LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Πολυ σωστα ειδες,Πλεον υπαρχουν θεσεις για να φιλοξενηθουν ιδιωτικα αεροσκαφη
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Να συνοψίσουμε ποια gates/stands χρησιμοποιούν τώρα οι εταιρείες που έρχονται στο LGAV?

Για διευκόλυνση, το έχω χωρίσει (ανεπίσημα) σε κάποιες "ζώνες":
A= Κεντρικό κτίριο, εκτός Schengen
Β= Κεντροκό κτίριο, εντός Schengen
Γ = απομακρυσμένες θέσεις βόρειας πλευράς για jet αεροπλάνα
Δ = commuter apron, απομακρυσμένες θέσεις βόρειας πλευράς για ελικοφόρα ή μικρά jet
Ε = Δορυφορικό κτίριο
ΣΤ = απομακρυσμένες θέσεις νότιας πλευράς (μεσαίες σειρές)
Ζ = απομακρυσμένες θέσεις νότιας πλευράς (τελευταία σειρά, δίπλα στο υπόστεγο της Aegean)

Ό,τι γράφω είναι από προσωπική παρατήρηση, διορθώστε με όπου κάνω λάθος.... Για όσες εταιρείες δεν ξέρω έχω βάλει ερωτηματικό (?)

Aegean Airlines Α,Β,Γ,ΣΤ
Aer Lingus Ε
Aeroflot Α
airBaltic ?
Air Canada Rouge ΣΤ
Air China Α
Air France Β, Γ
Air Moldova ?
Air Serbia Α
Air Transat Ε
Alitalia Β, Γ
American Airlines Α
ASL Airlines France ?
Astra Airlines Δ
Austrian Airlines Β
Blue Air Α
British Airways Α
Brussels Airlines Ε
Bulgaria Air ?
Cobalt Air ?
Croatia Airlines ?
Cyprus Airways Α
Delta Air Lines Α
easyJet Ε
easyJet Switzerland Ε
EgyptAir Γ
El Al Α
Ellinair Γ, Δ
Emirates Α
Enter Air ?
Etihad Airways Α
Eurowings Ε
Finnair ?
Flynas ?
Georgian Airways ?
Germania Ε
Gulf Air Α
Iberia Β
Israir ?
KLM Β
Lufthansa Β
Mahan Air ?
Middle East Airlines Α
Norwegian Air Shuttle Ε
Olympic Air Δ
Pegasus Airlines Α
Primera Air ?
Qatar Airways Α
Royal Jordanian Α
Ryanair Ε
Scandinavian Airlines Β
Scoot Ε
Sky Express Δ
Swiss International Air Lines Α
TAROM ?
Transavia Ε
Transavia France Ε
TUIfly Belgium ΣΤ
Turkish Airlines Α
Tus Airways Δ
Ukraine International Airlines Γ
United Airlines Α
Volotea Δ
Vueling ?
Wizz Air ΣΤ
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Cobalt μία πτήση που έκανα Λονδίνο-Αθήνα, κατεβήκαμε στο Α, η πτήση συνεχίζει μετά για Λάρνακα.
 
Κλοπή κινητού από τον έλεγχο χειραποσκευών

http://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/es ... inita-ston

Μου θύμησε τότε στο Ελληνικό που τα κομματόσκυλα έκλεβαν από τις αποσκευές των επιβατών. :(
 
Τόσες πίπες μαζεμένες σε ενα άρθρο καιρό ειχα να διαβάσω.
 
Στοιχεία Ιουνίου 2018
Ιούνιος

Εσωτερικό : 779,509 (+6,2%)
Εξωτερικό : 1,649,080 ( +14.4)%

Σύνολο : 2,428,589 (+11,6%)

Σύνολο εξαμήνου :10,448,479 (+11,1%)
 
Ιούλιος

Εσωτερικό : 920,873 ( 843,976 το 2017 ) +9.1%
Εξωτερικό : 1,930,321 ( 1,718,569 τo 2017 ) + 12.3%

Σύνολο : 2,851,194 ( 2,562,545 το 2017 ) + 11.3%

Σύνολο εξαμήνου : 13,300,792 ( 11,968,883 το 2017 ) +11.1%

Στα αξιοσημείωτα ...αν συνεχίσει έτσι το αεροδρόμιο, το 2019 ίσως σπάσει για πρώτη φορά το φράγμα του ενός εκατομμυρίου στο εσωτερικό και τα δύο εκατομμύρια επιβάτες στο εξωτερικό σε έναν μήνα.
 
Εξαιρετικές οι επιδόσεις του ΑΙΑ φέτος από πλευράς επιβατών κλπ, και νομίζω θα απαιτηθεί μια πολύ καλή μελέτη κατά τη διάρκεια του χειμώνα ως προς τα operations για να καλυφθούν τα peaks.

Εχθές που πέρασα στον extra-schengen οι ουρές ήταν τουλάχιστον τραγικές και στα διαβατήρια (non-EU) και στο security. Ενώ μάλιστα οι ουρές ήταν τεράστιες, και οι υπάλληλοι έτρεχαν πανικόβλητοι, πολλά γκισέ και lanes ήταν κλειστά. Υποθέτω έχει να κάνει με κάποιο παλαιότερο τρόπο υπολογισμού του πόσες ουρές χρειάζονται, αλλά ήταν εντελώς εκτός τόπου και χρόνου. Χαρακτηριστικά, υπήρχε ΕΝΑ fast lane για security, ενώ μέσα στην επόμενη ώρα έφευγε (εκτός των συνηθισμένων) και το 380 της EK. Βάσει του αριθμού J θέσεων που έχει, συν τα gold της Α3, συν τα gold/platinum της EK προφανώς η αναμονή στο fast lane ήταν σχεδόν χειρότερη από τα κανονικά lanes.

Επιπλέον, τα καταστήματα (και τα duty free και κυρίως τα F&B) ήταν τόσο φίσκα και με τόσο μεγάλες ουρές για πληρωμές που πρακτικά ήταν αδύνατο να πιεις μια μπύρα ή να ψωνίσεις. Για την κατάσταση στα lounges δε συζητώ καν, κυριολεκτικά δεν υπήρχε θέση να κάτσεις, είχαν τελειώσει τα λευκά κρασιά, τα ψυγεία ήταν τίγκα στο πεσμένο πλαστικό μισοάδειο μπουκάλι και τα φαγητά ήταν λες και είχαν πέσει ακρίδες.

In any case, it's a good problem to have - νομίζω πάντως πως με μια δεύτερη ματιά θα μπορέσουν να κάνουν monetize πολύ περισσότερο την αύξηση επιβατών, και ελπίζω να προχωρήσει με ταχύτατους ρυθμούς η μικρή επέκταση που έχει ανακοινωθεί, κυρίως για να μαζέψει την κατάσταση σε retail, F&B και lounges.
 
Συμφωνώ απόλυτα. Κι εγώ πέρασα χθες από Schengen σε Extra Schengen , και στον έλεγχο διαβατηρίων έγινε πλήρως χαμός. Πολύ λίγα ταμεία ανοιχτά, οι αυτόματες πόρτες για διαβατήρια ΕΕ κλειστές (ήταν τώρα για τρίτη φορά εντός των τελευταίων εβδομάδων που δεν ήτανε σε λειτουργία…). Κάποιοι υπάλληλοι που φώναξαν συνέχεια “international passports please here“, εννοώντας όμως εκτός ΕΕ – με αποτέλεσμα πολλοί απ΄τους Ευρωπαίους τουρίστες να πήγαν πρώτο σε λάθος ουρά…

Στην επιστροφή θα έχω ανταπόκριση των 45 ή 50 λεπτών, με τέτοια κατάσταση μάλλον θα περάσω την νύχτα στη Αθήνα….
 
Έχουν τεθεί σε λειτουργία οι αυτόματες πόρτες για τα διαβατήρια; Όσες φορές έχω περάσει πάντα κλειστές τις βλέπω.
 
Top