FI μετά το PPL

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με το Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές
Άβαταρ μέλους
Comrade Antonov
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 13 Σεπ 2018, 00:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTT

FI μετά το PPL

Δημοσίευσηαπό Comrade Antonov » 13 Σεπ 2018, 01:52

Καλησπέρα σας.Ενδιαφέρομαι να μάθω αν κάποιος ο οποίος έχει στην κατοχή του PPL + το κατάλληλο Hour Building ,μπορεί να συμμετάσχει στο FI course και να γίνει εκπαιδευτής με στόχο το χτήσιμο πτητικής εμπειρίας και την απόπληρωμή των διδάκτρων του ATPL που θα ακολουθήσει;Παρά την εκτενή αναζήτηση που έκανα ,ρωτώντας σχολές,αερολέσχες,ακόμη και την ίδια την ΥΠΑ,οι απόψεις φαίνεται να διίστανται με αποτέλεσμα να μπερδευτώ ακόμη περισσότερο.Υπάρχει κάποιος που έχει ακολουθήσει αυτήν την πορεία και κατά πόσο την συστήνει σαν ενδιάμεσο σκαλοπάτι στο modular ATPL training ενός υποψηφίου χειριστή;Ευχαριστώ πολύ.
0 x


Άβαταρ μέλους
z_pilot
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: 20 Φεβ 2007, 13:05
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: FI μετά το PPL

Δημοσίευσηαπό z_pilot » 14 Σεπ 2018, 00:42

To FI ακολουθεί το ATPL και όχι το ανάποδο. Για να κάνεις το FI course πρέπει να είσαι ηδη κάτοχος CPL.
0 x
Aviate, Navigate, Communicate..

Truly superior pilots are those who use their superior judgment to avoid those situations where they might have to use their superior skills.

pavloscpl
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 05 Αύγ 2016, 23:46
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): lgtt

Re: FI μετά το PPL

Δημοσίευσηαπό pavloscpl » 14 Σεπ 2018, 10:51

Στο part FCL αναφέρει:

for the FI(A):
(1) hold at least a CPL(A); or

(2) hold at least a PPL(A) and have:
(i) met the requirements for CPL theoretical knowledge, except for an FI(A) providing
training for the LAPL(A) only; and
(ii) completed at least 200 hours of flight time on aeroplanes or TMGs, of which 150
hours as PIC;
(3) have completed at least 30 hours on single-engine piston powered aeroplanes of which at
least 5 hours shall have been completed during the 6 months preceding the pre-entry flight
test set out in FCL.930.FI(a);
(4) have completed a VFR cross-country flight as PIC, including a flight of at least 540 km (300
NM) in the course of which full stop landings at 2 different aerodromes shall be made;
0 x

nanas44
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 25 Αύγ 2003, 15:38

Re: FI μετά το PPL

Δημοσίευσηαπό nanas44 » 14 Σεπ 2018, 14:29

z_pilot έγραψε:To FI ακολουθεί το ATPL και όχι το ανάποδο. Για να κάνεις το FI course πρέπει να είσαι ηδη κάτοχος CPL.


Λάθος! Αεροπορικά πάντοτε ένας χειριστής hour build up για το ATPL έκανε δουλεύοντας σαν εκπαιδευτής, παίρνοντας το FI/ CFI ..... αυτός ειναι ο πιο εύκολος δρόμος, και μετά παίρνοντας το ATPL βρίσκεις δουλειά.
Τελευταία επεξεργασία από nanas44 σε 14 Σεπ 2018, 21:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
0 x
να μπορούσα στα σύννεφα να είχα βενζινάδικο


Άβαταρ μέλους
z_pilot
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: 20 Φεβ 2007, 13:05
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: FI μετά το PPL

Δημοσίευσηαπό z_pilot » 14 Σεπ 2018, 16:55

Για να εργαστείς ως CFI πρέπει να είσαι κάτοχος CPL. Με ppl μπορείς να εργαστείς μόνο ως restricted flight instructor ( FI(R) ) αλλά η νομοθεσία απαιτεί 150 ώρες PIC εν αντιθέσει με τον κάτοχο CPL που απαιτεί μόνο 100. Δε γλιτώνεις τίποτα δηλαδη. Πρεπει να έχεις ήδη κάνει το hour building και μάλιστα 50 ώρες παραπάνω. Δεν είναι πιο οικονομικό από το να πάρεις το CPL και κανένας δεν το προτιμάει.
1 x
Aviate, Navigate, Communicate..

Truly superior pilots are those who use their superior judgment to avoid those situations where they might have to use their superior skills.



Επιστροφή σε “Ιπτάμενο Προσωπικό - Χειριστές - Σχολές”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης