Flydubai στην Ελλάδα

Εγώ πάντως στοιχηματίζω στον giorgosk
 
Τί στοιχηματα, wikipedia και πρασινα αλογα; :wall:
Μπειτε στην σελιδα της εταιριας και δειτε οτι μετα απο 30/10 τελος τα δρομολιγια.
Εχει κανεις εικονα απο τις πληροτητες;
 
Σαν εποχιακό δεν είχε ξεκινήσει αυτό, όπως και η Κατάρ; Και στο κάτω κάτω, μπορεί οι Καταριανοί να θέλουν να επενδύσουν στο δρομολόγιο ή να θέλουν να αναλάβουν το ρίσκο και συνεχίζουν και τον χειμώνα. Οι άλλοι όχι. Το οτι κάποιος το συνεχίζει δεν σημαίνει αυτόματα πως πρέπει να συνεχίσει και ο ανταγωνιστής του. Μπορεί η αγορά για την ωρα να μην σηκώνει πάνω απο 4-5 πτήσεις την εβδομάδα συνολικά, και μπορεί να φταίει το ότι δεν έρχεται η ιδια η ΕΚ στην Θεσσαλονίκη αλλά κάποια άλλη εταιρεία για την οποία η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου (στην Θεσσαλονίκη ειδικά) δεν ξέρει καν ποιά είναι η σχέση της με την ΕΚ. Ίσως ήταν και λάθος που απο το πουθενά εμφανίστηκαν και οι δύο μαζί και κορέστηκε απότομα η διαδρομή. Ίσως φταίει το οτι άργησαν να ξεκινήσουν. Θα φανεί αν επιστρέψουν του χρόνου. Και όσον αφορά τα Σκόπια, θα εκπλαγείτε αν μάθετε πόσοι σκοπιανοί ζουν στην Αυστραλία. Ίσως, ίσως, ίσως. Εμένα δεν μου προκαλεί έκπληξη, δεν περίμενα να συνέχιζε χειμώνα κανείς τους η αλήθεια είναι. Ας επιστρέψουν με το καλό του χρόνου.
 
Κάποια στιγμή το αεροδρόμιο είχε ανακοινώσει το traffic ανά χώρα. Αν το ξαναβγάλει θα μπορέσουμε να δούμε και τα στατιστικά για τις πληρότητες.
Ένας σημαντικός παράγοντας με την FlyDubai στη Θεσσαλονίκη νομίζω είναι οι τιμές. Όταν έψαξα εισιτήρια για DXB ήταν 5η και φυσικά σχεδόν διπλάσια τιμή από την φθηνότερη επιλογή. Η Θεσσαλονίκη επίσης γεμίζει 2 αεροπλάνα καθημερινά της ΤΚ + Κατάρ + ανταποκρίσεις με Αθήνα. Άρα ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος.
Τέλος κατά τη γνώμη μου είναι πως ένα τέτοιο δρομολόγιο ίσως πιάσει μόνο με καθημερινή πτήση γιατί βάση τιμών η Flydubai πουλούσε πολύ χαμηλά τις μακρινές πτήσεις σε συνδυασμό με ΕΚ. Δλδ SKG-DXB 450€ ενώ SKG-DXB-DEL στα 500€ και πολλά άλλα τέτοια, γεγονός που δείχνει ότι η εταιρεία στοχεύει στους transit επιβάτες.
Βέβαια η όλη συζήτηση είναι άτοπη αν όντως το δρομολόγιο ξεκινησε ως εποχικό.
 
Εποχικό αν το ήθελε , δε θα πουλούσε και για το χειμώνα. Οπότε άλλα ήταν τα σχέδια τους.
Πολλά μπορεί να ισχύουν. Θα δουμε αν επιστρέψει το επόμενο Καλοκαίρι.

Οσο για τα Σκόπια, μην ξεχνάμε ότι το χρησιμοποιούν και οι γείτονες το SKG!
 
nikosoik":33zq4wni said:
Κάποια στιγμή το αεροδρόμιο είχε ανακοινώσει το traffic ανά χώρα. Αν το ξαναβγάλει θα μπορέσουμε να δούμε και τα στατιστικά για τις πληρότητες

June 2018 (ξεκίνησε 15 Ιουνίου) 1175 επιβάτες σε 14 πτήσεις ---> 48επιβάτες/πτήση
July 2018: 1391 επιβάτες σε 28 πτήσεις ---> 50επιβάτες/πτήση
Αugust 2018: 1908 επιβάτες σε 27 πτήσεις ---->70επιβάτες/πτήση
September 2018: 1175 επιβάτες σε 26 πτήσεις---> 45επιβάτες/πτήση

Είναι σαφές πως η τρομακτική μείωση του Σεπτεμβρίου και φαντάζομαι η παιρεταίρω του Οκτωβρίου (για τον οποίο ακόμα μόνο οι ίδιοι μέχρι τώρα έχουν στοιχεία) τους οδήγησε να το σταματήσουν, ίσως λογικά το επαναφέρουν ως εποχιακό.
Θα δω και τις πληρότητες της Qatar για να κάνω σύγκριση γιατί νομίζω πως με βάση τις τιμές της η FlyDubai στόχευε αποκλειστικά στο transit αλλά έχασε την μάχη από Qatar και Turkish.

