ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Ανέβασε την καλύτερα για να καταλάβουμε.
Γιατί η αλήθεια είναι ότι δύσκολα να έκανε circling...
 
@ pilotstefanos: Δεν ξέρω αν είναι αυτό που είδες, αλλά πολλές φορές τα ATR της ΟΑ (μόνο της ΟΑ) που έρχονται από Νάξο, Πάρο κλπ, έρχονται VFR με πορεία Avlaki, Perati, Lofos, υπήνεμο του 03R και στρίβουν πάνω από το Μαρκόπουλο για την τελική του 03R.
 
GEM":20r6xgeq said:
@ pilotstefanos: Δεν ξέρω αν είναι αυτό που είδες, αλλά πολλές φορές τα ATR της ΟΑ (μόνο της ΟΑ) που έρχονται από Νάξο, Πάρο κλπ, έρχονται VFR με πορεία Avlaki, Perati, Lofos, υπήνεμο του 03R και στρίβουν πάνω από το Μαρκόπουλο για την τελική του 03R.
...ναι μου έχει συμβει αυτο απο Ναξο αλλα με το Dash 100 και σε ερωτηση μου , η απαντηση ηταν πως μονο αυτο (το 100)εχει δικαιωμα σε τετοια προσεγγιση.
 
Μήπως θα μπορούσες να ανεβάσεις τη φώτο εδώ για να δούμε και εμείς που δε γνωρίζουμε από τεχνική ορολογία τι σημαίνει circling approach?
 
Τελικά έτσι όπως το βλέπω μάλλον είναι αυτό που λένε οι GEM και giannis. Απλά δεν ήξερα ότι μπορεί να πάει VFR και να κάνει έτσι το approach γι αυτό το χαρακτήρισα circling.
Το άλλο ATR που έκανε τέτοια προσέγγιση είχε ακριβώς ίδιο route μόνο που προερχόταν από άλλο νησί (Πάρο νομίζω).
Και επίσης μια ακόμα ερώτηση, όταν λέτε μόνο η ολυμπιακή μπορεί να το κάνει αυτό τι παίζεται και μόνο αυτοί μπορούν γιατί ας πούμε και η skyexpress κάνει τέτοιο δρομολόγιο.
P. S. Την φωτογραφία που βλέπετε την έκανα περικοπή και είναι έτσι για να μπορέσει το αρχείο να ανέβει γιατί διαφορετικά ήταν πάνω απ το επιτρεπόμενο όριο το μέγεθος του
 

Attachments

  • _20180804_152416.JPG
    _20180804_152416.JPG
    118,3 KB · Προβολές: 2.449
Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απόκριση.Για ποιο λόγο υπάρχει περιορισμός σε αυτού του είδους προσεγγίσεις στον τύπο του αεροσκάφους και σε ορισμένα αεροδρόμια;Ο πιλότος τη χρησιμοποιεί για οικονομία χρόνου;
 
Θεωρητικά μπορεί να το κάνει οποιοσδήποτε, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος περιορισμός σε αεροσκάφος ή εταιρεία (τουλάχιστον όχι από το ATC). Η πτήση μπορεί να ξεκινήσει σαν VFR ή ακόμη και από IFR να αλλάξει σε VFR στην διαδρομή και να καταλήξει όπως παραπάνω.
Ο λόγος που γίνεται είναι η εξοικονόμηση χρόνου. Φυσικά μπορεί να έχει και τα αντίθετα απποτελέσματα, έχω δει π.χ. ATR να έρχεται με αυτήν τη διαδρομή και να καταλήγει να κάνει holding στο σημείο Lofos περιμένοντας να προσγειωθούν τα IFR (που έχουν και προτεραιότητα).
Μάλλον έχει να κάνει με εταιρικές διαδικασίες και το τι επιτρέπει η κάθε εταιρεία στα πληρώματά της και τι όχι.
 
Παρακολουθώ σε σημείο αυτισμού τις προσγειώσεις στο ΕΛΒΕΝ από το flightradar24.Δεν έχω δει κανένας να το κάνει ως τώρα.Όντως έχει πολύ ενδιαφέρον και οι επιβάτες εξοικονομούν πολύ χρόνο.
 
Το εψαξα λιγο, και βρηκα την συγκεκριμενη πτηση ΟΑ19 απο τις 29 Ιουλιου. Κατι που επισης δεν εχω ξαναδει ειναι οτι η πτηση πετουσε χαμηλα συμφωνα με το Flightradar εφτασε μεχρι τα 3700 ποδια. Το εχετε ξαναδει αυτο?
 
Πολλές φορές, συμβαίνει όταν η πτήση γίνεται VFR.
 
Top