Η εναέρια κυκλοφορία σιγουρα εχει φτάσει για την περιοχή της Αθήνας σε δυσθεώρητα πριν μερικα χρονια επίπεδα. Αν συνδυάσεις με αυτο την χωρητικότητα του εναέριου χώρου (en route περιορισμοί) και των αεροδρομίων άφιξης, ε, ναι, τα CTOT πανε σύννεφο και πολλες φορες, πονάνε. Οποτε, φιλε YCNZ, το οτι δεν βλέπεις αεροπλανα να στροφαρουν στην Αίγινα και στο δίδυμο δεν σημαινει οτι η τερματική δε δουλεύει στα όρια της. Και γι αυτο ακριβως σου καθυστερεί το pushback, για να μην ειστε 20-30 αεροπλανα στο σημείο κράτησης.
Εγω μολις χθες, ερχόμουν με πτηση απο βορεια, με τον 03L για προσγειωσεις, περάσαμε την Αθηνα, την Σαλαμίνα, την Αίγινα, τον ...Πόρο, και φτάσαμε πανω απο την Ερμιόνη για να στρίψουμε για τελική! Δεν μου εχει ξανατύχει. Το playback στο FR24 έδειξε οτι οταν πιάσαμε το ILS ήμασταν νούμερο ...7 για προσγείωση, και το κορδόνι συνεχιζόταν πισω και γυρω μας για πολυ...
ΥΓ: δεν αρνούμαι το οτι οι αεροπορικές καποιος φορες τα ρίχνουν στην κακιά εναέρια κυκλοφορία για να καλύψουν δικές τους ματσακονιες, αλλα μπορω να σε διαβεβαιώσω οτι φέτος, την σεζόν που διανύουμε, ειναι κυρίως αλήθεια!