Eνδεικτικά αναφέρω για Αυγουστο πως η FlyDubai διακίνησε 1908 επιβάτες και η Qatar 3065.
Tον Σεπτέμβριο η FlyDubai 1175 και η Qatar 2850.
Noμίζω τα νούμερα τα λένε όλα....
 
YCNZ":1grg95pc said:
Σαν εποχιακό δεν είχε ξεκινήσει αυτό, όπως και η Κατάρ;
Όχι. Εδώ και μήνες είχαν ανακοινωθει και πωλουνταν και χειμερινα δρομολογια.

teris3":1grg95pc said:
Είναι σαφές πως η τρομακτική μείωση του Σεπτεμβρίου και φαντάζομαι η παιρεταίρω του Οκτωβρίου (για τον οποίο ακόμα μόνο οι ίδιοι μέχρι τώρα έχουν στοιχεία) τους οδήγησε να το σταματήσουν, ίσως λογικά το επαναφέρουν ως εποχιακό.
Η εταιρεία δεν παίρνει αποφάσεις βασιζομενη μονο σε απολογιστικά στοιχεία. Βλέπει και πως πήγαιναν οι κρατήσεις της σε βάθος χρόνου (υπήρχαν διαθεσιμα εισιτήρια ως τον Οκτώβριο του 2019 που δεν υπαρχουν πλεον - οπότε και δεν θα επανελθει το δρομολογιο το 2019).
 
IATA/TASOS":2u32tzye said:
Εποχικό αν το ήθελε , δε θα πουλούσε και για το χειμώνα. Οπότε άλλα ήταν τα σχέδια τους.
Πολλά μπορεί να ισχύουν. Θα δουμε αν επιστρέψει το επόμενο Καλοκαίρι.

Οσο για τα Σκόπια, μην ξεχνάμε ότι το χρησιμοποιούν και οι γείτονες το SKG!

Μα Τάσο το χρησιμοποιούσαν επειδη υποτίθεται δεν υπηρχε πτήση απο Θεσσαλονίκη..Και αυτο που γραφτηκε ποσοι Σκοπιανοι ζουν στην Αυστραλια..Οι Ελληνες ειναι 300.000..δεν ειναι λιγοι..Και ναι εχασε στη μαχη των τιμων..Απο Σοφια και Σκοπια η εκκινηση ειναι πιο χαμηλη στις τιμες..Και εκει δεν πεταει η ΕΚ αλλά την μαθανε,αφου συνεργαζεται κ ειναι ...της οικογενείας ΕΚ..Ουτε τα νούμερα για την QR είναι καλα, απλα λίγο καλύτερα απ'της FZ ..Ειναι τρελο βεβαια να μην μπορουν να κρατηθούν 2-3 πτησεις την εβδομαδα,οταν μενει σε ολα τα Βαλκανια..Για να μη πω για 2-3 daily της ΑΤΗ..
 
Δεν αφορα μονο για Ελληνες/Σκοπιανούς σε αριθμο για Αυστραλία. Αλλα Γενικότερα. Το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης εκτος από τη Βορ.Ελλάδα το χρησιμοποιούν και κάτοικοι κυρίως της Νότιας Βουλγαρίας, Σκοπίων (ο δρόμος μέχρι την πόλη των Σκοπίων είναι πάρα πολύ καλός)
Οσο για την Αθήνα μην ξεχνάμε ότι η πόλη των Αθηνών εξυπηρετεί εκτος από τη ίδια την πόλη και όλόκληρη την Ελλάδα μέσω είτε code share είτε με interline agreement (direct or Hahn AIr)
Όλα τα παραπάνω είναι το προφανες, πίσω στην FZ , για το γιατί σταμάτησε το δρομολόγιο μόνο η ίδια εταιρεία μπορει να μας το πει. Εγω απλα μπορώ να σκεφτω διαφορα σενάρια όπως: (θετικά σενάρια κοπής δρομολογίου)
1) να θέλουν να στείλουν το αεροπλάνο σε πιο κερδοφόρο προορισμό και ας είναι κερδοφόρος προορισμός η Θεσσαλονίκη
2) Μπορεί να είχε πολύ καλές πληρότητες αλλά από ρέβενιου το αποτέλεσμα να μην ήταν ικανοποιητικό ή και το αντίθετο
3) ένα πιο χαζό και τραβηγμένο σενάριο είναι ότι μπορεί για το χειμώνα να θέλουν να μην κανουν κακό στο δρομολόγιο της ΕΚ από Αθήνα γιατί ακόμα και από Αθήνα το χειμώνα μπορεί να μην τραβάει.
4) πολλά ακόμα Σενάρια τα οποία μπορεί να μην τα ξέρουμε. Σε κάθε περίπτωση υπάρχει κάποιος λόγος.
 
Με τέτοιες απογοητευτικές πληρότητες νομίζω ειναι προφανές ότι το δρομολόγιο δεν είχε κέρδη, ούτε καν τον Αύγουστο... άρα νομίζω ειναι λογικό να έκλεισε...
 
Top