Στην Αθήνα με ΑΖΙ

Όποιος κάνει ένα ταξίδι έχει πολλές ιστορίες για τους φίλους του... Θέλουμε να τις ακούσουμε
Άβαταρ μέλους
flying Doc
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1771
Εγγραφή: 22 Απρ 2007, 13:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EBBR
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
x 180

Re: Στην Αθήνα με ΑΖΙ

Δημοσίευσηαπό flying Doc » 15 Ιούλ 2012, 17:16

Μάλλον μας τα μπερδεύεις λίγο αγαπητέ Jimi. AV 0 ΔΕΝ υφίσταται. Με τους φακούς που έχεις το πολύ να κατεβεί στο 4.5 ή 5.6. Επίσης για planespotting αμα τραβάς σε AV χρειάζεσαι διάφραγμα 8 τουλάχιστον. Προσωπικά φωτογραφίζω μόνο σε Tv και ταχύτητες ανάλογες του θέματος και του φωτισμού. Φυσικά ο κανόνας είναι η εστιακή απόσταση και 1-2 ταχύτητες πιο πάνω ή ανάλογα με το τι θες να κάνεις. Eπίσης Manual focus και spotting... :!: Μάλλον πολύ τολμηρός είσαι. Δεν ξέρω πολλούς που το κάνουν... :mrgreen:

Για panning είναι ΠΟΛΥ μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ νωρίς ακόμα , για το επίπεδο που έχεις. Φαντάσου ότι πρέπει να φωτογραφίζεις με ταχύτητες 1/50 ή και χαμηλότερη, οπότε χρειάζεσαι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ Image Stabilizer, USM (Ultrasound) φακό για γρήγορη εστίαση σε κινούμενο θέμα, φωτεινό - γρηγορο φακό ( f/3.5 και μικρότερο) και φυσικά εμπειρία.

Ένα άλλο θέμα που έχεις, είναι το cropping. Φορμά 5:1 :?: Το αποδεκτό είναι το 3:2 ή 4:3 (οσο και ο αισθητήρας). Επίσης, στο έχω ξαναπεί, μη βάζεις τα αεροπλάνα χαμηλά στο κάδρο και στραβά. Προσπάθα να έχεις level τον ορίζοντα και το αεροπλάνο περίπου στο κέντρο της φωτογραφίας.

Για το SKG-ATH με Κuban, μάλλον θα περιμένεις πολύ ακόμα (όχι μόνο με τα 22€), έχει χυθεί πολύ "ψηφιακό" μελάνι στο σχετικό thread.

To SX-GJJ είναι το Gulfstream V-SP G550 της Gain Jet.
0 x


Άβαταρ μέλους
Tolis A340
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 152
Εγγραφή: 09 Μάιος 2011, 12:11
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Στην Αθήνα με ΑΖΙ

Δημοσίευσηαπό Tolis A340 » 15 Ιούλ 2012, 22:42

flying Doc έγραψε:Μάλλον μας τα μπερδεύεις λίγο αγαπητέ Jimi. AV 0 ΔΕΝ υφίσταται. Με τους φακούς που έχεις το πολύ να κατεβεί στο 4.5 ή 5.6.

Γιατρε μαλλον εννοει την αντισταθμιση εκθεσης (exposure compensation) που στο πισω μερος της μηχανης εχει την ενδειξη Av+- http://www.creativepro.com/files/story_images/20080521_fg02.jpg και επειδη την κραταει στο 0 δηλ ουτε υπερεκθεση ουτε υποεκθεση το ανεφερε ως ετσι.Βασικα ομως επειδη το κουμπι αυτο εχει διπλη χρηση σε συνδιασμο με τη ροδελα μαλλον τα μπερδεψε.Την αντισταθμιση εκθεσης +- εχει στο μηδεν το Av ειναιη προτεραιοτητα διαφραγματος οπως και να χει παντως.
Τελευταία επεξεργασία από Tolis A340 σε 15 Ιούλ 2012, 22:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x

Άβαταρ μέλους
flying Doc
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 1771
Εγγραφή: 22 Απρ 2007, 13:07
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EBBR
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
x 180

Re: Στην Αθήνα με ΑΖΙ

Δημοσίευσηαπό flying Doc » 15 Ιούλ 2012, 22:45

Μάλλον αυτό είναι. Πάντως οταν τραβάς μέσα από παραθυρο, πάντα δίνεις 1/3 εως 1 stop υπερέκθεση για να εξισορροπήσεις το σκοτίνιασμα από το τζαμι (ειδικά στα διπλά του Ελ. Βεν)
0 x

Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 172

Re: Στην Αθήνα με ΑΖΙ

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 07 Σεπ 2018, 11:10

Ο τίτλος λέει στην Αθήνα, αλλά τώρα θα κάνουμε το αντίστροφο.

Από Αθήνα για Μυτιλήνη.

Έχοντας την εμπειρία των άλλων 3 Ελληνικών περιφερειακών εταιρειών, ήθελα να δοκιμάσω και την μικρότερη σε αριθμό α/φ εταιρεία.
Με 4 αεροπλανάκια, η δυνατότητα της εταιρείας για επέκταση είναι περιορισμένη. :idea:

Μάλλον για να κάνει το επιδοτούμενο δρομολόγιο από Αθήνα για Καστοριά και Κοζάνη, η εταιρεία κάνει τα δρομολόγια Θεσσαλονίκη Σάμο ή Χίο και ύστερα Αθήνα. Δεν το έχω ψάξει το θέμα. :?:

Αν και το 2018 η εταιρεία είχε τον χειρότερο δείκτη on time performance Ελληνικών εταιρειών 49,3%, εγώ ήθελα να την δοκιμάσω.

https://www.oag.com/hubfs/Monthly_OTP/M ... ffd2889863

Για διακοπές θα πήγαινα στην Μυτιλήνη, και καθυστέρηση να είχα τι θα πάθαινα; Θα έφτανα αργοπορημένος στο ξενοδοχείο. Χαράς το πρόβλημα. 8)

To 2017 είχε τον καλύτερο δείκτη από τις Ελληνικές εταιρείες 89,7%, τι έπαθε φέτος δεν γνωρίζω.
Το ίδιο έπαθε και η Ellinair από 80% (2017) έπεσε στο 68%, να φταίει το αεροδρόμιο που είναι η βάση τους; :idea: :arrow:

https://www.oag.com/hubfs/Monthly_OTP/J ... 7e234afd24

Η αγορά εισιτηρίου έγινε μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας. Εν αντιθέσει με την Sky Express, 48 ώρες πριν την πτήση μπορείς να κάνεις e-check in μάλλον επιλογή θέσης θα έλεγα γιατί δεν μου έστειλαν την κάρτα επιβίβασης και έπρεπε να την παραλάβω από τον γκισέ.

Φτάσαμε στον ΑΙΑ νωρίτερα για να έχουμε χρόνο παραμονής στο lounge της Goldair. Ας είναι καλά η Alpha Bank :thx: με την Gold Amex που μου έχει δώσει, μπορείς μέχρι 3 άτομα να φιλοξενηθούν στο lounge της Goldair.

Περάσαμε τις ηλεκτρονικές πύλες και γρήγορα περάσαμε και από τον έλεγχο χειραποσκευών. Το lounge της Goldair είναι το τελευταίο (πρώτο της Skyserv ύστερα της LH έπεται της A3) στην εντός Σένγκεν περιοχή του κεντρικού κτηρίου.

Τo προσωπικό στην είσοδο φιλικότατο (αναμενόμενο) κατέγραψε την πιστωτική κάρτα.
Πίσω από την reception είναι ο χώρος με τις πολυθρόνες

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25256

στην συνέχεια είναι ο χώρος με τα ποτά και τους καφέδες

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25257

και στο τέλος ο χώρος με τα φαγητά

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25257

καθώς ήταν πρωί, υπήρχαν σάντουιτς και επιλογή γλυκών.

Κατευθυνθήκαμε στον κάτω όροφο όπου θα γινόταν η επιβίβαση σε λεωφορείο. Περίμενα να έχουμε καθυστέρηση, στο 5λεπτο της καθορισμένης ώρας άρχισαν να κάνουν την επιβίβαση των επιβατών στο λεωφορείο, άρα δεν θα είχαμε καθυστέρηση. Η πληρότητα ικανοποιητική, για Αύγουστο όμως θα περίμενα να ήταν γεμάτο το α/φ. Η επιβίβαση έγινε γρήγορα και η αεροσυνοδός βοηθούσε τους επιβάτες με τις αποσκευές τους. :!:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25280

Οι θέσεις ήταν ικανοποιητικές για ΑΤR42, αν και το α/φ είναι του 1991 είναι σε πολύ καλή κατάσταση.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25276

Έγινε η παρουσίαση σωστικών σε φυσική μορφή και απογειωθήκαμε. Κατά την διάρκεια της πτήσης έγινε και παροχή χυμών και καφέ. Η εταιρεία έχει inflight περιοδικό ίδιας κατηγορίας με της Α3, βαρύ και γεμάτο διαφημίσεις, :rant:

https://issuu.com/opseispolitismou/docs/betterfly

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25279

Φτάσαμε στον προορισμό μας στον προκαθορισμένο χρόνο. Αποβιβαστήκαμε από το α/φ και επιβιβαστήκαμε σε λεωφορείο.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25277

Η απόσταση ήταν μικρή και θα μπορούσαμε να περπατήσουμε, ποιος ο σκοπός της χρήσης λεωφορείου; Απλώς επιμήκυνε τον χρόνο αποχώρησης από το αεροδρόμιο. :evil:

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25275

Από το αεροδρόμιο μπορείς να πας στο κέντρο της πόλης με αστικό λεωφορείο. Έχει συχνά δρομολόγια και είναι εξυπηρετικότατο. :great:

Μετά από τις διακοπές μας, ήλθε η ώρα της επιστροφής.
Καθώς δεν είχαμε κάρτα επιβίβασης κατευθυνθήκαμε στον γκισέ.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25274

Εκεί η υπάλληλος ήθελε σώνει και καλά να τσεκάρουμε την αποσκευή μας. Της εξήγησα ότι δεν θέλω να χάσω χρόνο περιμένοντας να έλθει στην ΑΤΗ γιατί θέλω να προλάβω το λεωφορείο για Ελληνικό. Μου απάντησε ότι μπορεί να μην χωράει στο ντουλάπι. Της απάτησα ότι με την Α2 ήλθα Μυτιλήνη και είναι η ίδια χειραποσκευή….χωράει μια χαρά. Το βιολί της, μα είναι 8 κιλά και είναι υπέρβαρη. Της είπα μην με ταλαιπωρεί για 1 κιλό να βγάζω βιβλίο και υπολογιστή και να τον έχω στα χέρια. Μετά την επιμονή μου αναγκάστηκε να μου δώσει την κάρτα επιβίβασης. :mrgreen:

Μετά τον έλεγχο χειραποσκευών περιμέναμε στην μικρή αίθουσα, εκείνη την ώρα γινόταν η επιβίβαση της πτήσης για SKG. Δεν ήμουν τυχερός να είναι Τρίτη για να δω την επιβίβαση της πτήσης Α2831 για MUC με το ΒΑe.

Πάλι στην προκαθορισμένη ώρα άρχισε η επιβίβαση της πτήσης μας, πάλι με λεωφορείο για μία διαδρομή που πολύ εύκολα θα γινόταν με τα πόδια. Κατά την επιβίβαση βρήκα χρόνο να φωτογραφήσω το πιλοτήριο.

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25278

Πριν την αποβίβαση μας έδωσαν και καραμελίτσα. :banana:
0 x


Άβαταρ μέλους
xfagogenis
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 15 Ιαν 2018, 15:42
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZI
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKR
x 3

Re: Στην Αθήνα με ΑΖΙ

Δημοσίευσηαπό xfagogenis » 07 Σεπ 2018, 13:53

Είσαστε ικανοποιημένος με την Astra Airlines?
0 x

Άβαταρ μέλους
AirNamibia
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1026
Εγγραφή: 25 Φεβ 2016, 10:17
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT
x 172

Re: Στην Αθήνα με ΑΖΙ

Δημοσίευσηαπό AirNamibia » 10 Σεπ 2018, 11:37

Το προϊόν της Astra (4-5 πτήσεις την εβδομάδα για MJT) είναι ισάξιο με των OA, GQ.
Η Sky Express (1 πτήση καθημερινά) δεν σου δίνει δυνατότητα check in αλλά σου έχει πρόσβαση στο lounge.
Η Olympic Air (3 πτήσεις καθημερινά) σου δίνει μίλια αλλά όχι πρόσβαση σε lounge.
0 x



Επιστροφή σε “Trip-Reports”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες