Flydubai στην Ελλάδα

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις ξένες αεροπορικές εταιρείες που έρχονται σε Ελλάδα και Κύπρο
teris3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2008, 11:26
x 36

Re: Flydubai στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό teris3 » 12 Οκτ 2018, 10:29

nikosoik έγραψε:Κάποια στιγμή το αεροδρόμιο είχε ανακοινώσει το traffic ανά χώρα. Αν το ξαναβγάλει θα μπορέσουμε να δούμε και τα στατιστικά για τις πληρότητες


June 2018 (ξεκίνησε 15 Ιουνίου) 1175 επιβάτες σε 14 πτήσεις ---> 48επιβάτες/πτήση
July 2018: 1391 επιβάτες σε 28 πτήσεις ---> 50επιβάτες/πτήση
Αugust 2018: 1908 επιβάτες σε 27 πτήσεις ---->70επιβάτες/πτήση
September 2018: 1175 επιβάτες σε 26 πτήσεις---> 45επιβάτες/πτήση

Είναι σαφές πως η τρομακτική μείωση του Σεπτεμβρίου και φαντάζομαι η παιρεταίρω του Οκτωβρίου (για τον οποίο ακόμα μόνο οι ίδιοι μέχρι τώρα έχουν στοιχεία) τους οδήγησε να το σταματήσουν, ίσως λογικά το επαναφέρουν ως εποχιακό.
Θα δω και τις πληρότητες της Qatar για να κάνω σύγκριση γιατί νομίζω πως με βάση τις τιμές της η FlyDubai στόχευε αποκλειστικά στο transit αλλά έχασε την μάχη από Qatar και Turkish.

Eνδεικτικά αναφέρω για Αυγουστο πως η FlyDubai διακίνησε 1908 επιβάτες και η Qatar 3065.
Tον Σεπτέμβριο η FlyDubai 1175 και η Qatar 2850.
Noμίζω τα νούμερα τα λένε όλα....
1 x


skg2012
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: 16 Δεκ 2011, 19:21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): BBT
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 53

Re: Flydubai στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό skg2012 » 12 Οκτ 2018, 11:52

YCNZ έγραψε:Σαν εποχιακό δεν είχε ξεκινήσει αυτό, όπως και η Κατάρ;

Όχι. Εδώ και μήνες είχαν ανακοινωθει και πωλουνταν και χειμερινα δρομολογια.

teris3 έγραψε:Είναι σαφές πως η τρομακτική μείωση του Σεπτεμβρίου και φαντάζομαι η παιρεταίρω του Οκτωβρίου (για τον οποίο ακόμα μόνο οι ίδιοι μέχρι τώρα έχουν στοιχεία) τους οδήγησε να το σταματήσουν, ίσως λογικά το επαναφέρουν ως εποχιακό.

Η εταιρεία δεν παίρνει αποφάσεις βασιζομενη μονο σε απολογιστικά στοιχεία. Βλέπει και πως πήγαιναν οι κρατήσεις της σε βάθος χρόνου (υπήρχαν διαθεσιμα εισιτήρια ως τον Οκτώβριο του 2019 που δεν υπαρχουν πλεον - οπότε και δεν θα επανελθει το δρομολογιο το 2019).
1 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2168
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 110

Re: Flydubai στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 12 Οκτ 2018, 13:32

IATA/TASOS έγραψε:Εποχικό αν το ήθελε , δε θα πουλούσε και για το χειμώνα. Οπότε άλλα ήταν τα σχέδια τους.
Πολλά μπορεί να ισχύουν. Θα δουμε αν επιστρέψει το επόμενο Καλοκαίρι.

Οσο για τα Σκόπια, μην ξεχνάμε ότι το χρησιμοποιούν και οι γείτονες το SKG!


Μα Τάσο το χρησιμοποιούσαν επειδη υποτίθεται δεν υπηρχε πτήση απο Θεσσαλονίκη..Και αυτο που γραφτηκε ποσοι Σκοπιανοι ζουν στην Αυστραλια..Οι Ελληνες ειναι 300.000..δεν ειναι λιγοι..Και ναι εχασε στη μαχη των τιμων..Απο Σοφια και Σκοπια η εκκινηση ειναι πιο χαμηλη στις τιμες..Και εκει δεν πεταει η ΕΚ αλλά την μαθανε,αφου συνεργαζεται κ ειναι ...της οικογενείας ΕΚ..Ουτε τα νούμερα για την QR είναι καλα, απλα λίγο καλύτερα απ'της FZ ..Ειναι τρελο βεβαια να μην μπορουν να κρατηθούν 2-3 πτησεις την εβδομαδα,οταν μενει σε ολα τα Βαλκανια..Για να μη πω για 2-3 daily της ΑΤΗ..
0 x

IATA/TASOS
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 24
Επικοινωνία:

Re: Flydubai στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 12 Οκτ 2018, 18:47

Δεν αφορα μονο για Ελληνες/Σκοπιανούς σε αριθμο για Αυστραλία. Αλλα Γενικότερα. Το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης εκτος από τη Βορ.Ελλάδα το χρησιμοποιούν και κάτοικοι κυρίως της Νότιας Βουλγαρίας, Σκοπίων (ο δρόμος μέχρι την πόλη των Σκοπίων είναι πάρα πολύ καλός)
Οσο για την Αθήνα μην ξεχνάμε ότι η πόλη των Αθηνών εξυπηρετεί εκτος από τη ίδια την πόλη και όλόκληρη την Ελλάδα μέσω είτε code share είτε με interline agreement (direct or Hahn AIr)
Όλα τα παραπάνω είναι το προφανες, πίσω στην FZ , για το γιατί σταμάτησε το δρομολόγιο μόνο η ίδια εταιρεία μπορει να μας το πει. Εγω απλα μπορώ να σκεφτω διαφορα σενάρια όπως: (θετικά σενάρια κοπής δρομολογίου)
1) να θέλουν να στείλουν το αεροπλάνο σε πιο κερδοφόρο προορισμό και ας είναι κερδοφόρος προορισμός η Θεσσαλονίκη
2) Μπορεί να είχε πολύ καλές πληρότητες αλλά από ρέβενιου το αποτέλεσμα να μην ήταν ικανοποιητικό ή και το αντίθετο
3) ένα πιο χαζό και τραβηγμένο σενάριο είναι ότι μπορεί για το χειμώνα να θέλουν να μην κανουν κακό στο δρομολόγιο της ΕΚ από Αθήνα γιατί ακόμα και από Αθήνα το χειμώνα μπορεί να μην τραβάει.
4) πολλά ακόμα Σενάρια τα οποία μπορεί να μην τα ξέρουμε. Σε κάθε περίπτωση υπάρχει κάποιος λόγος.
0 x
Γουστάρω το ξεκατινιασμα σ'αυτό το φορουμ.


Άβαταρ μέλους
marioskef
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: 19 Ιαν 2006, 04:12

Re: Flydubai στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό marioskef » 12 Οκτ 2018, 19:57

Με τέτοιες απογοητευτικές πληρότητες νομίζω ειναι προφανές ότι το δρομολόγιο δεν είχε κέρδη, ούτε καν τον Αύγουστο... άρα νομίζω ειναι λογικό να έκλεισε...
0 x

spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2168
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 110

Re: Flydubai στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 12 Οκτ 2018, 21:41

Αρα μπορει συντομα να ακολουθησει και η QR..
0 x

Άβαταρ μέλους
marioskef
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 258
Εγγραφή: 19 Ιαν 2006, 04:12

Re: Flydubai στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό marioskef » 12 Οκτ 2018, 22:48

Αν αληθεύουν τα παραπάνω νούμερα οι πληρότητες της qr ειναι αρκετά συμπαθητικες... κυμαίνονται κάπου στο 80%. Μην ξεχνάμε ότι η flydubai εχει διαρρύθμιση περίπου low cost ενώ η qr full frills με πολυ λιγότερες διαθέσιμες θέσεις.

Παράλληλα η qr εχει αποκλειστεί απο πολλές χώρες της περιοχής για πολιτικούς λόγους, οπότε νομίζω ότι σε αυτό το περιβάλλον μάλλον ειναι ευχαλριστημενη με τη έστω και μη πλήρως αποδοτική απασχόληση των αεροσκαφών της
0 x


Άβαταρ μέλους
nikosoik
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 469
Εγγραφή: 29 Απρ 2008, 16:21
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 53

Re: Flydubai στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό nikosoik » 13 Οκτ 2018, 10:23

Πως προκύπτει το 80% όταν η μέση πληρότητα ανά πτήση είναι κάτω από τα 50ατομα και για τις 2 αεροπορικές?

Ίσως τώρα που φεύγει η FlyDubai η QR ανεβάσει λίγο το load factor.
0 x

Άβαταρ μέλους
nsap
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 193
Εγγραφή: 29 Οκτ 2007, 22:32
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EGLC
Τοποθεσία: London
x 26
Επικοινωνία:

Re: Flydubai στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό nsap » 13 Οκτ 2018, 11:49

Δεν είναι 50 επιβάτες/πτήση και γαι τις δύο εταιρείες..μην ξεχάσουμε και τα βασικά μαθηματικά.. η Qatar τον Αύγουστο μετέφερε 3065 επιβάτες σε 34 πτήσεις αν δεν κάνω λάθος..αυτό μας κάνει 90 επιβάτες την πτήση..και όπως είπε ο marioskef, η qatar έχει max capacity 144 επιβάτες σε 320 ενώ τα 738 της άλλης μεταφέρουν τουλάχιστον 174..προσωπικά δεν περίμενα να πάει τόσο χάλια..αλλά οι υπερβολικά ψηλές τιμές με τελικό προορισμό το Dubai έπαιξαν τον ρόλο τους στην αποτυχία..όσο για το transit, υπάρχουν πολύ καλύτερα options απο flydubai/Emirates..
0 x

DrAvalanche
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 10 Σεπ 2009, 00:07
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): THA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 1

Re: Flydubai στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό DrAvalanche » 14 Οκτ 2018, 11:34

Σε ταξίδι που έκανα τον Αύγουστο για Ασία η Qatar ήταν πολύ πιο οικονομική από FlyDubai/Emirates. Μιλάμε για διαφορά πάνω από 40% την εποχή που έκλεισα τα εισιτήρια. Ήταν πιο οικονομική και από την Turkish. Παρ'όλα αυτά η πτήσεις SKG-DOH και DOH-SKG είχαν σίγουρα κάτω από 50% πληρότητα. Όλοι οι επιβάτες χωρούσαν άνετα στο λεωφορείο που σε πάει στο αεροπλάνο. Νομίζω ότι δεν υπήρχε χώρος και για τις δύο και ότι η FlyDubai δεν είχε ελπίδες με αυτές τις τιμές.
0 x


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2168
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 110

Re: Flydubai στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 14 Οκτ 2018, 21:55

Ειναι πολλοι οι παραγοντες..με πολλες παθογένειες των τοπικων τουριστικών φορέων..Παντως σιγουρα δεν χωρανε κ οι 2..Αλλα μου κανει εντυπωση που η QR δεν βαζει το Α319
0 x

chr04
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 27 Απρ 2006, 15:57
x 21

Re: Flydubai στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό chr04 » 15 Οκτ 2018, 18:19

Σύμφωνα με τα στοιχεία του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης, ο μέσος όρος επιβατών της τον Ιούλιο ανά πτήση ήταν 49 επιβάτες ,τον Αύγουστο 70 και τον Σεπτέμβριο 45. Η εταιρεία εκτελεί το δρομολόγιο με αεροσκάφος Boeing 737-800 με 189 θέσεις.

https://www.voria.gr/article/telos-i-pt ... -oktovriou
0 x

teris3
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2008, 11:26
x 36

Re: Flydubai στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό teris3 » 15 Οκτ 2018, 19:48

Η αλήθεια είναι από μέσα Ιουνίου που ξεκίνησε το δρομολόγιο (και επειδή χωρίς να το ξέρω πιο πριν είχα κλείσει Σοφια-Ντουμπάι όπως και μέχρι τότε πολλοί Βορειοελλαδίτες που σε παρόμοια δρομολόγια εξυπηρετούνται από Σόφια- λεωφορείο με επιστροφή στα 30€) , παρατηρούσα κατά την διάρκεια του καλοκαιριού τις αυξομειώσεις των εισητηρίων της και τις σύγκρινα με τις αντίστοιχες της Flydubai από Σόφια.

