LGST/JSH Sitia

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τα υπόλοιπα αεροδρόμια Ελλάδας και Κύπρου
Άβαταρ μέλους
jsh4all
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 05 Μαρ 2012, 20:23
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): LPE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGST

Re: LGST/JSH Sitia

Δημοσίευσηαπό jsh4all » 10 Οκτ 2018, 21:05

Αναφερθηκα στο προβλημα της Σητειας , περισσοτερο για να θειξω το γενικοτερο ...''προβλημα'', των Ελληνικων αεροδρομιων ( 22 αναφερει το αρθρο , αν θυμαμαι καλα ?? ) που εχει προκυψει με την καθηλωση των αεροσκαφων της ΥΠΑ . Το γιατι προτιμησαν να δωσουν τοσα μυρια και να ενοικιασουν αεροσκαφος ( και ξενα πληρωματα ) με οτι αυτο συνεπαγεται ( εξοδα , μετακινησεις ξενοδοχεια κλπ ) αντι να συντηρησουν τα υπαρχοντα αεροσκαφη , δεν εχω καταλαβει ακομα . !!! :wall: :wall:
0 x


CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 310
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT

Re: LGST/JSH Sitia

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 11 Οκτ 2018, 09:03

Νομίζω πως η ΥΠΑ είχε ένα παλαιό α/φος και πριν από κάμποσα χρόνια αγόρασε ένα καινούργιο (ακατάλληλο κατά την άποψη πολλών για την συγκεκριμένη εργασία) και πρόσφατα ανακοίνωσε προκήρυξη για αγορά ενός άλλου α/φους. Αφού δεν έχει χρήματα να συντηρήσει αυτά τα δύο που θα βρει χρήματα να αγοράσει άλλο? Αυτά τι σκοπεύουν να τα κάνουν? Πληροφορήθηκα ότι η Υπηρεσία έχει Αδειοδοτήσει και Φορέα Part 145 για την συντήρηση των α/φων της.
0 x

Άβαταρ μέλους
Nontas
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 313
Εγγραφή: 25 Απρ 2007, 19:06

Re: LGST/JSH Sitia

Δημοσίευσηαπό Nontas » 12 Οκτ 2018, 03:03

Τα αεροσκάφη έχουν αγοραστεί με κοινοτικές επιδοτήσεις, και πιθανώς με την ίδια χρηματοδότηση να μπορεί να αγοραστούν κι άλλα.
Οι κανόνες με τους οποίους λειτουργεί το δημόσιο για την εξασφάλιση της συνεχούς υποστήριξης των πτητικών μέσων είναι προβληματικοί. Είναι γνωστά από χρόνια τα προβλήματα που υπάρχουν και στην ΠΑ με την καθήλωση πολλών αεροσκαφών για τον ίδιο λόγο.

Τα αεροσκάφη της ΥΠΑ είναι απολύτως κατάλληλα για τον έλεγχο του Ελληνικού εναέριου χώρου καλύπτοντας και τις ιδιαιτερότητές του. Πιθανόν για το μέγεθος του ΕΕΧ να ήταν οικονομικά πιο συμφέρουσα η ενοικίαση αεροσκαφών απο ιδιωτικές εταιρείες ή κράτη. Λόγω των προβλημάτων όμως που υπάρχουν στο Αιγαίο με την Τουρκία οι Ελληνικές κυβερνήσεις (μέχρι τώρα τουλάχιστον) θέλουν να έχουν τον απόλυτο έλεγχο.
1 x

Άβαταρ μέλους
GP707
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 5333
Εγγραφή: 04 Μάιος 2004, 11:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
Τοποθεσία: LGAT, East Terminal
Επικοινωνία:

Re: LGST/JSH Sitia

Δημοσίευσηαπό GP707 » 12 Οκτ 2018, 12:58

Καλά όλα αυτά αλλά δεν αφορούν τη Σητεία.
Αγαπητέ jsh4all μην επεκτείνεις τη συζήτηση εκτός θέματος τη στιγμή που το αναφέρεις και μόνος σου.
Αναφερθηκα στο προβλημα της Σητειας , περισσοτερο για να θειξω το γενικοτερο ...''προβλημα'', των Ελληνικων αεροδρομιων

Πίσω στο θέμα μας ή συνέχιση της συζήτησης περί ΥΠΑ στο σωστό topic
1 x
Γιώργος
΄΄΄΄΄__!__
\____o(''''')o____/

.........." " "

http://www.air-born.gr
http://sx-reg.air-born.gr/
http://my.flightmemory.com/GP707



Επιστροφή σε “Υπόλοιποι αερολιμένες Ελλάδας και Κύπρου”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης