LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα αεροδρόμια «Ελευθέριος Βενιζέλος» και «Ελληνικό»
YCNZ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 194
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 17

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 03 Σεπ 2018, 13:45

Όχι, είναι εντελώς άσχετο το τι έγινε στην Κωνσταντινούπολη. Οι περισσότερες πτήσεις έφυγαν στην ώρα τους χθες απο την Αθήνα, ή με ελάχιστη καθυστέρηση. Την συγκεκριμένη δικαιολογία την έχω ακούσει απο δύο εταιρείες. Ειδικά χθες το αεροπλάνο μας έφτασε Αθήνα στην ώρα του, αλλά έφυγε απο την Αθήνα για Κρήτη με πάνω απο μια ωρα καθυστέρηση, οπότε αναγκαστικά άργησε πλέον να γυρίσει στην Αθήνα, να πάρει εμάς και να μας πάει στην Θεσσαλονίκη. Η συγκεκριμένη καθυστέρηση φαινεται να ειναι στο έδαφος, και όχι στην εναέρια κυκλοφορία.

Αλλα και σε προηγούμενες περιπτωσεις, πάλι δεν μπορώ να φανταστώ την κυκλοφορία της Αθήνας να είναι το πρόβλημα.
0 x


Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 596
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 138

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 03 Σεπ 2018, 14:32

Μπορεί όμως το πρόβλημα να ήτανε η εναέρια κυκλοφορία ή/ και τα slots στην Κρήτη, δηλ. ότι δεν μπορούσε να ξεκινήσει λόγω περιορισμών εκεί.

Και προβλήματα με ελλείψεις στον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας δεν υπάρχουν μόνο στην Ελλάδα…. Ιδιαίτερα φέτος μου έτυχε επανειλημμένα, και σε Βρυξέλλες, Βιέννη, Ζυρίχη κλπ., ότι μετά την επιβίβαση ο πιλότος ανακοίνωσε ότι πρέπει να περιμένουμε ακόμα για 30 ή 45 λεπτά μέχρι το push back, λόγω εναέριας κυκλοφορίας, περιορισμών είτε στις αναχωρήσεις είτε στις αφίξεις κλπ.

Φυσικά κάποιες φορές μπορεί να είναι και δικαιολογία (για να μην πληρώσουν αποζημιώσεις κλπ.) και φυσικά υπάρχουν καθυστερήσεις και σε αρκετά αεροδρόμια, αλλά τα προβλήματα εναέριας κυκλοφορίας φέτος έγιναν θέμα και στο εξωτερικό και στον ξένο τύπο (π.χ. στην Γερμανία με αρκετές δημοσιεύσεις για τον χαμό που γίνεται με τις καθυστερήσεις κλπ.).

Σε κάποιες μέρες το βλέπεις καλά και στην ιστοσελίδα της Eurocontrol
https://www.public.nm.eurocontrol.int/P ... index.html
1 x

seven4seven
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 5120
Εγγραφή: 27 Απρ 2004, 03:27
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): VHHH
Τοποθεσία: Airside
x 416
Επικοινωνία:

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό seven4seven » 03 Σεπ 2018, 15:38

Η εναέρια κυκλοφορία σιγουρα εχει φτάσει για την περιοχή της Αθήνας σε δυσθεώρητα πριν μερικα χρονια επίπεδα. Αν συνδυάσεις με αυτο την χωρητικότητα του εναέριου χώρου (en route περιορισμοί) και των αεροδρομίων άφιξης, ε, ναι, τα CTOT πανε σύννεφο και πολλες φορες, πονάνε. Οποτε, φιλε YCNZ, το οτι δεν βλέπεις αεροπλανα να στροφαρουν στην Αίγινα και στο δίδυμο δεν σημαινει οτι η τερματική δε δουλεύει στα όρια της. Και γι αυτο ακριβως σου καθυστερεί το pushback, για να μην ειστε 20-30 αεροπλανα στο σημείο κράτησης.
Εγω μολις χθες, ερχόμουν με πτηση απο βορεια, με τον 03L για προσγειωσεις, περάσαμε την Αθηνα, την Σαλαμίνα, την Αίγινα, τον ...Πόρο, και φτάσαμε πανω απο την Ερμιόνη για να στρίψουμε για τελική! Δεν μου εχει ξανατύχει. Το playback στο FR24 έδειξε οτι οταν πιάσαμε το ILS ήμασταν νούμερο ...7 για προσγείωση, και το κορδόνι συνεχιζόταν πισω και γυρω μας για πολυ...

ΥΓ: δεν αρνούμαι το οτι οι αεροπορικές καποιος φορες τα ρίχνουν στην κακιά εναέρια κυκλοφορία για να καλύψουν δικές τους ματσακονιες, αλλα μπορω να σε διαβεβαιώσω οτι φέτος, την σεζόν που διανύουμε, ειναι κυρίως αλήθεια!
Τελευταία επεξεργασία από seven4seven σε 03 Σεπ 2018, 17:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
1 x
SX-783

YCNZ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 194
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 17

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 03 Σεπ 2018, 16:57

Παιδιά δεν αρνούμαι πως έχει ανέβει η κυκλοφορία. Δεν με νοιάζει ούτε η καθυστέρηση, ούτε το "ξεβόλεμα", ίσα ίσα, μ'αρεσει να είμαι μέσα ή κοντα σε αεροπλάνο, όσο φαντάζομαι και σε εσας. Αυτά που με απασχολούν όμως περισσότερο είναι τα εξής:

1- Η όποια έλλειψη ειλικρίνειας απο μέρους των εταιρειών, γιατί πραγματικά έχει γίνει καραμέλα τελευταία η "εναέρια κυκλοφορία", έστω και για τη μία φορά που το χρησιμοποίησαν όντως σαν δικαιολογία. Και υπενθυμίζω την περίπτωση που ανέφερα, με το αεροπλάνο να έχει καθυστέρηση λόγω "κίνησης στην Αθήνα", ερχόμενο όμως απο Γερμανία, χωρίς καν να έχει πάει στην Αθήνα εκείνη τη μέρα. Εκτός αν ήθελαν να πουν Φρανκφούρτη, και τους ξέφυγε το "Αθήνα" απο συνήθεια πλέον, μιας και το αναφέρουν τόσο συχνά τελευταία.
Δικαιολογώ απόλυτα το λάθος και την αστοχία μιας τυχαίας κατάστασης που θα τύχει στον ειλικρινή, παρά την κουτοπονηριά και την ευθυνοφοβία του ψεύτη. Δικαιολογώ τον πιλότο που άργησε να ξυπνήσει, η το οτι άργησαν να αλλάξουν πλήρωμα, παρα το να μας λένε "εναέρια κυκλοφορία" κυριολεκτικά πλέον με το παραμικρό.
Και εδω κολλάει το δεύτερο πράγμα που με απασχολεί:
2- Το οτι με 22 εκατομμύρια επιβάτες και 2 παράλληλους διαδρόμους αρχίσαμε να έχουμε θέματα. Ξέρω πως είναι και θέμα προορισμού και όχι μόνο Αθήνας, αλλά και πάλι, όλες οι ανακοινώσεις επικεντρώνουν το πρόβλημα στην Αθήνα.
0 x


philimonas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 27 Οκτ 2005, 21:03
x 1

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό philimonas » 03 Σεπ 2018, 18:35

Προφανώς, η αεροπορική μπορεί να σου είπε ψέματα. Δε θα είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά.
Όμως όπως είπαν και οι προηγούμενοι, στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σου είπε αλήθεια.

Η καθυστέρηση αυτή είναι για να αποτρέψει μια κατάσταση που οι ελεγκτές δεν θα μπορούν να διαχειριστούν λόγω φόρτου εργασίας και δεν είναι κάτι που μπορείς πολύ εύκολα να μαντέψεις από το fr24.

Η Αθήνα δεν είναι JFK όπως λες για να περιμένουν τα αεροπλάνα στο τέλος του διαδρόμου με ανοιχτούς κινητήρες, η καθυστέρηση για τέτοιους λόγους είναι γνωστή πριν την τροχοδρόμηση, με τη μορφή του CTOT (calculated take-off time). Τα αεροσκάφη δεν παίρνουν άδεια εκκίνησης κινητήρων αν δεν είναι σχετικά κοντά (παίρνοντας υπ'όψη τον απαιτούμενο χρόνο τροχοδρόμησης) στην υπολογισμένη αυτή ώρα απογείωσης.
1 x

geo13pao
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 15 Ιουν 2017, 21:26
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA
x 27

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό geo13pao » 05 Σεπ 2018, 00:36

Αύγουστος

Εσωτερικό: 925.020 (824.322 το 2017), +12,2%
Εξωτερικό: 1.961.720 (1.723.526 το 2017), +13,8%

Σύνολο: 2.886.740 (2.547.848 το 2017), +13,3%

Σύνολο (Ιαν. - Αύγ.) : 16.189.388 (14.516.731 το 2017) με αύξηση στο +11,5%

Υ.Γ. Το ΔΑΑ πάει να κλείσει την χρονιά περίπου στο νούμερο των 24.000.000 επιβατών!!
3 x

Άβαταρ μέλους
AirNewZealand
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1044
Εγγραφή: 09 Απρ 2007, 08:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: Αθήνα
x 81

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό AirNewZealand » 05 Σεπ 2018, 12:47

Αν ο ρυθμός αύξησης παραμείνει στο 11% κατά μέσο όρο, τότε η συνολική κίνηση θα κυμανθεί στα επίπεδα 24.1-24.2 εκατομμύρια. Σε βάθος ετών ίσως δεν μπορούν να παραμείνουν αυτοί οι ρυθμοί μεγέθυνσης, νομίζω παρ' όλα αυτά ότι πλέον αποκτά άλλη δυναμική το Ελ. Βενιζέλος.
0 x
Aircraft flown : AR1/AT4/AT7/D28/M11/M83/M90/SH3/S20/100/142
CRJ/CR9/DH4/DH8/ER4/ERD/E75/E90
AB3/AB6/313/318/319/320/321/343/346
717/727/732/733/734/73G/738/742/744/748/757/763/77W

MyFlightMemory Statistics


Άβαταρ μέλους
Agostino
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 15 Ιαν 2015, 14:12
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): QTR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLL
x 6

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό Agostino » 18 Σεπ 2018, 14:03

Συνέντευξη της Διευθύντριας Επικοινωνίας & Marketing του ΔΑΑ.

https://www.routesonline.com/news/29/breaking-news/280399/interview-athens-winning-formula-/

Ενδιαφέροντα στοιχεία για την αγορά:
- 58 consecutive months of passenger traffic growth
- Foreign resident arrivals increased by 23 percent between January and July 2018
- Based on in-depth analysis with data collected from our in-house passenger survey and supplemented with high-value industry market research tools, we have identified further opportunities in the North American market, mainly to Los Angeles and San Francisco.
3 x

geo13pao
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 15 Ιουν 2017, 21:26
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGSA
x 27

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό geo13pao » 03 Οκτ 2018, 15:34

ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ

Εσωτερικό: 828.053 (754.874 το 2017), +9,7%
Εξωτερικό: 1.728.824 (1.545.356 το 2017), +11,9%

Σύνολο: 2.556.877 (2.300.230 το 2017), +11,2%

Σύνολο (Ιαν.-Σεπτ.) : 18.748.661 από (16.816.961 το 2017) με αύξηση +11,5% !!
3 x

Άβαταρ μέλους
ale3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2011, 21:31
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 61

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό ale3 » 02 Νοέμ 2018, 14:00

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

Εσωτερικό: 685,341 (697,053 το 2017), -1.7%
Εξωτερικό: 1,520,762 (1,350,655 το 2017), +12.6%

Σύνολο: 2,206,103 (2,047,708 το 2017), +7.7%

Σύνολο : 20,955,671 από (18,864,669 το 2017) αύξηση +11.1%
2 x


Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 321

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 02 Νοέμ 2018, 15:44

Πολύ καλή επίδοση συνυπολογίζοντας πως ο περυσινός Οκτώβρης με 15,4% αύξηση επιβατών ήταν μακράν ο μήνας με την υψηλότερη μεταβολή πέρυσι.
0 x

STAVROS_ATH
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 306
Εγγραφή: 23 Νοέμ 2009, 18:09
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 28

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό STAVROS_ATH » 28 Νοέμ 2018, 10:33

Καλά πόσες μέρες τώρα είναι που χρησιμοποιείται αποκλειστικά ο 03L-21R!Υπάρχει σχετικό NOTAM? Θα κρατήσει καιρό ακόμα το μαρτύριο;
0 x

YCNZ
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 194
Εγγραφή: 05 Μάιος 2007, 00:57
x 17

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό YCNZ » 28 Νοέμ 2018, 10:53

Αυτά μηπως είναι τα "εργά" στην Αθήνα που μας είπαν προχθές σαν αιτιολογία για την καθυστερημένη αναχώρηση;
0 x


philimonas
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 27 Οκτ 2005, 21:03
x 1

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό philimonas » 28 Νοέμ 2018, 11:54

A3192/18 - RWY 03R/21L CLOSED DUE TO WIP. 21 NOV 08:00 2018 UNTIL 30 NOV 15:00 2018. CREATED:
19 NOV 10:14 2018


Νωρίτερα το Νοέμβριο είχε κλείσει ο 03L/21R.
0 x

Άβαταρ μέλους
ale3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2011, 21:31
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 61

Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

Δημοσίευσηαπό ale3 » 05 Δεκ 2018, 14:42

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

Εσωτερικό: 526,465 ( 479,448 το 2017), +9.8%
Εξωτερικό: 1,097,315 ( 966,689 το 2017), +13.5%

Σύνολο: 1,623,780 ( 1,446,137 το 2017), +12.3%

Σύνολο : 22,580,491 από (20,310,806 το 2017) αύξηση +11.2%
2 x



Επιστροφή σε “Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

 

 

cron