Δεν είμαι φυσικά ειδικός για το πως βγάζει το κοστολόγιο μια αεροπορική αλλά ακριβώς ίδια αεροπλάνα, ακριβώς ίδιες παροχές, ακριβώς ίδιο αεροδρόμιο προορισμού, κατά 95% ίδια απόσταση, από Σόφια το έβρισκα συχνά και με 150 πήγαινε έλα και από Θεσ/νίκη ΠΟΤΕ δεν έπεσε κάτω από 370 ΟΛΟ το καλοκαίρι.Μιλάμε για ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά.
(Υπόψην ότι αν δείτε τα στατιστικά του αεροδρομίου της Σόφιας, οι πληρότητες της Flydubai κυμαίνονται κοντά σε αυτές του SKG, πολύ χαμηλές δηλαδή, από εκεί βέβαια πετάει και η Wizz και την τρώει άνετα την Flydubai, αλλά φυσικά ούτε σκέψη για διακοπή εκεί)

Δεν ξέρω αν το έκαναν επειδή δεν πίστευαν στο p2p και υπολόγιζαν πολύ παραπάνω στο transit ή απλά επειδή είχαν στο μυαλό τους να μην κανιβαλίσουν τα δρομολόγια από Aθήνα της EK, πάντως ότι και να σκέφτονταν δεν μπόρεσαν να χωθούν ανάμεσα σε Κατάρ και Turkish.
0 x


spotterakis
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2168
Εγγραφή: 21 Ιαν 2008, 21:33
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 110

Re: Flydubai στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό spotterakis » 16 Οκτ 2018, 14:53

Εισαι κ εσύ στους "αποστάτες" που εξυπηρετούνται απο γειτονικα αεροδρομια κ δινουν ώθηση στις κρατήσεις των άλλων αντι του "Μακεδονία"; :D :D

Σόφια πράγματι εχει χαμηλές τιμες,μπορει να φταίει και ο ανταγωνισμός με Wizz..Αλλά αν οι πληρότητες ειναι τόσο χαμηλές όπως οι δικες μας κ ένας λόγος παραπανω ο ανταγωνισμός με λο-κο, τοτε γιατι δεν προχωράει σε περικοπές;
Το κακο είναι οτι στη θεωρία η Flydubai προβαλλεται ως low-cost θυγατρικη ενω οι τιμες δεν θυμιζουν καθόλου κάτι τετοιο..Τουλαχιστον στην ελληνική αγορά..Τωρα πως κρατιεται σε Σκοπια, Ζαγκρεμπ, Σοφια ή Μπρατισλαβα (αναμεσα σε Βιεννη κ Πραγα) δεν το ξερω κ μεις βγηκαμε τοσο οφ και τοσο γρηγορα...
0 x

nikmech
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 05 Δεκ 2008, 17:01
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 14

Re: Flydubai στην Ελλάδα

Δημοσίευσηαπό nikmech » 19 Οκτ 2018, 13:59

Απλά η Ελλάδα έχει διπλό κατά κεφαλήν εισόδημα από την Π.Γ.Δ.Μ., η δε Θεσσαλονίκη έχει τριπλό αριθμό αφίξεων από τα Σκόπια και εξαπλό εάν κάνουμε την αναγωγή στον πληθυσμό της πόλης.« Άρα έχετε χρήματα στην Θεσσαλονίκη και θα σας τα παίρνουμε». Εγώ αηδιάζω στην κατηγορία περί αποστατών όπως επίσης και από ένα μ......ένο πρακτορείο λεωφορείων της πόλης που αφήνει σε τέτοια απόσταση από το αεροδρόμιο Σκοπίων που το taxi είναι ακριβότερο από το εισητήριο Θεσσαλονίκη - Σκόπια !
0 x



Επιστροφή σε “Ξένες εταιρείες σε Ελλάδα και Κύπρο!”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης