Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Δεν υπαρχει καμμια διαμαχη ,αποψεις μοιραζομαστε .
 
Πολύ σωστά, δεν υπάρχει καμία διαμάχη, μοιραζόμαστε απόψεις σε πολιτισμένο επίπεδο και μάλιστα πιστεύω εποικοδομητικό, για νέους που ενδιαφέρονται να μπουν στην αεροπορική οικογένεια .
Με τη παρούσα τοποθέτησή μου θέλω μόνο να απαντήσω συγκεκριμένα στην τοποθέτηση του φίλου z_pilot ότι δηλαδή “ Το αεροπλάνο μαθαίνεται στον αέρα, όχι στα θρανία” με την εξής παραβολή – Δεν μπορείς να γίνεις ποτέ καλός γιατρός/χειρουργός, αν δεν κάτσεις στα θρανία για να αποκτήσεις θεωρητικές γνώσεις
Καλημέρα σας
 
Πράγματι δεν υπάρχει καμία διαμάχη. Ανταλλάσουμε απόψεις και προβληματισμούς.
ΕCO, βεβαίως απαιτούνται θεωρητικές γνώσεις και δεν είμαι ενάντια σε αυτό. Η ένστασή μου είναι στην ατελείωτη θεωρητική ύλη και στη λεπτομέρεια που σε αναγκάζουν να αποστηθίσεις προκειμένου να περάσεις τις εξετάσεις στην ΥΠΑ. Στη πραγματικότητα αυτά που μαθαίνεις στα ερωτηματολόγια του database δε θυμάσαι ούτε τα μισά ένα μήνα μετά τις εξετάσεις, και να μη πω αν θυμάσαι κάτι μερικούς μήνες μετά. Αυτό δεν έχει να κάνει με το αν είναι σωστό ή επιφανειακό το διάβασμα αλλά με το γεγονός ότι είναι αδύνατον να θυμάσαι τόσα πολλά πράγματα. Το σωστό είναι να μάθεις αυτά που πρέπει, την ουσία, και όχι να παπαγαλίζεις μέχρι και αριθμούς (βλέπε air law και πολλά άλλα μαθήματα). Αυτά δε σε κάνουν σωστό πιλότο και η αλήθεια είναι ότι έχοντας συζητήσεις με φίλους πιλότους σε μεγάλες εταιρίες τα περισσότερα από αυτά δε τα θυμούνται ούτε καν αυτοί.. Είναι πράγματα που δεν ξανασυναντάς στη ζωή σου. Aviation exam, αυτή τη στιγμή περίπου 16500 ερωτήσεις μόνο.. Έτσι θα γίνουμε καλοί πιλότοι;
 
Φίλε z_pilot επειδή σήμερα είχα την δυνατότητα να δω την παραπάνω τοποθέτησή σου στη κουβέντα μας, απαντώντας έχω να σου πω ότι μπορεί να διαφωνούμε σε επί μέρους ζητήματα, αλλά επειδή “γνωριζόμαστε” εξακολουθώ να πιστεύω ότι λαμβανομένων υπόψη των όσων αναφέρω στις παραπάνω τοποθετήσεις μου, είναι μια καλή περίπτωση η συμμετοχή π.χ υποψηφίων των δικών σου ουσιαστικών δυνατοτήτων, παρόλο που όπως σωστά λες το συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν θεωρείται αντικειμενικά υποτροφία.
Κατά την γνώμη μου, χωρίς να αγνοούμε ότι ως ιδιωτική εταιρία είναι αυτή που προδιαγράφει όρους και προϋποθέσεις, το μοναδικό κάπως περιοριστικό και ουσιαστικά ετεροβαρές δεδομένο από πλευράς συμμετοχής μεταξύ των υποψηφίων στο πρόγραμμα είναι των δυο μέτρων και δυο σταθμών από πλευράς οικονομικών όρων και πιστεύω να αντιλαμβάνεσαι τι εννοώ!
 
Αδιαμφισβήτητα είναι κάτι καλό να έχεις μια βοήθεια και εφόσον είναι ιδιωτική εταιρία εκείνη αποφασίζει για τους όρους και τα κριτήρια επιλογής. Σε όποιον δεν αρέσει απλά δεν συμμετέχει. Εύχομαι μόνο η επιλογή να γίνει με αξιοκρατικά κριτήρια και τα άτομα που θα γίνουν δεκτά να το έχουν πράγματι ανάγκη. Η όλη μου ένσταση ξεκινάει από τον βαρύγδουπο τίτλο της Aegean, Πρόγραμμα Υποτροφιών Εκπαίδευσης Πιλότων. Απέχει πολύ από τη πραγματικότητα σε πολλά επίπεδα..
Καλή τύχη στους υποψηφίους
 
Καλησπέρα σας.

Μετά από πολύ διάβασμα απόψεων για το επάγγελμα του πιλότου μου μένει πάντα η εξής απορία: Τελικά υπάρχει επαγγελματική αποκατάσταση; Και αν όχι ποιες είναι οι κατάλληλες συνθήκες και προϋποθέσεις;
 
Υπάρχει, αρκεί να είσαι καλός και να κυνηγήσεις τις ευκαιρίες. Αν έχεις τα χρήματα να ξεκινήσεις νομίζω πως αξίζει τον κόπο. Θέλει αρκετό διάβασμα και αφοσίωση.
 
πάνω κάτω σαν σούμα μιλάμε για 100.000 περίπου ε;
 
Με 50000 μπορείς να βγάλεις τα πτυχία σου και αν ψαχτείς και λίγο μπορείς και με 40. Απο εκεί και πέρα αρκετές εταιρίες πλέον προσφέρουν την εκπαίδευση στο τύπο χωρίς να πληρώσεις κάτι αλλά με κρατήσεις από το μετέπειτα μισθό σου.
 
Καλησπέρα σε όλους.
Διαβάζοντας τα διάφορα post διαπιστώνω ότι πολλοί από σας έχουν σημαντική εμπειρία και γνώσεις στο χώρο.
Θα ήθελα λοιπόν τη γνώμη σας, αν αρχίσει κάποιος ATPL στην ηλικία των 45 έχει πιθανότητες για εύρεση εργασίας σε Ελλάδα κυρίως ή εξωτερικό? (Έχω στο βιογραφικό μου 2 πτυχία - φυσικής και πληροφορικής - και 16 έτη εργασίας στον ιδιωτικό τομέα)
 
Top