζει εισιτήριο και να αλλάζει άποψη οποιαδήποτε στιγμή και να μην πετάει. Δεν μπορώ να καταλάβω με ποιο δικαίωμα η Lufthansa μπορεί να έρθει στον ενδιάμεσο σταθμό πχ Μόναχο και να μου πει "είσαι υποχρεωμένος να μπεις στην δεύτερη πτήση και να μην φύγεις από το αεροδρόμιο".

Ούτως ή άλλως ακυρώνουν το ρετούρ αν χάσεις κάποιο σκέλος από το αλερ, το οποίο είναι επίσης λίγο περίεργο.
 
Η εταιρεία LH group παρήγγειλε 20 Α350-900 (έχει και άλλα 13 που περιμένει να παραλάβει) που θα αντικαταστήσουν τα 17 Α340-600 και τα 15 Α340-300.
Συν 20 Β787-9 τα οποία μάλλον θα χρησιμοποιηθούν από τις θυγατρικές OS & LX.

Ενώ τα Α380 μεταξύ των ετών 2022-23 θα τα μειώσει σε 8 (από 14 που έχει) καθώς θα εντάσσει τα 20 Β777-9 που θα αντικαταστήσουν και τα 13 Β747-400.

https://www.flightglobal.com/news/artic ... 78-456611/
 
Η θλίψη των αερομεταφορών LH, μη έχοντας από που αλλού να κόψει, αρχίζει πλέον και μεταφέρει και mainline longhaul δρομολόγια στη EW. Έτσι από τη χειμερινή σεζόν (27/10/19) το δρομολόγιο MUC-BKK περνάει στη EW (1/daily με 332). Αντίστοιχα, φαίνεται πως η EW θα σταματήσει το DUS-BKK. Έρχονται δύσκολες μέρες.

Το ίδιο θα γίνει και με τα δρομολόγια FRA-BGI, FRA-WDH, FRA-MRU.
 
Top